TERKINI- Hasan Ali hutang Hussam Musa Rm200 Ribu? Mana Hussam Dapat Duit?

Friday, October 30, 2009



Info yang telah di berikan oleh seorang rakan pakatan pembangkang bernama Ameno hipokrit sana situ:

1] kita terus pada point. Hasan Ali ada hutang tertunggak sebanyak RM200 ribu. Hutang dari kompeni dia, kompeni Akrab.

2] PRU-12 pun menjelang tiba. Hasan ali tahu hutang RM200 ribu itu boleh menghalangnya dari bertanding dalam PRU-12.

3] Tetapi dalam mesyuarat MTD(Majlis Tindakan DUN), Hasan Ali selalu menyebut dia akan jadi MB Selangor jika menang PRU nanti....

4] Nak tak nak, Hasan ali ke Kelantan minta bantuan Husam Musa. Husam kaya?? Husam tidak kaya bai. Tetapi Husam dikenali sebagai pemimpin PAS yang banyak berkawan dengan rakan-rakan korporat yang simpati dengan PAS(baca: Islam).

5] Melalui rakan lama Husam, Hasan Ali berjaya meminjam RM200 ribu untuk membayar hutang peribadinya.

6] Husam sendiri memberi jaminan politik kepada rakan beliau bahawa Hasan Ali akan membayar hutangnya.

7] Husam semasa itu yakin Hasan Ali adalah seorang tokoh yang dipercayai. Husam percaya Hasan Ali harus diketengahkan dalam PAS dan Malaysia. PRU-12 hilang seri tanpa Hasan Ali. Begitulah kira-kiranya.

8] Setelah diketahui ramai, Hasan Ali sekarang menjawat sebagai ADUN Gombak Setia dan EXCO negeri Selangor. Jangkanya, Hasan Ali sudah berupaya membayar balik hutangnya.

9] Tetapi Hasan Ali masih tidak membayar hutangnya. Isa Samad betul.

Hasan Ali, dulu ekau berjanji nak bayar balik hutang. Ekau janji dengan Husam dan rakan dio. Mano poie janji manismu. Kenapa hari ini ekau mungkiri janji ?? Ekau nak jadi munafikkah, wahai calon Mentori Bosar UMNO ??

Wahai,Hasan Ali, sila nafikan janji khianat anda pada Husam dan hutang RM200 ribu itu ?? Anda berani ??!!

Ulasan Gomo

Gomo taknak ulas panjang-panjan
g, cuma Gomo rasa pelik dengan kenyataan dari pakatan pembangkang ni.....Bab ni:

Nak tak nak, Hasan ali ke Kelantan minta bantuan Husam Musa. Husam kaya ?? Husam tidak kaya bai. Tetapi Husam dikenali sebagai pemimpin PAS yang banyak berkawan dengan rakan-rakan korporat yang simpati dengan PAS

Hasan Ali minta bantuan Hussam Musa sebanyak RM200 Ribu!!! Hussam tak kaya tetapi Hussam ramai rakan Koporat!!!

Wow.....Panas Membara ni!!!

Siapa rakan koporat Hussam yang kaya raya tu???
He he he...sebenarnya bukan Koporat, tetapi KEPARAT!!! ANWAR AL-JUBURI lah penyumbang dana buat HUSSAM dan Puak Edrogan yang lain!!! Hal rm200 ribu tu biarlah Hasan Ali yang jawap. Benar atau tidak dakwaan yang Hasan Ali pinjam duit dengan Hussam hanya depa je yang tahu. Rm200 ribu..patutlah Blogger Network mewah sakan!!!! Dasyat...dasyat......



Psssttt...gomo ingat nak jumpa Hussam lah, nak jual cawat besi kat dia....masyuk....

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Info-Keretakan Pakatan Pembangkang Menutup Pekung Si Peliwat Tegar

Kemelut yang melanda Pas dan Pkr nampaknya sudah makin merebak sehingakan di peringkat akar umbi juga berlaku pertelagahan berhubung kemelut yang berlaku ini. Namun sedar atau tidak sedar Anwar telah berjaya meresap pengaruhnya ke dalam PAS. Husssam Musa sudah berjaya dengan amanat yang Anwar berikan dalam menjadikan Pas kepada 2 puak. 1 puak pro ulamak manakala 1 lagi puak yang pro kepada Anwar.

Walaupun 3 ahli PKR telah keluar parti dan ada yang meletakkan jawatan tertinggi dalam kepimpinan PKR, namun Anwar masih lagi tersenyum. Anwar tersenyum walaupun dalam kelat riak wajahnya itu. Anwar senyum kerana dalam kekecohan Pas dan Pkr ini ianya telah mengalihkan tumpuan Rakyat Malaysia terhadap Kes Liwat nya itu.

Tumpuan yang di berikan kepada perpecahan Pas dan keretakan pimpinan PKR sedikit sebanyak membantu Anwar dalam mengatur strategi bagi menangguhkan kes liwat berkenaan. Walaupun permohonan Anwar di tolak oleh mahkamah bagi Anwar mendapatkan segala bukti rakaman asal cctv dan senarai saksi. Anwar pastinya akan menggunakan bermacam cara dalam mendapatkan bukti terpenting dalam kes Liwat nya itu.

Walau apa sekalipun kita rakyat malaysia ini haruslah berpijak di bumi yang nyata dalam menegakkan keadilan buat mangsa liwat Saiful bukhari. Anwar tidak seharusnya menidakkan arahan mahkamah, dan sewajarnya Anwar tidak menanguhkan lagi perbicaraan itu.

Yang Hak Pasti Berdiri
Yang Bathil Pasti jatuh

Psssttt....rakaman cctv? ni yang syok nak lihat..he he he

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP