Terkini- Mahkamah Telah Membuktikan Anwar Pengamal Homoseksual (GAY)

Friday, October 23, 2009



Mahkamah arah Anwar Ibrahim bayar kos kepada bekas Perdana Menteri

PUTRAJAYA: Tun Dr Mahathir Mohamad semalam berjaya membatalkan rayuan saman fitnah bernilai RM100 juta yang difailkan terhadapnya oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana menuduhnya sebagai seorang homoseksual.

Dipetik dari BERNAMA

HUA..HUA..HUA...
Apasal pulak saman Anwar Al-Juburi bernilai rm100 juta terhadap Mantan PM Tun Dr Mahathir Mohamad gagal??? Apa yang menyebabkan saman tersebut Gagal???
He..he..he....

Untuk makluman Rakyat jelata, saman yang di kemukan oleh Anwar Al-Juburi ini adalah berkaitan kenyataan Tun yang mengatakan Anwar seorang homoseksual (GAY) Namun saman yang nilainya rm100 juta telah ditolak dengan KOS oleh mahkamah dan diarahkan kepada Anwar untuk menanggung segala kos perbicaraan tersebut.

Isu berhubung Kos atau pun tidak ianya bukanlah persoalan kita. Tapi keputusan mahkamah yang telah membuktikan bahawa ANWAR BRAHIM merupakan pengamal Homoseksual(GAY) telah dapat di buktikan.

Dengan keputusan mahkamah yang mulia ini dapatlah kita sekalian rakyat tahu dan sedar akan apa yang Tun mantan PM kita nyatakan adalah berasas sama sekali. Salah laku Homoseksual yang di amalkan Anwar Ibrahim ini adalah benar dan sahih sama sekali. Masakan tidak mahkamah menolak saman yang di kemukan Anwar terhadap Tun??? Jika Tun mereka-reka cerita dan melakukan Fitnah terhadap Anwar sudah tentu Tun diarahkan untuk membayar saman rm100 juta tersebut. Namun Anwar pula yang terpaksa menanggung Kos Mahkamah dalam perbicaraan kes ini.

Kebenaran telah membatasi segala-galanya di dalam penghakiman kes Homoseksual (GAY) ini. Ianya memberikan satu tanda dari Allah yang Maha Esa untuk memberikan hidayah kepada penyokong dan pengikut Anwar Ibrahim untuk sedar atas keputusan mahkamah ini. Anwar Brahim adalah pengamal Homoseksual(GAY) telah dapat di buktikan.

Keputusan mahkamah ini juga yang telah membuktikan Anwar Brahim pengamal Homoseksual(GAY) adalah sama dengan keputusan mahkamah yang lalu di dalam kes LIWAT nya pada tahun 1998.

Di dalam keputusan tersebut 2 dari 3 hakim yang mengadili kes LIWAT tersebut telah menyatakan Anwar Brahim ada melakukan Persetubuhan Luar Tabii, namun di atas kesilapan teknikal maka Anwar Brahim di bebaskan dari pertuduhan berkenaan.

Dengan keputusan dari kedua-dua kes ini telah membuktikan dengan jelas Anwar Brahim adalah pengamal Homoseksual(GAY) yang mana melakukan Seks Luar Tabii.

Pada 3hb November ini mahkamah akan mendengar permohonan Anwar untuk mengugurkan kes Liwat nya dari pertuduhan. Permohonan Anwar ini merupakan satu tuntutan yang tidak masuk dek akal memandangkan Anwar adalah tertuduh bukan mangsa dalam kes liwat ini. Ini telah jelas dan nyata bahawa Anwar cuba melarikan diri dari Jenayah Homoseksual yang telah di lakukan terhadap mangsa Saiful Bukhari.

Diharapkan agar seluruh rakyat terutama penyokong Anwar Al-Juburi sedar akan hal ini. Sesungguhnya masih ada peluang dan ruang buat anda semua kembali ke jalan yang benar. Jangan kita ikut Pemimpin yang melakukan pekara terkutuk dan mungkar ini. Jalan yang cerah masih ada di sebalik sana. Ayuh kita menolak pemimpin GAY dalam hidup kita rakyat Malaysia ini.

ANWAR BRAHIM TELAH DI BUKTIKAN
PENGAMAL HOMOSEKSUAL(GAY)
ANWAR BRAHIM HARUS BERTAUBAT!!!


Pssstttt....Gomo siap sedia dah pakai cawat besi cap iron ajis...he he he

33 comments:

Anonymous,  October 22, 2009 at 1:41 AM  

saman ni batal sebab kesilapan teknikal gak, kata mahkamah laa.. Sebab teknikal tersebut ialah peguam Anwar tidak menyediakan memorandum rayuan dalam bahasa kebangsaan, iaitu Bahasa Malaysia.. lepas hantar saman dalam Bahasa Malaysia, boleh laa lawan balik..

GOMO October 22, 2009 at 1:49 AM  

ye lah kah kah kah
apa pun nak tahu ulasan nik ajis
he he he

mahkamah Jubo,  October 22, 2009 at 2:08 AM  

alahai mahkamah malaysia..
orang suruh buat keputusan salah ka tak salah pasal kes tuu last yg di bincangnya masuk mahkamah kaki kanan kaki kiri, paguam mandi pagi atau tidak, hakim basuh taik tangan kanan atau kiri...

last kes tak di bincang hal2 tadi yg buat kes di tolaknya...

memang jubo ja mahkamah malaysia...

Anonymous,  October 22, 2009 at 2:12 AM  

hahha makamah da tentu jubo... yg ngata org jubo silap2 gomo pun suke menjub ngan parpu.. hehe

Anonymous,  October 22, 2009 at 2:13 AM  

Saya merasakan blog ini dipenuhi satu unsur yang sememangnya bertentangan dengan shariah. Menuduh dan membenarkan sesuatu perkara dengan bukti yang masih tiada tahu mana benarnya.

Jika apapun blog ini perlu dibersihkan dengan kata-kata benci dan kesat. Bukankah Islam itu mengharmonikan semua umat Islam. Mengapa memperkatakan mengikut fikiran sendiri yang hanya menyokong sebelah pihak.

Apa yang kita mampu hanyalah minta Allah tunjukkan kebenaran hakiki. Bukankah segala-galanya kita serahkan kepada Allah. Siapa benar siapa salah kita minta dipertontoni berdasarkan bukti sebenar.

wallahualam.

p/s: Baiki gaya penulisan jika anda Islam ya. Selidiki cara sebenar Islam menulis.

anti fitnah,  October 22, 2009 at 2:36 AM  

blog yg takde fakta....sembang kt kda kopi la woi

Anonymous,  October 22, 2009 at 3:34 AM  

kah kah kah.. aku ingat ada bukti baru ka apa ka.. kah kah kah

sekali pusing pusing kesitu juga, mmg sah UMNgOk...

coolooc,  October 22, 2009 at 5:05 AM  

UMNO = Untuk Makan Nasi Orang

This is a new generation of lazy malays who evolved from their lazy ancestors. Not surprising la! Wait for the next generation of lazy malays on the future with better parasitic economic policies.

aston,  October 22, 2009 at 5:09 AM  

We all know that from history, whether it be May 1969 or Kampung Medan or those who dies under police custody, it is usually the malay Muslims who are mistreating and killing other races, maybe due to their heritage Muslim recalcitrant.

Not many malays are able to respond and debate openly to criticism. They only know how to respond in a violent manner way.

Boleh,  October 22, 2009 at 5:15 AM  

The truth is Chinese inject entrepreneurial and economic progress in South East Asia. If the Chinese left Malaysia, your economy would be on the verge of collapse and will become little more than a backwater hellhole.

There are very simple reasons why Chinese do not fully assimilate into malay society. It is because the malay people are very hostile and disrespectful to the Chinese. It is well ingrained in their society, this anti-Chinese sentiment.

Also, given this hostility, why should Chinese integrate with your society? Let me tell you, it is a very simple reason. Unlike primitive tribesmen minorities in your territories, our civilization and culture is actually far superior than your malay culture.

We are the inheritors of one of the greatest civilizations in human history. Why do we want to downgrade our cultural knowledge and perception, and accept a backward and undeveloped primitive culture?

You Malaysians, Filipinos and Indonesians need to learn from the example of the Thais. They are friendly to Chinese and many Thai Chinese are very integrated and are loyal to Thailand. However, they also have links to China and bring the two countries closer.

Hence, China and Thailand enjoy very strong relations and all of this bodes well for Thailand economically and politically. It is no wonder Thailand has experienced a great deal of economic progress.

Too, I lived in Malaysia before and let me tell you that Malaysia is not rich. The government owes a lot of money to Japan and other countries. The nation is corrupted! In outside look, you think Malaysia is rich but the truth is Malaysia is very poor. A lot of projects have been cancelled such as new airport in Kuching, and etc.

Indeed right, in Malaysia the malays are like shit. They disrespect the Chinese. And you want to know why the malay government has money? It is because the tax! Chinese pay high tax to the malay government where the malay government even use quota control!

The malays given of special treatment, the government give money to the malays because without this, the malays will have nothing! We Chinese in Malaysia depend on ourselves! We earn money on ourselves!

The Chinese in Malaysia is dropping rapidly, one day and one day will come, when the malays don't like Chinese and riot, then we Chinese move away and hahaha! Malaysia will become like Indonesia!

Now look at your Indonesia, last time when Chinese there, the government can be rich. Now when Chinese gone - your country like shit! Hahaha! This is dream funny!

vesewe,  October 22, 2009 at 5:22 AM  

Mahathir is a real cunning Satan. He simply can manipulate history as if that there were uneasiness on economic shares. And he can shut Tunku real story about May 13. I wonder how stupid all historians, policemen and reporters to tell about May 13 histories. It is all fake history.

The truth is the incident has been plan by Mahathir. Dato Harun was the mastermind for malay riot. It was a conspiracy to topple down Tunku.

Meanwhile Tunku was a Britain prone PM. Therefore Tunku was kicked out from PM post by Mahathir.

romsam,  October 22, 2009 at 5:29 AM  

Malays have done wonders in terms of denying truth, while doing so, through policies of government raked in ill wealth for years. Malays are rich, I mean really rich.

Malays had certain qualities that other races in this country do not, but I must emphasise "had". Qualities such as "speaking less", contended, know how to read and understand the holy Quran (I know that nowadays Muslim kids spent 10 years of religious classes in school and end up not knowing).

But all done and said, the day malays deny their past, is the beginning of their end. Malays were Hindus once, as was the whole South East Asia, later some South East Asia went for Buddhism while the others went for Islam.

Who taught South East Asia races to plant paddy in a systematic manner? Who taught South East Asia races language skills, reading and writing?

The very essence of everything that South East Asia races are based on till today was taught by Tamils. Don't you guys notice that South East Asia races have similar writing codes, that are because it is based on Tamil. It even sounds like Tamil.

For peninsula: Tamils called the local inhabitants as "malai allu", basically means "people who dwell in the hills", this would mean Orang Asli, for they dwell in the hills, what is known as malays today was non-existent.

As malays are well known to do, they incorporated this term "malai" whence they started to land in the peninsula from Nusantara, and claimed the term "malai" as their own. This race has this peculiar trait of claiming that which is not theirs.

Deny this, and you deny your past, anyone who denies his past, denies his future. Malays……….be my guest.

Guess who is the master race? The master race doesn't doing some weird policy (NEP), or go around brandishing some knife, which if you really put some thinking into it, put the race on a sure path to beggary.

The reason why I commented as above is because I want malays to know that they are not tuan punya tanah.

For myself, as a Tamil, I will state what my forbearers have done centuries before, the truth is, no one owns this land, this land is owned only by - the one and only one - God.

This soil needs administration, not ownership. Accept that.

kentanjim,  October 22, 2009 at 5:45 AM  

Bravo to all the bull & cock being written here!

Sad to see Malaysians not accepting the facts that you are living because of non-malays and subsidies from the so called fair government which only take care of their own - malays (please do not call yourself bumis unless you are the aborigines from the jungle).

Chinese are wealthy because they work 100% more than your lazy ass. They live on their own and not on your incentives. Nothing was given anyway.

Cut the story short, face the fact and dance to the rhythm. Without the non-malays, you are nothing just as Dr M said before he stepped down from UMNO.

(You do not even have your own culture and language, the bahasa has been copied from many such as the Portuguese, Spanish, Tamil etc)

By the way, tuan is Chinese! Wake up, you are living under the helm of 1Malaysia - 1Murderer!

MymassaVoice October 22, 2009 at 8:40 AM  

Eh, tetiba byk la pulak cina-cina puki dap yang bagi komen kat sini. apesal yek? agaknya marah sgt kot pasal dah terbukti ketua proksi kaki bontot. kalau takpun cemburu pasal anwar tak taruh kat jubo tak basuh korang tu! babi punya cina. dalam web berani la! tunjuk muka! tgk sapa lagi kuat! kalo nak berambus, berambus je, kita lagi sejahtera tanapa mu! babi cina kapir laknaT!!!

Claymoar,  October 22, 2009 at 9:37 AM  

When Anwar was in UMNO, people from DAP and PAS were the ones who accused him of homosexuality. Harakah even, as the newspaper gave him the nickname Al Juburi ('The Asshole' in Arabic). Now they defend Anwar like he's the mighty Emperor of Malaysia.

For chinese posting here, Anwar will not secure or fight for your right. He is an Ultra-racist, and he even ordered for all chinese and Indian schools to be abolished in the 1980s. Anwar, so far, is only THE GREATEST ACTOR in Malaysian Politics.

Tell me, what did he do when he was in power (and in PR too)? He just gave lip service here and there, taking advantage of situations to favour his rise. he does not care about the wellbeing and unity of all malaysians.

BN have proven a great track record, and you should refresh your memory on the MAGERAN.

Claymoar,  October 22, 2009 at 9:51 AM  

Another thing is, the perception of 'Lazy Aborigines' or 'Lazy Malays' are just a fallacy. A propaganda planted by the British rule to keep Malays from going into the economy. Instead, they are drafted into govt service. In the age of the great Malaccan Empire, Malays are revered for their ingenuity, their hardiness and their trustworthiness in trade and voyage. The Malaccan empire was the greatest, most affluent empire in South East Asia, and China even honorifically gave Malacca protection.In the Malaccan port, Malay language was the lingua franca for trade.

Years of exploitation and economic serfdom has erased the potential of Malays, forcing them to become an agrarian-based social group. The govt however, wanted to create a balanced participation in economy (then conquered by chinese - post WWII) so they gave crutches, incentives to level the playing field. As Mahathir would say, how's a 5 year old going to spar with a 15 year old? Now you can see more bumi investments, businesses and such, albeit not reaching 30%.

One of the problem is, Chinese businessmen always keep to themselves (like a cartel) and does not want to share the profit or services. They like to think about profit, profit, and profit. Malays on the other hand, go all out (even sacrificing the business) to help a business partner. This is 'setiakawan', you can see it in a lot of Malay businessmen.

Malays are more patriotic, and are willing to sacrifice for the country. When disaster comes, or an opposing invading force (like WWII) comes they will stand their ground, protecting the nation even though it would take generations. Unlike some people who just...ran out of the country when it was not favourable e.g. the 1999 economic crisis.

Not being racist, but this is the Internet where nobody gives a damn on what you think.

ghostWRITER October 22, 2009 at 9:52 AM  

mahukah anda si dua alam ini menjadi PM Malaysia? erm... depan belakang dia mau sodok..hebat!

SESTER,  October 22, 2009 at 9:52 AM  

wow, kiasu nye commenter di atas. Anwar's butt-buddy?

Media Cyber October 22, 2009 at 10:58 AM  

gomo.. rasanya lepaih ni sudah tentu Nik Najis suruh tubuhkan mahkamah Gay Malaysia.. wakakakaakakaka!

putihkeris October 22, 2009 at 11:51 AM  

mmg geng jilat jubur ANWAR tol la geng2 kt atas nih.. hahaha... cube kalau mahkamah kate TUN yg salah.. mmg mahkamah suci 2 dia sanjung... mmg ptt la kene pancung dulu mase zaman jepon... hahaha... ingat.. MELAYU MUDAH LUPA... tp ade benda MELAYU x lupaaaaaaaa.....!!!

Arif Omar October 22, 2009 at 2:29 PM  

apa kata DSAI dalam hal inkues teoh ? Lihat di bawah :
Anwar menegaskan kenyataan itu berdasarkan fakta dan bukan isu politik.
Katanya, kenyataan tersebut tidak boleh diperlekehkan kerana beliau adalah pakar forensik terkemuka di Asia dan kenyataan tersebut berdasarkan kajian yang mendalam mengenai kes kematian tersebut.

pada pandangan PG ialah :
Anwar menegaskan kenyataan itu berdasarkan fakta dan bukan isu politik.

Katanya, kenyataan tersebut tidak boleh diperlekehkan kerana beliau adalah pakar forensik terkemuka di Asia dan kenyataan tersebut berdasarkan kajian yang mendalam mengenai kes kematian tersebut.

Arif Omar October 22, 2009 at 2:29 PM  

sambungan:
8. Kalau cap jari , keberangkalian cap jari seseorang mungkin sama dengan seseorang yang lain ialah 6 juta bagi lelaki dan 7 juta jika perempuan. Itu pun sehingga kini ( setelah hampir 100 tahun cap jari diperkenalkan ) tidak ada satu kes pun cap jari seseorang itu ditemui sama dengan seseorang yang lain di seluroh dunia.

9. Jadi kepada DSAI, komen anda terhadap keterangan Dr Pornthip itu lebih baik ditujukan kepada diri anda sendiri. Dan amalkannya. Mengapa dalam kes anda, lain pula prinsip yang anda pakai? Lidah ANDA bercabang ke?

10. Itupun : pendokong dan penyokongnnya masih buta mata dan mata hati untuk melihatnya. DNA ini adalah asas kejadian manusia. Inilah satu keagungan yang Allah ciptakan untuk manusia memikirkannya.

11. DSAI : Anda bagaimana?

Arif Omar October 22, 2009 at 2:34 PM  

2. DSAI katakan bahawa keterangan Dr Pornthip dari Thailand berdasarkan fakta, dan bukan isu politik , tidak boleh diperlekeh keran ia keterangan pakar, kajian mendalam.

3. Begini ajelah DSAI. Sepatutnya komen anda dalam isu inkues/ keterangan pakar Forensik Dr Pornthip ini di tujukan juga kepada kes liwat anda. Termasuk kes terdahulu dan juga kes liwat sekarang.

4. Kes dulu, Pakar / Ahli kimia sahkan air mani di tilam Tivoli Villa adalah DNA anda dan Shamsidar ( isteri Azmin Ali ). Air mani tersebut adalah air mani persetubuhan untuk keduanya.

5, Kes liwat sekarang pun lebih kurang samalah. Kalau tidak kerana DNA positif, pasti Peguam Negara tidak akan menuduh anda di Mahkamah dalam kes meliwat Saiful.

6. Ini juga fakta, keterangan pakar tidak boleh diperlekeh, ia juga setelah pakar menjalankan kajian mendalam dan is bukan isu politik. DNA ini keberangkalian / kemungkinan seseorang itu sama DNAnya dengan seorang yang lain adalah 60 billion bagi lelaki. 70 billion kepada wanita.
7. Setakat ini hanya ada satu kes persamaan DNA iaitu dalam satu kes pembunuhan di Mexico ( 2006 ) di mana tertuduh mempunyai persamaan DNA dengan kembarnya. Itu sahaja satu kes. Itu pun kes yang amat istimewa . Kembar-kembar lain pun tak ada persamaan DNA . Kecuali kes ini sahaja. Ia unik menurut ahli sains.DSAI ada kembar ke? DNA dalam kes terdahulu di mahkamah dan pakar forensik sahkan anda bersetubuh / berzina, bukan hal politik. Ini sains. Ia adalah keterangan pakar.

Anonymous,  October 22, 2009 at 6:19 PM  

Boleh : 5.15AM
why you still live here ... why don't you pack and go back to your own country ... we no need people like you in malaysia .... damm !!!!

Anonymous,  October 23, 2009 at 11:16 AM  

"You Malaysians, Filipinos and Indonesians need to learn from the example of the Thais. They are friendly to Chinese and many Thai Chinese are very integrated and are loyal to Thailand. However, they also have links to China and bring the two countries closer."
....................................
sana punya china sudah serupa siam lar bro. ckp china pun tak tau lho. sekolah china sana tatak lho. sana nama pun pakai siam punya nama lho. kalo lu hina raja, lu boleh kena puloh2 tahun jail lho. jadi jgn cakap itu macam lar bro. kalo sana babut, lu pigi sana luluk thiam2 la bro. cakap banyak aa bikin!!

kelana,  October 24, 2009 at 12:32 AM  

fitnah.. provokasi.. putar belit.. pembohong. i2 je la keje kau ye. lain kali kalu nak buat cite cari cita yg benar. paparkan lah cerita yg benar dan betul dgn hati yg suci. ni siap tunjuk gambar lucah tu. aku sedih la ngan blogger2 umno ni. x de keje lain.

GOMO October 24, 2009 at 1:36 AM  

kelana???
kau takkan tak sedar apa keputusan mahkamah???

emmm sedar dulu...jangan main semberono je..

Anonymous,  October 24, 2009 at 8:53 PM  

Blog yng paling bagang dan bodoh...ko orang islam ke mcam ni??insaflah wahai sedara seagamaku...sebelum terlambat oi...

Isa October 26, 2009 at 1:36 PM  

Entah apa yang ko cuba swing dalam isu ni... takda fakta lansung..

Anonymous,  October 26, 2009 at 3:57 PM  

Apa pun kan... aku dikelilingi oleh org politik dari kerajaan dan pembangkang...dan dari apa aku lihat...sememangnya tak dinafikan...apa yg TM cakap pasal DSAI is truth and reality.....percayalah..aku tak masuk sebelah mana2 sebab aku parti bebas dan boleh hidup di bawah naungan mana2 parti kerajaan dan pembangkang, tapi aku tak rela negaraku diperintah oleh orang yg suka meliwat org...Nauzubillah.....

Anonymous,  October 26, 2009 at 11:31 PM  

gua bukan pro sangat mana2 pihak.. UMNO ada yg ngok, PKR tu pun gua mcm hampir pecaya yg anwar tu kaki liwat, TAPI.. apa2 statement yg kita buat (tulis atau cakap)... biarlah berasas, jgn la keranak taksub dgn pihak tertentu, kita cenderung mengeluarkan kenyataan yg tak ada fakta, tak da bukti, seolah mereka-reka dan hanya pandangan syok sendiri.. boleh jadi fitnah bang... jenuh nak berjawab kat akhirat sok.. beretika lah dgn apa yg kita tulis.. tq

GOMO October 27, 2009 at 2:05 AM  

ANON ....
cuba baca balik kes yang anwar saman Tun rm 100 juta tu. Pasal apa anwar saman???

Anwar saman Tun kerana Tun mengatakan Anwar pengamal homoseksual. so bila Tun menang ini bermakna Anwar memang pengamal homoseksual!!!

anda faham??

Anonymous,  July 17, 2011 at 5:38 PM  

papa gomo tok sah duli laa kaki caii niii..depa tau tapi buat2 tak tauuuu....apa2 pun 4 saksiii....anu tutoh jup depa baru tauuu....masa tuu baru tau langit tinggi rendahh......puak2 ni tak leh cakap beradap...ada sekor dapiggg di atas....tak sedar dirii...cakap melayu tonging langganggg...shoohhhh pi main jauhhh2....

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP