KECOH- PAS Meracau Kesan Air Mani Anwar Brahim Blogger Jalanan Jadi Mangsa Liwat Mereka

Monday, February 8, 2010



Apa yang kecoh sangat dengan PAS sekarang ni? Lepas satu hal maka satu hal pula yang cuba ditimbulkan mereka ini. Apa yang buatkan mereka Pimpinan PAS ni dah jadi MEROYAN???

Yang terbaru apabila laporan polis di buat terhadap Blogger Jalanan Seangkatan dengan GOMO. kira Blogger Jeffrydamien ni memang rapat lah dengan Gomo dan beberapa blogger yang lain. Maksud rapat tu bukanlah rapat sebagaimana Hussam Musa dengan Anwar yang kaki Liwat!

Dalam Laporan polis itu PAS menyatakan Bro Jeff kita telah menghina Nik Ajis! Apa yang Hina nya Nik Ajis ni jika nak di bandingkan dengan penghinaan Nik Ajis sendiri terhadap umat Islam terutama dalam UMNO. Klik Laporan Polis

Jeff membuat lakaran gambar yang mana kalau sesiapa yang melihat nya sudah pasti tahu Gambar tersebut bukanlah Benar dan hanyalah kreativiti Jeff dalam menghasikan gambar sebagai hobi nya. Ada ke gambar tersebut menjelaskan Nik Ajis sedemikian rupa? (Sikit sikit ada lah)

Pada Gomo, PAS sudah kehabisan modal dan sanggup menentang Blogger Jalanan semacam kami yang pro kerajaan BN ini. Bukan kata PAS sahaja malah PKR dan DAP pun turut sama membuat laporan Polis kepada Blogger Jalanan ini. Awat MERACAU?

Ni nak khabar kat PAS terutama bebudak PAS REFORM. Kami bogger Jalanan yang Pro Kerajaan akan meneruskan penulisan dan aktiviti kami sebagai Blogger jalanan ini dalam mendedahkan Kebenaran dan Maklumat kepada Rakyat. Kalau Blogg Hangpa tu TAK LAKU jaganlah pulak nak salahkan kami pula. Rakyat berhak mengetahui Kebenaran!!!

Lagi satu, Nik Ajis rasa dirinya di Hina. Pada Gomo memang patut Nik Ajis di HINA kerana sudah lama Nik Ajis menghina umat Islam yang lain.

UMNO di katakan KAFIR tu semua kerja Nik Ajis, Sembahyang 2 Iman, Tu Semua Kerja Nik Ajis, Undi UMNO Masuk neraka tu semua kerja Nik Ajis, Mencarut sana sini tu semua kerja Nik Ajis.

Pendek kata Nik Ajis sebenarnya tak layak memimpin kerana hanya tahu KERONI MENANTU, MENCARUT, MENGHINA,MENGKAFIRKAN SESAMA ISLAM, Dan macam macam lagi.

Buat mereka yang merasakan nak buat laporan Polis terhadap Gomo pula maka silakan!!! Gomo mencabar Kamu Pemimpin PAS buat Laporan Polis terhadap Gomo dan juga mana mana Blogger Jalanan semacam kami ini.

Jika Takut Pada Risiko, Usah Bicara Soal Perjuangan. Harap Puak hamPAS Sedar hal ini. Jangan merasakan apa yang mereka buat semuanya HALAL dan bila kami buat maka semuanya HARAM.

Syurga dan Neraka adalah milik Allah, bukan kamu dalam PAS yang menentukan sama ada kami layak masuk SYURGA mahupun NERAKA.

Pergi JAHANAM sama Nik Ajis dan kepimpinan EDROGAN yang lain!!!


TAUKE BALAK KELLANTAN

LAGI ISU PANAS BERKENAAN JEFFYDAMIEN
KLIK G.A.P
KLIK MALAYSIAHEAVEN
KLIK UMNO JOHOR
KLIK KITAGEMPUR
KLIK PISAU

Psssttt....PAS nak cari Publisiti Murahan...macam PORN

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

56 comments:

Anonymous,  February 8, 2010 at 8:11 AM  

gomo ni berani kerana benar atau berani kerana dilindungi? kau tunggu jelah nanti nasib kau gomo. kena liwat kau dalam lokap tu.muahahahaha

Local Fighter February 8, 2010 at 8:15 AM  

Ini cubaan untuk membuat 'character assassination' kpd blogger pro kerajaan!

Nak bikin gertak biar blogger2 BN ni makin sedikit sehinggalah pupus masa PRU-13 nanti..

Saudara Jef hanya mengeksprestasi ideanya melalui gambar.

Sama juga dengan blogger2 pembangang yang suka melahirkan idea melalui kata-kata kesat!

Kenapa Pas perlu melompat? Bila dioranng kutuk caci maki Najib dan pimpinan kerajaan boleh pulak.. usik Tok Gundu Mudalillul hamPas mereka tak boleh pulak?

Sejak bila pulak Pas ni ada kuasa Veto? Diorang boleh, orang lain buat salah?

Anonymous,  February 8, 2010 at 8:43 AM  

Blogger UMNO memang KURANG AJAR dan OTAK MERENG....mereka sudah tiada langsung adab dan tatasusila dan akhlak mulia walau musuh politik mrk saudara sendiri...lihat lah mereka begitu jahat dan kurang ajar sungguh laporan dan gambaran kpd Anwar dan tokoh lain...sampai ke bab2 yang menjatuhkan maruah org..nak kutuk2 itu biasalah tapi mereka langsung tiada sifat baik tapi sentiasa bersifat KURANG AJAR, KURANG ASAM, KURANG GARAM DAN TIADA AKHLAK, BURUK AKHLAK...dan sejahat2 manusia!!!! demi sesuap nasi!!! mereka memang KURANG AJAR..

Anonymous,  February 8, 2010 at 9:16 AM  

aku neutral....

hei anon bodo kat atas, kenapa kalau PAS yg wat ko melompat bersorak macam babi kena belacan??? tapi bila kena tang batang hidung ko, tahu plak nak marah. pandai lak bercakap soal etika... hoi anon, MUNAFIK itu tak mencium bau syurga tau... ko mmg munafik... org munafik di benci ALLAH dan rasul... kalau dia wat semua halal, tapi bila org lain wat semua haram... camtu ramai2 kita join PR, sbb dlm PR beromen halal (eli wong), mencarut halal (TGNA), makan rasuah halal (TGNA anak beranak), jadi samseng halal (DAPig), roboh kedai melayu halal (DAPig), liwat halal (ANU-WAR)... bodo punya anon.. tgu la kat kubur ALLAH soal manusia munafik mcm ko...

yg teramat meluat...

jiwakita February 8, 2010 at 9:19 AM  

salam....

Mendakwa diri lebih islam dan parti PAS lebih islamik...tetapi tingkahlaku dan
tuturkata yg amat menyimpang itulah sebaik
segala guru menjadi ikutan....kamu boleh..
kami tak boleh ker...

natijahnya...demokrasi dan human right
sekalian semua...

Anonymous,  February 8, 2010 at 9:20 AM  

anon bodo, stil tak sedar diri tu nak dijual... pastu sikap munafik pulak... yg korg wat gambar najib, mahathir dan lain2 tak pulak bercakap soal etika... aku z sangka ada melayu ,munafik mcm ko... pi pindah negara lain la... dok negara ni perabih beras je... dahlah munafik, kufur ngan nikmat ALLAH lak tu... tak reti bersyukur... aku kesian tgk ko... apa la ko nak jawab kat kubur nanti... sokong membabi buta jadilah babi buta... bodoh tak boleh nak ajar... blah!!!

Anonymous,  February 8, 2010 at 9:23 AM  

Blogger UMNO dan seangkatan dgn nya amat DAJAL dan KURANG AJAR..kan Rais dah kata berpada2 lah dalam melaporkan kes Nuar dan tokoh2 lain...tapi blogger UMNO dan engko (atas tu) semacam jer...dia bukan nak dengar pun teguran Rais, tapi sondol semacam jer...org cam ni nama nya KURANG AJAR DAN BEBAL..dia ingat org suka ker laporan jahat dan jijik cam tu..ko rang jer yg perasan...UMNO dan seangkatan dgnnya mana tahu nak hormat org lain dan patuh undang2 dan arahan kerajaan, sebab dia punya kuasa sapa pun tak leh nak ganggu punya...nyawa taruhannya jika tentang UMNO...!!! jadi UMNO berubahlah kpd lbh baik dan murni jika nak dipandang mulia, jgn jadi SETAN DAN KURANG AJAR...memang jenis setan pun UMNO ni...

Anonymous,  February 8, 2010 at 9:23 AM  

( Anonymous February 8, 2010 8:43 AM.... memang KURANG AJAR dan OTAK MERENG....mereka sudah tiada langsung adab dan tatasusila dan akhlak mulia walau musuh politik mrk saudara sendiri...lihat lah mereka begitu jahat dan kurang ajar sungguh laporan dan gambaran kpd Anwar dan tokoh lain...sampai ke bab2 yang menjatuhkan maruah org..nak kutuk2 itu biasalah tapi mereka langsung tiada sifat baik tapi sentiasa bersifat KURANG AJAR, KURANG ASAM, KURANG GARAM DAN TIADA AKHLAK, BURUK AKHLAK...dan sejahat2 manusia!!!! demi sesuap nasi!!! mereka memang KURANG AJAR.. @@ sebenarnye ungkpan ni memang bertepatan sesuai untok puak suku sakat DSAI dan kaum kerabat sepakatannye..kebanyakan maki hamun mereka selama ini...mengakatakan orang tak betol.. balik tepalit kat batang hidong mereka2 sendiri...sewenang2 berfatwa mengkafirkan puak lain..

TEPATLAH BAK KATA PAPA GOMO (UMNO di katakan KAFIR tu semua kerja Nik Ajis, Sembahyang 2 Iman, Tu Semua Kerja Nik Ajis, Undi UMNO Masuk neraka tu semua kerja Nik Ajis, Mencarut sana sini tu semua kerja Nik Ajis.

Pendek kata Nik Ajis sebenarnya tak layak memimpin kerana hanya tahu KERONI MENANTU, MENCARUT, MENGHINA,sewenang2 MENGKAFIRKAN SESAMA ISLAM, Dan macam macam lagi.

Jangan merasakan apa yang mereka buat semuanya HALAL dan bila kami buat maka semuanya HARAM.

Syurga dan Neraka adalah milik Allah, bukan kamu dalam PAS yang menentukan sama ada kami layak masuk SYURGA mahupun NERAKA.

Anonymous,  February 8, 2010 at 9:30 AM  

08 February 2010
Saiful Mangsa Liwat Atau Saiful Peliwat?

Saya terbaca dua isu menarik mengenai budak Sayfool dalam blog Kami Sokong Tok Guru . Hangpa bacalah dulu, kemudian buat tafsiran sendiri. Komen saya lepas itu...:

"Selain itu, beliau juga menyerahkan baju kemeja biru lembut jenama Ralph Lauren yang juga dipakai pada masa kejadian dan cecair pelincir KY Jelly kepada pegawai penyiasat kes itu di Hospital Kuala Lumpur (HKL) pada 28 Jun 2008, dua hari selepas kejadian.

Mohd Saiful juga berkata beliau turut menyerahkan sehelai lagi seluar dalam berwarna kelabu jenama Levis yang dipakainya semasa membuat laporan polis pada 28 Jun 2008, yang diambil di tepi mesin basuh di rumah tunangnya." - Bernama.

Hmmm... gua cuma terfikir beberapa perkara saja dari keterangan budak sepol ni...;

1) Kalau Anwar yang menutuh Sepol, sepatutnya KY Jelly itu pasti berada dalam simpanan Anwar, dan polis kena rampas dari Anwar bukannya di ambil dari Sepol. Kenapa pula Sepol yang simpan KY Jelly.... dan berikannya pada polis.... he..he..he.... kepala otak gua mula negatif ni... adakah dia gunakan KY Jelly tu untuk ..... lu orang tafsirkan sendiri....

2) Kenyataan keduanya pula, "seluar dalam berwarna kelabu jenama Levis di ambil di tepi mesin basuh di rumah tunangnya". Ha..ha..ha... baru tunang beb... seluar dalam dah ada di rumah tunang..., kalau dah nikah tu lain lah ceritanya..., ini pun lu orang tafsirkan lah sendiri...

Anonymous,  February 8, 2010 at 9:32 AM  

Mokhtar...
umno kurang ajar? macam mana ngan korang pula ahlul pas? baik sangatkah kamu? cermin diritu sendiri...jom tengok site ni

http://mob1900.blogspot.com

apa pendapat kamu?

Mokhtar out...

Anonymous,  February 8, 2010 at 9:43 AM  

UMNO MEMANG KURANG AJAR...BAPAK SGL KURANG AJAR...TIADA AKHLAK DAN MORAL...MEREKA DIKALNGAN ORG FASIK DAN KOTOR...

Anonymous,  February 8, 2010 at 9:53 AM  

kepada blogger dan UMNO = ANDA KURANG AJAR

zedmagel February 8, 2010 at 10:02 AM  

Salam Sahabatku Papa Gomo,

Dia orang tu meroyan sebab takutkan blogger jalanan macam tuan dan jeff yang lantang membelasah mereka. Kalau blog mereka yang mencaci dan mencerca, kita tak kisah pun. Tak amil pot. Juak mereka yang mengaku alim, memfitnah dan membelasah UMNO tak mengapa, jika UMNO cuit sikit mereka meroyan sakan. Dia orang dah kecut le tu. Tak pe kebenaran mesti diregakkan.

Anonymous,  February 8, 2010 at 10:12 AM  

Dari dulu, kini dan selamanya UMNO KURANG AJAR......dan mereka dilahirkan adalah untuk berlaku KURANG AJAR kpd mahluk lemah...sombong dan angkuh adalah sifat mereka...kurang ajar adalah peribadi mereka, hipokrit adalah makanan mereka...mereka sejahat2 mahluk di atas muka bumi....

Anonymous,  February 8, 2010 at 10:18 AM  

steady la papa gomo. puak2 juak2 hamPAS sudah mula memaki hamun . itu lah mereka. mereka tidak boleh menerima kenyataan dan maki memaki adalh lumrah hidup mereka. kalau dah kena kat hidung mereka baru mereka tahu. buat kepada orng lain boleh , kena kat batang hidung sendiri tak boleh. memang puak2 ini hamPAS sesuai dengan nama parti isle mereka yang hamPAS dan tak lama lagi kena hemPAS dan terlePAS. tak lama lagi parti ini kena melePAS taik N.Ajis kerana bontot dia dah kena lePAS dengan mat berahi aljuburi yang ganas seks tu

mawar berduri February 8, 2010 at 10:29 AM  

Pas lemah dgn emosi sendiri..cepat menggelegak kepala otak.
Bagi Pas dia je sensitif..org Umno tu takde perasaan.
Bagi Pas dia keramat.
Tapi bagi rakyat..Pas sebenarnya keparat! Pas sdg menunjuk pd rakyat bahawa hati mereka busuk mcm bangkai!

Anonymous,  February 8, 2010 at 10:31 AM  

to on, 08 February 2010
Saiful Mangsa Liwat Atau Saiful Peliwat?

Untuk soalan no 2, Nak tanya bagaimana ketua pemuda pas yang bawak lari anak orang. Dihalang mahkamah dari duduk bersama...selamba je.Apa hukumnya. Halal kot...lum jadi pemimpin dah buat hal...buat malu je..ceh..

+faliqfahmie February 8, 2010 at 10:37 AM  

teruskan perjuangan, bro Gomo.

aku saport semua blogger-blogger pro kerajaan. ini masa untuk kita bersuara.

kenapa mereka harus melatah.
kita lihat kartun2 yg dilukis oleh zunar dalam malaysiakini.
semuanya di tahap menghina.
tapi kita takde pon nak melatah.

lagi satu, yang bising-bising ni, tapi guna anonymous, apa barang?

Anonymous,  February 8, 2010 at 10:39 AM  

Sepol dah mereng kot?...ha..ha..ha.. kenyataannya dah mula goyah...padan muka...

eh..cam ner seluar dalam sepol boleh ada kat mesin basuh rumah tunang pulak??? musykil..musykil...baru bertunang seluar dalam dah ada dalm mesin basuh rumah tunang??? ayooooo...hai...projek ke bro?? sabar lah sepol..tak lama lg kan awak akan KAYA ...dah kaya baru lah nikah kat pelangi...ha..ha.. jgn2 sepol projek kat rmh tunnag kot??? sedap nya....

Anonymous,  February 8, 2010 at 10:53 AM  

PasDapPkr=P**I B**I + J*B*R A*J**G

mudz February 8, 2010 at 11:38 AM  

Air mani pancut kat muka.....I like.

Nasib baik air mani tak terpancut dalam mulut Saiful Al Bontot...kalau terpancut dalam mulut dia terpaksa mamat ni 2 hari tak bukak mulut, 2 hari tak makan, 2 hari tak kentut....

bodoh bangang cam Gomo al-liwat ....memang senang kena bodoh.

YB Raz February 8, 2010 at 11:43 AM  

pas dah meracau sebab kesalahan mereka tersebar.

mereka dah rasa bahang blogger pro BN. jika sebelum pru 12, memang mereka yang control alam siber.

sekarang dah ada pesaing, baru tahu langit tu tinggi rendahnya.

dulu, kini dan selamanya pengikut pas tegar ni semua haprak,munafik,fasik,kufur,bidaah,syirik

YB Raz February 8, 2010 at 11:44 AM  

pas dah meracau sebab kesalahan mereka tersebar.

mereka dah rasa bahang blogger pro BN. jika sebelum pru 12, memang mereka yang control alam siber.

sekarang dah ada pesaing, baru tahu langit tu tinggi rendahnya.

dulu, kini dan selamanya pengikut pas tegar ni semua haprak,munafik,fasik,kufur,bidaah,syirik

YB Raz February 8, 2010 at 11:44 AM  

pas dah meracau sebab kesalahan mereka tersebar.

mereka dah rasa bahang blogger pro BN. jika sebelum pru 12, memang mereka yang control alam siber.

sekarang dah ada pesaing, baru tahu langit tu tinggi rendahnya.

dulu, kini dan selamanya pengikut pas tegar ni semua haprak,munafik,fasik,kufur,bidaah,syirik

YB Raz February 8, 2010 at 11:46 AM  

mudz ni sebenarnya jeles sebab tak dapat air mani bang nuar. tu pasal meroyan tak tentu arah.

dia nak nuar pancut kat muka dia, masuk dalam mulut, jilat jilat telan.

sapu kat muka bagi nampak awek muda.

YB Raz February 8, 2010 at 11:47 AM  

mudz ni sebenarnya jeles sebab tak dapat air mani bang nuar. tu pasal meroyan tak tentu arah.

dia nak nuar pancut kat muka dia, masuk dalam mulut, jilat jilat telan.

sapu kat muka bagi nampak awek muda.

YB Raz February 8, 2010 at 11:47 AM  

mudz ni sebenarnya jeles sebab tak dapat air mani bang nuar. tu pasal meroyan tak tentu arah.

dia nak nuar pancut kat muka dia, masuk dalam mulut, jilat jilat telan.

sapu kat muka bagi nampak awek muda.

Local Fighter February 8, 2010 at 12:20 PM  

Petanda Perubahan telah bermula..

Kuasa yang mendominan Peperangan siber telah beralih kini...

blogger2 pro-BN makin mendapat tempat..

kemana menghilang bisa blogger pro-pembangkang?

kemana menghilang keberanian blogger pro-pembangkang. Kalau nak komen asyik letak Anon je..hehe.. kecut seperti Anu-war..

Anonymous,  February 8, 2010 at 12:27 PM  

astaghfirullahalazim....bawa mengucap semua. tak kira sokong sape...mengucap, guna akal dan iman bila buat komen. walau apapun yang berlaku Allah itu sentiasa memerhati kita...jgn kita terikut2 sgt sehingga menenggelamkan terus intelek dan iman kita. Kita semua org Islam yg jelas panduannya ttg hukum hakam. Perlakuan dan tutur kata yg tdk sesuai akan hanya menonjolkan kejahilan kita. Saya berdoa supaya org melayu/islam sentiasa diberi petunjuk dan hidayah oleh Allah..kerana tanpanya, hilang pertimbangan kita di dunia ini...apatah lagi akhirat. Mati itu pasti saudara2,dunia ini hanya sementara...kefahaman itu sepatutnya mencorakkan perbualan dan tutur kata serta tindakan kita. org bukan islam dah mencapai bnyk perkara kerana intelek dan usaha mereka..itu antara kekurangan yg amat nyata dikalangan kita org islam hari ini. Yang salah bukanlah Islam, tp org Islam - bukan kite ke org islam tu?? wake up saudara2ku!!

mudz February 8, 2010 at 12:27 PM  

YB RAz

Jilat & telan air mani.....u like?

Can I fcuk u today????? ....senang nya dapat main bontot.

Selamat Jadi bodoh bangang.

yang takut Allah,  February 8, 2010 at 12:47 PM  

Ya betul tu anonymous...Kita buat komen dlm blog, forum, fb, youtube dsbnya - komen tu kekal selagi kita tak padam. Kalau komen yg boleh membuatkan kita berdosa dan benda tu sentiasa disitu - ada logiknya kita berdosa setiap kali org baca komen tu. Berapa bnyk kita nak kumpul dosa? dahlah tu, dosa yg dibuat sendiri.
Saya sgt takut melihat pelbagai komen politik yg seolah-olah hilang pertimbangan akal dan agama masing2. Ia juga buatkan saya tertanya2 adakah kita yg tinggal di negara Islam ini sebenarnya sgt sedikit faham ttg islam? MasyaAllah..nauzubillah. Org bukan Islam pastinya bersorak keriangan kalau mereka tahu ini yg kita sibuk2kan selama ini. Mereka tak payah nak berperang dgn kita pun sebab kita seolah2 sudah menjatuhkan masyarakat kita sendiri. Nauzubilah saudara2ku....

tin kosong,  February 8, 2010 at 1:34 PM  

Yang takut Allah,benar!

mereka yg memberi komen tu memang "terlalu cerdik" dan "terlampau tahu" sehingga memberi gambaran Islam ini PERPECAHAN,PERBALAHAN,MAKI HAMUN, FITNAH MENGFITNAH KEPADA masyarakat islam dan bukan Islam.

melayu atas pagar February 8, 2010 at 1:53 PM  

SAUDARA PAPA GOMO,

KITA BERTEMU KEMBALI ...

BUAT SAUDARA KU ... YANG TAKUT ALLAH,

BENAR SEPERTI KATA SAUDARA, TERLALU BANYAK RESPON / KENYATAAN DI BLOG INI YANG DIBUAT KURANG MENGGUNAKAN AKAL DAN FIKIRAN.

MASING MASING MAHU MENJADI JAGOAN MELALUI HAWA NAFSU DAN AKAL YANG CETEK.

KETAHUILAH ...

BANGSA BANGSA LAIN DAN PUAK PUAK KAFIR HARBI SUDAH MENANG SORAK SEBENARNYA.

KAMPUNG KITA TINGGAL LAGI 30% NAK TERGADAI. MASIH TAK NAMPAK LAGIKAH MUSIBAH YANG BAKAL MENIMPA ???

SUDAH SAMPAI MASANYA BAIK UMNO MAHUPUN PAS DUDUK SEMEJA. BERBINCANGLAH SECARA JUJUR DAN SAKSAMA.

BERMUSYAWARAH ADALAH JALAN SEBAIK BAIK YANG MUNGKIN. INGATLAH, BILA DUDUK SEMEJA, MALAIKAT MALAIKAT RAQIB DAN ATID AKAN MENCATIT SEGALA PERCAKAPAN DAN PERBUATAN KITA.

MOGA MOGA BENDA YANG BAIK HASIL DARI MUSYAWARAH AKAN MENJADI DOA PARA MALAIKAT KEPADA ALLAH TAALA.
AGAR SUKSES !!!

MELAYU ADALAH BANGSA YANG PENUH ADAB DAN SOPAN. AMBILLAH SIFAT MAHMUDAH DAN JAUHI SIFAT MAZMUMAH BAGI PEMIMPIN PEMIMPIN UMNO DAN PAS.

CUBALAH AMBIL PERIBAHASA 'BUANG YANG KERUH, AMBIL YANG JERNIH ... BARU TEGUH PERIBADI'

KITA DOAKAN AGAR ADA TITIK PERTEMUAN DUA KUASA BESAR DALAM POLITIK TANAH AIR.

YANG PENTING ...
IKHLAS, JUJUR DAN AMANAH ...

UMNO MENEGUR PAS ... DAN PAS MENEGUR UMNO. BUKANKAH CANTIK TU !!!

ALLAH TAALA AKAN MEMAKBULKAN DOA KITA SEKIRANYA KITA BERSAMA SAMA BERJUANG WALAUPUN DARI LANDASAN YANG BERLAINAN.

SALAM PERJUANGAN ...

yang takut Allah,  February 8, 2010 at 2:42 PM  

Itulah sebenarnya yg kita perlu risaukan...lama kelamaan, kita bercakap atas dasar emosi sendiri, berhujah atas dasar pandangan mata kasar, bukan hati yg beriman. Lantas membuka pintu dosa yg lebih luas...Iman itu menyekat kita berbuat apa shj kejahatan, stukurlah org yg diberi iman oleh Allah - dan kita kena berusaha kearah itu.

Pengalaman berada di bbp negara bukan islam telah membuka mata saya betapa ke depan dan majunya pemikiran mereka. Apa yg salah dan apa yg betul adalah jelas pada mereka wlpun bukan beragama Islam - justeru mereka mengikut hukum barat yg umumnya betul tp > memihak kpd msykt mereka sendiri. Islam, sudah tentu lebih lengkap dan universal serta dgn kejelasan hukum yg nyata dan sudah berada di muka bumi lebih 1500 tahun lampau. Mengapa kita yg meggelar diri sebagai Islam tetapi berkelakuan sebaliknya sdgkan agama itu sudah lama wujud dan pelbagai sumber boleh didapati utk mempelajarinya. Saranan saya yg kerdil ni, kalau nak bercakap pasal saudara seagama atau org kafir sekalipun, baca dulu terjemahan al-Quran sehingga habis, kalau kurang jelas boleh ikuti kelas tafsir Quran. InsyaAllah, dpt hidayat Allah dari situ dan percakapan kita juga nanti akan dipelihara Allah. Hati yang disayangi Allah adalah hati yg dibukakan olehNya....Ya Allah..bukakanlah hati umat Islam di Malaysia dan seluruh dunia kearah agamamu yg benar....jauhilah kami dari kebatilan dan godaan syaitan dan nafsu kami yg jahat

stravi14 February 8, 2010 at 3:04 PM  

Aku orang PAS. Aku ade ramai kawan dari UMNO, PKR, DAP pun ade. tapi aku tak plak nak gaduh2 dengan diaorang walau berbeza ideologi. buat ape gaduh pasal parti ni. tengok negara maju cam As, diaorang berpolitik time election je. lepas election habis, diaorang buat bende lain la plak. tu la beza negara kelas pertama dengan negara kelas keempat cam kite ni.

Aku heran orang cam papa gomo ni. tak habis2 nak berpolitik, kutuk orang sana-sini. kalu bn menang besar pun, korang dapat ape? wakil rakyat pun tak tau name korang.

orang msia ni memang terer berpolitik lebih2 lagi golongan rakyat cam papa gomo ni. tak penah sudah nak berpolitik.

Mata orang cam papa gomo ni dah buta. Buta dengan kebencian. Jadi-jadilah. Dari korang berblog meraih populariti, baik korang berblog meraih simpati rakyat malaysia tentang rakyat palestin.

Anak Lenggong February 8, 2010 at 4:13 PM  

Salam Bro..

Sebenarnya puak pas ni udah takde isu..serta bontot dah mula panas sebab kes yang selama ini mereka simpan dibawah karpet mula timbul..so sebagai nak menutup mulut blogger mereka terpaksa mengambil apa jugak perkara yang boleh menguntungkan mereka...kalau nak ngutuk penang mereka ni takut di sergah oleh lim anak brana..nak ngutuk nuar pulak takut kena sekeh..sebab mereka dah tidur sebantal ngan DAP dan PKR...

Kalau benar umno tu tak berguna..ngape pulak dulu hadi dan nassarudin terhegeh2 nak duduk semeja ngan umno..tetapi setelah disergah oleh nik ajis...terus mati kutu..sekarang ni pulak orang tua nyanyok nik ajis tu dah lupa apa yang dia katakan..pabila bahang kepanasan nasib diri mula terancam dengan pededahan pemerintahannya dan juga ketamakan anak beranak nya dibongkar dia mula cari jalan selamat dengan mencari isu untuk berdamai dengan umno..PIEERAAHHH.....dia ingat orang tak tau muslihat dia..puak umno bukan bodoh cam penyokong pas..ada tok tak nak guna..sebenarnya nik ajis timbulkan isu ni untuk menjadikan umno sebagai kambing hitam untuk dia hemtam dengan mengatakan umno tak nak berunding berkenaan dengan bangsa dan islam setelah dia tawarkan diri..tu je muslihat orang tua ni..

Anak Lenggong February 8, 2010 at 4:29 PM  

Kepada Stavi14...

Memang betul apa yang ko kata "tengok negara maju cam As, diaorang berpolitik time election je. lepas election habis, diaorang buat bende lain la plak. tu la beza negara kelas pertama dengan negara kelas keempat cam kite ni."

Masalah nya pembangkang dimalaysia ni setiap hari cuma tau menyalahkan pemerintah sahaja..sepatutnya mereka gunakan parlimen untuk memajukan negara dan sesama mencari jalan untuk menyelesaikan masalah para pengundi..tu baru betul..ini tidak cuba ko lihat perangai pemimpin pembangkang PAS,PKR dan DAP..mereka cuma tau mengejek dan berkelakuan lebih terok daripada kanak-kanak bila bersidang diparlimen..masa diparlimen dihabiskan dengan mengejek orang lain dan pabila sesuatu isu diperbahaskan untuk diluluskan contoh baget..mereka sanggup keluar dewan tetapi pabila perkara itu sudah diluluskan pandai pulak buat komen diluar..

STAVI14...ko tak perlu lah nak marah dan salahkan GOMO ni sebab dia memaparkan keburukan pemimpin ko..bloggers yang menyokong pemerintah ni baru je muncul setelah tak tahan dengan mainan kotor bloggers upahan puak ko..ngape ko tak mau komen apa yang ditulis oleh bloggers upahan pas tu ...sepatutnya sekiranya ko bersikap nuteral ko harus rasional didalam menyampai pendapat ko..orang cakap jangan cuma nampak kesalahan orang lain tetapi sesekali tu kena pandang kepada diri sendiri juga..entah2 seluar sudah terlondeh..untuk pengetahuan ko..selama ini semua keburukan dan kesilapan pemimpin yang ko puja tu disimpan rapi..tujuan nya akan didedahkan segala keburukan tu pabila ada yang cuba lari daripada parti..contoh ..YB klang..Ustaz Zul dan yang terbaharu tu kat penang tu..semua keburukan yang disimpan oleh pemimpin dan blogger upahan pas disimpan rapi dan pabila mereka ni menyeleweng..pembongkaran mula dilakukan oleh puak ko...so lu ada otak lu fikir lah sendiri..dan sesekali tu lawati lah juga blog puak ko..

anak kedah,  February 8, 2010 at 4:29 PM  

hahaha...hidup gomo!!!!...teruskan perjuangan...bogkarkan segala kebusukan pembangkang ni...geng hamPAS,al-juburri dan geng DAPig x bertamadun...buta mata,buta ati...nyesal aku undi pas..ngat lg bgus..rupanya lagi truk!!!

Anonymous,  February 8, 2010 at 4:54 PM  

Sikap panik penyokong2 Pakatan Rakyat kat sini menampakkan 'kegoyahan' yang mula bertapak di hati mereka..!

Biasa ler orang yang nak mati... kena buang tabiat ler tu...

Bye-bye, Pakatan Rakyat..! Saat2 kehancuran sudah dekat...

Anonymous,  February 8, 2010 at 6:10 PM  

hahaha...berapa hari tak berak nih..2 hari, 3 hari..pakai ky jel la..

benci orang bodoh,  February 8, 2010 at 8:24 PM  

kelakar la tengok orang pas nie.. dah la suke membangkang, pastu bila membangkang x banyak plak hujah2 yang rasional yang boleh diguna pakai oleh otak manuasia mahupun otak haiwan.. tawunye dok sumpah seranah orang, sumpah orang tuh sial, sumpah orang tuh bodoh, sumpah orang tu jahanam, sumpah itu, sumpah ini..

jangan cakap macam orang yang tak beriman boleh tak? kalau nak melawan tuh bole x cakap sambil memasukkan hujah2 yang berasas, kalau x berasas pun x pelah, janji boleh diterima pakai dan tidak memalukan diri sendiri..

ni tidak, bila menaip jek, mesti macam orang yang tidak beriman, asal orang usik sikit mule lah melatah, x pernah dengar ke ayat" wal sobri minal iman" ? bersabar itu separuh iman?
jangan melatah tak tentu pasal... masukkan sikit fakta2 yang berasas..

"tidak tahu tapi berbuat seperti mengayuh perahu di atas darat"

benci orang bodoh,  February 8, 2010 at 8:30 PM  

Anonymous Anonymous said...

hahaha...berapa hari tak berak nih..2 hari, 3 hari..pakai ky jel la..

kepada anon diatas,
tahukah anda, sebenarnya di liwat itu menyakitkan. bagi yang pernah menjadi mangsa liwat, seperti saya, (ya, seperti saya, saya tidak akan segan mengakuinya), akan mengalami masalah yang sama..

namum, bukan semua mangsa liwat menerima terus perbuatan sedemikian.. ianya lebih menyakitkan jika mangsa yang diliwat melawan.. x percaya? cubalah rasakan sendiri..

yang takut Allah,  February 8, 2010 at 9:08 PM  

sangat kesal dgn perangai rakyat malaysia yang seolah-olah tidak takut Allah bila bercakap atau berhujah.

Lagi banyak komen dalam forum/blog sebegini, lagi terserlah kejahilan kita semua.

Saudara2 seagama, kejahilan itu akan menjerumuskan kita ke neraka. takutlah akan azab Allah krn azab didunia boleh berlaku bila-bila masa saja..

Anonymous,  February 8, 2010 at 9:57 PM  

LUBANG T*** SAIFUL TALIAN HAYAT TERAKHIR UMNO

"UMNO secara terbuka takut untuk berdepan dengan Anwar Ibrahim. UMNO secara terbuka juga terus percaya Anwar Ibrahim lah yang meliwat Saiful. Walaupun tuduhan yang Saiful buat di mahkaham ialah liwat suka sama suka (walaupun Anwar tidak nampak sukanya berbanding Saiful yang begitu suka hendak membuktikan di liwat suka sama suka).

Asas pertuduhan yang dibuat tertuduh itu dengan sendiri sebenarnya mencabar otak kita yang tidak diselaputi daki UMNO akan faham beberapa langkah yang Saifol buat itu menunjukkan dia berbohong dan memfitnah dirinya sendiri.

Antara yang Saifol memfitnah dirinya sendiri ialah apabila dia menuduh di mahkamah dia di liwat atas alasan suka-sama-suka. Adakah dia suka di liwat?. Persoalan ini amat mengelirukan dan seterusnya memfitnah dirinya sendiri. Dia suka-sama-suka di liwat tetapi dakwa peliwatnya...kononnya dia berada dipihak yang benar. Pihak yang benar macamana?. Adakah dengan berjaya membuktikan Anwar sebagai peliwat maka dia sudah menganggap dirinya benar?. Kalau pun betul begitu sebaliknya dia seolah-olah memfitnah dirinya sendiri kerana liwat itu adalah kesukaannya.

Inilah dikatakan Saifol memfitnah dirinya sendiri.

UMNO mengikuti perbicaraan kes ini dengan penuh tipu daya dan propaganda melalui medianya sehinggakan tidak keterlaluan disebutkan dalam banyak-banyak harapan atau talian hayat UMNO, yang nampak lebih menyakinkan untuk mereka bernafas semula dipersada politik Malaysia ialah bergantung sepenuhnya kepada lubang taik Saifol itu.

Lubang taik Saifol yang dia mengaku suka diliwat itu merupakan gas oksigen yang dimasukkan ke dalam lubang hidung orang yang sedang tenat menunggu malaikat maut di wad ICU. Begitulah juga harapan lubang-lubang hidung pemimpin UMNO yang menyedut gas dari lubang taik Saifol itu dengan harapan supaya dapat berjalan semula.

psstttt...kesian UMNO, dia jadikan lubang taik sepol sbg modal politik dia...lubang jubo sepol sbg talian hayat dia...paptut lah UMNO beriya2 sgt promosi lubang taik sepol....hari2 UMNO hidu lubang taik sepol.....

kalam,  February 8, 2010 at 10:05 PM  

Aku sokong melayu atas pagar,kita bertelagah sesama sendiri sedangkan bangsa lain tepuk tangan.Warisan,roh dan jiwa melayu semakin terhakis dik kerana perbezaan pendapat dan berlainan aliran politik.Memaki hamun sesama saudara islam,inikah budaya melayu yang kita nak tinggalkan pada legasi selepas kita.Sayang...... melayu semakin lemah dan kian berpecah hingga bangsa lain bersorak kegembiraan.MEMANG MELAYU TAKKAN HILANG DIDUNIA TAPI APA GUNANYA ADA MELAYU KALAU SUDAH HILANG KUASA DAN MEREMPAT DIBUMI SENDIRI.Ingatlah pepatah org tua dahulu BERSATU KITA TEGUH BERCERAI KITA ROBOH.

melayu atas pagar February 9, 2010 at 12:31 AM  

SAUDARA PAPA GOMO,

KITA BERTEMU KEMBALI ...

TERIMA KASIH KEPADA SAUDARA 'YANG TAKUT ALLAH' DAN SAUDARA 'KALAM' ATAS RESPON ANDA BERDUA.

SECARA SINIKAL (CYNICAL), PENYOKONG UMNO BERMATI MATIAN MEMPERTAHANKAN UMNO MANAKALA PENYOKONG PAS / PR BERMATIAN MATIAN MENGHENTAM UMNO.

KITA MINTA SAUDARA SAUDARA 'ANONYMOUS' KITA NI BERHENTILAH DARI MENGELUARKAN PERKATAAN YANG KEJI SESAMA SENDIRI.

BAK KATA PEPATAH ...

'SATU JARI MENUDING KE ARAH BERLAWANAN ... EMPAT JARI LAGI MENUDING KEMBALI KE ARAH KITA'

4 LAWAN 1? KENA KITA BALIK SEBENARNYA!!! STATEMENT INI BUAT KEDUA DUA BELAH PIHAK PENYOKONG.

PIHAK UMNO ADA MELAKUKAN KESALAHAN DAN BEGITU JUGA DENGAN PIHAK PAS.

TITIK PERTEMUAN UMNO DAN PAS SEBENARNYA HANYA SEJENGKAL SAHAJA.
YANG PERLU DISINGKIRKAN ADALAH PUAK PUAK YANG MENENTANG TITIK PERTEMUAN INI.

PELBAGAI CADANGAN TELAH TIMBUL SEBELUM INI UNTUK MENEMUKAN UMNO DAN PAS AGAR DUDUK SEMEJA TIDAK BERHASIL AKIBAT DARI TANGAN TANGAN GHAIB YANG KURANG MATANG.

KITA BOLEH ANDAIKAN MUSYAWARAH BELUM KESAMPAIAN ADALAH DARI TAKDIR ALLAH TAALA.

MUNGKIN ALLAH TAALA MAHU KEDUA DUA PIHAK BERLAPANG DADA, BERMUHASABAH, BERDOA DAN BERTAWAKAL AGAR PERTEMUAN MENJADI SUKSES !!!

SECARA PERIBADI, SEBENARNYA TIDAK PERLU PAS MASUK BN. CUKUP SETAKAT MENJADI 'SHARING PARTNER' DALAM 'JOINT VENTURE' KUASA POLITIK MUTLAK TANAH AIR KITA.

PERLU ADA 'CHECK AND BALANCE' ...

YANG PENTING ... PIHAK PAS PERLU JUJUR DALAM MEMBERI KRITIKAN MEMBINA. BUKAN MENGHENTAM SEMBERONO !!!

UMNO SELAKU TUNJANG BN PERLU MENERIMA KRITIKAN MEMBINA DAN PEDAS DARI PIHAK PAS SERTA MEMPERBAIKI LAGI SISTEM 'INTERNAL CONTROL' UMNO DALAM MENGAWAL SENARIO POLITIK, EKONOMI DAN 'PUBLIC AFFAIRS' MASYARAKAT MAJMUK KITA.

BLOGGER BLOGGER KEDUA DUA PIHAK SEBENARNYA PERLU MENERUSKAN AGENDA MASING MASING TETAPI ... DENGAN LEBIH BERHEMAH DAN 'COUNTER BACK' DENGAN CADANGAN CADANGAN MEMBINA UNTUK KEDUA DUA KUASA POLITIK INI.

TAK PERLU DIPERSOALKAN KERANA UMNO DAN PAS SEBENARNYA ADALAH PARTI YANG PALING DOMINAN DALAM POLITIK TANAH AIR. BUKAN MCA, MIC, DAP DSB ...

KUASA UNDI SEBENARNYA TERLETAK DI TAPAK TANGAN BANGSA MELAYU DAN ISLAM (60% DARI KESELURUHAN PENDUDUK MALAYSIA - RUJUK STATISTIK JABATAN PERANGKAAN MALAYSIA 2008)

BENAR SEPERTI KATA SAUDARA KALAM, SELAGI BELUM HILANGNYA KUASA MELAYU ... SELAGI ITULAH ISLAM AKAN TETAP BERTAPAK DI TANAH AIR.

SEKIRANYA KUASA POLITIK MELAYU HILANG MAKA KITA SEBENARNYA BERTANGGUNGJAWAB ATAS KESALAHAN DIRI SENDIRI.

BENARKAH BANGSA LAIN AKAN MENJAGA HAK KEISTIMEWAAN MELAYU DAN ISLAM SEPERTI TERMAKTUB DALAM PERLEMBAGAAN SETELAH MEREKA BERKUASA ?

LIHAT SAHAJA CONTOH DI CHINA ...

BAGAIMANA KAUM UIGHUR BERAGAMA ISLAM DISEMBELIH DAN DIBUNUH OLEH KAUM HAN BUKAN MUSLIM WALAUPUN SESAMA BANGSA SENDIRI ...
BANGSA INI SEMEMANGNYA 'RACIST' DAN 'CHAUVINIST'

TEPUK DADA ... TANYA SELERA ...
TERLAJAK PERAHU BOLEH DI UNDUR, TERLAJAK KATA DAN PERBUATAN ...

WALLAHUALAM ...

SALAM PERJUANGAN.

Anonymous,  February 9, 2010 at 2:41 AM  

http://www.youtube.com/watch?v=uEMcKYo52VM

Anonymous,  February 9, 2010 at 4:19 PM  

Anon February 8, 2010 9:30 AM & yg lain2.
Tak kisah la siapa yg liwat siapa... yg penting mahukah anda dipimpin oleh seorang peliwat/diliwat?

Mahukah anda, ketua negara anda seorang yg rosak moralnya?

Mahukah anda, perdana menteri anda seorang yg tak percayakan
kekuasaan Allah (enggan bersumpah).

Mahukah anda, pemimpin anda seorang yg mempermain2kan sistem perundangan (melewat2kan dan meminta yg bukan2)?

kalam,  February 10, 2010 at 12:05 PM  

Apa cite ni tangguh lagi bilalah agaknya rakyat msia dapat melihat kebenaran.Letih.....bermacam2 alasan untuk mengelak perbicaraan, sistem kehakiman negara sedang dipermainkan oleh ANWAR DAN KONCO2NYA.Mana pi slogan lawan tetap lawan,masa dan tenaga dibasirkan setiap kali Anwar cari alasan untuk melambatkan perbicaraan.

Anonymous,  February 10, 2010 at 6:19 PM  

MAHKAMAH MALAYSIA ADIL???? HUAHUAHUA. RASE NAK PECAH USUS.

BLOG UMNO SO LOW CLASS. OPPS, SORI. MEMANG LA. ORANG UMNO MANE ADE CLASS. TAPI FIRST CLASS BAB RASUAH.

SEPOL UMUR 20 DILIWAT NGAN ANWAR UMUR 60 (SAKIT PINGGANG PLAK TU? HUAHUAHUA. MALAYSIA DAH JADI GELANGGANG RAJA LAWAK TERBESAR.

Anonymous,  February 12, 2010 at 3:04 PM  

this blog is full of bullshit...

Anonymous,  February 16, 2010 at 7:47 PM  

aku heran la sayfool nak buat aper ngan ky jelly tu yer, sampai sangup simpan..ker dia nak pakai untuk stok tunang dia pulak huh hu..

Anonymous,  March 13, 2010 at 1:31 PM  

kalau x salah kenapa meracau kehulu kehilir menafikan tuduhan itu..jawap aje lah kt mahkamah..disuruh bersumpah pun tak berani..nampak sangat pkr,pas jd anjing anwar..pas tlg suruh anwar bersumpah..bodoh betul lah oranr2 pas ni..kerja senang pun tak tau nak buat..tahu FINAH & MAKI org je..

Anonymous,  March 16, 2010 at 11:57 PM  

CAN I FUCK U TODAY...KATA2 ANWAR KEPADA NAJIS,KIT SIANG MALAM

Anonymous,  June 10, 2010 at 11:05 AM  

Guten Tag! Paul Gonzalez . payday loans

Anonymous,  June 16, 2010 at 10:12 AM  

bad credit loans toronto This website is the right I liked it hugely
AAA Toronto Payday Loans 1172 Bay St #101, Toronto, ON M5S 2B4 (416) 477-2817

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP