KECOH - Petani Sayur Di Halau Bertani Oleh Pakatan Rakyat Haprak Selangor

Sunday, April 11, 2010


Kambing Panggang Yang Di Jamu Kepada Hadirin
Mantap Tu..he he he


Menteri Pertanian Dan Industri Asas Tani
Dato Sri Noh Bin Omar
Merasmikan Mini Maha Bertempat di Kuala Kubu Baru
Hulu Selangor


Ribuan Rakyat Yang Hadir Termasuk Masyarakat Orang Asli
Sekitar Hulu Selangor


Lagu Negaraku Pemankin Semangat Kita Warganegara Malaysia


Peserta Di Kalangan Masyarakat Orang Asli Yang Terpilih Menerima
Inisiatif pembangunan Pertanian Dari Menteri Pertanian Dan Industri Asas Tani


Kumpulan Nasyid Memeriahkan Lagi Ekso Mini Maha


Dato Sri Noh Bin Omar menjamu selera bersama para
hadirin dan penduduk Hulu Selangor yang
Hadir ke Ekspo Mini Maha.

Malam Tadi bertempat di Kuala Kubu Baru Hulu Selangor, majlis perasmian Mini Maha di adakan oleh Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani yang di rasmikan oleh Menteri bertanggungjawap Dato Sri Noh bin Omar.

Kehadiran Rakyat sekitar Hulu Selangor amatlah menggalakkan yang mana ramai di kalangan mereka yang hadir ini merupakan para Petani, dan juga Penternak. Malah ramai juga di kalangan anak anak muda yang hadir bagi mengambil peluang dalam mendapatkan pakej pakej pertanian dan penternakan yang di adakan.

Turut hadir di majlis berkenaan adalah Adun BN Kuala Kubu Y.B. Wong Koon Mun dan juga Y.B. Datuk Idris Abu Bakar Adun Hulu Bernam dan juga para pengarah dan ketua kementerian Pertanian.

Ucapan Dato Sri Noh bin Omar pada malam ekspo Mini Maha itu banyak menyentuh tentang peranan Kerajaan Malaysia yang membantu para petani, penternak dan juga Nelayan bagi memberikan mereka hasil pulangan yang lumayan dan seterusnya mengeluarkan Golongan ini dari senarai kemiskinan. Banyak usaha kerajaan yang membantu mereka ini berjaya sehingga ada di kalangan mereka ini dapat mengeksport hasil mereka ke pasaran antarabangsa.

Dalam ucapannya itu juga, Dato Sri Noh menemplak kerajaan Pakatan Rakyat Selangor yang hanya pandai menabur janji indah semata mata namun tidak langsung membantu para petani, penternak dan juga Nelayan. malah mereka sebaliknya cuba menghapuskan mana mana petani yang menanam sayur di tanah terbiar. Hal ini amatlah Jijik memandangkan mereka tidak menggunakan tanah tersebut namun menghalau petani yang mengusahakan Tanah berkenaan bertahun lamanya.

Pakatan Rakyat menjanjikan kebajikan pada rakyat nya namun tidak ada langsung usaha bagi membantu rakyat Selangor itu. Bagaimana hendak memberikan kebajikan jika mereka semua sudah Tamak Haloba dalam meraih kekayaan Wang Rakyat Selangor.

Dato Noh menyeru kepada warga Hulu Selangor untuk berubah kepada kepimpinan yang membantu rakyat. Lihat sahaja Adun Adun BN dalam parlimen Hulu Selangor yang turun ke padang menjenguk rakyat. Pemimpin Pakatan Pembangkang? langsung tidak menjenguk malah Khalid Gagap tidak pernah menjenguk permasaalahan rakyat. Bila ada Pilihanraya Kecil barulah terhegeh hegeh nak turun jengok rakyat.

Ok....setakat ini sahaja, namun pada esok malam Gomo akan keluarkan satu artikel Pendedahan PANAS dari Adun Kuala Kubu Baru YB Wong Koon Mun dan juga pendedahan Dato Sri Noh yang berkisah PENAMPOR....

Harap Rakyat Hulu Selangor sedar akan hal ini.
Undi BN Bagi menjamin peningkatan hidup anda.

Psssttt..mantap esok..ha ha ha...cerita Penampor..

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

15 comments:

Hashim April 11, 2010 at 7:04 AM  

Demi perpaduan kami mahu Tan Sri Dato Hj Muhd Taib sebagai calon MP Hulu Selangor........jika setuju sila klik kat sini

....jika tak setuju pula klik kat sini

Tinta Emas April 11, 2010 at 9:51 AM  

tak guna juga buat macam macam kalau pengundi tetap degil sokong anuar kencing busuk.

Paler Navel,  April 11, 2010 at 10:31 AM  

apa ke lancau lah ni.. semua yg datang di angkut dgn bas.. bagi goodies lagi.. hehehe aku ingat lagi baik org umno ni halau je dari malaysia.. baru aman dan maju malaysia..

penyapujagat April 11, 2010 at 11:44 AM  

Pakatan Rakyat menjanjikan kebajikan pada rakyat nya namun tidak ada langsung usaha bagi membantu rakyat Selangor itu. Bagaimana hendak memberikan kebajikan jika mereka semua sudah Tamak Haloba dalam meraih kekayaan Wang Rakyat Selangor.


SAYA KENA PERBETUL NIH. DAH LEBIH SETAHUN JARANG SEKALI BERATUR UNTUK BAYAR BIL AIR. FAKTA 2. SETIAP KEMATIAN WARGA EMAS, TAKAFUL RM2500. Hari tu aku teman sepupu aku kolek bila ayah dia M.D

Dua jer yang saya ingat. Ada lagi. Bro, kalau semua tak betul nanti orang kata BN /umno/gomo yang tak betul. Mana yang betul tak boleh ditidakkan. Mana salah bantailah.

Mozas April 11, 2010 at 12:12 PM  

biasalah, menindas rakyat adalah keutamaan MB Khalid.... Kayakan kroni ajaran penasihat ekonominya....





Kisah Benar: Analisa versi Bahasa Melayu Malaysiakini Berat Sebelah!

http://satulimatiga.blogspot.com/2010/04/kisah-benar-analisa-malaysiakini-versi.html

Mozas April 11, 2010 at 12:12 PM  

biasalah, menindas rakyat adalah keutamaan MB Khalid.... Kayakan kroni ajaran penasihat ekonominya....





Kisah Benar: Analisa versi Bahasa Melayu Malaysiakini Berat Sebelah!

http://satulimatiga.blogspot.com/2010/04/kisah-benar-analisa-malaysiakini-versi.html

paritkuda,  April 11, 2010 at 2:46 PM  

Encik penyapujagat

Saya tertarik dengan apa yang Encik tulis. Sebagai manusia saya sudah tentu tidak mahu membayar bil utilities saya, jikalau saya boleh dapat free.

Memang bagus bila dapat free ni tapi not on the expenses of other things. Macamana tu? maksud saya macam ni..air dapat free, bila meninggal dapat takaful 2,500..tapi at higher level, tanah org kita kena sebat bagi kat cha ya nun alif. buktinya bersepah kat blog unspinners. pergi sendiri and baca. apa yg lebih penting sebenarnya? bil air yg tak sampai rm20 tu dgn rm2500 tu atau hak kita org melayu?

sebelum ada parti PRK ni, apa kita tak reti nak membayar bil air dan bila ada orang meninggal dikalangan family kita kita tak reti bayar semua yang bersangkutan hal kematian ke?

in the long run, yang akan rugi orang kita...saya rasa mentality orang melayu ni kena tukar..tak boleh semua nak dapat free...kena kerja keras and bayar apa yang kita guna and pakai..ini adalah salah satu sifat bangsa yg maju...

jangan jadi macam orang kita di utara tu...dibagi "gula - gula" oleh cayanunalaif tapi tanah kita satu persatu kena cilok...

wartawan_cyber April 11, 2010 at 2:52 PM  

alooo papa gomo...

gua ada cilok lu punya artikel ma..

gua baru belajar jadi blogger

lu kasi taruk gua punya blog boleh ka?

kasi promote cikit..hihi


ni blog gua http://budakpondok.wordpress.com

abuzarzainal,  April 11, 2010 at 3:12 PM  

Hahaha,

Pak Menteri attack lori kopi tengah aku tunggu order, takpe la, pak menteri punya pasal. Kesian pak menteri kepanasan atas pentas, diorg tak bagi kipas, hahahaha.

Paler Navel;
Betul la org datang kami angkut lepas tu bagi goodie bag, lepas tu bagi peruntukan, lepas tu bagi duit, lepas tu bagi makan kambing bbq, lepas tu bagi kebebasan menaik taraf hidup.

Daripada macam puak2 nko, dah la suruh dtg sendiri ke majlis hidup segan mati tak mahu, lepas tu suruh menderma, lepas tu suruh dengar org menipu, memfitnah, memesong akidah, lepas tu ambil hak/tanah orang, tak payah.

Kalo nko nak halau org umno, aku nak suruh nko ngan puak2 nko gi mampos, kecik2 tak nak mati, dah besar menyusahkan org.

Cencaluk April 11, 2010 at 6:08 PM  

Paler Navel; kalau kau rasa diri kau dah betul sangat jangan le nak nyusahkan diri tinggal kat malaysia gi le ikut Anuar berahi tu ke Israel ke ke US ke Australia ke lagi bagus sekurang-kurangnya malaysia dan kekurangan seorang yang menyusahkan dan tak mengenang budi.

Hidup dan menghirup udara di Malaysia ni dengan aman dan damai masih lagi nak mengutuk kerajaan kena panah petir baru tau.

UMNOAPCO,  April 11, 2010 at 10:10 PM  

Ish..ish..ishh...teruk betul lah PR Selangor "halau" pak tani tu yer...tapi lagi lah teruknya Khir Toyo bagi penyapu kat pegawai daerah dia dr HS dulu.biadap sungguh Toyo..lahanat..dan lagi kejamnya Toyo merobohkan rumah2 setinggan Kg Berembang, Ampang masa dia memerintah..saling tak tumpah sebiji macam ZIONIS merobohkan rumah palestin...memenag betul lah UMNO tali barut Zionis Israel sebab UMNO ada APCO.....

UMNOAPCO,  April 11, 2010 at 10:22 PM  

Tak kisahlah..bagi aku jika aku diberi peluang utk mengundi di Hulu Selangor maka aku akan pilih calon Melayu samada dr PKR atau Bebas ke, UMNOAPCO/BN dah tentu bagi telor dia kat MIC...so aku kena carilah org yg sebangsa, sedarah dan seagama dgn aku...itu barulah memperjuangkan hak melayu/isam..itu baru lah namanya pejuang melayu tulen...dia akan undi hanya org melayu sahaja....ada faham!!!

apa lah ko..nanti ada calon melayu ko pergi sokong calon MIC buat apa?
ko selalu kata, lupakan soal politik, utamakan bangsa kita...nah, buktikan pd Hulu Selangor nanti beb! kalau tak guna saudara berdegar2 cakap pasal melayu....sokong melayu bro!!!

ingat bro.Calon MIC tu bukan Melayu bro!ketepikan sedikit permusuhan kita dlm politik....pentingkan kuasa Melayu bro!!!

Anonymous,  April 11, 2010 at 11:59 PM  

Woi Penyokong Anwar Peliwat Cetek Otak (APCO), wakakkaakak PKR nak utamakan kuasa melayu?

Chitttt poooorah. lain kali jangan jadi bangang macam bos kau!

PAKATAN HARAM JADAH!
DAP 28 kerusi bukan Melayu
PKR 15 kerusi bukan Melayu
Jumlah 43 kerusi bukan Melayu

PAS 23 kerusi Melayu Islam
PKR 12 kerusi Melayu Islam
Jumlah 35 kerusi Melayu

nampak siapa lebih? kau tahu ke islam tergadai bawah PAS bila setongkol dengan DAP nih?
BODOH!

Anonymous,  April 12, 2010 at 10:53 PM  

Anon April 11, 2010 11:59 PM

aku sokong ko.

memang bodoh ! baik PAS atau pon PKR, korang nak biorkan DAP jadikan negara ni cam Singapura ka ?

Anonymous,  April 13, 2010 at 8:59 AM  

Sebenarnya amno/apco ni dan rosak.Umpama gigi... mulax berlubang, kita gi tampal - baiklah skejap, lepas tu rosak balik dah tinggal serepih, so apa yg harus kita buat?.. Kita mestilah cabut/buang gigitu supaya rasa sakit tak menghantui kita lagi. tak gitu , doktor?

Doktor jawab: Awak betul dan memang awak bijak.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP