EXCLUSIVE-Lagi Gambar Pernikahan Ihsan Anak Lelaki Anwar Ibrahim Saudara Kepada Saiful Bukhari

Saturday, December 26, 2009







Ihsan & Shaheeda
Gambar Diperolehi
dari Sumber Dalaman PKR

Malam tadi MD Ihsan satu satu nya anak lelaki tunggal dalam keluarga Anwar Brahim selamat diijabkabulkan dengan pasangan nya Shaheeda di Damansara. Majlis yang sederhana dan hanya keluarga terdekat sahaja yang di jemput ini dibuat atas permintaan Ihsan sendiri.( KLIK DISINI) Dengan sekali lafaz sahaja Ihsan SAH menjadi suami kepada isterinya Shaheeda.

Gomo mengucapkan semoga pernikahan
Ihsan dan Isterinya berbahagia
sehingga ke anak cucu.

Pernikahan antara Ihsan dan Shaheeda ini juga secara tidak langsung telah menjalinkan satu hubungan persaudaraan di antara Anwar Ibrahim dan juga Saiful Bukhari. Keluarga Shaheeda isteri Ihsan merupakan saudara kepada keluarga sebelah Bapa Saiful Bukhari. Saiful juga ada menceritakan sedikit sebanyak bagaimana dia bersaudara dgn tertuduh melalui Facebooknya. Menurut beliau:

"Alhamdulillah, sahabat saya, Ihsan Anwar(anak pd tertuduh) selamat di ijab kabulkan dgn sekali lafaz sbtr tadi. Beliau bertunang seminggu selepas saya. Semoga berkekalan hingga ke akhirat.. p/s: menurut pak cik saya, "bersaudara jauh" lah kami melalui pernikahan ini."

Kenyataan dari Saiful bukhari ini bukanlah kenyataan yang direka reka namun inilah kebenaran dan Kuasa Allah yang Maha Besar dalam kehidupan seharian kita. Sejauh mana kita membenci mahupun membuang seseorang itu pastinya akan kita di rapatkan lagi dengannya.

Semoga Persaudaraan diantara Anwar Ibrahim dan Saiful Bukhari tidak menjejaskan perjalanan Kes Liwat antara mereka berdua ini yang akan berlangsung pada 25hb Jan 2010. Untuk makluman Anwar Ibrahim masih belum lagi menfailkan rayuan nya berhubung keputusan Mahkamah yang telah menolak rayuannya untuk menGUGURkan kes sebelum bicara.

Buat keluarga Anwar Ibrahim, Gomo mengucapkan Tahniah diatas bertambahnya anggota keluarga anda dan di harapkan Anwar Ibrahim menerima hakikat bahawa kuasa Allah itu lebih Besar dari watak yang di mainkan nya itu.

Psssttt..Gomo tersentak bila mana Anwar telah menjadi saudara kepada Saiful. Kuasa Allah sungguh Besar sekali. Allah Maha Besar

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

33 comments:

Anonymous,  December 26, 2009 at 7:30 AM  

Hehehe Gomo,

Si Anwar dulu memang nak merapatkan silahtulrahim dengan keluarga Sepol. Itu pasal nya dinikahi Sepol jadi bini dia... huawawawawa..

Hamba Allah,  December 26, 2009 at 8:42 AM  

Awak panggil anwar Al-juburi takyah taubat?

Detguaq December 26, 2009 at 9:20 AM  

Untuk Ihsan, jadilah suami yang baik, dan insyaAllah bapa yang mithal dan rakyat yang bersyukur serta hamba Allah yang percaya....

Sekadar renungan:

Apakah tindakan Anwar bukan kerana nafsu politik?

Anonymous,  December 26, 2009 at 10:22 AM  

erm..nak suruh org bertaubat, baik anda yang mula dahulu... - Neo

lagenda December 26, 2009 at 10:45 AM  

Salam Ziarah....

Tahniah kepada Ihsan jadilah suami dan bapa yang baik selamat pengatin baru...

shonzu December 26, 2009 at 10:48 AM  

Hamba Allah, orang pertama yang patut saudara suruh bertaubat ialah Mat Sabu. Gelaran Al-Juburi itu datangnya dari hamba Allah, Mat Sabu itu juga. Jangan hipokrit bila kena batang hidung sendiri.

Kepada Ehsan, selamat mendirikan rumah tangga, semoga tenang hingga ke anak cucu. Jalinkan persahabatan dengan Saiful Bukhari dengan ikhlas, terimalah qada & qadar dengan reda.

Cucu Tok Selampit December 26, 2009 at 11:33 AM  

Bro GOMO,

Terima kasih di atas laporan EKSKLUSIF ini. Kau memang hebat.

Buat Ehsan dan Shaheeda. Selamat pengantin baru. Semoga berbahgia ke akhir hayat.

Anak Bugis December 26, 2009 at 11:49 AM  

Semuga putra tunggal DSAI ni menjalani kehidupan sebaik pasangan islam yang lain, apa pun tohmahan dari pendokong Umno (parti pengkhianat bangsa) semuga DSAI berjaya menghancurkan mereka satu persatu..

Anonymous,  December 26, 2009 at 11:58 AM  

wei!!!!!!!!!!!!!! gambar ni dari kawan aku punya fb... siut pencuri!!!!tak tau malu punya manusia asyik nak buat fitnah je.. saiful tu kalau dirogol di boleh lepang je si anwar tu.. dia gi bukak spender dia sapa suruh.. dah tau nak kene rogol larii jelah..

kluangman December 26, 2009 at 12:53 PM  

Kalau dah ada hubungan saudara, elok sangat maafkan anwar atas apa yang 'terhulur' diknya..

Parpu Kunyit December 26, 2009 at 1:11 PM  

YANG NGKO BILA NAK TOBAT GOMO!...

LEMBAH PANTAI December 26, 2009 at 5:23 PM  

Allah S.W.T sentiasa bersama-sama mereka dalam menegakkan hak Allah di muka bumi beserta dengan undang-undang Allah tetapkan. Para Pejuang PAKATAN rakyat jangan gentar, LAWAN TETAP LAWAN. Tuhan ada bersama. Kita lawan perosak Agama, bangsa dan negara seperti UMNO dan Barisan Nasional demi Malaysia negara tercinta.

Anonymous,  December 26, 2009 at 7:38 PM  

Lawan tetap lawan, Semoga Aljuburi yg berhati Yahudi bermata Dajjal, mendapat balasan keatas perbuatan terkutok dan menjijikkan. Semoga tidak ada lagi anak2 bangsa menjadi mangsa liwat dan tidak dapat pembelaan dan keadilan. KEADILAN for Saiful !!! KEADILAN for anak2 bangsa. Pengkianat bangsa dan agama tidak ada tempat dibumi Tanah Melayu. Semoga dilaknat dunia dan akhirat kepada Aljuburi Yahudi dan Komunis yg matlamat hidup mereka adalah satu untok menghancurkan bangsa dan tanah nenek moyang. Bersengkongkol bersama Aljuburi, bererti dilaknat sama.

Anonymous,  December 26, 2009 at 9:10 PM  

jangan menggunakan bahasa yang jijik atau menghina..tunjukkanlah kesopanan dan budi bahasa pekerti seorang ISLAM

Anonymous,  December 26, 2009 at 11:35 PM  

Anon 11.58... kan die dah ckp... sumber dari org PKR... kalau kawan hang tu sokong PKR makna betul la ckp gomo tu... apa la hang nie tak bapa nk cerdik sgt... anon.. nk tanya hang.. mana hang tau saiful bukak spender nie... hang setuju la ade berlaku liwat? ish3.. jgn2 si kaki liwat tu duk letak ubat tido... bagi saipul lentok... then si kaki liwat yang bogelkan.. maklum la.. dah tak tahan ketar... kemaruk nk lubang belakang... itu teori aku la...

Klungman... kalau dimaafkan hang rasa kaki liwat tu terus tobat ker?

Lembah pantai.. ckp hang mmg dasat la... lawan tetap lawan... tapi bro.. itu 10thn dulu boleh la duk jerit mcm tu.. skang tangguh tetap tangguh... hang nie tak ikut perkembagan zaman la... kaa duk masih lagi mimpi sokongan rakyat.. ala mcm mimpi 16sep... betui la hang nie duk mengigau lagi anwar PM Malaysia.. kaki liwat tu dah nk check in hotel sg buluh dah.. kalau hang nk joint jugak boleh.. ape salahnya.. leh jadi pencacai die kat dlm tu... leh jugak hang duk pi tadah lubang belakang hang.. tu pu kalau hang jambu la... kalau takat mcm cikgu bard tu kim salam jer la...

ape2 pun.. ikut motto hangpa... sama rata sama rasa, depan belakang sama saja...

akai ada kaa sampai bodo tera tuu..

perlop

Anonymous,  December 26, 2009 at 11:43 PM  

Berapakah upah yang saiful perolehi dari najib ya? tentu banyakkan!!.. Tahu-tahu saja lah saiful was no body tapi apabila dia buat cerita baru.. nama nya mulai naik. Pandai jugak najib cari bakat baru untuk menghancur karier politik anwar. Sapa tak kenal najib altuntaya lagi albuaya.!!

YANG GAMBI December 26, 2009 at 11:56 PM  

Gomo, itulah pemikiran yang ada di dalam kepala pencaci-pencaci pkr dan pas ni...... mereka langsung tidak menghayati apa yang tuan tulis... taunya nak hentam sahaja.... kalau benar Anwar..ngapa sibuk nak bertangguh-tangguh kes liwat dia, sekurang-kurangnya buatlah sumpah 'syarie', mohon pertunjuk dari Allah.....

Walau bagaimana pun kawan ucapkan tahniah kepada Ihsan dan Shaheeda.... semoga berbahagia sepanjang hayat...

Jeffry December 27, 2009 at 9:04 AM  

SEDARE, SEDARE LA JUGAK..LWN TETAP LWN! HEHEHEH

sri mersing,  December 27, 2009 at 1:57 PM  

Allah maha kuasa...yg anon2 ni sokong kat blog beriya mcm nak mampus..tp bile suruh buat demo depan masjid,jubur pun tak nampak..pigidah!!setakat 12 org berkumpul,kelas tabika lagi ramai!!

Anonymous,  December 28, 2009 at 4:38 AM  

Gomo al jubur tupat sotong,patut ko elok kena liwat..eekekekekek..pasal sokong org yg menuduh seseorg tu meliwat...leh ko rasa mcm mane rasa dia....ekekekeek

Lestari December 28, 2009 at 12:22 PM  

dah takde idea gamoknye si anony

aliffnajmi December 28, 2009 at 3:07 PM  

Kpd penyokong2 Pas n PKR.
1) Knp Anu-war beriya2 nak tangguhkan perbicaraan ni?
JAWAPAN : Sbb takut.

2) Knp Anu-war tak berani nak bersumpah dgn nama Allah SWT bahawa dia tak bersalah.
JAWAPAN : Sbb takut.

3) Knp Allah SWT tak kabulkan solat hajat juak2 korang tu?
JAWAPAN : Sbb Anu-war bukan dipihak yg teraniaya.

Anonymous,  December 30, 2009 at 8:26 PM  

Saudara Ihsan bin Anwar, nanti jolok ikut depan tau jangan ikut bapak kau jolok ikut belakang.

Kamarul December 31, 2009 at 8:46 AM  

Kita tunggu dan lihat.. Allah Maha Berkuasa, Maha Kaya... Terlepas didunia bukan bererti terlepas di akhirat... Hidup UMNO.. Mampus PKR Pengkhianat Agama Bangsa Dan Negara.. Takbir.. PAS bodoh.. dikuda oleh ANU-WAR dan DAP

Anonymous,  January 3, 2010 at 7:46 AM  

tak bagi info ke mengenai Agustine mati??

siapa Agustine tu? mati sebab apa?

Berapa lama dia terlantar?

Bagaiman dia naik pangkat?

tgk lah! cari dan siasat tgk!

Anonymous,  January 5, 2010 at 5:07 PM  

Blog ni dah hancus dr tatatusila orang melayujati...
Goma ni kaum apa gamaknya..

mamakmuda February 8, 2010 at 5:13 PM  

SALAM....BUAT SMUA RKYT M'SIA.... TAHNIAH & RSANYA BLM T'LWT UCP SLMT PNGNTIN BRU PD PUTERA TGGL DSAI... MOGA KHIDPN KALIAN DI RESTUI KE AKHIR HYT... INSYAALLAH... BWAT DSAI, TBHKN HATI... TRSKN P'JUANGAN!! YG BNR AKN T'BKTI JUA AKHIRNYA... TRUSKN B'JUANG DATUK SERI!!!

Anonymous,  February 8, 2010 at 5:56 PM  

kebenaran akan terbukti jua .. yang anwar kaki jubur... karpal yang kecohkan isu ni tahun 1997 sekarang jadi dia punya lawyer..

dasar parti haram jadah = PR

mati berhimpun la korang dalam neraka... penjunjung dusta dan pemutar minda..

semua PAS tegar adalah anak haram

Anonymous,  February 28, 2010 at 7:44 PM  

kenape keterangan saiful bukhari byk bcanggah dgn keterangan oleh pendakwaraya? lupe skrip ke?

Anonymous,  February 28, 2010 at 7:47 PM  

org yg baik2 tidak akan memaki hamun org lain.. fitnah memfitnah dan tuduh menuduh sesama rakyat malaysia akan memecahbelahkan lg hubungan antara rakyat malaysia..
ayuh rakyat malaysia, bersama kte lindungi negara ini dr pemimpin yg tidak adil..

Anonymous,  August 4, 2010 at 10:58 AM  

YA ALLAH YA ROBBI APA DAH DGN ORANG MELAYU KITA NI! FITNAH SANA BID'AH SINI TOHMAH ITU NISTA INI. YANG UNTUNG BANGSA ASING LEBIH2 ORANG CINA AMBIL SUKA KESEMPATAN. TAK KIRALAH SAPE YANG SALAH SAPE YANG BENAR MAKA AKHIRNYA AKAN DILAKNAT/KIFARAH ALLAH SWT JUGA DI ATAS MUKABUMI INI LAGI DAN SAMPAI AKHIRAT KELAK. OLEH ITU JANGANLAH BERMAIN/BANGKITKAN DGN ISU/HAL SEBEGINI KELAK YANG BERSEKONGKOL DGN HAL NI PULAK AKAN TERPALIT BUKAN SAHAJA DOSA MALAH BALA KE ATAS KEHIDUPAN SEHARIAN. ANDAI ANDA KURANG PERCAYA RUJUKLAH PADA ORANG2 TUA YANG ARIF AGAMA LAGI TAWADUK SERTA JAUH DARI DUNIA POLITIK.

Anonymous,  June 19, 2011 at 10:15 PM  

Awak PapaGomo yg wajib bertaubat kerana terus menerus menyebarkan fitnah yg awak sendiri tiada bukti. Awak terima bulat-bulat berita dari orang fasik dan terus menyebarkannya pula. Dosa memfitnah lebih besar daripada dosa membunuh satu nyawa yang tak bersalah!

Anonymous,  April 30, 2013 at 9:16 PM  

papa gomo kategori orang fasik..menyebarkan maklumat tanpa bukti..orang mcm ni xleh pakai kalau bgtaw apa2..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP