Wajib Lihat - Pengakuan Anwar Brahim Makan KARIPAP Selepas Meliwat

Tuesday, March 2, 2010


Mai sini nak Khabar cerita Liwat yang dok Tertutup masa Perbicaraan tu

Paswoord dulu Tuan Puan? Sebut kuat kuat.... MOKHTAR!!!


Sebelum nak BALUN kena ambil BAU dulu,Saya CIUM bau dia Tuan Puan...Fuh....memang Terangkat!!!


Ngendeng sikit sikit lah..Al Maklum...nak Balun dah ni


Tuan Puan ingat kat mana saya Balun? Atas Lantai lah baru ada FEEL memBalun..


Letak sikit minyak Pelincir KY Jelly tu Tuan Puan, Tak lah Melecet!!!


Tak sampai 5 minit saya dah Game Over, Fuh Kecewa...Kalau Tidak..isy isy isy...

Bila dah habis tu apa lagi Tuan Puan, Saya Makan Karipap lah.


Saya janji dengan Zizah tak main perempuan lain. Tapi saya kalau jantan tak pernah saya janji pada Zizah.Tanya Zizah kalau tak percaya!!!

Serba sedikit sedutan dari kes Liwat Anwar Al Juburi. Apa yang pasti kita seluruh rakyat Malaysia ingin tahu apa sebenarnya yang berlaku semasa kejadian Liwat di dalam Bilik Kondo di mana kejadian liwat ini berlaku.

Jika semasa Saiful Bukhari mangsa Liwat Anwar Al Juburi ini memberikan keterangan nya telah di Tutup oleh Mahkamah kerana tindakan Karpal yang tidak mahu Rakyat tahu kebenarannya yang berlaku di dalam Bilik itu. Maka apabila soal balas kelak kita akan tahu apakah yang berlaku selepas Saiful Bukhari keluar dari Bilik Air.

Namun ianya akan berlangsung secara terbuka soal Balas berkenaan jika Karpal tidak sekali lagi memohon untuk menyoal balas Saiful bukhari secara tertutup. Jika soal Balas pun Karpal inginkan secara tertutup sudah jelas dan nyata Anwar Al Juburi takut dengan kebenarannya.

12 Peguam + 13 Saksi Alibi + 3 Pakar DNA = LAWAN Tetap Lawan

Jangan lupa tu Bang Nuar Berahi, rakyat akan mengikuti kes Liwat ini dengan penuh Waras dan Logik Akal. Usahlah memperbodohkan Kami Rakyat ini dengan omongan Kosong kamu yang mengatakan ini semua Konspirasi.

Anwar yang STIM Membalun Punggok Saiful,
Kita pulak yang Anwar nak Salahkan.
Cit PODAH!!!

Psssttt....Anwar Balun atas lantai, tertinggal Bulu Jembutnya..He he he

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

55 comments:

Anonymous,  March 2, 2010 at 3:29 PM  

MACAM SIAL KO NI GOMO

Anonymous,  March 2, 2010 at 3:31 PM  

Fitnah itu adalah lebih teruk dr membunuh. Semoga Allah memberi petunjuk dan hidayah. Tgk dgn mata hati bukan dengan nafsu membuta tuli.

Osman Aiman,  March 2, 2010 at 4:00 PM  

Apa pasal CIFUT BABI @ PUNAI tak pakai spek??

Taktik nak nampakkan dia tua?? Nak simpati ka??

Habis la lu Al jub....checkmate la lu..

Local Fighter March 2, 2010 at 4:11 PM  

Hehehe..ayat untuk gmbr dua dari bawah tu paling best..keh..keh..keh..

Aik..ada anon 3.31pm ckp psl fitnah?

Hehe..siapa yang paling kuat fitnah kat bumi Malaysia ni? Tuduh Najib bunuh Altantuya. Najib dah bersumpah dgn nama Allah..tapi si Anwar ni..hehe..asyik menunda je..!

Takpayahlah nak tegakkan bulu jembut yang basah, tidak berguna dah!


Kalau nak tahu fitnah ke tidak, mintak Anwar jangan tangguh kes, suruh peguam - peguam tundanya soal balas Saiful! hehehe

Anonymous,  March 2, 2010 at 4:12 PM  

Amik bau?.......hahahahahahhaa

Anonymous,  March 2, 2010 at 4:36 PM  

kalau al-juburi sanggup wat sumpah laknat mlm ni, sok pagi aku pegi pejabat parti kencing rakyat jadi ahli....ada brani? 1 kampung aku masuk parti kencing rakyat

Anonymous,  March 2, 2010 at 4:57 PM  

hehehe lawaks2 ... apa paswwordnya puan2 dan tuannnnnn2? MOOOOKKKHHHHHTAAARRRRR~~~~~!

kalam,  March 2, 2010 at 5:18 PM  

No komen meremang bulu roma bila baca ayat gomo.
Geli aku!!!

Hashim March 2, 2010 at 6:02 PM  

Tahniah Papa Gomo

Cite Jubor macam ni...I like. Memang Papa Gomo berbakat tulis cite liwat.

I dah on ni...leh pancut kat muka Papa Gomo?

Anonymous,  March 2, 2010 at 6:16 PM  

~PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM~

betul ke? nmpk mcm pemimpin UMNO yg x tutup aurat

carisinar,  March 2, 2010 at 7:14 PM  

Saudara PAPAGOMO,
Salam sejahtera dan salam perjuangan.

Sayakira mungkin juga saudara PAPAGOMO harus juga turut mendedahkan kenyataan Mat Sabu yang dibuat beliau didalam majalah Tamadun edisi julai 1998, yang menyentuh salahlaku luar tabie DSAI.

Kenyataan keras mat sabu itu dibuat 2 bulan sebelum DSAI dipecat dari kabinet BN. Diantara kenyataan mat sabu ada menyebut bahawa DSAI adalah bakal pemimpin yang zalim dan merbahayakan negara, dan betapa beliau percaya bahawa DSAI pengamal HOMOSEKSUAL, yang membawa kepada memberi gelaran ANUwar Al-Juburi semasa ceramah2 mat sabu.

Untuk perhatian PAPAGOMO juga link dibawa ini adalah keratan dari Majalah Tamadun dan wawancara mereka dengan mat sabu. Terus tanpa diedit.
http://www.angelfire.com/emo/doaanwar/tamadun.html



p/s majalah tamadun adalah majalah proksi pro-pas.

Anonymous,  March 2, 2010 at 8:48 PM  

anon 6:16 PM

PAS ITU MELAYU KUNO
PAS ITU MELAYU ZAMAN BATU
dan sesungguhnya
UMNO ITU ISLAM

kalau badan kepala tutup aurat tapi mulut tak tutup aurat bagaimana? celupar fitnah khianat sesama islam bagaimana pulak?

Anonymous,  March 2, 2010 at 10:06 PM  

sesungguhnyer fitnah itu lebih bahaya daripada membunuh

kembara putih March 2, 2010 at 11:03 PM  

Anwar dan UMNO tak dapat dpisahkan. Bila Anwar masuk UMNO, UMNO jadi kuat, bila Anwar keluar UMNO, UMNO jadi lembik. Hidup dan mati UMNO semuanya berkait dengan Anwar. Tu pasal blog mamat GOMO ni tak habis2 ratib nama Anwar, macam rindu pula yer.

Mampukah Najib membeli seramai mungkin MP PKR dan melengkapkan majoriti BN 2/3 agar boleh dibuat persempadan semula pilihanraya. Sempatkah Najib? Kalau tak sempat, alamatnya berkuburlah BN di PRU13 nanti.

auta jege,  March 2, 2010 at 11:20 PM  

hairan bin ajaib !!!! tak terfikirkah penyokong CIFUT BABI ? kalau benar benar Tak Buat kerja menjuburi dok takut apa jadah nye ? Tanya la balik petikai lah di geleri awam dalam mahkamah tu biar semua rakyat tahu. Bukti kan CIFUT BABI tak buat kerja terkutuk tu.ini tidak yang tau nak tunda tunda kes... KAN PEGUAMBELA RAMAI dah tu group peguam bela bukan lulusan tadika. LAWAN La takut apa

Dzulfikri zulkiflE March 2, 2010 at 11:29 PM  

stuju auta jege...watpe nk takut an lau x sala?

kembara putih March 2, 2010 at 11:44 PM  

Ni bukan soal takut atau berani. Ni soal berhadapan dengan mahkamah Malaysia yang menjadi tunggangan UMNO. Walau Anwar tak salah, beliau tetap akan disalahkan juga. Ahli UMNO yang tak cerdik mana faham benda2 ni.

Death,  March 2, 2010 at 11:56 PM  

kembara putih..kami xnak pemimpin kroni yahudi cam anwar..terima kasih kpd carisinar utk link
http://www.angelfire.com/emo/doaanwar/tamadun.html
DSAI atau name fofuler de skrg AlJub perlu bertaubat..pengikut dia pon mintak sama bertaubat jgn nnt jadik mcm umat nabi luth..bukak minda anda luas2..jgn amek berita dr satu pihak jaa..DSAI jgn nk tunda lagi lah perbicaraan..dok cuba nk lari dr masalah smpi mati pon esok akhirat kena jugak wahai AlJub..kasik sumpah atas nama Allah laa..time tu bru ko tau kecik besar punai ko..xdak keja len..makan KARIPA ja tau..hahahaha

Anonymous,  March 2, 2010 at 11:58 PM  

Bicarala dulu kalau berani. Rakyat akan buat keputusan la....kalau mahkamah banyak koner baring...rakyat hukum da masa next PRU...kalah bicara tapi bole menang PRU. La ni tak nak bicara pas tu cakap sorang2 kata tak bersalah....

Anonymous,  March 3, 2010 at 12:52 AM  

kembara putih ni memang banggang!!!

Pasal apa plak mahkamah jadi tunggang UMNO...UMNO tak masuk campur la urusan mahkamah.Ingat rakyat bodoh ka???

Asik2 nak serah kan pada mahkamah rakyat.Kalau anuwar jubur mahkamah rakyat,org lain mahkamah UMNO.So senanglah adik beradik ko tu yg isap dadah tu tak payah la masuk mahkamah.Biar rakyat2 yg tentukan... gerenti lepas punya!!! asalkan tonggek bagi lubang jubur!!

Anonymous,  March 3, 2010 at 2:16 AM  

mls sku nsk doa kan ko gomo
moga ko mati dalam kesesata
n dan azab....
bodoh punya org...dr M sendiri dah mengaku yg die masukkan anwar dlm penjara sebab die ade kuasa sdgkan anwar xde salah ape2...ni konspirasi yg ke2..mmg gomo lembab yg bahalol

Anonymous,  March 3, 2010 at 9:12 AM  

PAPA GAY ni suka sgt cerita liwat dan bontot...agak2 dia pun tumpang sekaki kot..ye lah benda sedap!!!

Anonymous,  March 3, 2010 at 9:13 AM  

agak2 nya bontot sepol pun dah rabak dikerja olh PAPA GAY....
kuang..kuang..kuang...!!!!

kalam,  March 3, 2010 at 10:15 AM  

Buat Kembara puith

Memang betul UMNO pernah lembik tapi disebabkan oleh DAJAL seperti Nuar Berahim,dialah yang memporak perandakan UMNO dan melemahkan ikatan melayu itu sendiri.
Kononnya pejuang dan mahu membersihkan rasuah yang berleluasa dlm kerajaan BN.Sembang bolehlah ketika dlm UMNO dulu dialah perasuah no 1,Nuar sanggup membeli bahagian2 UMNO demi untuk menjatuhkan Allahyarham Tun Ghafar kerana kebulur jawatan TPM.Tapi bila sudah dipecat Tun Mahathir dan MT UMNO nak jadi jaguh menghapuskan rasuah pi...rah.
Lagi satu bila Nuar Berahim mengatakan kalimah ALLAH boleh digunakan oleh agama kristian kenapa puak kau senyap saje,puak kau ni apa yg dikata oleh Nuar semua betul walaupun salah,memuja Nuar mengalahkan malaikat.
Aku rasa kalau DSN yang cakap begitu dah putus urat leher puak kau orang bertempik mengkafirkan DSN.Itulah masalahnya bila mental dah block tak tahu nak bezakan yg mana betul atau salah.

carisinar,  March 3, 2010 at 10:20 AM  

Salam PAPAGOMO....

Nampaknya pencacai PR makin terbakar dan mudah melatah, lebih-lebih lagi apabila mereka sedar bahawa mereka telah dibelitkan oleh pemimpin mereka sendiri. Tuduh menuduh tanpa fakta dan usul periksa memang menjadi kebiasaan mereka ini.

Kalau keputusan mahkamah tidah berpihak kepada mereka, maka bermacam-acam tomahan, hinaan dan fitnah konspirasi dilemparkan.

Tetapi kita lihat pula apabila keputusan mahkamah telah memihak kepada PR.... responnya lihat dibawah...kelakar bukan. Dan yang melapurkan bukan dari lidah kerajaan pusat tetapi lidah rasmi mereka.

Perbicaraan itu dipercayai berjalan adil dan diharap adil hingga ke akhir. Perbicaraan sedang berjalan dan terus berjalan. Apa jua keputusannya nanti adalah untuk menegakkan keadilan. Keputusan itu ditunggu dengan penuh minat oleh semua pihak.

http://www.harakahdaily.net/bm/index.php?option=com_content&task=view&id=9116&Itemid=89
Kes Altantuya: Mengapa pendakwaraya gagal yakinkan hakim?
Mon | Aug 06, 07




Sementara itu Setiausaha Agung PAS, Dato' Kamarudin Jaffar pula mengucapkan syukur ke atas kemenangan Nizar itu.
"Kemenangan itu katanya adalah kemenangan perjuangan rakyat yang mahukan perlembagaan dihormati selain signal jelas kepada BN bahawa apa yang mereka lakukan sebelum ini bertentangan dengan undang-undang."

http://www.harakahdaily.net/index.php?option=com_content&task=view&id=20703&Itemid=1
Kemenangan Nizar, signal rakyat tolak rancangan jahat Najib ( Keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur mengumumkan Dato' Seri Mohamad Nizar Jamaluddin sebagai Menteri Besar )
Mon | May 11



Timbalan Pesuruhjaya PAS Sabah Haji Hamzah Abdullah berkata, PAS Sabah menyambut baik keputusan Mahkamah Tinggi Kota Kinabalu mengisytiharkan kemenangan tanpa bertanding Presiden Parti Bersatu Rakyat Sabah (PBRS) Tan Sri Joseph Kurup bagi kerusi Parlimen Pensiangan pada Pilihan raya Umum 8 mac lalu batal dan tidak sah.

http://harakahdaily.net/index.php?option=com_content&task=view&id=16894&Itemid=99999999
Kerusi Pensiangan: PAS Sabah sambut baik keputusan mahkamah
Wed | Sep 10, 08




Keputusan petisyen ini disambut dengan laungan takbir oleh kira-kira 50 orang ahli dan penyokong PAS yang hadir di mahkamah pagi tadi

http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=15950:pas-kekal-kerusi-simpang-empat-hakim-tolak-petisyen-bn&catid=57:negeri-perlis-indera-kayangan&Itemid=102
PAS kekal kerusi Simpang Empat, hakim tolak petisyen BN



Sankara yang ditemui di luar kamar sebaik sahaja prosiding tamat jam 10.30 pagi berkata, Mahkamah Sesyen Jalan Duta hari ini dilihat berlaku adil kerana membenarkan anak guamnya diikat jamin setelah Anwar mengaku tidak bersalah terhadap pertuduhan liwat.

Beliau salah seorang daripada sembilan peguam bela Anwar berkata, Hakim S.M Komathy memperlihatkan sifat adil dengan menggunakan budi bicaranya membenarkan Anwar dibebaskan dengan ikat jamin.

Husam yang ditemui menyatakan keputusan tersebut menunjukkan mahkamah lebih bebas dan adil.

"Kami bersyukur atas keputusan yang diambil oleh mahkamah tadi. Selepas ini, kita akan turun 'berperang' di parlimen Permatang Pauh bagi memenangkan Dato' Seri Anwar Ibrahim,"kata Dr Lo' Lo'.

http://www.harakahdaily.net/index.php?option=com_content&task=view&id=16253&Itemid=1
Anwar ada alibi - Peguam
Thu | Aug 07, 08


PERSOALANNYA.... tahukah pencacai PR bahawa kalian telah diperbodohkan?

kalam,  March 3, 2010 at 10:26 AM  

Buat Carisinar syabas saya suka cara anda bila menulis ada bukti.
Jangan pandai merapu tapi habuk pun tarak.

10 BUDAK HITAM March 3, 2010 at 4:53 PM  

HahaHaHa!

Gua suka beb drama bergambar gomo!

Episod terakhir .. Anwar Al-Juburi BAKAL disontot di dalam penjara!

Rakyat sudah menyampah la nuar!

anti Papagomo,  March 3, 2010 at 5:23 PM  

salam papagomo.

sedap makan daging saudara sendiri?

blah la lu, agenda memfitnah anda bersama saifool dah terbongkar daa...

UMNO itu ISLAM? -----> mcm HARAM je.

pemimpin perempuan UMNO berlambak x pakai tudung ----> Islam ke tu? ni fundamental je dlm Islam, x ble ikut? Islam apa mcm tu? suruhan ALLAH yg jelas menyuruh hamba wanitanya menutup aurat tidak dihiraukan.

Anonymous,  March 3, 2010 at 6:01 PM  

buat kalam;

apa hujah dan bukti naqli anda yang mengatakan kalimah "Allah" tidak boleh digunapakai oleh penganut agama lain spt kristian. Utk makluman anda,dalam kitab agama Sikh pun ada kalimah Allah.

Saya yakin anda maklum di dalam Al Quran ada ayat yg menyebut..
"Katakan Allah itu satu (esa) ..hingga akhir surah" - Quran; Surah Al-Ikhlas

Ayat ini diturunkan kepada Nabi Muhammad tetapi ditujukan kepada orang Islam dan bukan Islam.

Ia merupakan ayat yang membezakan Allah yang disembah oleh orang Islam (Esa) dengan Allah yang diimani orang kristian (triniti) serta lain-lain agama yang mengakui Allah itu Tuhan tetapi mengingkari keEsaanNya.

Ulang Soalan..kepada Kalam..
"Apa hujah dan bukti naqli anda yang mengatakan kalimah "Allah" tidak boleh digunapakai apakah lagi diharamkan penggunaannya oleh penganut agama lain?"

Wong Pencen March 3, 2010 at 8:06 PM  

Kehebatan Papa Gomo mengendalikan laman blog nampaknya telah banyak membuahkan hasil. Begitu ramai penyokong yang gemar akan FITNAH, menyokong perbuatan FITNAH dan seterusnya bekerjasama menyebarkan FITNAH. Maka hiduplah golongan ini bergelumang FITNAH.

Yang malang sekali, ramai yang tidak sedar pun mereka terlibat.

Anonymous,  March 4, 2010 at 8:27 AM  

BUAT wong mun jange duk tengok blog belah ni jah..nuh blog pembangkang lagilah pelawok nok mampuh.. lebih2 lagi lidah bercabang h-arak-ah ngan suara keadilan ftnah dari mukasurat 1 sampai last kalau yg betulpun mungkin tarikh dgn hari terbit jah yg betul.. pahtu hok betul yg lain mngkin iklan pasal ubat kuat dgn kopi kuat tenaga batin yg bersepah dalam harakah tu..memang gilo seks puak2 ni

Wong Pencen March 4, 2010 at 2:06 PM  

Anonymous March 4, 2010 8:27 AM

Pendekatan 'kalau mereka boleh, takkan kami tak boleh' merupakan pendekatan yang biasa digunakan. Namun penggunaan pendekatan sedemikian biarlah pada urusan yang baik sahaja.

Kita semua diANUGERAHkan minda untuk membuat pilihan. Begitu banyak perkara baik yang orang lain buat yang kita boleh ikut, mengapa kita memilih untuk berbuat perkara tidak baik. Mengapa memilih untuk mengikut membuat dan menyebarkan FITNAH?

Anonymous,  March 4, 2010 at 2:44 PM  

ini betul2 bukan cobaan.....

Anonymous,  March 5, 2010 at 9:57 AM  

huh..xda sapa2 ka mo jawap solan Anon March 3, 2010 6:01 PM tu..???

Anonymous,  March 5, 2010 at 12:20 PM  

alahai uncle anwar dah salah ngaku je la....tak kan nak tggu kena panah kilat petir baru nak ngaku..
jgn la dok lakon helah munafik...Cemuih dah rakyat dok kena tipu...

kemamang,  March 5, 2010 at 4:00 PM  

menarik sungguh!
harap di pentaskan di Istana Budaya!
tak pun suruh kroni2 yahudi bawak ke Hollywood!
sure box office!

Anonymous,  March 5, 2010 at 8:27 PM  

Cilaka ko Papa Gomo! Aku benci ko. Aku harap ko dan pasukan ko tercirit sampai mampos.

Hidup Liverpool!

PS: Anwar memang kaki bontot. Tengok pantun-pantun dia pun tau. Bahasa pondan. Tak payah diskus benda lain dah.

radang,  March 5, 2010 at 8:33 PM  

Buat wong pencen,

Janganlah berlagak alim bila aku masuk blog pembangkang lagi teruk bermacam2 FITNAH disebarkan.
Kenapa kau tak komen sebab yang MEMFITNAH tu ustaz2.Jadi apa yg depa kata bukan FITNAHLAH.
Pi....rah nak buat alim konon apa bila ustaz2 tu buat FITNAH kira dapat pahalalah bukan dosa.
Bercakap guna akallah bila tentang diri sendiri semua betul walaupun merapu.

Wong Pencen March 6, 2010 at 1:57 AM  

radang,

Maka apabila satu pihak lebih teruk sebarkan FITNAH, maka pihak satu lagi yang juga menyebarkan FITNAH tidak lagi dikira sebagai salah? Begitu? Dosa FITNAH hanya untuk mereka yang menFITNAH lebih teruk?

Hanya kerana saya tidak mengulas di laman blog lain bukan bermakna saya menyokong mereka. Tidak terfikirkah oleh radang bahawa ulasan dan teguran sebegini mungkin datang dari seorang penyokong?

Pahala dan dosa merupakan anugerah ALLAH YANG MAHA ADIL. Tidak penting langsung konon-konon saya dalam penentuan pahala dan dosa. Saya sekadar berharap dapat serba sedikit membantu menguncupkan budaya FITNAH yang saya lihat begitu berleluasa kebelakangan ini.

Saya ada paparan panjang untuk menjawab ayat terakhir dalam ulasan radang. Kalau ada sedikit kerajinan, cuba baca di laman blog saya http://wongpencen.blogspot.com/, paparan bertajuk 'The Pen Is Mightier Than The Sword'.

Anonymous,  March 6, 2010 at 9:47 AM  

Tengok blog ni pun dah nampak ciri-ciri pemilik dan peminatnya... huhuhu.. Kesian dia.

Anonymous,  March 7, 2010 at 7:13 AM  

ala blog geng pembangkang lagi teruk asyik jual ubatkuat je maklumla ajaran Pelir Asyik Stim (PAS)..

Anonymous,  March 8, 2010 at 12:18 PM  

Terjumpa artikel ni....baru saya tau kebenaran siapa ANWAR sebenarnya..rasa tertipu selama ini..Selamat TINGGAL PKR

http://parpukari.blogspot.com/2010/03/pendedahan-menarik-tentang-anwar-cifut.html

Anonymous,  March 8, 2010 at 4:52 PM  

kalam takut..kuang3x!!!!

abcd,  March 8, 2010 at 6:21 PM  

Salam Papagomo...

Saja ja nak cite sikit ttg 'News Malaysiakini'...

Tajuk: LIWAT II, VCD Fatwa Yusuff al-Qardhawi diedar'

Sememangnya apa yg diperkatakan oleh Ulamak Seluruh Dunia (kata DSAI ..krn... nak pusing citer)....SEMEMANGNYA KESEMUANYA ADALAH BETUL....

Kata DSAI Al-Juburi:

Anwar juga berkata fatwa Dr Yusuf juga menyebut, bahawa sesiapa yang membantu menyebarkan berita fitnah tersebut maka jatuh hukumnya sebagai fasik.

Kata Anwar, orang yang fasik tidak boleh diterima kesaksiannya dan kebenaran percakapannya sepanjang hidup.

"Dr Yusuf berkata kepada saya, tolong selamatkan mereka... Ini merupakan satu amanah, tolong sampaikan, dan sebarkan kepada semua," kata Anwar.

Memeang betul kata Ulamak tersebut...TETAPI...IANYA TELAH DISALAH GUNA PAKAI OLEH AL-JUBURI...

BICARALAH DULU KALAU MAHU 'KEADILAN'... BARU TAHU SIAPA YANG FITNAH!!!

TERBUKTI..... KESEMUA PECACAI & PENYOKONG YANG TAKSUB KEPADA PKR TELAH DIPERBODOHKAN...

Anonymous,  March 9, 2010 at 3:58 PM  

gomo leh tlg jwp kot solan ni..kalam ne ntah,huhu

apa hujah dan bukti naqli anda yang mengatakan kalimah "Allah" tidak boleh digunapakai oleh penganut agama lain spt kristian. Utk makluman anda,dalam kitab agama Sikh pun ada kalimah Allah.

Saya yakin anda maklum di dalam Al Quran ada ayat yg menyebut..
"Katakan Allah itu satu (esa) ..hingga akhir surah" - Quran; Surah Al-Ikhlas

Ayat ini diturunkan kepada Nabi Muhammad tetapi ditujukan kepada orang Islam dan bukan Islam.

Ia merupakan ayat yang membezakan Allah yang disembah oleh orang Islam (Esa) dengan Allah yang diimani orang kristian (triniti) serta lain-lain agama yang mengakui Allah itu Tuhan tetapi mengingkari keEsaanNya.

Ulang Soalan..kepada Kalam atau gomo..
"Apa hujah dan bukti naqli anda yang mengatakan kalimah "Allah" tidak boleh digunapakai apakah lagi diharamkan penggunaannya oleh penganut agama lain?"

OrangJohor,  May 17, 2010 at 12:08 PM  

KESIMPULANNYA,
MELAYU SAMA MELAYU BODOH BERGASAK,
ESOK LUSA ANAK CUCU NGKORANG LA AKAN TERIMA 'AZAB' DEK PERBUATAN BODOH MELAYU. NTAH2 KUBUR KORANG PUN NANTI KENA RATA BUAT KONDO MEWAH ORG CINA (CAYA LAH CAKAP AKU!). SEKARANG MEMANG LA KO RANG TAK RASA LAGI, SEBAB BOLEH MAKAN CUKUP G, BLEH PAKAI KETE G, LEH HENTAM MELAYU SAMA MELAYU BODOH, TAPI KO TUNGGULAH BILA TUHAN KABULKAN DOA KAMU BAGI PELUANG CINA DAP PERINTAH MALAYSIA DENGAN ASKAR BALACINYA PKR DAN PAS, BARU KO TAHU NANTI BETAPA BODOHNYA CARA KAMU BERFIKIR PADA HARI INI. HARAP2 BILA CINA PERINTAH MALAYSIA NANTI, AKU PUN DAH MAMPOS SUPAYA MATA AKUM HATI AKU TAK SAKIT, TENGOK MELAYU KENA HINA DENGAN DAPIG! MASA TU KORANG ANGKAT PARANG PANJANG PUN DAH TAK GUNA! DAH XDER POWER!

Anonymous,  May 22, 2010 at 10:43 PM  

papa gomo...ingatlah tempatmu di akhirat... tatkala lidah dikunci allah, tangan dan kaki berkata-kata...

Anonymous,  October 24, 2010 at 12:05 AM  

hahaha kelakar siot!! tp ape pun mmg DSAI meliwat, kalo die tak liwat dh lame dh die bsumpah..byk sgt dh mangsa liwat die yg tampil ke depan memberi keterangan

Anonymous,  January 20, 2011 at 5:05 PM  

Subhanallah..Maha Suci Allah..bertaubatlah kalian semua..masing2 sedang cuba menegakkan pegangan dan kepercayaan masing2 di sini..Ingatlah..Allah Maha Mengetahui..Kita tiada hak autoriti langsung utk menghukum siapa yg betul,siapa yg betul..Andai tulus dan benar POLISI MAHKAMAH di Malaysia ini,bebas drpd sebarang bentuk politik,biarkan mereka yg menentukan..Biarkan mereka yg mnjalankn tugas..jangan sekali-kali kita mendinginkan lagi keadaan..andai prbincangan di sini,yg saya rasa lebih cenderung kepada sakit hati dan benci sesama Islam,berterusan,bukan Melayu dan bukan Malaysia shja yg akan hancur,tapi ISLAM yg utama itu akan runtuh sama sekali..fikir2kanlah dan renung2kan bersama..(tiada kaitan sama sekali dgn mana2 parti politik,atau menyebelahi salah 1 pun drpdnya..)moga Allah mengampuni segala dosa2 kita bersama,InsyaAllah..Amin(n_n)

Anonymous,  January 20, 2011 at 5:08 PM  

pmbtulan:...siapa yg betul,siapa yg salah..(baris ke-2,komen di atas)

Anonymous,  January 27, 2011 at 3:21 PM  

Hmm, dengan dialog dan pendapat sendiri (pendapat dan cetusan idea ni semuanya macam orang tingkatan 3 yang sekolah harian dan pelajar terbodoh sekolah), aku yakin, orang yang tahu dan terpelajar hanya nampak kau ni membuatkan BN tu nampak salah.

Lagi2 yang "PAS itu melayu, BN itu islam". Tak perlu la nak tukar2, orang semua boleh tengok ngan mata sendiri.

Checkmate untuk BN, kecuali bagi orang2 yang dungu dan bodoh macam kau dan pengikut kau.

Bye2.

Anonymous,  April 30, 2011 at 8:10 AM  

kalau nyata anuar x bersalah .. tanggung la korang sampai lubang kubur .. fitnah sumpah menyumpah da jadi macam mainan je bg korang .. ingatla dunia , harta pangkat hanyalah sementara dan semuanya milik Allah jua . dari Dia kita datang dan kepada Dia jua kita kembali .. fikir2 kan

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP