Fuck Gay - Anwar Ibrahim Al Juburi Simpan Koleksi Gambar Lelaki Hisap Kote Lelaki Auwwwww

Saturday, December 28, 2013



Anwar Al Juburi Wal Liwati Al Sodomy nampaknya masih lagi belum mahu sedar dan bertaubat dari kegiatan Homoseksualnya. Walaupun BLOG Papa Gomo dah bersara namun rasa cam nak menaip pulak hari ini memandangkan cerita terbaru yang hangat dipasaran sejak malam tadi berhubung isu Anwar Ibrahim SODOMY Twitter Gay Jamban.


Meh layan.....




Kah Kah Kah.... Apa kejadahnya Anwar Ibrahim FAVORITE kan gambar Lelaki Hisap Kote Lelaki? Adakah itu NORMAL? Gua rasa ni bukan normal sebaliknya dah jadi PARANORMAL. Kah Kah.



Berhempas pulas si Aljuburi ni pertahankan diri kononya bukan dia yang FAVORITE kan gambar Hisap Kote tu. Sengal lah lu Nuar Berahim, dengan Macai lu tu boleh le lu auta. Tapi dengan rakyat benda bodoh "NOT ME" ni dah tak jalan. Lu kena guna taktik lain pulak.

 SPIN baik punya Al Juburi


Ehhh Anwar Ibrahim tak mengaku pulak dan salahkan Cybertroopers UMNO kononya akaun Twitter dia kena HACK. Kalau lah betul kena HACK apasal si Hackers tu just HACK untuk FAVORITE kan gambar Hisap Kote tu je? Awat tak godam habis habis akaun Twitter Anwar Al Juburi tu?


Yang kat atas ni Anwar Ibrahim FAVORITE sampai sekarang masih tak berubah rubah. Apa motif Favorite gambar anak muda lelaki ni? Kah Kah Kah...

Macai Macai Macai percaya apa sahaja cakap Anwar Ibrahim nak SPIN mende lagi? Kasi Tonggeng Jubor lah biar Anwar belasah baru hangpa tahu macam mana Anwar Ibrahim FAVORITE kan hangpa. Kah Kah Kah...


ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT



Read more...

Kenapa Papa Gomo Sokong Hishammuddin Hussein?

Friday, October 18, 2013



Sejak dua minggu ini ramai yang mempertikaikan sokongan Papa Gomo kepada Dato Sri Hishammuddin dalam pertandingan merebut jawatan Naib Presiden UMNO. Ada sebilangan mereka kata Papa Gomo sokong Hishammuddin kerana duit, ada juga yang kata Papa Gomo gadai diri demi pangkat. Paling terok apabila ada yang kata Papa Gomo kini sudah hilang telor apabila menyokong Hishammuddin.

Apa sahaja yang dilemparkan oleh pihak pihak tersebut memang tidak berupaya untuk Gomo tutup ataupun menghentikan kata kata tersebut selain daripada memohon mereka ini membuka minda dan berfikir secara waras.

Papa Gomo menyokong Hishammuddin bukan kerana duit ataupun pangkat tetapi Papa Gomo sokong atas penilaian yang Gomo lakukan selama mana ini dalam membantu UMNO dan BN pada penggal PRU13 yang lalu. Gomo sokong Hishammuddin atas faktor kepercayaan dan amanah yang telah digalas oleh Hishammuddin dengan baik atas mandat yang telah diberikan oleh Dato Sri Najib Presiden UMNO yang juga Perdana Menteri Malaysia.

Persepsi yang dilontarkan oleh pembangkang mengenai Hishammuddin disambut oleh ahli UMNO sendiri. Ini semua adalah kerana keputusan tidak popular oleh Hishammuddin sewaktu beliau menjawat Menteri Dalam Negeri sehingga ada yang menggelarkan Hishammuddin sebagai Menteri Amaran.

Ya memang Hisammuddin memberikan amaran demi amaran kerana strategi kerajaan waktu itu adalah untuk meminimumkan konflik yang dicetuskan oleh Pakatan Pembangkang. Mungkin ada yang tidak setuju dengan strategi tersebut, tetapi atas apa yang Hishammuddin lakukan lah negara kita terus aman walaupun Berkali kali pihak Pakatan Pembangkang melakukan serangan melalui demonstrasi jalanan dan sebagainya.

Pembangkang mahu seluruh dunia melihat apa yang mereka lakukan dalam demonstrasi jalanan dan tanpa keganasan sudah pasti media Antarabangsa tidak berminat. Atas sebab tersebut lah Pakatan Pembangkang dengan bersih 2.0, 3.0, Demo Anti ISA dan demo demo lain tidak berjaya untuk membuat Hishammuddin bertindak diluar batasan dengan menggunakan kekerasan. Kita tahu jika pihak PDRM waktu itu menggunakan kekerasan terhadap pendemo Pakatan Pembangkang sudah pasti kekecohan akan merebak dan seterusnya menjadikan Malaysia sama seperti negara Islam lain yang berperang sesama sendiri akibat perebutan kuasa politik.

Papa Gomo sendiri mahu agar tindakan diambil terhadap pendemo Pakatan Pembangkang tetapi demi keamanan dan keselamatan rakyat maka ianya bagaikan menarik rambut didalam tepung, rambut tak putus tepung tidak berselerak. Itulah kesukaran Hishammuddin selaku Menteri KDN waktu itu. Kita sendiri dapat lihat bagaimana pembangkang telah lakukan untuk mewujudkan kekecohan dengan lakonan drama Mati dipukul Polis. Malah Anwar Ibrahim sendiri turut sama berlakon dipukul oleh pihak Polis dan buat buat pengsan serta masuk ke dalam Hospital bagi menaikkan kemarahan penyokong mereka untuk merusuh diseluruh negara. Media asing yang kita tahu dimiliki oleh rejim Zionis juga telah siap sedia dengan liputan mereka yang memainkan sentimen Kekejaman Kerajaan agar seluruh dunia melihat apa yang berlaku di Malaysia.

Terima kasih kepada Hishammuddin selaku Menteri KDN waktu itu dan kerana itulah juga pakatan pembangkang Gagal sama sekali untuk menghasut rakyat Malaysia merusuh di jalanraya. Kerana Hishammuddin jugalah maka pembangkang kini mengelupor kesakitan apabila Gagal menjadikan Malaysia sepertimana Mesir, Syria dan negara negara Islam lain yang bergolak.

Gomo tahu apa yang berlaku dan ada juga yang Gomo tidak boleh ceritakan demi kerahsiaan negara. Gomo boleh dikatakan berani dalam berjuang dan menentang pakatan Pembangkang secara Total pada penggal PRU13 lalu. Tetapi Hishammuddin jauh lebih berani dengan mengambil keputusan untuk tidak Popular demi Keamanan1 dan Keselamatan seluruh rakyat Malaysia.

Jangan kita menilai tindakan Hishammuddin kerana persepsi yang dilemparkan semata mata. Kita wajib menilai melalui fakta yang boleh buat kita berfikir secara waras. Jawatan Menteri KDN boleh melakukan apa sahaja jika beliau Hishammuddin mahu lakukan waktu itu tetapi sebaliknya beliau mengambil tanggungjawab penuh memikul amanah yang diberikan oleh Dato Sri Najib dalam mengekalkan keamanan rakyat Malaysia.

Sedang semua calon pilihanraya sibuk di Parlimen dan Dun masing masing pada PRU13 yang lalu. D.S. Hishammuddin berminggu minggu di Lahad Datu Sabah dalam melaksanakan misinya bersama prajurit negara dalam mempertahankan kedaulatan Negara. Beliau tidak fokus soal pilihanraya di Semberong sebaliknya menjadikan Sabah negeri yang perlu dipertahankannya. Jasa dan pengorbanan beliau bukan melalui persepsi tetapi kita sendiri perlu berfikir diluar kotak mencari intipati yang tersembunyi disebalik segala tindakan yang beliau lakukan demi kemanan dan keselamatan rakyat Malaysia.

Hishammuddin 4 Naib Presiden UMNO #02

- Papa Gomo




Read more...

Lim Guan Eng Takut Kekuataan Wanita Dibawah Shahrizat Jalil

Thursday, October 3, 2013




Papa Gomo menyokong Shahrizat Jalil bagi jawatan Ketua Wanita Umno Malaysia.

Fokus utama pada PRU14 akan datang adalah kemenangan Barisan Nasional dan tunjang bagi gerak kerja yang dilakukan ini memerlukan satu saf ataupun barisan yang kuat terutamanya daripada jentera Wanita Umno Malaysia. Tanpa wanita umno pastinya jentera yang ada tidak mampu untuk memastikan kemenangan mutlak BN pada PRU14 nanti.

Ada yang mempertikai kreabiliti Kak Jat jika sekali lagi dilantik Ketua Wanita Umno. Tidak cukup dengan itu ada juga yang menyatakan jika Kak Jat dilantik maka Umno akan tumbang pada PRU14 kelak. Apakah benar dakwaan tersebut?

Untung nasib politik belum tentu dapat kita gambarkan sepenuhnya kerana didalam politik ini ianya akan berubah tanpa diduga. Dalam pekara ini Gomo melihat kepentingan untuk umno terus menjalankan gerak kerja bagi menghadapi PRU14 akan datang dan tunjang utamanya adalah Wanita yang terletak diatas kepala ketua Wanita Umno.

Waktu ini barisan kepimpinan dan juga pergerakkan wanita dibawah cukup efektif dalam melaksanakan tugas. Malah kewibawaan Shahrizat selaku Ketua Wanita Umno berjaya menyatupadukan wanita yang ada. Berbelas PRK pada penggal lalu dan gerak jentera Wanita cukup efektif dan pada PRU13 yang lalu pun wanita umno antara faktor kemenangan penambahan kerusi UMNO.

Apa akan berlaku jika ketua Wanita bertukar pada pemilihan kali ini? Shahrizat Jalil kalah dan ianya tidak menjejaskan apa apa buat Shahrizat Jalil. Tetapi kepada pergerakkan wanita dibawah? Saf kepimpinan yang lain? 3 tahun selepas pemilihan ini andaikata ketua Wanita bertukar maka ianya akan menjadikan 3 tahun untuk wanita Umno membentuk satu lagi barisan dan kepimpinan yang baru. Tidak cukup dengan itu pastinya diperingkat bahagian akan menjadi lebih panas kerana ianya akan melibatkan team A dan team B. Ini akan berlaku jika ketua Wanita yang ada bertukar.

Gomo bercakap dari segi melihat gerak kerja yang akan datang dalam isu Ketua Wanita Umno ini. Matlamat utama adalah jentera yang padu bagi PRU14 kerana pada PRU nanti ini merupakan satu pekara yang teramat penting bagi menarik seberapa ramai orang Melayu untuk bersama UMNO dan Barisan Nasional.

Lim Guan Eng sendiri mengakui gerak kerja Wanita cukup hebat dibawah kepimpinan Shahrizat Jalil. Dan kita harus ingat isu NFC yang terpalit ke atas Shahrizat Jalil adalah hasil kerja jahat dan agenda DAP yang mahu melemahkan jentera wanita UMNO. Atas semangat dan kekuatan Shahrizat Jalil dan Wanita Umno usaha DAP untuk melemahkan wanita tidak menjadi dan hasilnya PRU13 membuktikan jentera Wanita begitu efektif membantu kemenangan Barisan Nasional.

Dato Sri Najib Tun Razak Perdana Menteri juga mengakui gerak kerja Shahrizat Jalil pada PRU 13 yang lalu. Jika tidak mana mungkin PM melantik Shahrizat Jalil sebagai penasihat wanita bagi YAB Perdana Menteri? Itu bukti bahawa Wanita Umno kuat dibawah kepimpinan Shahrizat Jalil dan itu juga signal kepada semua untuk bersama dengan Wanita Umno bagi menghadapi PRU14 kelak.

Gomo bukan membodek ataupun dibayar oleh Shahrizat Jalil mahupun sesiapa sekalipun. Namun apa yang Gomo terjemahkan adalah usaha gerak kerja yang perlu dilakukan umno untuk menghadapi PRU14 kelak. Ini zaman kepimpinan Najib Razak dan beliau tahu apa yang mahu dilakukan agar PRU14 Melayu dan Bumiputera mendapat mandat penuh dari rakyat untuk BN mentadbir negara.

Kepada yang berang dengan sokongan Papa Gomo kepada Shahrizat Jalil ini diharap dapat berfikir secara waras. Apakah kita mahu jentera wanita berpecah belah sehinggakan gerak kerja yang sepatutnya dibuat untuk PRU14 hancur berkecai?

Matlamat utama kita adalah UMNO menang PRU14 akan datang. Fokus kepada MELAYU & BUMIPUTERA

Read more...

Hishammuddin Hussein - Pejuang Yang Bukan Mencari Populariti

Wednesday, October 2, 2013






Apa yang menjadi rahsia kita maka kita akan kekal merahsiakannya walaupun ada rahsia yang diamanahkan disebarkan demi meraih populariti. Rahsia tetap rahsia apatah lagi bila ianya berkaitan dengan keselamatan negara.

Papa Gomo menyokong penuh Dato Sri Hishammuddin Tun Hussein bagi Naib Presiden UMNO. Kenapa? Mengapa? Ada juga yang tanya pada Gomo "Kau sokong Menteri Amaran?" Ada juga yang kata " Gomo Pondan". Mulut manusia tidak boleh untuk kita tutup tetapi akal yang ada pastinya memberikan kita jawapan untuk perhalusi setiap tindakan yang dilakukan oleh Hishammuddin Hussein.

Gomo juga memegang kerahsiaan yang besar, Gomo juga pegang janji dan sumpah setia demi Agama Bangsa dan Negara. Bukan mudah untuk merisikokan diri dengan bermacam tugas tetapi ketahui lah kita semua bahawa bila diberikan kepercayaan untuk memegang sesuatu amanah maka kita simpan amanah tersebut sebaik yang mungkin.

Ada juga beberapa pekara yang Gomo jelaskan kepada para perwakilan UMNO kenapa Hishammuddin jadi pilihan. Setelah dijelaskan barulah mereka faham apa yang berlaku dan ini semua perjuangan yang dilakukan oleh Hishammuddin bukan untuk popular sebaliknya untuk keselamatan Rakyat dan Keamanan Negara.

Why Papa Gomo terus menyokong Hishammuddin walaupun beliau dicemuh masyarakat? Kerana Papa Gomo tahu apa yang berlaku sama ada ianya putih mahupun hitam dalam agenda Pakatan Pembangkang menghancurkan negara.

Lihat sahaja Bersih yang dilakukan mahu menjadikan Malaysia ala ala Mesir, Syria dan ingat kembali apa berlaku di Lahad Datu. Ini yang Gomo katakan, Rahsia tetap menjadi Rahsia demi keamanan dan Keselamatan Negara dan "Jangan kita menang sorak tetapi akhirnya Kampung Tergadai". 

Ruangan ini akan jadi medan cemuh mencemuh sama ada dari kalangan ahli UMNO, penyokong UMNO, tidak beparti ataupun jentera pembangkang. Pesanan Gomo agar fikir sebelum meninggalkan komen kerana akal kita pastinya mampu berfikir dengan baik dalam menilai perjuangan dan pengorbanan yang dilakukan oleh Dato Sri Hishammuddin Hussein demi Keselamatan Rakyat dan Keamanan Negara.


Bersambung.......

Read more...

Anwar Al Juburi Suntik Botox

Thursday, September 19, 2013



Bukan Fitnah namun ianya kenyataan bila Anwar Ibrahim suntik BOTOX bagi memastikan kedutan di wajahnya hilang dan kekal muda.

Kimak punya Pondan Tua! Nak kekal muda coz nak bantai jubor Jantan lah tu.

Read more...

Cina Chauvenist Hina Pemimpin Melayu

Monday, September 16, 2013



Usah biadap dan jangan menjadi bangsa yang semakin biadap lupa asal usul keturunan.

Gambar diatas merupakan satu lagi bukti bahawa bangsa Cina Chauvenist ini bersifat biadap dan kurang ajar. Ini lah yang selalu kita lihat dimana golongan bangsa Pendatang ini lupa asal usul nenek moyang mereka yang merempat datang ke Malaysia mencari rezeki menumpang di kaki kita bangsa Melayu dan Bumiputera.

Mungkin bangsa Cina Chauvenist hari ini lupa asal usul keturunan mereka namun mereka harus sedar Tanah Malaysia ini bukan milik mereka dan mereka dialu alukan untuk keluar pada bila bila masa yang mereka suka.

Hari ini Hari Malaysia dan ingatlah wahai bangsa Melayu dan Bumiputera Sabah/ Sarawak tanah air ini wajib kita pertahankan untuk kesinambungan bangsa kita yang akan datang.

Read more...

Perdana Menteri Pasola

Saturday, September 14, 2013



Perasan tak habis habis si mat Bontot ni. Kah kah kah......

Hakikat sebenar Anwar Ibrahim sudah tidak relevan apatah lagi nak menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Bawak bertaubat lah Anwar Al Juburi

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP