Zaid Ibrahim PENAKUT Dengan Makcik Maimun

Sunday, March 21, 2010



Masih ingatkah anda dengan Makcik Maimun yang bertanding pada Pilihanraya Kuala Terengganu yang lalu? Kerana Makcik Maimun ni lah Mat Sabu tewas Pilihanraya. He he he

Ada cerita terbaru ke dengan makcik Maimun ni? Khabarnya akan bertanding lagi melawan si Zaid Ibrahim yang PENGKHIANAT MELAYU ni. Di mana mana sahaja pasti Makcik Maimun ni akan tentang si Zaid Ibrahim.

Kalau lah di takdirkan mereka ni bertanding Gomo percaya dan Yakin Makcik Maimun akan menang pilihanraya tersebut.

Klik Link Di Bawah Untuk Artikel Penuh

Wira PERKASA Malaysia

Psssttt....He he he, kesian terkenang Mat Sabu yang arah dengan Makcik Maimun ni dulu...He he he

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

23 comments:

1 Malaysia-1 Israel March 21, 2010 at 5:39 PM  

kalau Mak Cik Maimun ni bertanding kat Pasir Mas mesti Ibrahim Al-Kataki iaitu Presiden Racist Perkasa ni kalah teruk.

1 Malaysia-1 Israel March 21, 2010 at 5:40 PM  

PAPA GAY kenapa Ibrahim Al-Kataki kata Melayu yang akan kehadapan berbanding dengan cina tetapi kenapa dia kerja dengan tauke judi bernama Vincent Tan.

1 Malaysia-1 Israel March 21, 2010 at 5:43 PM  

Mari Belajar SEX


Dalam pendidikan sex ada empat elemen.

- Didahulukan dengan meraba bontot, asas elemen- J'Jarjis
- Kemut laici dalam bontot, asas elemen- Saiful'B
- Cucuk Lari Tembak Bom, asas elemen- Altatu'najibulRazak
- Elemen terakhir adalah memupuk kumpulan katak, asas elemen- katak2

Najib Garis Empat Elemen Bagi Malaysia Jadi Hab Pendidikan Serantau



PETALING JAYA: Datuk Seri Najib Tun Razak telah menggariskan empat elemen bagi Malaysia muncul sebagai hab pendidikan serantau, dengan pertamanya komitmen mantap kepada kecemerlangan akademik dan program berdasarkan merit. - betul tu.. komitmen mesti mantap kalau tidak katak taknak lompat.....

Perdana Menteri berkata elemen kedua membabitkan inklusi sosial di mana golongan miskin dan yang terpinggir diberi peluang untuk berjaya. - ini lagi betul.. mesti injek masa bersosial dan jangan dipinggir saje.

Elemen ketiga, menurut Najib, adalah memantapkan lagi kaedah pendidikan negara dengan mengguna pakai amalan terbaik antarabangsa. - setuju...... mesti pakai amalan terbaik antarabangsa... pakai brand Mr Ji dari Kerala

Elemen terakhir adalah memupuk kumpulan graduan cemerlang dalam pemikiran strategik dan kreativiti. - Ini yang tepat sekali..... graduan cemerlang tak dapat biasiswa... kena jumpa najib. graduan cemerlang mesti kreativiti..... kemut air tak tumpah.... graduan cemerlang ada strategi.... tak perlu biasiswa, jual bontot je!

Selain itu, katanya kemahiran berkomunikasi dan penguasaan bahasa lain termasuk Inggeris adalah penting. - Ini silap..!! bukan bahasa Inggeris, bahasa Monggolia.

Ilyas bin ismail March 21, 2010 at 6:02 PM  

PAS-4-ALL=ISRAEL-4-ALL...

KESIAN... TINGGAL SEKOR JE PENCACAI DTG SINI??? HEHEHE... MANA YG LAIN???
MEMBONTOT KE?? AKU SEBAGAI ANAK MUDA MSIA BERIKRAR AKAN PASTIKAN PR TUMBANG DALAM PRU 13!!! INI IKRAR AKU!!! SEPERTIMANA IKRAR AKU KETIKA RUANG SIBER DIJAJAH PEMBANGKANG... AKU TANPA LELAH MASUK KE SEMUA BLOG2 PEMBANGKANG BERSEORANGAN!! DAN IKRAR AKU KETIKA ITU UNTUK MEMASTIKAN RUANG SIBER INI DIKUASAI SEMULA... ALHAMDULILLAH, HARI INI KEADAAN JAUH BEUBAH... SEBELUM 2008, HAMPIR TIADA LANGSUNG BLOG PRO KERAJAAN... MALAH MSIAKINI DENGAN MEGAH MENAYANGKAN PAUTAN KE BLOG PENCACAI2 PR!!! TAPI MASA MENUKAR SEMUA ITU... MSIAKINI PUN TERPAKSA UBAH RUPA BENTUK KERANA BLOG2 PEO PR MAKIN LENYAP DAN HAMPIR PUPUS!!! AKU XKAN BERENTI DISINI... SAMPAI PR BERKUBUR!!!

Anonymous,  March 21, 2010 at 6:04 PM  

puak PR dah takde modal, citer je lah benda2 mengarut... kesian puak2 pencacai PR... terdesak giler nak lawan tp ngan fakta yg bodoh dan bangang... kesian...

Anonymous,  March 21, 2010 at 6:10 PM  

papa tau gomo mama jaaa...tengok tu nak gomo cik maimon lakk...

TokAyah,  March 21, 2010 at 6:13 PM  

Kawan-kawan!!!!!!!!!!!!!!! suruh dia bertaubat sebelum terlambat. Raja Penyamun dah lama lari, Aljuburi pun dah menunjukkan tanda-tanda, aku kesian pada bangsa ku yang masih tak dapat petunjuk ni

kembara putih March 21, 2010 at 7:17 PM  

Ingat pilihanraya ni tempat main2 ke? Sampai hari ni ramai tertanya siapa yang sponsor Makcik Mun dulu. Kalau nak diikutkan dari kemiskinannya, tak mampu rasanya beliau sediakan wang deposit. UMNO yng taja beliau sebenarnya kan, saja untuk pecah undi, tapi masa PRK K Terengganu ari tu Makcik Mun tak bertanding, UMNO dah kekeringan duit untuk taja kot. Hasilnya UMNO bungkus.

Tapi bila rakyat pun dah tahu siapa di belakang Makcik Mun, lepas ni jika beliau bertanding, undi UMNO pula akan berpecah kepada dua, satu ke calon UMNO dan satu lagi ke Makcik Mun. Yang pasti UMNO bungkus dan hilang wang deposit bersama2 dengan Makcik Mun sekali. Kah kah kah..

Anonymous,  March 21, 2010 at 7:58 PM  

kembara putih mmg salu cakap x gune otak..jangan layan org gile..taksub dgn lim guan eng kot die ni...

retox8000 March 21, 2010 at 8:39 PM  

yelah kembara putih,anak kau sakit demam pun UMNO punya keje.cerita mcm bagus,tapi xder fakta kukuh untuk menyokong cerita kau.UMNO bungkus ke PR yg bungkus.semua benda kau kait ngan UMNO,kau ngan semua budak PR sama je bahlol,dah xder modal dah nak cerita.kesian aku nengok kau ni...

1 Malaysia-1 Israel March 21, 2010 at 9:24 PM  

hahahaha mana bukti israel4all-pas4all kalau ada bukti suruh Beruk bernama Khairy dedahkan di dewan.

shonzu March 21, 2010 at 9:33 PM  

Hahahaha.... TakeraRules95 berubah nama lagi. Cuba pencacai AnWAR pengecut (lari terkincit2 dari Parlimen) ini, terangkan pula bila Israel guna 1Israel?

Setakat copy and paste je TakerRules95 @ 1M-1I tak payah bising la..... Amacam, bila nak shopping ke luar negara lagi, si pembohong TakerRules95 a.k.a. pencacai Al-Juburi???

PAS 4 ALL = ISRAEL 4 ALL = PISS 2 ALL

shonzu March 21, 2010 at 9:37 PM  

Kembara hak Ptuiihhh.... tolong selidikkan siapa orang disebalik makcik mun tu??? kalau setakat tuduh je, aku pun boleh kata N.Ajis dah selalu makan nasi kangkang AnWAR. Amacam.... mau bukti ke??? Hahahahaha....

PAS 4 ALL = ISRAEL 4 ALL = PISS 2 ALL

shonzu March 21, 2010 at 9:42 PM  

Ini adalah pemimpin 'sejati' puak hamPAS......

Tahun 1987 seorang pemimpin hamPAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyatakan sifat 20 Allah SWT direka oleh Greek dan Yunani????

Hebat sungguh Tuan Garu hamPAS ini, buku agama mana yang dia belajar??? Kembara hak Ptuuiihh dan TakerRules95 (1M-1I), boleh tolong jelaskan????

PAS 4 ALL = ISRAEL 4 ALL = PISS 2 ALL

kembara putih March 22, 2010 at 2:11 AM  

Slogan x penting walau sama pun. Masalahnya UMNO slogan pun sama, guna APCO penasihat yahudi zionis lagi. PAS takde la sampai guna penasihat yahudi zionis.

shonzu March 22, 2010 at 7:06 AM  

Hahahaha.... slogan tak penting pula. Tapi bila melibatkan UMNO/BN dicanang seantero dunia bahawa UMNO/BN KONONNYA ikut kata Yahudi pula. Itulah tahap pencacai Pengencing Rakyat, bila dah kena pada batang hidung sendiri, semuanya tak ada apa2.

Macam tu slogan nak tubuh negara Islam pun tak penting juga la kan Kembara hak Pttuuihh??? Hanya propanganda semata2, menipu yang yang bodoh macam kau dan TakerRules95 a.k.a 1M-1I tu.....

Adakah ini satu kebetulan juga???
Middle Israel = Middle Malaysia
ISRAEL 4 ALL = PAS 4 ALL

shonzu March 22, 2010 at 7:13 AM  

APCO tu penasihat Yahudi Zionis??? Apa buktinya???? Hahahahaha.... sembang mengarut je la, bukti pun mesti tak ada, hanya setakat bagi link Israel menggunakan khidmat mereka dalam APCO je yang mampu pencacai Pengencing Rakyat lakukan......

Hahahahaha.....

PAS 4 ALL = ISRAEL 4 ALL = PISS 2 ALL

anak melayu,  March 22, 2010 at 8:12 AM  

Aku bila baca aje komen Kembara putih mesti tergelak berguling2 sakit perut,dia nak jadi blogger tapi ilmu kurang bebenor.
Kasihan betullah aku kat mamat sekor ni,lebih baik kau masuk sekolah baliklah manalah tahu dapat subsidi kerajaan taja kau belajar balik.
Oops terlupa aku kembara putih mana pandang bantuan kerajaan dari kecil sampai sekarang satu benda pun dia tak ambil sebab dia guna tabungan sendiri malah masuk sekolah pun mak bapak dia yang punya,sakit pening pun datuk nenek dia punya hospital ada,tak begitu kembara putih.

Anonymous,  March 22, 2010 at 1:45 PM  

woi anak melayu...
hang ingat kerajaan tu mak bapak ahli.penyokong,pemimpin umno ka yang punya, memang dasar banggang,nasib baik ngaku melayu, kalau ngaku islam dah lama aku suruh geng al qaeda pancung hang.memang jenis munafik buta agama,buta undang2,buta segala2nya.Awat..!!!! yang sokong PR tu tak bayaq cukai ka, awat ahli umno saja yang bayaq cukai kat malaysia ni,bahalol,banggang,benggap,bodo,

shonzu March 22, 2010 at 2:26 PM  

Penyokong Pengencing Rakyat memang banyak yang bayar cukai, MALAH BANYAK YANG BAYAR MELALUI LUBANG JUBUR JUGA.

Hahahahahahaha......

Tok Garu dah sesat, apatah lagi pencacai mereka Tok Garu, lagi sesat menyesatkan.......

PAS 4 ALL = ISRAEL 4 ALL = PISS 2 ALL

anak melayu,  March 22, 2010 at 6:05 PM  

anon 1.45
Alahai sedihnya aku dengar kau ni.
PR baru hidup 2 tahun ini aje,apa umur kau baru 2 tahun ke,alahai budak2 tak baligh lagi rupanya.
Aku ingat dah cerdik rupanya memang tak cerdik.Tak payah nak menyamarlah kembara putih ooii.

mempelung March 24, 2010 at 12:45 AM  

tergelak aku dengan YAM TUAN BESAR ILYAS BIN ISMAIL ni...pom pom pom dia punya ayat. Tanya mana lagi blogger PR?

Gini ikhlas benar aku kat korang semua ( jangan peleceh ok... ), bukan taknak bertandang kat umah korang ni...nak jugak bertandang mencari ilmu...tapi ilmu korang ni tak abis-abis dengan cerita liwat...

Komen sikit liwat...komen sikit liwat. Contohnya la...mamat 1:45 bagi fakta sebagai pembayar cukai bidas la balik sebagai orang yang menerima cukai...ni tak...lobang jubur jugak korang cakap. Mahkamah dah jatuhkan hukum ke Anwar sebagai peliwat ni?

Ntah-ntah korang dah ngap duit cukai rakyat sampai tak tau nak jawap macam mana.

Bertandang kerumah kami...kami layan anda dengan fakta.

shonzu March 24, 2010 at 2:08 PM  

Mempelung.... baca catatan di bawah ini elok2. Kalau tak faham bahasa Inggeris, cuba cari penterjemah yang baik untuk memahami isi kandungan dalam alasan kehakiman semasa AnWAR menang dalam rayuan dalam tahun 2004......

“Even though reading the appeal record, we find EVIDENCE TO CONFIRM that the appellants (Anwar dan Sukma) were involved in homosexual activities and we are more inclined to believe that the alleged incident at Tivoli Villa did happen sometime, this court, as a court of law, may only convict the appellants if the prosecution has successfully proved that the alleged offences as stated in the charge, beyond reasonable doubt”.

Jadi apa maknanya itu??? 2 dari tiga Hakim yang bersidang tidak menafikan berlakunya perbuatan liwat tersebut dan INI TELAH MEMBUKTIKAN BAHAWA ANWAR MEMANG SEORANG PELIWAT

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP