UMNO CELAKA???

Wednesday, April 8, 2009



UMNO & BN memang hina dan celaka .. masyarakat belum sedar lagi ,masuk lah PAS,DAP atau PKR, dah tau UMNO dan BN tak pernah bela rakyat,masuk jer PKR dan PAS, yang pasti nya terbela,sama rata ,hak rakyat di dahulukan pedulikan sultan.apa guna sultan kalau kehendak rakyat tidak diturut,biar rakyat yang tentukan siapa yang harus perintah,tak perlu ada sultan dah ketinggalan zaman..dah kuno amalan beraja ni,kalau boleh kami nak PRESIDEN, baru la sama standart dengan Singapore, mufti pun sama.maki jer pasal sokong UMNO & BN.


PAS & PKR adil.. perjuangan kan nama ALLAH.. orang lain pun nak pakai jugak nama allah .. tak kesian ker?beri la kristian peluang pakai nama ALLAH sekurang kurang nya senang nak berdakwah,kenapa orang UMNO CELAKA tak faham faham, "salah" kah nak bagi nama Allah pada kristian?


Apa yang Karpal King sebut tu memang betul Pemuda Umno memang celaka pasal sanggup hantar "2 peluru",Pemuda Umno layak di gelar celaka pasal bukan 'ISLAM PAS',cuma anutan 'Islam UMNO'"Islam & Melayu" PR tak terasa apa apa pun pasal memang layak di celaka kan Pemuda UMNO,celaka PEMUDA UMNO berani masuk parlimen "PUKUL OKU" ,sial PEMUDA UMNO tunjuk samseng,baru jer nak 'tegur' Karpal KING dah di tuduh bertumbuk, penipu la PEMUDA UMNO ni, lain kali terus pegi tumbuk tak payah tegur, tak buat pun orang dah kata samseng ,Pemuda UMNO memang celaka pasal tak baling batu pada kereta kerabat raja,pemuda umno memang celaka lah.."pendek kata semua nama depan atau belakang ada UMNO memang celaka lah"


UMNO & BN memang celaka,pasal maki celaka pada en karpal king tu, pantang sangat hudud dilaksana kan..over my dead body kata karpal king, tapi sayang sekali kami PAS & PKR pada Karpal King..UMNO tetap celaka pasal pertahankan hak ugama & bangsa, cuba cuba la perjuangan kan hak sama rata..tak payah bagi anak2 melayu masuk Universiti melainkan ada stpm,HAPUSKAN MATRIKULASI, hapuskan sistem kuota,biar sistem merit ,


UMNO = malay and of course malay are PIG and they are stink! but remember this only apply to malay UMNO's,cause none UMNO's not consider as ultramalays. so there are not pig as umno pig's.


UMNO memang celaka ambil alih kerajaan secara merampas kuasa, kesian DAP selalu bahagi untung projek 90 % Nizar pulak dapat 10% , celaka hoii celaka UMNO dan BN baru 11 bulan PR perintah UMNO & BN ambil alih keraajan dengan cara paling hina,memang sial,tabur pasir dalam periuk nasi Nizar and the geng memang celaka UMNO & BN,


UMNO & BN memang celaka,kesian HINDRAF, sampai hati roboh kuil hindraf di "tanah haram",UMNO & BN memang celaka mengamal kan ethnic cleansing,bertambah celaka pasal kaum india yang pegang MAXIS,bertambah celaka lah UMNO & BN pasal biarkan ramai lawyer & Engineer dari kaum India,sial dan celaka UMNO & BN membantu sekolah jenis tamil,


UMNO & BN memang celaka pasal HINDRAF & DAP nak tuntut sama rata dengan hak bumiputra tak di layan,apa salah nya DEB di hapus kan sekurang kurang nya India dan cina boleh masuk ambik projek..setakat ambik sub buat jalan atau supply barang mentah yang 90% nilai dari projek apa la sangat,patut nya dapat 100% baru adil,


memang sial UMNO & BN ..hoiiii celaka kenapa nak pertahankan DEB, tengok contoh di Pulau Pinang sekurang kurang nya komisen projek dapat jugak 1% Guan Eng bagi pada melayu PKR,betapa "adil nya" Khalifah di penang ,UMNO & BN patut contohi khalifah yang satu ni,


Pasal kes YB Eli.takde kerja lain lah,mesti kerja UMNO & BN,biar la Helmi nak ambil gambar,YB Eli nak kangkang ker nak telanjang ker apa UMNO & BN peduli, salah ker nak tido dengan lelaki melayu?arghh memang celaka UMNO & BN nak zina pun tak boleh..


UMNO & BN lagi celaka tiru harapan baru untuk rakyat ke putrajaya 16 sept,last last idea tu di cilok oleh BN.memang celaka sial lah...


UMNO & BN memang celaka,pasal bagi bantuan subsidi & duit poket pada nelayan,pasal tu la harga Ikan mahal, dah la minyak bagi bantuan duit poket bulanan pun dapat,memang sial lah UMNO & BN,


hoooii lahanat UMNO & BN kami tak mau dah bantuan dan hak istimewa selama ni takde apa yang istimewa, bagi sama rata jer pada kaum lain pasal melayu cuma 62% jer dalam malaysia, yang paling layak dan paling banyak perlu di bantu kaum HINDRAF,di ulangi kaum HINDRAF.


UMNO & BN jangan sesekali nak perjuangkan DEB,hapuskan pemilikan bumiputra 55% dalam pemilikan syarikat senarai awam di bursa saham..tu baru adil..faham tak!


Hoii celaka UMNO & BN kami nak lagi subsidi ,ambik lagi duit petronas,mana cukup setakat royalti jer..seboleh nya nak semua duit petronas biar minyak seliter 1.20,baru adil.


hoii UMNO & BN apa la sangat nak perjuang kan bangsa, apa ada pada bangsa,kami dah boleh jatuh bangun sendiri,sekurang kurang nya kalau susah ahlong dan tauke tauke cina boleh tolong.hapus kan bantuan MIKRO KREDIT,HAPUS KAN SEGALA BANTUAN PERNIAGAAN PADA BUMIPUTRA,APA PERLU NAMA BUMIPUTRA,TAUKE AHLONG KAN ADA,hapus kan MARA, MARA langsung tak membantu anak anak melayu! Pasal MARA ada dalam DEB memang patut di hapus kan, hoii UMNO dan BN faham tak.. selagi kamu tak buat apa yang kami nak..akan kami fitnah akan keborbrokan kamu,sial punya melayu UMNO.


Tak lama lagi malaysia akan jadi seperti singapore dan hong kong di bawah PAS dan PKR yang dimunipulasikan oleh DAP...


Jangan tak percaya ...Lihatlah dalam masa 10 - 15 tahun lagi...


Dan Amerika serta Yahudi adalah Pernasihat Utama Negara disokong oleh Mr. Anu-war...

IHSAN RAJAWALI





PAS,PKR, DAP
YANG SEMEMANGNYA
CELAKA

30 comments:

Anonymous,  April 8, 2009 at 6:15 AM  

respect peoples' decision...
u spread fear and hate, u narrow minded useless divisive person...
UMNO's has been dominating Malaysia and rule with corruption, inefficiency, arrogance, unfairness, and all the crap u can imagine..
why should we fear singapore or HK? they are more advance than us... we're still poor and fooled and manipulated,and still live in atap...because we have a dog that tell lies to everybody.
HIDUP RAKYAT

Anonymous,  April 8, 2009 at 6:15 AM  

respect peoples' decision...
u spread fear and hate, u narrow minded useless divisive person...
UMNO's has been dominating Malaysia and rule with corruption, inefficiency, arrogance, unfairness, and all the crap u can imagine..
why should we fear singapore or HK? they are more advance than us... we're still poor and fooled and manipulated,and still live in atap...because we have a dog that tell lies to everybody.
HIDUP RAKYAT

UMNO CELAKA April 8, 2009 at 6:32 AM  

Memang UMNO celaka, dari dulu sampai sekarang. Tapi bukan dengan alasan beremosi seperti saudara penulis tunjukkan.

Saudara penulis menampakkan kekecewaannya kerana rakyat sudah cerdik dan bukan tidak cerdik sepertinya. Menampakkan kekecewaan kerana rakyat tidak mudah diperdaya walaupun sudah menarik undi dengan tarian singlet ketat dan seluar pendek singkat seperti di Bukit Gantang. Menampakkan kekecewaannya kerana tokoh UMNO yang disanjung sudah kalah di dua bukit dan ditolak rakyat. UMNO hanya menang di Batang Ai di kawasan orang asli.Kah kah kah.

Penulis juga menggambarkan seolah-olah hidup segan mati tak mau. Segan bernaung dibawah kepimpinan UMNO yang sudah rosak, yang sudah ditolak rakyat,tapi kerana prinsip haprak yang dipegang,maka masih setia dengan UMNOpous.

Penulis juga tidak berjaya mempersembahkan penulisan yang baik. Segala bukti dah hujah dikeluarkan, hanya menampakkan kedangkalan fakta sahaja. Menampakkan sangat beremosi lagaknya. Bahkan menabur fitnah kepada PAS,PKR dan DAP untuk mententeramkan diri sendiri, sedangkan dalam masa yang sama PAS,PKR dan DAP diketahui diterima umum rakyat Malaysia.

Kasihan Penulis, Kasihan dan kasihan. Bagus juga dengan adanya artikel sebegini, sekurang-kurangnya menambahkan lagi unsur lawak dan hiburan utk gelak. Sama dengan Kenaikan Najib yang dikenali sebagai pembunuh sebagai PM dan Khairy sbg peneraju pemuda yang terkenal dengan rasuah.

Namun ada betulnya apa yang penulis tulis,namun pada satu perkara sahaja. Iaitu UMNO parti celaka. Ternyata penulis mengakui fakta ini, dan realitinya diterima majoriti rakyat Malaysia,sepakat mengatakan UMNO parti celaka.

Ayuhlah kita sama-sama menolak parti celaka ini.

Takbir ~!!

Anonymous,  April 8, 2009 at 6:51 AM  

jgn cakap bi gomo dulu failed la bi dia x paham anak JATI umno la katakan

Anonymous,  April 8, 2009 at 6:51 AM  

UMNO tidak celaka, tetapi di celakakan oleh sekumpulan manusia yang rakus dan bongkak, pemimpin UMNO yang ada sekarang adalah golongan yang dididik oleh Che Det selama 22 tahun.. sebelum itu tidak lah secelaka sekarang...KJ tidak salah tetapi dia adalah product Mahazalim 22 tahun lalu, tetapi Che Det lempar batu sembunyi tangan, Pak Lah dipertanggungjawabkan. UMNO dihatiku tetapi PAS pilihanku untuk menuju ke matalamatku, PKR/DAP rakan seperjuanganku untuk memajukan negara ini yang semakin jauh ditinggal oleh rakan serantau.. Allahuakbar!

Anonymous,  April 8, 2009 at 7:30 AM  

saba saudara, terima lah kenyataan yang umno ditolak rakyat.
jangan nak sebarkan fitnah, nanti org makin benci umno.muhasabah sikit!

Anonymous,  April 8, 2009 at 7:35 AM  

Hang ni pasai apa. Dah lama tak dapat ke???? Mencarut, melalut, cakap tanpa berfikir. Cuba la istiqfar, ambil air sembahyang dan sembahyang sunat 2 rakaat. Ingat ALLAH.

Sebagai sorang yg boleh berfikir, takkan artikel cam ni yang hang nak org baca. Buat malu je. Kalau macam ni la mentality semua rakyat Malaysia dalam 10-15 tahun lagi bumi Malaysia ni jadi bumi pendatang asing la nampaknya.

Anonymous,  April 8, 2009 at 7:50 AM  

sedare nie nape? nampak sngat sedare nie cuba bermain api ngan menabur mcm2 fitnah. cubala lihat dunia luar yg dah maju...depa tidak pikir pasal warna kulit ngan agama. yg penting sape yg keje kuat dan bantu rakyat layak jadi pemimpin, layak dapat kekayaan..
cukupla...retorik hang tu dah lapuk. pikiran hang tu dah takle pakai dah. mane ade kaum hindraf? hang nie betui ka? tu menunjukkan hang tu marah ngan satu2 kaum kat m'sia nie...salh depa ke klau jadi lawyer n engenieer. klau cam tu ade cine yg jdi dr ngan pegang ekonomi ngre nie...yg tu cam ne? nak salahkan depa bab mreka keje kuat? hang nie tak taula nak jadi ape... penulisan hang menunjukkan mentaliti org umno.

hj jamaludin,  April 8, 2009 at 8:19 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
To GOMO
Nampak sangat nak cover kesalahan umNO . Topik kebencian rakyat malaysia hanyalah yang pokok iaitu umNO amalkan Rasuah .Jadi jangan nak koner lain pulak ataupun u pun adik beradik dgn umNO korup kot.

Anonymous,  April 8, 2009 at 8:26 AM  

Wahai pengundi2...undilah UMNO...sesungguhnya kami sajalah yang akan membela kamu semua, para pembangkang memang tak nak makan rasuah...

Undilah UMNO sebab kami adalah jagoan kaum Melayu, jangan undi pembangkang yang mahu agar Sains dan Matematik diajar didalam Bahasa Melayu....

Undilah UMNO sebab media kami kawal agar pro-BN dan bukannya seperti media pihak pembangkang yang kami dah berhentikan agar mereka tiada sumber berita

Undilah UMNO sebab janji ANWAR nak turunkan harga minyak dalam debat sedangkan kami boleh naikkan harga 70 sen walaupun dah janji tak naikkan minyak tahun lepas....

Undilah UMNO agar kami boleh naikkan harga tol setiap tahun sedangkan pihak pembangkang mahu ianya diberhentikan disebabkan perjanjian berat sebelah...

Undilah UMNO agar kami boleh naikkan tarif air di Selangor sedangkan pihak pembangkang beria2 mahu berikan air percuma...

Undilah UMNO agar kami boleh naikkan tarif elektrik walaupun harga minyak dah turun dan perjanjian dengan penjana tenaga bebas yang menguntungkan mereka dan membebankan rakyat.

Rakyat Malaysia Boleh!!!

Anonymous,  April 8, 2009 at 8:26 AM  

sudahlah....dah kalah buat la mcm org kalah......

gomosuck April 8, 2009 at 9:01 AM  

saya bagi pihak gomo ingin meminta maaf kepada semua..saya tahu kawan saya ni muka cover patbelas juta lapis da..

dia malu sbb orang2 macam dia,telah mencelakakan parti kesayangan mereka.. gomo cakap tadi,dia nak mintak maaf, merayu2 sambil melutut dikaki saya sbb post entry sebegitu rupa..entry itu cuma untuk mententeramkan atinya yang sedih pilu je..

jadi,apa2 yang gomo tulis dalam entry tu,anggap je bahan jenaka tuk bahan UMNO korup yer kawan2..kesian la kat kawan saya ni..xde langsung kamu bagi kata2 semangat kat dia..

gomo,teruskan perjuangan mu..jangan dilupai 2 kalimah syahadah..kot2 la terpesong akidah.. taubat nasuha skali..

gomo,tidak baek provok sebegitu rupa..saya sbg kawan gomo,malu bila kawan2 laen tny pasal entry ni..tolong la gomo..tolollllll la gomo..TOLOLLLL!!

TokMudim April 8, 2009 at 9:24 AM  

Sokong GOMO

UMNO celaka. UMNO Yahudi.

Tahniah Pakatan kerana dapat menewaskan Melayu Munafik Bertopengkan Islam.

No Oral sex. Enjio life.

gotahlantun April 8, 2009 at 10:16 AM  

KERAJAAN DAN UMNO BELUM KALAH LAGI BRO..

KITA MASIH MENANG DAN PEGANG KUASA. AKU TAK RISAU DAN HERAN ITU SEMUA.

PROVO, FITNAH DAN SEGALA MACAM ANDAIAN SALAH KEATAS UMNO DAN KERAJAAAN AKAN TERHAPUS APABILA KEBENARAN DAN TERBONGAKARNYA SALAH LAKU DAN KEAUTANYA KETUA2 PUAK PR.

INSYAALLAH..
ALLAH MASIH BERSAMA DENGAN KERAJAAN YANG ADA INI. DAN SEGALA MACAM PERKARA YANG BERLAKU SEKARANG INI MENGAMBARKAN ADA HIKMAH DISEBALIKNYA.

BANGUN DAN PERBETULKAN SEGALA KELEMAHAN YANG ADA DI DALAM DAN DI LUAR.

PERBUAT PERUBAHAN....

hangpa kata hangpa terrar!!!,  April 8, 2009 at 10:59 AM  

Hangpa ni semua manusia yg bodoh lagi bahlol..Nikmat Allah Ta'ala hangpa permainkan..mmg manusia jenis hangpa semua ni tak bau dan nampak syurga.Hangpa semua nak lebih pandai dari Allah Ta'ala.

anakpahang,  April 8, 2009 at 11:56 AM  

SEDIH....!, melihat begitu bangganya puak2 pembangkang meraikan "kemenangan" mereka walaupun sedar siapa "HERO" (dalang)...dibelakang,teruskan perjuangan kalau dirasakan betul...hanya Allah shaja yang maha mengetahui...Amin...

Senapang Patah April 8, 2009 at 2:05 PM  

http://senapang-patah.blogspot.com/2009/04/bn-tumbang-di-bukit-gantang-kerana.html

chot April 8, 2009 at 3:16 PM  

GOMO AL-JUBUURRiiiiiiiiiii

LeeSlimShady April 8, 2009 at 3:19 PM  

aaa...apa dia BN belum kalah lagi?

kalah kat permatang Pauh...

belum kalah lagi?

kalah kat Kuala terengganu...

Belum kalah lagi?

Kalah kat Bukit Gantang dan Bukit Selambau....tapi menang kat batang ai...

masih belum kalah lagi kerrr...
kene 4-1
oooohhh ~!!!!yee....gitu gamaknya!!

Pas ni pRU ke 13 apa cerita haaa???

Biar la najib duk kat umah putra jaya tu puas - puas...

nanti dia da...nak kemas kain baju !!!!!....

dah la tu GOMO...tak payah la nak merepek...dan mengaruk...dahhh!!!

tutup je la blog ni buang masa jerrrkkk !!!!

LeeSlimShady April 8, 2009 at 3:21 PM  

tu la lain kali jangan kata orang....sekarang sapa yang merepek....

Weeekk........Kalah bukan 2-1 tapi 4-1.......

tutup je la blog ni....seterus na selamanya

Z-MAY April 8, 2009 at 4:06 PM  

umno/bn memang cilaka sebab asyik nak tolong rakyat aje. asyik nak buat pembangunan itu ini. dia ingat rakyat suka sangat kot.

ikutlah macam pembangkang yang rakyat suka tu. suka cari salah orang, suka kutuk orang, suka buat fitnah, hasutan dan yang paling best sekali ajar orang kapir baca quran dengan lintang pukang. rakyat suka yang macam tu lah. rakyat dah boring dan dgn umno/bn, sebab tak tau ikut selera rakyat yang canggih manggih dan semuanya mengaku berilmu tinggi walaupun tak belajar tinggi.

rakyat malaysia semuanya dah bijak2. walaupun masuk universiti sekadar untuk lulus periksa aje.masuk universiti aje, niat pertama yg terlintas masuk pembangkang dan nak ubah kerajaan, sedangkan keluarga sendiri tak pernah berubah dengan kemiskinan dan kepapaan yang mengharapkan bantuan dan pinjaman kerajaan untuk belajar di u.

Azizahns April 8, 2009 at 4:38 PM  

TUGAS KITA BELUM SELESAI MEMARTABATKAN DAN MEMULIAKAN BANGSA
KERANA HANYA BANGSA YANG BERJAYA
AKAN SENTIASA DIHORMATI


HARI INI, JALAN INI
PASTI SEMAKIN BERLIKU
KERANA MASA DEPAN BELUM TENTU MENJANJIKAN SYURGA BAGI MEREKA YANG LEMAH DAN MUDAH KECEWA

PERJUANGAN KITA BELUM SELESAI
KERANA HANYA YANG CEKAL DAN TABAH
DAPAT MEMBINA MERCU TANDA
BANGSANYA YANG BERJAYA

TUGAS KITA BUKAN KECIL
KERANA MENGISI KEMERDEKAAN
RUPANYA LEBIH SUKAR DARI BERMANDI KERINGAT DAN DARAH MENUNTUTNYA

sesekali bacalah sajak pembangun jiwa ini.

gomosuck April 8, 2009 at 4:42 PM  

pinjaman dari kerajaan? adakah anda tidak tahu,ptptn atau segala macam jenis pinjaman pembelajaran,itu duit rakyat..bukan duit kerajaan..itu duit hasil bayar cukai..dapat kat BN,ngaku duit dia..hahahahaha

malu la cket.. ops! gomo,kawan mintak maaf banyak2..terover pulak..hihihi

Dal April 8, 2009 at 5:55 PM  

Bagaimana PAS Merugikan Melayu, Islam

Baca juga bagaimana perjuangan PAS merugikan Melayu dan Islam.

Sila baca di
http://melayu-lama.blogspot.com/2009/04/brand-that-sells-and-ones-that-lose-out.html

Anonymous,  April 8, 2009 at 7:30 PM  

Hahaha...blogger UMNO/BN dah merajuk ke ??? patut la ayat mcm tu...merajuk rupanya...hahaha...kesian2...perangai masih mcm kanak2 riang...ayat mcm ni konon nak jadi seorang blogger ??? malu la BN pasal lantik budak2 jadi blogger...blogger BPN ni aku rasa ngaji takat spm je kot...dak pun SRP/PMR ...entah2 UPSR je ?? hahahahaha....PAS For All

Anonymous,  April 8, 2009 at 9:55 PM  

umno dan bn kalah satu tempat saja iaitu di kuala terengganu. bahlol betul puak pr ni.

sebab tu senang kena kelentong dengan anwar ibrahim.

tempat lain tu memang status quo. incumbent party yang menang.

sokongan kepada pr adalah disebabkan :

1) setakat mana kesanggupan pas dilembukan oleh anwar dan dap demi untuk undi dan kuasa.

2) setakat mana melayu pkr sanggup dikelentong oleh anwar.

memang semudah itu sebabnya. tak payah nak cakap pasal islam, keadilan, rasuah, kezaliman or whatever.

semua melayu dalam mana-mana parti sama saja. yang berbeza cuma prinsip dan kesanggupan menggadai maruah kepada bangsa lain.

burpingBurps April 10, 2009 at 1:33 PM  

Ada yang masih tak faham konsep election ni, aku syukur diberi peluang utk belajar semua ni. kalau tak aku pun jahil mcm dorg. Teringin nak tgk PR sapu bersih satu semenanjung ni, boleh la kita ramai-ramai compare. Bosan dgn propaganda murahan BN.

Tungaklangit April 11, 2009 at 11:24 PM  

SALAM BRO GOMO

MEMANG SUKAR UNTUK MEMAHAMI BAHASA TERSURAT SAUDARA YANG PENUH DENGAN PENGAJARAN DAN MARAN BAGI MEREKA YANG MENGAKU MELAYU ISLAM..

BAGI SAYA.. MELAYU AKAN HILANG KEMELAYUANNYA KERANA TERIKUT2 DENGAN SLOGAN DEMOKRASI USA YANG MEREKA SENDIRI TAK TAHU MAKNANYA..

KEPADA PENYOKONG PR ANGGAPLAH KEMENANGAN INI SUATU PENGAJARAN UNTUK BTAUBAT

JADIKAHLAH IA SEBAGAI SATU AMANAH BUKANNYA MENUDUH UMNO TAK BAIK DAN SEBAGAINYA

KAMI TETAP MEMPERJUANGKAN MELAYU ISLAM DI MALAYSIA WALAUPUN SAUDARA KAMI DALAM PAS DAN PKR MENIDAKKANNYA

SALAM

Anonymous,  April 24, 2009 at 11:15 PM  

Cibai punya orang PR, kau ingat semua orang suka kau ke? Kau hanya tahu berlakon, bila dapat kuasa, lagi teruk dari UMNO.

Anonymous,  February 8, 2010 at 4:20 PM  

haha... tu ayat perli la weh.. x pk ke? cbe baca betul2..hahaha

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP