Zaid Ibrahim Lepas Mabok Pukul Rakyat

Sunday, April 18, 2010


Pemberontak Zaid Ibrahim


Mangsa Pemberontak Zaid Ibrahim


Mangsa Pemberontak Zaid Ibrahim

Ini lah yang terjadi semalam sewaktu penamaan calon pada PRK Hulu Selangor. Gomo yakin ramai pembaca dan lihat hal ini dalam blogg rakan rakan yang lain. Namun Gomo mengeluarkan sekali lagi bagi tatapan anda semua kerana nak perjelaskan hal ini dalam konteks yang agak spesifik.

Penyokong Pakatan Rakyat Haram ini sebenarnya tidak lah Ganas dan kejam, cuma mereka ni terdiri dari yang Bodoh Piang yang mana kalau kita didik akan pandai lah mereka ni kelak. Mereka pun tidak lah nak serang penyokong BN yang ada semalam tu. Namun kerana keBodohan Piang mereka itulah terpakasa mereka melakukan tindakan yang BANGANG dengan mencederakan penyokong BN.

Kecederaan penyokong BN dalam gambar tu pun takda lah teruk sangat, sikit je yang cedera. Al Maklum hari pertama...he he he..tapi esok lusa kita tak tahu lagi, macam ni punya cedera a atau lebih dasyat lagi punya cedera.

Zaid Ibrahim tahu penyokong BN memang berdispilin dalam apa apa sekalipun. sebab itu Zaid Ibrahim menghantar askar askar Bodoh Piang nya untuk mencederakan penyokong BN dan seterusnya membuatkan penyokong BN naik angin lalu membalas semula kepada penyokong pakatan Haram.

Namun kami BN tidak lah sebodoh Zaid Ibrahim...he he he..... banyak masa lagi kalau kita nak main gurau senda macam ni...tak esok, lusa, tak lusa kita jumpa kula nanti he he he.....

Tapi Gomo mengucapkan terima kasih kepada ketua pemuda PAS Tantawi takda Telor yang tidak menyeru Jihad ke atas kami penyokong BN semalam. Kalau lah dia buat seruan Jihad macam di Bagan Pinang alamatnya..putus terus lah telor Tantawi tu...he he he

Apa sekalipun harap semua penyokong BN ataupun Pakatan rakyat bersabar dalam PRK Hulu Selangor ni. kita hidup aman dan damai sama 1 Malaysia juga.. tak tahulah kalau Pakatan Rakyat pegang prinsip 1 Israel...he he he

Semalam Gomo dan bakal pemimpin PAS Saudara Akhi Fairus Al Jengkari pun berjumpa dalam keadaan yang damai dan aman. Siap Peluk peluk lagi..he he he.... Walupun Gomo dan Akhi tak sebulu dalam perjuangan namun bila berjumpa tu kena lah bersikap Profesional. Kita sama rakyat Malaysia....baik buruk pun Malaysia juga.

Apa pun Harap kita Bersabar, sesiapa tak dapat bersabar call Gomo, kita terjah..ha ha ha

Psssttt....rasanya ramai juak pakatan kenal gomo semalam...he he he

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

23 comments:

Anonymous,  April 18, 2010 at 3:01 PM  

IPOH 17 April – Pemimpin pertubuhan bukan kerajaan (NGO) dan parti politik mewakili umat Islam di negeri ini mengecam tindakan penyokong pembangkang membaling telur busuk dan memijak papan tanda membantah pembabitan Apco Worldwide di Masjid Sultan Idris Shah II di sini semalam.

Menurut mereka, tindakan ‘biadab’ dan ‘kurang ajar’ kumpulan tersebut bukan sahaja mencemarkan kesucian masjid malah sangat memalukan agama Islam.
(Utusan)

Gomo
Ini lagi satu bukti pembangkang selalu emotional dan terdesak... sanggup mengotorkan masjid.

GOMO April 18, 2010 at 3:12 PM  

gila babi pembangkang ni...mencemarkan masjid...BODOH ANAK HARAM

Anonymous,  April 18, 2010 at 3:27 PM  

caye sgtla ng utusan tu
dok ngutuk pmbgkng je
bdk kecik pn tau

Anonymous,  April 18, 2010 at 4:01 PM  

ye, budak kecik pun tahu, tahu yang aljuburi adalah pengkhianat bangsa no waheed!
- tokgarooajes

Hashim April 18, 2010 at 4:11 PM  

Bangang Punya Gomo
Saifool Al Bontot cemarkan Masjid dgn jubor dia ...pakat buat bangang.


Udah le Gomo alLiwat tak bosan ke jadi bangang ??? 2x bangang kalau Melayu undi MIC

Anonymous,  April 18, 2010 at 4:24 PM  

GEMPAR LAGI

Berita terbaru,angkatan muda keadilan bahagian shah alam di ketuai oleh Ketua dan Naib serta seluruh AMK Shah Alam,keluar parti sebentar tadi.
(Pisau.net)

Anonymous,  April 18, 2010 at 5:10 PM  

hashim habeeb the 'paki'
ko lagi bangang la...gi lah balik pakistan..kau asal orang sana..
kau pun bukan pengundi kat hulu selangor pun...syoh2..gi balik pakistan dengan segala militan kebanggan ko tu....busuk..

Anonymous,  April 18, 2010 at 6:02 PM  

GEMPAR LAGI

Berita terbaru,penyokong umno di ketuai oleh gomo liwat waljuburi al masih dan gerombolan penyokong beliau yang bodoh nk mampos serta yang sewaktu dengannya,keluar parti sebentar tadi.
(Pisau.net)

Anonymous,  April 18, 2010 at 6:23 PM  

anon 6.02, ko ni betul2 dah sakit jiwa la kot, atau screw longgar.

Anonymous,  April 18, 2010 at 7:10 PM  

Hashim,

Saiful pi masjid (rumah Allah) bersumpah dengan nama Allah, bahawa si al Juburi dah belasah belakang dia... Budak kecik pun tau cerita tu..

Al Juburi pergi keluar negara.., Australia, U.S.A, mengadu dia kena konspirasi..., tapi tak berani menafikan benda ni dengan bersumpah kat rumah Allah...

Apa... susah sangat ker??

Lu pikir laa sendiri, Hashim..!

pas_n_israel_4_ALL,  April 18, 2010 at 7:26 PM  

Macam mana nak pikir kalau dah bodoh piang. hik..hik..hik

Anonymous,  April 18, 2010 at 9:06 PM  

Tujuh pemimpin AMK keluar PKR, kecewa Zaid dipilih

SHAH ALAM: Tiga pemimpin Angkatan Muda Keadilan (AMK) Shah Alam dan empat ahli AMK Padang Jawa bertindak keluar daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) hari ini selepas kecewa dengan pemilihan Datuk Zaid Ibrahim, sebagai calon parti itu untuk pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor.
(Berita Harian)

Ha ha ha sekarang bukan gempar lagi sebab semua paper dah tulis.. jangan emosi hasim..relak ah he he

Cheguman... April 18, 2010 at 9:11 PM  

Gomo,
kalau orang nak mati, dia buang tebiat. Parti yaang nak mati pun ada dia punya 'buang tebiat'.

Anonymous,  April 18, 2010 at 9:55 PM  

GEMPAR

Umno jilat burit keling di PRK Hulu Selangor engan memberikan kerusi Parlimen kpd MIC yang hanya mempunyai sekitar 16% pengundi sahaja(alahai). ia terpaksa dilakukakan kerana MIC menggugut untuk memboikot PRK tsb jika calon bukan dr partinya.

kesian, sanggup jilat burit UMNO ni demi 1malaysia

Anonymous,  April 18, 2010 at 10:01 PM  

memang bodoh betul anon april 18,2010 9:55 mengalahkan otak udang .. kakakakka

Anonymous,  April 18, 2010 at 10:04 PM  

mmg tak kn kemane la org melayu cmni...1 bangse pn nk gado...

Samy April 19, 2010 at 7:48 AM  

macam luka kena gfigit pacat jaaa...itu pun nak salah Zaid jugak kaa.. ha haaaa....woiiii balik tidoq laaa....

Anonymous,  April 19, 2010 at 3:28 PM  

"Umno jilat burit keling di PRK Hulu Selangor"???
wow! nampak?? penyokong PAKATAN PENIPU juga adalah racist... aisehmen.. apa ni PR??
PAKATAN RAKYAT = racist berselindung "equality"!

haprakdaily,  April 19, 2010 at 4:57 PM  

penyokong bodo mcm pakatan rakyat haram jek yg wat mcm tue... caya sgt pada haprak daily dan suara keldaian..sedangkan akhbar tue yang sebenarnyer buat fitnah dan memecah belahkan melayu dan umat islam di Malaysia nie...

aku dulu pun baca haprak daily ngan suara keldaian...apa yg aku baca xder apa...cuma menghasut...memcaci...memfitnat spai aku bengang kepada kerajaan... bila aku sedar balik baik aku beli makanan dari baca benda yang aku sakit hati...for sure kenyang...

lagi satu dalam haprak ngan suara keldaian byk nyer jual ubat perangsang sex...patutla...

ky jelly x di iklan kan ke????

Anonymous,  April 19, 2010 at 9:17 PM  

ape la korang ni dok gaduh2 kat sini...
baik bawak la dulu budak yang cedera parah tu ke wad kecemasan dulu....
eh eh eh teruknya sampai tebelah kepalanya ha...
cedera kat kaki tu sampai nak putus kakinya....kesian sungguh aku
lain kali jgn dok ikut org kumpul ramai2
dengak pesan org tua2 ni...

-darah jebat-

Anonymous,  April 21, 2010 at 4:59 PM  

Apala bodoh2 orang hamPAS nih..H.Sel undi MIC kate jilat bontot keling..tapi yang diorg undi pariya Xavier dari Klang tuh dan yang ramai lagi keling2 dan apek dari DAP dan PKR tuh ape ke bende..Yang sntiasa ikut bontot Kit Sialan tuh ape??..Bangang tol la..kecik2 tak nak mampos..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP