ANWAR MELELEH BILA SAIFUL BUKHARI CUBIT SIKIT-Malaysiakini

Thursday, April 23, 2009

KOMEN AFUW JUAL KAT SAIFUL

Saudara Saiful bercakap seolah-olah saudara seorang budak kecil yang tak punya apa-apa daya mahupun kebijaksanaan untuk menolak apa yang dikatakan perbuatan terkutuk DSAI terhadap saudara.



Maaf cakap, apakah saudara menghulur saja bila disuruh?Ini bukan kes terpaksa makan makanan yang tak sedap sebab nak jaga hati tukang masak. Ini kes diliwat dan tentunya bukan satu perkara yang mudah dilaksanakan. Kalau nak jaga hati tukang masak, masih boleh digagahi menelan makanan tak sedap. Tapi bila menghadapi desakan ataupun permintaan liwat, tentu saudara yang jauh lebih muda dan kuat tubuh badan dari DSAI boleh menewaskannya dengan sekali pelesing saja.Andaikan kes liwat itu benar berlaku, kenapa saudara tidak melawan? Adakah kerana suka sama suka?



Ingin saya jelaskan di sini bahawa saya tidak memandang serong kepada sesiapapun. Cumanya saya hairan kerana saudara bukan kanak-kanak dan tidak timbul harapkan pagar, pagar makan padi.
Apr 20, 2009 4:30:00 PM




SAIFUL BUKHARI BELI

Kepada Saudara Afuw,Soal mengklasifikasikan kes (cth 377A, 377B, 377C atau lain2) adalah dibawah bidang kuasa Jabatan Peguam Negara menerusi penilaian kertas siasatan oleh Pegawai Penyiasat(IO) iaitu Polis.Jadi saya tidak mahu jadi LEBIH SUDU DARI KUAH untuk komen atau menerangkannya.Cari buku Malaysian Penal Code anda akan lihat huraian 377B yang sebenar-benarnya.



Menurut peguam, Ia tidak semestinya ''consensual'' /''suka sama suka''.Walau apapun, saya amat konsisten mengatakan bahawa SAYA TIDAK RELA di atas apa yang berlaku sepanjang siasatan dijalankan. Begitu juga didalam laporan polis dan kenyataan di media.Saya dan keluarga juga pd mulanya membantahnya tetapi setelah diberi penerangan barulah kami faham dan terima seadanya..



Setiap yang berlaku itu ada hkmahnya.. Saya yakin bahawa Allah itu Maha Mengetahui.. Saya redha..1 July ini akan terjawab segalanya.. Itu janji saya.. Sekian.



AMACAM??? ADA NAMPAK KA ITU KEBENARAN SAIFUL CERITA KAWAN???

ADA LAGI NI....

NAH BACA......



PILL NOT KILS BAKAR SAIFUL

Saiful dah jadi transformer.Dari seorang penjamu selera gadis berambut perang kepada seorang yang berkata-kata mengunakan ayat-ayat suci.Trasform dari seorang bodoh kepada seorang idiot.



Apa perkembangan sekarang, dah dapat biasiswa menggunakan duit rakyat.Rakyat bersusah payah membayar cukai, ketua saiful menghabiskan ke arah yang tidak sepatutnya.Saya pasti anda tidak mengisi borang BE pada tahun ni, disebabkan anda diberi kekebalan. Oleh itu jangan berlagak.



idiotneraka.blog
Apr 20, 2009 11:12:00 PM




SAIFUL BUKHARI PADAMKAN DENGAN HUJAH DAN FAKTA

Saudara Pill Not Kills,Mohon utk menulis berdasarkan fakta bukan spekulasi.. Kerana ia blh memalukan diri sendiri.. Berhijrah ke kehadapan kan lebih baik daripada mundur kebelakang?.. Takkan saya kembali ke jalan Allah saudara panggil saya IDIOT? Fahaman apa yang saudara ikut?



Mengenai PINJAMAN PELAJARAN MARA bukan BIASISWA tu sebenarnya DSAI tahu mengenai perkara ini 1 Minggu setelah saya bekerja dengan beliau.Malah beliau sendiri yang menyuruh saya pergi INTERVIEW PINJAMAN PELAJARAN MARA untuk mengikuti KURSUS KADET PILOT di APFT, Kota Bharu, pada hari Jumaat 23 May 2008.



Pada hari tersebut saya sepatutnya ke Lubok Hantu, Sarawak bersama beliau tetapi beliau suruh saya batalkan supaya saya spt pergi temuduga. Walaupun saya pergi, tp akhirnya SAYA GAGAL mendapatkan PINJAMAN PELAJARAN tersebut.



Saya ada bukti2 mengenai DSAI mengetahui dan menyuruh saya pergi interview tersebut..



Tunggu dimasa yang sesuai saya akan dedahkan..Bukan sahaja DSAI, tetapi perkara ini diketahui oleh semua staff di pejabat DSAI..Itu sahaja yang saya dapat jawab.



Jadi saudara Pill not Kills, takperlu lah memberi alasan utk tidak membayar cukai lagi.. Sekian.



HE HE HE.....MELELEH ANWAR KALAU BACA KOMEN SAIFUL MANGSA LIWAT NYA NI. HARAP ADA PIHAK YANG PANGGIL ANWAR BACA APA AKU TULIS BAGI PIHAK MANGSA LIWAT SAIFUL BUKHARI NI.



ADA PANAS KA???

KASI PANAS LAGI???

OK SIKIT YE......HE HE HE



KOMEN BERNAMA BLOGGER AKU PADA SAIFUL.....

salam alaikum saudara saiful,berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul. tabah dan terus bersabar serta bertawakkal kepada Allah dalam menegakkan kebenaran . malangnya saya melihat orang orang itu hanya mentafsirkan keadilan bagi ketua mereka sahaja tetapi bagi saiful , sudah dirasmikan sebagai penipu dan pemfitnah. saya di serang oleh orang orang ini di blog saya kerana cuba menganalisa perkara yang terjadi dan berlaku adil kepada saudara saiful.Tetapi mereka ini menyerang saya dengan mengatakan bahawa ' keputusan mahkamah belum keluar, saya dah pandai nak menuduh anwar sebagai peliwat'



Lihat lah orang yang mengaku memperjuangkan agama tetapi tidak memberi ruang sedikit pun kepada saudara Islam yang lain untuk mendapatkan kebenaran. bagi mereka hanya yang sekapal dengan pemahaman mereka perlu diberi tempat. jikalau tidak sekapal, buang saja ke tengah laut biar di makan 'jaws',Berabar lah ye saudara saiful.Allah sentiaa akan bersama2 saudara dan keluarga. tambah tambah lagi jikalau saudara berusaha untuk mendekatkan diri denganNya dan jalan yang diredhoi=)



Semoga Allah merahmati saudara dan keluarga Ameen.
Apr 20, 2009 9:58:00 PM




SAIFUL BERSYUKUR...

Kepada Saudara Aku,Terus terang saya katakan bahawa saya amat terharu diatas perjuangan saudara yang sanggup mengambil risiko ditohmah dan dicaci masyarakat demi untuk membela nasib saya.. Insyaallah saudara Aku, saya tidak akan menghampakan harapan saudara.. Saya akan lakukan yang terbaik pada 1 Julai ini.. Jika saudara perhatikan, percaturan Allah s.w.t sebelum tiba 1 Julai ini amat halus dan menarik sekali..



Dari peristiwa penipuan 16 Sept, Imam Ramlang menipu, ke Krisis derhaka Perak, kisah moral YB2 beliau V Arumugam dan Eli Wong dan terkini Fairuz telah membuatkan para penyokong beliau sedar, berasa sangsi dan akhirnya menjauhkan diri.. Apapun saya tetap tawaduk dan berserah sepenuhnya kepada Allah s.w.t yang Maha Mengetahui lagi Maha Berkuasa..Sekian



HE HE HE AMACAM PANAS TAK???

TAK PANAS LAGI KA???

OK KALAU NAK PANAS LAGI KITA TUNGGU 1 JULAI NI.

HA HA HA

APA YANG PASTI.....



YANG HAK PASTI BERDIRI

YANG BATHIL PASTI JATUH


Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP