Gambar Panas Kemesraan Hussam Musa dan Anwar Brahim

Friday, October 23, 2009



Walau dimana sahaja pastinya kemesraan Anwar dan Hussam pastinya ditonjolkan. Lihat saha gambar ini yang di rakamkan semasa PRK Bagan Pinang. Kemesraan yang jelas terpancardari kedua-dua wajah ini. Ohhh sungguh mesra mereka berdua ini. Satu dari PKR dan satu lagi dari PAS.

Tapi....awat posisi Anwar ni semacam je???
Macam nak tekan bahu Hussam ke bawah pulak!!!
Hussam pulak jeling risau ke suka tu???

Wow....selisih ooo ini gambar. Ada ka patut di khalayak ramai pun depa dua Anwar dan Hussam ni nak buat hal tak senonoh!!! Cover lah sikit, rakyat ramai tu. Kalau takda orang lantak pilah nak buat apa pun. Isy...malu bebudak kecik nampak!!!

Ini Nik Ajis tolong lah nasihat sikit Anwar dan Hussam tu. Janganlah kerana ghairah sampaikan tempat umum pun nak buat hal tak senonoh!!! Harap Nik Ajis sedar akan hal ni.

Eeeee....geli aku tengok gambar ni...Ha..Ha..Ha....
Bahaya betul Pakatan Pembangkang ni. Kalau dah pemimpin sama pemimpin pun depa balun. Apatah lagi rakyat macam kita ni nanti kalau depa mentadbir Malaysia. Isy..moga Allah melindungi kita rakyat Malaysia dari hal sedemikian.

Psssttt........Gomo naik bulu roma bila dapat gambar ni...he he he....perhatikan tangan Hussam tu. Dia dah kepit baju..hu hu hu


PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Terkini- Mahkamah Telah Membuktikan Anwar Pengamal Homoseksual (GAY)



Mahkamah arah Anwar Ibrahim bayar kos kepada bekas Perdana Menteri

PUTRAJAYA: Tun Dr Mahathir Mohamad semalam berjaya membatalkan rayuan saman fitnah bernilai RM100 juta yang difailkan terhadapnya oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana menuduhnya sebagai seorang homoseksual.

Dipetik dari BERNAMA

HUA..HUA..HUA...
Apasal pulak saman Anwar Al-Juburi bernilai rm100 juta terhadap Mantan PM Tun Dr Mahathir Mohamad gagal??? Apa yang menyebabkan saman tersebut Gagal???
He..he..he....

Untuk makluman Rakyat jelata, saman yang di kemukan oleh Anwar Al-Juburi ini adalah berkaitan kenyataan Tun yang mengatakan Anwar seorang homoseksual (GAY) Namun saman yang nilainya rm100 juta telah ditolak dengan KOS oleh mahkamah dan diarahkan kepada Anwar untuk menanggung segala kos perbicaraan tersebut.

Isu berhubung Kos atau pun tidak ianya bukanlah persoalan kita. Tapi keputusan mahkamah yang telah membuktikan bahawa ANWAR BRAHIM merupakan pengamal Homoseksual(GAY) telah dapat di buktikan.

Dengan keputusan mahkamah yang mulia ini dapatlah kita sekalian rakyat tahu dan sedar akan apa yang Tun mantan PM kita nyatakan adalah berasas sama sekali. Salah laku Homoseksual yang di amalkan Anwar Ibrahim ini adalah benar dan sahih sama sekali. Masakan tidak mahkamah menolak saman yang di kemukan Anwar terhadap Tun??? Jika Tun mereka-reka cerita dan melakukan Fitnah terhadap Anwar sudah tentu Tun diarahkan untuk membayar saman rm100 juta tersebut. Namun Anwar pula yang terpaksa menanggung Kos Mahkamah dalam perbicaraan kes ini.

Kebenaran telah membatasi segala-galanya di dalam penghakiman kes Homoseksual (GAY) ini. Ianya memberikan satu tanda dari Allah yang Maha Esa untuk memberikan hidayah kepada penyokong dan pengikut Anwar Ibrahim untuk sedar atas keputusan mahkamah ini. Anwar Brahim adalah pengamal Homoseksual(GAY) telah dapat di buktikan.

Keputusan mahkamah ini juga yang telah membuktikan Anwar Brahim pengamal Homoseksual(GAY) adalah sama dengan keputusan mahkamah yang lalu di dalam kes LIWAT nya pada tahun 1998.

Di dalam keputusan tersebut 2 dari 3 hakim yang mengadili kes LIWAT tersebut telah menyatakan Anwar Brahim ada melakukan Persetubuhan Luar Tabii, namun di atas kesilapan teknikal maka Anwar Brahim di bebaskan dari pertuduhan berkenaan.

Dengan keputusan dari kedua-dua kes ini telah membuktikan dengan jelas Anwar Brahim adalah pengamal Homoseksual(GAY) yang mana melakukan Seks Luar Tabii.

Pada 3hb November ini mahkamah akan mendengar permohonan Anwar untuk mengugurkan kes Liwat nya dari pertuduhan. Permohonan Anwar ini merupakan satu tuntutan yang tidak masuk dek akal memandangkan Anwar adalah tertuduh bukan mangsa dalam kes liwat ini. Ini telah jelas dan nyata bahawa Anwar cuba melarikan diri dari Jenayah Homoseksual yang telah di lakukan terhadap mangsa Saiful Bukhari.

Diharapkan agar seluruh rakyat terutama penyokong Anwar Al-Juburi sedar akan hal ini. Sesungguhnya masih ada peluang dan ruang buat anda semua kembali ke jalan yang benar. Jangan kita ikut Pemimpin yang melakukan pekara terkutuk dan mungkar ini. Jalan yang cerah masih ada di sebalik sana. Ayuh kita menolak pemimpin GAY dalam hidup kita rakyat Malaysia ini.

ANWAR BRAHIM TELAH DI BUKTIKAN
PENGAMAL HOMOSEKSUAL(GAY)
ANWAR BRAHIM HARUS BERTAUBAT!!!


Pssstttt....Gomo siap sedia dah pakai cawat besi cap iron ajis...he he he

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP