Dato Sri Najib Minum Arak?

Thursday, December 10, 2009



Blogg Pakatan Pembangkang Rata-rata mengeluarkan gambar Dato Sri Najib bersama Perdana Menteri Thailand yang sedang memegang Gelas berisi air kekuningan! Puak Pakatan pembangkang mengatakan Dato Sri Najib Minum ARAK! Benar ke?

Apa bila ada air warna nya kuning maka Arak lah? Apa Air Zappel tu pun arak juga ka? Apa Jus pun Arak juga ka? Tu Teh O pun Arak juga ka?

Agak-agak lah nak fitnah tu. Jangan sampai memomokan hal yang sebegini. Prinsip tu biarlah telus sebagai blogger. Jangan FITNAH membabi buta. Sebagai Umat Islam sudah pasti kita tahu dan sedar akan perbuatan Fitnah kita tu.

Kepada Blogger dan Penyokong Pakatan Pembangkang tu harap Bertaubatlah dari terus-terusan menfitnah sesama umat Islam ni. Biar berbeda politik, tapi satu hati dalam Islam ini.



ARAK?
Pineapple bukan Nenas ke?



ARAK?
Heineken?
Jus HALAL kata PAS

Harap hangpa Puak Pakatan Pembangkang Cermin dulu Moral, Ahlak pemimpin pakatan tu masing-masing. Jangan hanya ingin mentarbiyah kepada orang lain jika pemimpin malah anda sendiri tu pun tak betul arah Kiblatnya.

Psssttt...Pas merelakan segalanya demi UNDI

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

27 comments:

pas puterbelit,  December 10, 2009 at 12:56 AM  

lembu lembu PAS dan PKR mesti akan pandang sebelah mata kalau ada org minum Arak kt markas PAS, tp kalau Org UMNO minum air dgn org bukan Islam..akan ada la fitnah baru yg keluar..

GOMO December 10, 2009 at 1:04 AM  

Mana taknya, Bukan main mengamok Anwar bila si Sankaran Nair dan Karpal Singh bila mereka ini menyataakan akan menghantar rayuan untuk MenGUGURkan kes Liwat ini sebelum perbicaraan kepada Mahkamah. Umum mengetahui Mahkamah yang lepas telah pun menolak permohonan Anwar Al Juburi bagi mengugurkan kes liwat nya ini.

http://anwar-juburi.blogspot.com/2009/12/gempar-sankaran-nair-dan-karpal-singh.html

A-I-B December 10, 2009 at 7:58 AM  

Orang kafir lantak dioranglah nak minum arak. Hukum haram hanya untuk orang Islam.

UMNO ITU MELAYU
PAS ITU ISLAM

makwei,  December 10, 2009 at 8:23 AM  

aku sokong A-I-B.

arak haram utk org islam..
minum, jual pun haram..

makan duit haram pun haram tp org slalu terlepas pandang... kenape yek..

Jeffry December 10, 2009 at 9:06 AM  

ALA A-I-B..CM X BIASE LAK..JGN KATE ORG SDGKAN TOK GURU RONNIE PUN KATE ARAK XDE ALKOHOL!. PAK AJIS PUN X KATE PAPE PUN!..MCM SOKONG JEK KEHKEHKEH

Kama December 10, 2009 at 10:20 AM  

sepanjang yang saya tahu, najib doesn't drink alcohol. Agung pun sesekali 'toast', tapi bukan
dengan alcohol. kalau nak tohmah, senang aja.. nampak macam arak.. araklah..

Anonymous,  December 10, 2009 at 10:34 AM  

GOMO....

INILAH UMNO "KATAK BAWAH GELAS"

Kalau Najib tak minum pun tak apa bagi kat jamaluddin jarjis pasti dia 1SHOT punye...

Selalu yang warna kuning AIR KENCING!!!

Panglima Perang Cyber December 10, 2009 at 10:55 AM  

air kuning kata air arak... sebenarnya air zappel.

lainlah dia nampak dituang dari botol arak.

YANG GAMBI December 10, 2009 at 11:07 AM  

Gomo, PAS laknat ini memang dah kerja dia orang suka buat fitnah, apa nak kata.......... kalau tak masakan 'rasuah' boleh didalilkan 'hadiah' kalau bagi pihak dia.... dia buat-buat tak nampak pun berapa ramai kaki arak dalam PAS dan PKR.....

Anonymous,  December 10, 2009 at 11:37 AM  

Orang PAS memang tak reti.... tak akan seorang PM bodoh sesangat nak minum benda yang haram didepan jurugambar dan pemberita. Macam beromen didepan live camera lah gamak nye... debe mu. Kalu mu nak tau... setiap pergerakan dan jenis makanan & minuman seoarang PM ketika majlis rasmi dah di kenalpasti oleh pegawai2 kanan pejabat PM dan Bukit Aman... bodooohhhh. Tapi kalau nik Ajis nak ape.. sebab apa yang dia buat semuanya halal.... dan straight ke syurga...

Anonymous,  December 10, 2009 at 11:44 AM  

Papa GOMO, dia puckatan mmg busuk hati. Tu laa cakap bijak otak genius tp hempeh mcm kerang busuk. Cuba p tgk kat negara Arab, byk oooo non alcoholic drink merata rata jual. Org Arab islam byk yg minum bahkan bukan Arab islam pun minum. Kat Msia ni pun ada jual jenama air tin non-alcoholic dari luar negara negara arab dan juga msia champage non alcoholic mcm buat tak tau lak. Mcm "org depa" tak minum...lontar batu sembunyi tangan..podah

Anonymous,  December 10, 2009 at 12:08 PM  

Apa susah..ARak boleh minum oleh PAS, asalkan dengan 'NIAT'..

ajiNoBN December 10, 2009 at 1:50 PM  

PAS ITU MELAYU
UM-NO ITU ISLAM

ungkapan manusia akai tak cukup..khak kahk kahk
kau tolong g tahu apa erti umno....

Anonymous,  December 10, 2009 at 2:17 PM  

ajiNoBN.... ko nie nak ckp ape nie? atau ko nak cuba tukar tajuk? akai ada ka? tetiba lak nak tanya apa erti umno.... ishk ishk ishk

ni kalau ada org jwp apa erti umno, karang dia balas ngan ayat2 maki hamun ler kot ye? alaaa biasa ler udah standart pencacai hamPAS FU*cKatan rakyat kan..

K, PapaGomo, aku rase, kalau blogger FU*cKatan rakyat nie suke maki hamun, finah memfitnah nie perkara biasa ler.

Lestari December 10, 2009 at 9:18 PM  

bese ah tuh dah takder onar dorang bikin onar lah papa gomo. parti komunis rakyat memang gitu!!!!

KALAU PEMBANGKANG BERANI KELUARKAN DALAM MEDIA.
(mesti dorang kater media skang utk umno, tapi ORANG KERAJAAN tak kenang budi BELUM TENTU SOKONG KERAJAAN. Cheh)


kecut!!

King Nabalu,  December 11, 2009 at 10:22 AM  

bila masa pula diaorang tuduh, kamu dengan geng kamu saja perasan..orand diam saja, tiba-tiba kamu pula kecih..,kenapa hilang akal kah?

alahas30 December 11, 2009 at 12:29 PM  

salam semua,
kalau kita tak pasti tak boleh tuduh sebarang.air kuning yang diminum tu belum tentu arak, mungkin air kencing syaitan je.
harus diingat: UMNO ITU ISLAM!!!
kalau diSabah, air yang diatas tulah minuman orang UMNO diSabah biasajaaaa
kalau tak caya tanya orang umno sabah

GomoGeromal,  December 11, 2009 at 4:38 PM  

Jangan fitnah... kita tak tahu Minum Istak dlm gambo tu ke yg dituang dlm gelas Najib! Pun kita tak tahu samada Tequila atau BacardiRum yg ditoggak dek Najib!

Hanya Najib yg tahu... spt juga Altantuya disondol depanbelakang dan diletopkan... hanya Najib yg tahu. ALLAH Maha Mengetahui... bio diorang nak menipu sana-sini toksah nak minta backing Mufti HarusSanaSini.

UMNgOk itu ISLAM???
Tu... UMNgOk kat Sabah tu Islam ke sumenya??? Ish...selam ade la!

GOMO...GOMO! Main gooomooo je!

Anonymous,  December 12, 2009 at 10:41 AM  

Apa2pun, sesiapa shj pun, jika mengaku islam dan beriman,jgn menuduh kalau tak ada bukti, apa lagi belum bicara sudah minta digugur kes, apa kesnya? Itulah kes sebenar-benar kes............anuar, anuar.....penyokong2nya yg berserban itupun sama yer jer, iman ada ka.........................

Anonymous,  December 12, 2009 at 11:46 AM  

pas ,pkr jauh lebih tidak bermoral,mereka menggunakan islam untuk memfitnah.f

Anonymous,  December 12, 2009 at 11:47 AM  

ini menunjukan para penokong pr jauh lebih sesat

TAIPINGMALI (TM) December 13, 2009 at 3:56 AM  

dahulu Pas mengedarkan gambar yg seakan-akan sama iaotu gambar Tun Mahathir sedang minum koktel bersama PM Jepun. Pas bijak dan tidak menuduh Tun minum arak tetapi menyatakan ayatnya berbunyi " INIKAH PEMIMPIN YANG DIKEHENDAKI?" rakyat bila melihat dia terus kata Tun minum arak. Pas tak bersalah tetapi pembaca yg bersalah...Bijak kepala hotak Pas,

Anonymous,  December 14, 2009 at 5:23 AM  

Nabi SAW dengan tegas telah melarang kita daripada meniru budaya Yahudi dan Nasrani dalam hadis yang bermaksud, "Nescaya kamu akan turut jejak langkah mereka (Yahudi dan Nasrani ) sejengkal demi sejengkal, sehasta demi sehasta sehingga kamu akan turuti mereka walaupun mereka masuk ke dalam lubang biawak. Lantaran sahabat bertanya: Adakah mereka itu Yahudi dan Nasrani? Baginda menjawab: Siapa lagi kalau bukan mereka."(Hadis riwayat Bukhari dan Muslim)

1. sanggupkah anda makan daging ayam disembelih tapi dibentuk menyerupai babi?
2. bolehkah anda sambut aidilfitri tapi memakai baju santa claus?
3. mengapa dibotol arak halal menyerupai arak haram? tak terkeliru ke dgn arak haram?
4. seksok bebudak sekolah minum arak haram pon org leh kata tu arak halal.nak wat camana dah rupa lebih kurang..
6. apa komen Majlis fatwa?...

Rasulullah SAW pernah memberi amaran keras kepada umatnya berkenaan gejala mengikut, meniru atau melakukan budaya asing melalui sabda Baginda bermaksud: Sesiapa yang melakukan perbuatan yang menyerupai sesuatu kaum itu, maka dia turut termasuk bersama golongan itu. (Hadis riwayat Abu Daud dan Ahmad)

Sbg pemimpin, tunjuk teladan yang baik.

Anonymous,  April 26, 2010 at 10:43 PM  

x kan la org besar nak minum jus??????dekat thailand plak 2......x de keje ke...pikirla.......kalau benar kite negara islam..kenapa kta pengesport terbesar arak di asia tenggara....hahah...jwab la??????

Anonymous,  June 17, 2010 at 12:35 AM  

jgnlah menmpkkn kebodohn sgt pnyokonh umno....sbb kebodohan lah sll kn tipu pemimpi. dah 2 jahil agama n taksub tanpa ilmu..... kalo btl pmmpin pas ada minum arak buktikan??? n kalo pmmpin umno xminum cba nafikan xkn sumpah kat masjid ja.....hu3. xkn minum teh dgn cawan arak. arak haram bkn sbb akohol tp sbb mabuk.... umno2..amp...know.

Anonymous,  March 23, 2013 at 7:30 PM  

Cawan cam 2 ada dijual dimana2..btk cawan x melambangkan air didalamnya adalah arak..jangan fitnah hanya kerana bentuk cawannya..sangat tidak logik jika PM nak minum arak depan media..sekarang ni fitnah semakin menjadi2..orang islam terus berpecah..amat menyedihkan...kalau orang islam bersatu..bangsa kafir tak akan mudah mengambil kesempatan atas kita...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP