EKSLUSIF - Gambar Saiful Bukhari Dari Mahkamah

Wednesday, February 3, 2010


Saudara Saiful Bukhari yang kita boleh lihat betapa Jernih wajahnya. Kalau orang yang beriman dan bertakwa maka Allah akan memberikan Kekuatan buat seseorang itu.


Saiful Bukhari mendengar penjelasan ringkas dari
Peguam Peribadinya Tuan Zambry.




TV3 membuat liputan temuramah dengan Saiful Bukhari dan Peguamnya tuan Zambry


Dengan Tenang saudara Saiful Bukhari menuju keluar dari bangunan Mahkamah


Pakai tangga je dari menggunakan Lif takut Anwar tendang pintu Lif. he he he


Gomo semalam berkesempatan berjumpa dengan Saiful Bukhari di mahkamah. Saiful Bukhari mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan Blogger dan juga rakan Facebook di atas sokongan yang di tunjukan melalui penulisan dan juga komen kata kata semangat buatnya dan seluruh keluarga.

Dalam kesempatan itu juga Saudara saiful juga berpesan kepada rakan seperjuangan terutamanya Blogger agar berhati hati memandangkan kes Liwat ini sudah sampai ke Kemuncaknya dengan perbicaraan penuh yang akan berlangsung hari ini.

Akhir kata dari Saudara Saiful bukhari moga kita semua rakan Blogger dan Facebook sentiasa dilindungi dan di berkati oleh Allah yang Maha Esa serta di jauhi dari bala bencana.
Terima kasih rakan Blogger dan facebook.

Gomo juga ingin ingin mengambil kesempatan mengucapkan ribuan terima kasih kepada seluruh rakan Blogger dan Facebook terutama Pelayar Blogg dan FB yang Budiman. Sokongan buat Saudara Saiful Bukhari dalam mendapatkan keadilan perlu lah kita perjuangkan memandangkan Saiful Bukhari merupakan mangsa dalam kes liwat ini.

Jika Anwar Brahim tertuduh yang Meliwat Saiful boleh Bebas ke mana sahaja malah sehingga ke luar negara, bagaimana pula dengan Saiful Bukhari? jangan kata nak ke luar negara, Kedai MAMAK nak minum teh pun Saiful Bukhari tidak dapat melakukannya.

Diharapkan rakan rakan memahami
Maksud TERSIRAT Gomo dalam hal ini.

Sokongan Buat Saiful Bukhari
Klik FaceBook
Justice 4 Saiful

Psssttt...Saiful terharu dengan sokongan rakan sekalian, satu hari nanti Saiful ingin berjumpa dengan kita semua rakan Blogger dan FB yang ada......

Artikel BERGAMBAR Anwar Tendang Pintu LIF.KLIK

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

59 comments:

Anonymous,  February 3, 2010 at 9:40 AM  

sayfool nak bukak Kelab Cinta Dubur Sayfool ke...?

Anonymous,  February 3, 2010 at 9:43 AM  

The face of a lying fag.
Those marks on the forehead says that he's been praying?
Mark of the devil?

Anonymous,  February 3, 2010 at 9:55 AM  

menjaja dubur 1 malaysia boleh...apsal pegi kedai mamak tak boleh...?

Anonymous,  February 3, 2010 at 9:55 AM  

aku heran gak si sepol ni...dulu masa dia pembantu Nuar dia kem pembangkang..tapi bila "pecah dara" dia jadi org kuat UMNO plak....heran..heran...dan UMNO bela sangat pd dia kenapa??? banyak lagi org terinaya lbh dahsyat, kes Nurin, dan budak hilang,...apa yg UMNO buat???nape kes sepol ko rang betul2 "naik minyak" bela dia....???tu kes besar2 tu cam ner??? tak minat ke????


agaknya PG jumpa sepol bincang pasal apa ya...??? bincang pasal nak joint kelab "belakang" kot? sepol jd Presiden, PG jd SU...kot..kot..kot...

Anonymous,  February 3, 2010 at 9:59 AM  

Anon 9:55..

Set Pol jaja jubo kat court dpt "bonus" bro. lama dah dia "tunggu" bonus dia tu bro..tak lama lg OKB la dia....dia nak malu apa bro??? kang pegi kedai mamak kang, nak muntah plak org lain nak makan sebab jubo dia busuk....

mantoya03,  February 3, 2010 at 10:14 AM  

orang yang bunuh nurin tu orang biasa yang sakit jiwa tetapi kes Anwar ni kes pemimpin yang sakit jiwa kerana suka meliwat.pemimpin yang macam ini memang jelas merbahaya kalau pegang pucuk pimpinan negara.wajib diketepikan dengan apa cara sekali pun.kita kutuk saiful pasal dia bukan adik beradik kita,bukan mak bapa kita,bukan saudaramara kita,andai kata dia orang yang kita sayangi menjadi mangsa rakus pemimpin besar pasti kita simpati.ALLAH MAHA BESAR kita tunggu!

bolos501,  February 3, 2010 at 10:34 AM  

.........tgk la muka tu....tersengih2 mcm beruk...org dah amik kerja dia khianat...dasar munafik..kalau kita imbas balik laporan hospital pusrawi...nyata sekali doktor yg telah memeriksa si natang nie(sepul) iaitu Dr muhammad Osman telah mempertahankan hasil pemeriksaannya terhadap sepul yg jelas sekali tidak mememui sebarang tanda dia diliwat!!..bodoh...bangang..si sepul nie..

Seruling Senja February 3, 2010 at 10:41 AM  

"TERIMA KASIH" kepada anon2 sekalian...! Bahasa dan kata2 yang anda gunakan benar2 mencerminkan jati diri kalian semua...Perbanyakkanlah zikir dan wirid kamu dengan caci maki dan kata2 yg kotor itu walau tanpa secalit faktapun yang dapat kalian sampingkan...
Kukuhkanlah pegangan "kami dengar dan kami patuh apa juga idola kami hamburkan"...bertapak kukuh dalam hati sanubari anda semua (anons).
Bahasa itu Jiwa Bangsa...Bahasa mencerminkan Jiwa.

Gomo...teruskan apa jua yang anda rasa dan fikir betul...berlandaskan atas kesedaran yang jernih dan jalan yang Haq...kalau ada kesilapan, pohonkan ampun dr Allah, namun begitu, untuk duduk berdiam diri sebagai penonton sahaja...itu bukan GOMO..!
Syabas diatas keberanian dan keikhlasan tuan. Hanya Allah shjlah yg dapat membalas usaha tuan ini...(juga kpd rakan2 bloggers yg sealiran!)
DiFitnah dan dicaci-maki oleh org2 yg berhati hasad terhadap ahli kebenaran adalah sebahagian dari "package" menuju redha Allah swt.
Wassalam.

Anonymous,  February 3, 2010 at 10:42 AM  

Gomo jubur saifool..

Malaysian-2Day February 3, 2010 at 10:52 AM  

PAS penjuang kegiatan LIWAT! Tu yg marah sgt org kutuk2 Pak Nuar PELIWAT TEGAR tu. Sian anak2 buah N.ajis nih. Teruskan BRO GOMO! Wa tabik lu bro!

Anonymous,  February 3, 2010 at 10:55 AM  

Saudara Sepol telah melakukan perkara yg benar iaitu bersumpah laknat,tapi macammana dgn Anwar Al Juburi masih belum melakukannya !!!! Renung dan fikirlah gunakan otak tuan-tuan jgn guna kepala lutut aje!!!! perkara yang benar akan ditunjuk kebenaran oleh Allah .

Anonymous,  February 3, 2010 at 11:02 AM  

Asyik SEngih mace lapa pelir...

Anonymous,  February 3, 2010 at 11:02 AM  

Bodoh sungguh lah penyokong anwar ni???Cuba kamu cek kote anwar tu penuh dgn tahi la bodoh.....Yg kamu semua ni sokong peliwat pasal pa?Agaknya sepisis yg sama kot...Marilah meliwat,Liwat sampai penat,lari masuk rumah Duta,sampailah keMahkamah,tangguh tangguh tangguh,Petang ni kul 2.30 amik kau anwar.Salah satu bahan bukti anwar ialah kote dia sendiri,dia akan tunjukkan yg tak ada kesan tahi yg melekat heheheheh.

Diharap pihak polis bersedia menangkap org tua kutuk ni...takut2babi hutan ni bolos lagi.

Anonymous,  February 3, 2010 at 11:13 AM  

Psssttt...Saiful terharu dengan sokongan rakan sekalian, satu hari nanti Saiful ingin berjumpa dengan anda semua rakan Blogger dan FB yang sudi nak belasah dubur dia bergilir2...

Local Fighter February 3, 2010 at 11:31 AM  

Hehehe..
Byk yang komen kat laman ni IQnya sungguh rendah.

Dah tu, tak da nama pulak tu! Berani lah kutuk orang! hehe..dasar penyokong pembangkang memang macam ni. low standard!!!

Dari bahasa kita boleh tahu dari mana dia dtg..sumber mana dia makan.

Orang yang cakap teruk ni, darah dagingnya daripada yang haram. Biasanya puak pembangkang ni suka mengharamkan semua pihak kerajaan buat hatta mereka itu guru dan kerja kerajaan!

Maka dari segi hukum fiqh, mengharamkan sesuatu yang halal hukumnya jatuh haram! Tanya le ilmuan Islam yang kononnya berlambak dalam Pas tu!

patut le perangai macam tu sebab makan gaji haram! hehe..

bagus juga Papa Gomo tak tapis bahasa dalam komen ini.

sedikit sebanyak kita boleh tahu le standard pemikiran puak penyokong PM 16 Sept ini! hahaha.. 'i have the numbers' hahaha!!!

Anonymous,  February 3, 2010 at 11:38 AM  

Kepada Anon-anon yg tak sedar ke diri dan sasau meracau, tak usah lah nak menghina saudara saiful, sekurang-kurangnya dia tidak lari menyembunyi di kedutaan atau selalu tangguh-tangguhkan kes. Kalau tidak kena batang hidung korang atau saudara korang, sedap aja nak buat komen. Budaya Amerika Anuwar dah terbawa bawa kat Msia, lesbian ke homo ke liwat depan belakang ke, kira sah leh siap leh kawin lagi, lagi buruk dari binatang yang kita dah tentunya binatang tu ada otak tapi tak lebih fikir mcm manusia. Kat Msia ni kira ada juga adat tatasusila, kalau kat Amerika, nahas korang, bukan kat luar penjara kena hentam depan belakang tak kira lelaki pompuan, tp dalam penjara pun sama naik.

Patut syukur sikit dengan apa yang kita ada dan nikmati jgn sedap main hentam sedap mulut. Biar Mahkamah tentukan siapa benar atau salah. Jgn gelabah tak tentu hala, tenang dan terima sahaja ketentuan dari Maha Esa.

Anonymous,  February 3, 2010 at 11:38 AM  

Siapa mahu tahu si Gomo Semalam gambar dia ada kat TV3 .hahah

Anonymous,  February 3, 2010 at 11:38 AM  

eleh..
apa sgt la standard ngko tu...
kosong...

Anonymous,  February 3, 2010 at 11:41 AM  

sembunyi..?
ni si bijan & kak ros bakal kena sapena...diorg nak nyorok kat mana pulak...? ohh...kat amerika...

Anonymous,  February 3, 2010 at 11:44 AM  

monggoliaaaaaaa.....

Anonymous,  February 3, 2010 at 12:07 PM  

dubur sayfool mcm peti ais...bole simpan mani selama 3 bulan...

Anonymous,  February 3, 2010 at 12:14 PM  

berani kerana benar...takot lari ke kedutaan turki....

Anonymous,  February 3, 2010 at 12:25 PM  

kalu si bijan dah benar sgt sila2lah hadir ke mahkamah...bwk kak ros sekali...

Anonymous,  February 3, 2010 at 12:57 PM  

betul lah bro...jubo sepol mcm peti ais...air mani nuar beku dlm jubo dia..tak keluar ngan taik dia plak kan...duduk diam jer air mani tu dlm jubo dia...

wah!!! senyum simpol jer sepol hari2 kat court sambil bisnis bontot....hai..mesti gay tangkap leleh nengok sepol yg jambu ni....

Anonymous,  February 3, 2010 at 1:04 PM  

oh dulu Nuar sembunyi kat kedutaan Turki ya...ok.
tapi skrg Nuar panggil(Sapina)najib dan RM (RINGGIT MALAYSIA:ROSMAH MANSOR)jgn terketar2 lari ke kedutaan Zimbabwe plak...

Anonymous,  February 3, 2010 at 1:08 PM  

nak lari ke monggolia pun org sana pulak tak sudi terima dia...

Anonymous,  February 3, 2010 at 1:13 PM  

modal buntot aje dah glamer cam ct norhaliza..cayalah....

Anonymous,  February 3, 2010 at 1:17 PM  

Celebrity Dubur ciptaan si bijan...
sapa nak borang pg putrajaya...

Anonymous,  February 3, 2010 at 1:23 PM  

Wa..set pol dah glamer la..cun plak tu...ngalahkan st n.haliza plak...pasti ada org tangkap leleh punya...bakal jutawan segera!!!!!

Seruling Senja February 3, 2010 at 1:42 PM  

Majoriti Anon's2 yang amat bencikan saiful nie...rata2 komen2 mereka agak klise...mula2 maki hamun yang meluap-luap.. Pastu...tup-tup, ada pulak kata2 tangkap leleh, cun, jambu, glamer, belasah dubur dan perkataan2 yg sewaktu dengannya.....hmmm, adakah mereka ini semua JUGA pengamal seks di luar tabie!? Adakah kata2 tersebut (leleh, cun etc.) menggambarkan ketaksuban sebenar mereka pada Saiful..hamburan maki carut itu hanya sebagai topeng semata-mata..!? Adakah hakikat sebenar, anon2 ini memang pun teringin nak menjamah apa yang sudah idola mereka jamah!??
Sekadar berteori...mengenali hakikat insan..:)

Think,  February 3, 2010 at 1:49 PM  

Memang cun la,tu yg bapak gay tu tak tahan....

sairulbariah,  February 3, 2010 at 2:09 PM  

sayangnya tak nak pulak ikut undang2 mahkamah syariah.kalau engkau bersalah aku doakan Allah melaknatkan engkau saiful.memanglah laknat tu kadang2 tak nampak sertamerta,.aku baru jumpa video ustazah fatimah zahrah tentang adanya sumpah orang munafik,.

Anonymous,  February 3, 2010 at 2:22 PM  

SEPOL JUAL JUBO...PEGI MAHKAMAH TAK SEGAN PLAK...BERGAUL DGN ORG RAMAI MALU PLAK...SEMUA KERANA NAFSU NAK KAYA SENANG..PERLU SIKIT USAHA,SENANGNYA 7 KETURUNAN TAK HABIH...

Anonymous,  February 3, 2010 at 2:22 PM  

aku ingat kalu si anwar ni wat sumpah atas al quran cam si saiful tu agaknye boleh senyap suma org yg ingat dia peliwat..tp faktanye, si anwar ni tak berani wat..alasan, ni bukan cara islam..mirip kristian..tp berdosa ke tak kalu wat sumpah tu? berdosa besar kah? ape yg ditakutkan sgt?

Anonymous,  February 3, 2010 at 2:24 PM  

Kata anon2 semua mulut kurang ajar..tapi engko belasah Nuar tu dgn bahasa keji tu tak kurang ajar ker...???aku bukan sokong Nuar tp mslhnya umno dah kata dia bersalah sblm bicara...undang2 apa ko rang pakai??? undang2 rimba lah...

Anonymous,  February 3, 2010 at 2:28 PM  

anon 2:22

tu lah bodohnya statement puak2 lahant UMNO ni...sepol dah sumpah kemudian paksa Nuar sumpah plak..habih kalau Nuar sumpah tak liwat...habih sapa yg buat...??? 2-2 tak ngaku buat!!! habih tak yah bicara lah...tu lah bodohnya umno...patutnya org sumpah bila dah jatuh hukuman, ni tak, belum bicara dah sumpah dia kena...apa kata kalau mahkamah putuskan Nuar tak salah????? abih cam ne ngan summpal setpol????? nak sumpah pegi jer mahkmaah syariah...

Anonymous,  February 3, 2010 at 2:53 PM  

bila da sumpah atas name ALLAh tu tinggal urusan dia ngan Tuhan..sape betul atau salah bukan la manusia yg putuskan tak kira la kalu dua2 tak ngaku..bg manusia, sumpah laknat tu nak tunjukkan tahap keberanian seseorg tu mempertahankan yg batil..result sape betul atau salah, sape la manusia cam kite ni boleh tentukan..

kalu dua2 da wat sumpah laknat tu, so org lain takleh nak cakap ape dah..

yg kite manusia ni tunggu je la keputusan Mahkamah, mahkamah manusiu..ape ke jadah sumpah tuhan nak ke mahkamah syariah plak..bendull...

berani kerana benar..sumpah atas name ALLAh yg kite dipihak yg benar, ade brannn?..anwar tak brannn..sepatutnye kalu betul2 anwar tak bersalah, ini la channel yg terbaik nak tunjukkan yg dia tak bersalah, almaklumla, mahkamah kat malaysia ni kalu keputusan tak berpihak kat kite katanye zalim, UMNO,..kalu berpihak kat kite, inilah keadilan!

Anonymous,  February 3, 2010 at 2:55 PM  

yeaaa rite...

Anonymous,  February 3, 2010 at 2:56 PM  

i mean 2:28 PM

Local Fighter February 3, 2010 at 3:09 PM  

Kebanyakan yg pro-anak brahim dalam komen ni adalah orang yang sama. Cara tulisan dan masa hantar komen, dah boleh dijangka.

Saja buat banyak2 kononnya Anak Brahim ini ramai sokongan! hehehe..

Jika tuduh Saiful buat sumpah cara kristian, Islam sangatkah anak Brahim tu buat ritual Taoisme masa kematian Teoh Beng Hock?

Islam sangatkah Nizar bertafakur cara kristian dengan memegang lilin? Adakah ini tidak jatuh akidah?

jadi minta tok gundu Pas itu ajar method sebenar perlaksanaan sumpah yang sebenar! ini dolak dalih.

ada komentar menyatakan UMNO dah jatuhkan hukuman bersalah pada anak brahim ni sedangkan perbicaraan belum bermula.

tetapi adalah lebih jelik menuduh UMNO ada konspirasi nak jatuhkan dia. Bukti mana?

setakat gambar saiful dgn setpol Najib tu kukuh sangat ker?

habis tu boleh le kita cakap anak brahim ini ada skandal dengan Zionisme dan Yahudi sebab ada gambar dia dengan Paul Wolfowitz dan jeneral perang ke Iraq, Donald Rumsfeld? hehe

ada komen penyokong Anak Brahim? hehehe..

jangan pulak cakap Anak Brahim buat tak apa, orang lain buat tak boleh!!

Anonymous,  February 3, 2010 at 3:26 PM  

jgn kona2 dulu...itu nanti kat page yg lain...

ady,  February 3, 2010 at 3:49 PM  

wei senja... kalau nak komen pon si anon2 dok kutuk2 saifool... silakan baca betui2 bahasa2 yg digunakan oleh tuan punye blog ni dulu ... tak payah nak komen org kalau diri sendiri pon tak betui ... apa punye banggang...

Anonymous,  February 3, 2010 at 3:51 PM  

tu la pasal...dia nak kita setuju je dgn dia...tp takde teras yg kita bole sokong dia...

ady,  February 3, 2010 at 4:09 PM  

dia sokong duit jer bro ... sama ngan umno...semuanye duit...aku pernah cabar si saifool ni kuarkan pay slip masa dia keje ngan anwar ... nak tgk berapa punye gaji pasai dari dulu sampai sekarang dia tak keje.. mana dtg duit ..tapi tak pernah pon dia jawab.. takut kot..

Anonymous,  February 3, 2010 at 4:14 PM  

kalu dia menang pun nanti...terima la kutukan seumur hidup...jgn kate tak bole pg kedai mamak...bukak tingkap pun tak berani...

Amin Baek February 3, 2010 at 5:06 PM  

maaf mencelah..kepada anon 2.28,kalau nk berhujah,memang la boleh,,rasanya elok anda untuk merefer semula alquran..kalau anda seorang Islam la..klu bukan,mitk sahabat anda..

vuba refer surah al imran ayat ke 61..sangat jelas..laknat Allah akan dtimpakan pada orang yang bdusta..dan jangan lupa utnuk membaca footnote yang bernombot 121..

apabila saudara anwar da bsumpah,maka tutuplah cerita..laknat Allah akan turun pada siapa yang berdusta..

tapi....
nampaknya saiful tenang sahaja sekarang..
air mukanya menunjukkan keyakinan..
dan tertuduh serta partinya...

maka fikir fikirkan la....

Anonymous,  February 3, 2010 at 5:18 PM  

sebenar nya Anwar yg kena rodok kot..tu yg pengikot2 dia marah betol tu..!.hu.hu..



JOJO

Anonymous,  February 3, 2010 at 6:10 PM  

air mukanya menunjukkan keyakinan bahawasanya air mani itu beku dgn keadaan baik dlm dubur dia...
sapa nak sokong,kalu asyik duk create cite tipu ni...patut2 la kalu nak tipu rakyat pun...
3 laporan hospital pun sebut takde kemasukan...lps ni nak create bukti apa pulak?

Anonymous,  February 3, 2010 at 6:18 PM  

salam bro.nak tanya sikit.anda memperjuangkan nama Allah tapi kenapa tak memperjuankan hukum-hukumnya sekali.Anda perlu percaya pada undang2 qazaf.Mudah bukan.

Anonymous,  February 3, 2010 at 6:18 PM  

ANTARA KETERANGAN MENARIK SAIFUL BUKHARI AZLAN DI MAHKAMAH HARI INI

Dia dakwa pernah dapat tips 10,000 dolar Hong Kong bila ikut Anwar keluar negara sedangkan gajinya hanya RM1,000.Antara lain tugasnya ialah mengatur pertemuan sulit Anwar dengan Ahli Parlimen Barisan Nasional.Saiful juga mendakwa merasa marah dan tak..ut bila Anwar bertanya ' Can I Fuck You Today ? " semasa mereka berdua berada di Kondo Desa Damansara.

"Saya rasa takut dan menolak beliau. Saya kata saya tak mahu"DAILOG SENSASI 2010

GOMO February 3, 2010 at 6:36 PM  

he he he..tak sangka anwar masuk komen pakai nama anon..ha ha ha
anwar jahanam lu.....kah kah kah

Anonymous,  February 3, 2010 at 6:47 PM  

nyata la kau tak layak jadi blogger...

Anonymous,  February 3, 2010 at 8:06 PM  

Kita tak pasti lagi dengan kes ini samada terliwat atau terlewat untuk menjatuhkan hukum kepada seseorang terutamanya yang bernama Anuu waaa, bunyi hebat atau terlampau hebat.

Tapi beberapa rakan yang sekolah di KK dulu ada berkata ' huh.. Anuuaa... masa dulu hebat???

Apa yang hebat kata sinabil '' Lu fikir la sendiri''

Anonymous,  February 3, 2010 at 8:17 PM  

UMMUSYAM BERKATA:

Bisolah papa nih, buleh cam yer yg menyamar tu nuar juboq ya.............HIDUP PAPA............

Anonymous,  February 3, 2010 at 11:15 PM  

Skrg ni bukan mcm zaman 1998 dulu bro...masa tu ko kelentonglah, org pasti terlopong punya..silap2 kes sepol ni makan tuan balik!!!! hanya org separuh waras jer yg percaya kat UMNO ttg kes ni...makin lama makin benci org pd UMNO...kali ni bencinya org pd UMNO dan najib naik mendadak dan hitam terus...ingat kes nuar pasti ingat najib sbg dalangnya...mcm mahathir dulu la....skrg mahathir dibenci olh rakyat teramai..ingat kes nuar ingat najib pun terlibat...rosaknya najib skrg...

zacharias February 3, 2010 at 11:31 PM  

Saiful, ni aku letak artikel ni, mana la tau tiba2 hang nak jadi gay.

jadi harap2 buleh la recover. sebab aku tgk hang kena liwat banyak kali. mula-mula hang takut, tapi nampak macam hang makin syok pulak, sampai buleh jadi berkali-kali.

Macam ni la, aku bubuh artikel ni hang baca. tapi toksah la ikut doa kat dalam tu. Hang doa kat Allah yang Maha Esa la. Sebab zaman sekarang ni, kalau orang kristian sebut Allah saja, habis orang melayu keliru.. ah keliru..

Hang baca la, kalau susah, nanti carik psikiatris tolong

http://www.independent.co.uk/news/uk/this-britain/the-exgay-files-the-bizarre-world-of-gaytostraight-conversion-1884947.html

king brutal February 4, 2010 at 8:53 PM  

Ish... Anu xyah sumpah pakai Quran, dia leh sumpah pakai Bible je... kan dia kata Allah tu tuhan kristian.. ada betol??? muahahahahahaha

Anonymous,  February 9, 2010 at 2:49 AM  

http://www.youtube.com/watch?v=uEMcKYo52VM

Anonymous,  February 10, 2010 at 10:15 AM  

JIJIK, KOTOR..dari 1998-2010, headline paper m'sia menjijikkan. Aku malu dgn generasi kita nih. Moral sgt rendah. Fitnah berleluasa. Yg salah dikatakan benar. Lies,lies...and more lies, until people believe. The same approach propaganda which Hitler used. Blog ni sgt jijik. I waste 5 minutes of my precious time to read this stupid blog. No input..zero output. Very shallow minded pricks. Typical UMNO-ians.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP