FAKTA - Klimaks Anwar Memuncak Lalu Memancutkan Air Mani Ke Dalam Dubur Saiful

Saturday, May 8, 2010



Isnin ini akan bersambung sekali lagi setelah sekian lama tertangguh kes Liwat yang melibatkan tertuduh Anwar Al juburi dan mangsa Liwat Saiful Bukhari. Acap kali kes Liwat ini tertangguh kesan dari tindakan para peguambela Anwar yang di ketuai Karpal Singh memohon berbagai bagai cara dan kaedah dalam mengugurkan kes Liwat ini.

Keadilan buat Saiful sehingga kini juga tertangguh kerana keengganan tertuduh dalam melancarkan perjalanan kes Liwat ini. Sudah cukup kesemuanya Dokumen, DNA,Rakaman CCTV dan keterangan saksi dalam kes ini di berikan baik dari sebelah Tertuduh mahupun Mangsa.

Baru baru ini Pendakwaraya dalam kes Liwat ini mendedahkan hasil pemeriksaan Forensik mendapati terdapat AIR MANI Anwar Ibrahim dalam Dubur saiful Bukhari. Kenyataan pendakwaraya tersebut segera di sangkal oleh Anwar Brahim dan pemimpin pakatan Pembangkang yang lain serta Juak juak penyokong mereka yang menyatakan AIR MANI tersebut adalah Konspirasi.

Bagaimana AIR MANI Anwar Ibrahim boleh ada dalam Dubur Saiful Bukhari jika ianya Konspirasi? ini lah yang Gomo nak kupas dan ulas serba sedikit bagi tatapan pembaca sekalian.

Mungkin penyokong Anwar beranggapan Kerajaan BN yang di ketuai oleh Dato Seri Najib telah meletakkan Air Mani Anwar ke dalam Dubur Saiful bagi melancarkan Konspirasi dalam kes Liwat ini. Namun bagi kita yang celik Akal dan Terang hatinya pasti tahu dan boleh berfikir secara logik bagaimana Air mani seseorang itu boleh ada di dalam Dubur mangsa.

Air Mani bukan senang nak keluar melainkan kita telah mencapai tahap Klimaks ataupun kita bermimpi lalu meneluarkan air mani. Jadi bagaimana pula Air mani Anwar boleh berada di dalam Dubur Saiful?

Apakah Kerajaan BN telah melakukan sesuatu pekara yang tidak Senonoh terhadap Anwar Brahim dalam mendapatkan Air Mani Anwar? Sebagai contoh mungkin Kerajaan telah:

MELANCAPKAN Anwar sehingga keluar Air mani tersebut lalu memasukkan ke dalam Dubur Saiful Bukhari menggunakan Jarum Suntikan.

Ataupun........

Kak Wan bersubahat dalam menyimpan Air Mani Anwar lalu di berikan kepada kerajaan untuk di letakkan dalam Dubur Saiful.

Kemungkinan itulah yang di katakan oleh para penyokong Anwar Brahim bagi membela pemimpin Peliwat mereka dari dakwaan Liwat ini. Dan terus terusan menyalahkan kerajaan BN.

Bagi kita yang dah berumahtangga pasti tahu selok belok dalam pengeluaran Air Mani ini, Nak pancut mana mana pun kita lebih Arif dalam bab ni. Al Maklum dah berumahtangga. Dan Anwar juga tidak terkecuali dalam hal ini.

Al Maklum dalam kita mencapai tahap Klimaks tu lebih Ghairah jika di pancutkan Air Mani di dalam tempat sulit pasanggan. Dan itulah yang terjadi bila Air Mani Anwar melekat dalam Dubur Saiful Bukhari.


Wajah Kepuasan KLIMAKS

Biar apa pun orang nak kata terhadap Saiful Bukhari kerana tak buang Air Besar selama 2 hari dan menghina serta mencacinya,Gomo tetap berpegang kepada Logik Akal dan juga Sains Forensik dalam hal ini. Malah keberanian Saiful Bukhari juga memberikan satu keyakinan kepada Gomo yang sememangnya Anwar telah melakukan persetuubuhan Seks Luar Tabii terhadap Saiful Bukhari.

Harap kita boleh fikir secara logik Akal dalam hal ini, Air Mani dalam Dubur Saiful.......hanya Anwar Ibrahim boleh menjelaskan mengapa di biarkan Air Mani nya merayap sampai ke dalam Dubur Saiful bukhari.
Psssttt....Bukan sikit air mani Nuar, Melimpah limpah..........FRESH!!!

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

61 comments:

Anonymous,  May 8, 2010 at 4:44 PM  

Kah kah kah air mani spesis katak. Dah terang2 bukti pun masih nak mengelak. Patutlah selama ni beri alasan bodoh untuk tangguh. Rakyat pun dah menyampah asyik tangguh, tangguh.

Jgn lupa bawa kapas hari Isnin kah kah kah...

Anonymous,  May 8, 2010 at 4:47 PM  

bab ni diaorg gerenti tak berani komen bro. sebab puak2 pas/pkr semua kaki melancap sebab tu tau mcmana air mani keluar. hahaha....

Anonymous,  May 8, 2010 at 5:26 PM  

Aku sikit lagi tjatuh dari kerusi menahan gelak tgk katun tu.sperm dah jadi katak kah kah kah

Kalau kita tnton vdeo Ezam di anwaraidc.com psal isu lewat ni Ezam said somethng yg mke sense.apa dia?

Ezam said pda tawun 04 tiga loyar telah MLEPASKAN noa brahi ats kiraan 2-1 TTAPI tlah mnyatakan bahwa aktviti lewat telah blaku.

Macamana tu? noa berahi diLPASKAN ttapi aktviti lewat belaku?

Perlu diingt statmnt itu dbuat stelah satu proses khkiman blaku.

Pd pencacai noa brahi yg mash tido tu rajin2 lah google stmt 3 loyar tu dan bacaa sendri keptusn tawun 04 tu dgn hati yg tbuka.

Disni kita lhat kenpa noa berahi tk nak slahkan loyar 3 org tu sbgai tk adil atau zaleem pd masa tu? Sdgkn loyar skrg dia kta tk adel

Jwapannya sebb dia dpt lepas dri sg booluh tetpi yg tk sdap loyar jga sudah ckap aktivti lewat sdah blaku.

Mmmmm amacam? Ini fukta bukan speen.

Anonymous,  May 8, 2010 at 5:43 PM  

Gelihati aku tengok gambar kartun
sperma jadi katak,ini sudah tentu satu sejarah dalam bidang sains dunia,cuma dekat malaysia kita boleh jumpa,ini baru gambar kartun kalau gambar betul....hairan bin ajaib.tapi tak mustahil,banyak ahli pkr dah jadi katak lompat keluar sebab tak mahu bersubahat dengan orang yang penipu besar.pagi isnin c cifut ni akan ke mahkamah sambung balik kes yang tertangguh acapkali,kali tak ada lagi perkataan penangguhan.rakyat dah naik berbulu kes masih tak ada penghujung,tak sabar nak dengar kepala pusing soal balas dek saipul,macam -macam dia akan putarbelit dalam soal jawab tersebut,lepas ni ada benda baru akan timbul sepert "password Mokhtar" kita tunggu dan lu fikir lah sendiri

||Aku Pemikir|| May 8, 2010 at 5:44 PM  

salam perkenalan,

dah lama mengikuti blog ini sejak dari kes Anwar dulu,

minta link nya dan mohon untuk di link kan ke blog tuan, walaupun masih lagi belajar jauh di seberang, tetapi masih lagi ada waktu nak memerhatikan cerita terkini dan politik negara,
neutral dalam menafsir dan menilai sesuatu isu..ini link saya

http://khairul-hafidz-alkhair.blogspot.com/

khairul hafidz
YDP Persatuan Pelajar Malysia di Indonesia (PKPMI) Pusat,
Fakultas Kedokteran UNPAD,
Bandung , Indonesia

Anonymous,  May 8, 2010 at 6:27 PM  

Laporan 3 doktor pakat HKL dah membuktikan tiade penetrasi atau pun tusukan dlm bontot saiful.. kalau soal liwat atau rogol soal utama ialah penetrasi ke dlm alat sulit. boleh ke bawak kes rogol ke pendakwaan kalau ujian klinikal menunjuk kan yg mangsa rogol masih dara? boleh ke bawak kes liwat ke pendakwaan kalau bontot masih dara? UNMO silap buat skrip la bhai. kalau saiful ikhlas nk tolong UMNO die patut pegi ke Lorong Haji Taib dan suruh pondan2 kat situ liwat bontot die baru la cerita jadi lojik. ini tak de tusukan kat bontot pastu claim kene liwat. soal penemuan DNA air mani. adoii kospirator boleh je letak DNA anwar dari kes yg 1998 utk diletak kan di bontot saiful sbb polis masih simpan lagi DNA anwar kes 1998.soal pokok nyer disini tak de PENETRASI, ape la bodoh sngt puak2 umco ni nk fhm.TAK DE PENETRASI , TAK DE LA LIWAT.kalau takat jumpe air mani tapi tak de penetrasi itu name nyer ONANI( kalau pun btul la jumpe air mani). mane ade undang2 kat malaysia ni yg boleh dakwa org buat ONANI. pendek kate kes tak kukuh.

Anonymous,  May 8, 2010 at 6:45 PM  

Alo..anon bodoh yg kat atas ko tak penah dgr KY JELLY ker??

KY JELLY la bodoh..BODOH..BODOH!!

Bukan aku reka KY Jelly tuh. Tp KY JELLY tu da jd barang bukti skrg. Kalo ko nak pertikaikan, tunggu kat mahkamah tp masalahnya pemimpin ALJUBORI ko tuh xnak cross check pun sbrg evidence.

Anon bodoh lg skali aku nak ckp. Yg laporan HKL tu ko tak sebut pun yg LAPORAN HKL tu besertakan laporan pengambilan DNA iaitu pada para 2, ms 4. Dalam para ini telah disahkan:

'The presence of male DNA types from swabs B5, B7, B8 and B9 are best interpreted with the identifications of sites of sampling.'

Jgn ko nak jadi RPK bodoh tu.. Bace laporan sekerat jer. Laporan PUSRAWI pun yg tulisan mcm ayam tu ko dier boleh spinkan.

Oitt..Anon bodoh lenkali bace habis dulu. Ko tak payah risau sbb 3 org doktor kat HKL akan beri keterangan kat mahkamah. Dorg peun bole sahkan tiada penusukan tu jika perbuatan liwat itu telah berlaku beberapa kali atau perbuatan itu dibuat dengan penggunaan cecair pelincir (gel).

Lagi satu ko nak kutuk UMNO watper. UMNO ker yg lantik Saiful jd penasihat dgn coffe boy anwar? Jgn jd bodohla. Biar dengar perbicaraan mahkamah dulu. SKALI LAGI DENGA PERBICARAAN MAHKAMAH DULU. Jgn nak liwat2kan perbicaraan jer..

Anonymous,  May 8, 2010 at 6:55 PM  

Hell Anonymous 6:27, aku sedih betul tengok engkau nak mempertahankan DSAI ini. Kalau onani sekalipun, katakan lepas terpancut kat luar , Saiful ambil air mani kat lantai dan sapu kat jubor dia, apakah kau masih mau menerima Anwar sebagai PM.

3 Doktar GHKL tak kata tak ada penetrasi. Yg mereka kata tidak ada penemuan "conclusive" yg penetrasi berlaku seperti bekas tissue koyak, calar dan sebagainya. Biasalah kalau pakai pelincir ( KY JELLY ).

Tentang DNA tahun 1998. kau tak baca ke tulisan Raja Petra bahawa kecanggihan sains hari ini, usia air mani pun bolih titentukan samada ianya 2 hari atau 12 tahun.

Please be rational, open up your mind, do a lot of reading and don't be fanatical. I am definately not a member of any political party and neither am I a government supporter. One thing for sure I was in MCKK from 1964 to 1969. That was where I first met DSAI.

Salam.

Anonymous,  May 8, 2010 at 8:01 PM  

korang pon semua sama je. ko kata dia bodoh dia kata ko bodoh.... bagi aku korang dua dua pon bodoh, yang sedap anwar, ynng geli siful korang dapat bodoh kahkahkahkah.

Anonymous,  May 8, 2010 at 9:10 PM  

aku dah x sabar nak tgk drama in kat mahkamah lantak le nak spin ke nak putar ke yg penting orang tua kaki jubo tu gi ke Sg Buloh. Nak tgk ulasan To N.ajis lepas ni

Anonymous,  May 8, 2010 at 9:19 PM  

LAMAN BLOG YANG RENDAH MENTALITINYA DAN TIDAK MENCERMINKAN SAHSIAH YANG BAIK.

KERAP MENCACI DAN MENYUMPAH. ISI TIADA. KEPADA BLOGGER, FIKIRAN DAN SAHSIAH KAMU DI TAHAP RENDAH. SAMPAH

Anonymous,  May 8, 2010 at 9:32 PM  

Nanti jap...kah kah aku lom habis ketawa....
Kalau nak cari kebenaran...depan mata boleh boleh nampak. Kalau nak cari alasan...beribu pun boleh cari.

Yang rendah mentaliti ialah penyokong homosexual. Dah tahu tu lubang najis tapi tibai selamba..
PENGOTOR
BERPENYAKIT
KETURUNAN YG DILAKNAT

'Are U OK'...

Anonymous,  May 8, 2010 at 9:51 PM  

Ya memang ini suatu kerja jahat UMNO..terus terang kata lah, UMNO memang tak boleh nak tutup mulut Nuar dan tak leh lawan dia berhujah...lalu Nuar memang tak leh dibiarkan maka sst perlu dilakukan, samada baik mahupun buruk terhdp Nuar....


lalu terjadilah Kes Liwat....satu dunia ketawakan Malaya...hanya Gomo da puak2 lahanat UMNO saja yg bengong!

Anonymous,  May 8, 2010 at 9:54 PM  

KESIAN AKU TENGOK MAKCIK2 DAN PAKCIK2 DUDUK DI KAMPUNG DAN TAK TAU APA2 DENGAN MENYOKONG AL JUBURI NI.NAK BUAT MACAMANA KES TERTIPU.TAPI AKU LAGI PELIK,NAK KETAWA PUN ADA BILA ADA ORANG2 MUDA PKR,PAS,DAP ada pelajaran YANG TINGGAL DI K.L DENGAN SELAMBA MASIH NAK MENEGAK BENANG BASAH KES ANUAR NI.BRO PR SUDAH LE TU INI BUKAN 'COBAAN'MCM CERITA P.RAMLE INI BETUL2 BUKAN MIMPI.AKU NAK TERMUNTAH SETIAP KALI DENGAR PERKATAAN'KONSPIRASI'KAU TU.BAGI AKU KPD BRO ATAU SIS YANG MASIH PERCAYA AL JUBURI MASIH TAK BERSALAH,PERGILAH BERUBAT MUNGKIN ANDA ADA MASALAH PENYAKIT MENTAL ATAU ANDA NI SEMUA DUMB ASSSSSSS.DENAIL,DENAIL,DENAIL KAU MANGKUK ANWAR!

Anonymous,  May 8, 2010 at 10:08 PM  

Nak makan karipap pun dah geli. Camna lah dia orang boleh salam2 lagi dengan SI LIWAT tu..eee..najis...hakss tuiiii..

gemang,  May 8, 2010 at 10:25 PM  

No Penetration - No Liwat. Fullstop.

Anonymous,  May 8, 2010 at 10:44 PM  

dgn bantuan ky jelly...penetrasi terong pun tidak dapat di kompomkan...inikan pulak sesuatu objek tumpul yg saiz jauh lebih kecil dari terong...akai ada ka...hahaha

Anonymous,  May 8, 2010 at 10:44 PM  

hehehe....ayaq mani tu beli kat supermarkaet kot. depa juai peket.

Anonymous,  May 8, 2010 at 10:44 PM  

apa la bodoh nye papa gomo ni..tadak cucuk macam mane nak stim..camne nak kuar air mani..lain lah kalo Papa gomo yang tolong ornani. apa Ko ingat kalo anuar tu gesel2 je ke kat ponggong si sepul tu pastu pancut kat lubang jubur sepul..tu bukan kesalahan liwat la buduh..tu baru mencabul je..apa la bodoh..bulshit nye pendakwaan..tarak belajar ka??

Anonymous,  May 8, 2010 at 10:45 PM  

GUILTY 20 YEARS IN PRISON.

Anonymous,  May 8, 2010 at 11:12 PM  

Anwar Ibrahim ONANI tengok buntut Saiful?

Ha!Ha!Ha!Ha!

Nuar..Nuar...bila lagi nak improve!

Toing!

Anonymous,  May 8, 2010 at 11:38 PM  

Kepada semua hamba hamba perliwat yg sibuk cakap no penetrasie no liwat,aku cabar korang jwab soalan berikut.

1.kalu noa brahi dah tau no penetrasie no liwat tak payah lah noa brahi kalut nak tangguh tangguh kan kes!ye tak?lawan aje la kat mhkamh
budak saypol ni pun degree tak abis.apa yg takoot sgt dgn mamat saypol tu?

2.Kalu dah tau no penetrasie jadah apa terkincit kincit lary ke embezy org lain?kata lawan ttp lawan

3.kalu dah tau no penetrasie jdah apa psang loyar sampei spuluh tpi kes asyeek tanguh?

4.kalu dah tau no penetrasie jadah apa lari lari dari sumpah lakenat?

5.Kalu dah tau no penetrasie buat apa mintak bookty dari phak saypol-tak pnah dibuat ole org lain dlm dunie ni.

Tapie jgn bimbang kita tgk sambungan kes ni.jgn takoot nantee ada tigaa duktor akan bri ketrangan psal ayag manie tu.

Jangan ada korang pyokong main jubo ni yg pengsan udah ler nanti

Pssss can I fcuk u today?
Ha ha ha ha

Anonymous,  May 8, 2010 at 11:47 PM  

SORRY BRO TAK LEH JAWAB SO 'GUILTY'

UMCO May 9, 2010 at 12:12 AM  

bagus..bagus..melayu sudah gaduh sama sendiri.masing2 nak menangkan tuan sendiri.senang puak kapir nak buat kerja camni..hehe

Anonymous,  May 9, 2010 at 12:38 AM  

INI BLOG CELAKA !!!

Anonymous,  May 9, 2010 at 12:43 AM  

Jika sepol menang kes ini....
1. Sepol akan jadi Ketua Pemuda UPCO..nangis khairi tau..huhuhu
2. Papa Gomo jadi Ketua Penerangan UPco...yahooo...

Jika sepol kalah kes ini..
1. Sepol akan jadi isteri Papa Gomo...hahahhaaaaa

Anonymous,  May 9, 2010 at 12:45 AM  

pandai kau cakap MELAYU BERGADUH! sebab ada MELAYU MACAM KAU LAH MEREKA BERGADUH.JENIS MELAYU TIKAM BELAKANG,PENGKHIANAT BANGSA(TALI BARUT ZIONIS PULAK TU,MELAYU YANG SUKA GADUH ADALAH MELAYU PAS,PKR YANG KAWAN DGN KAFIR HARBI DAP,MACAM KAU LAH ORANGNYA.

Anonymous,  May 9, 2010 at 12:56 AM  

Anon 1243 jangan la tunjuk kebahlol-an anda disini.anon kat atas tu dah tulis fakta yg kau nak buat lawak bangsat kau yg tak kelakar tu buat apa.

Kau byk makan taik ke?

Anonymous,  May 9, 2010 at 1:11 AM  

dah cari PENGANTI AL JUBURI KE?Menghitung hari je ni.Aku suggest AZMIN YOKAY KA,dia kan ada darah NUAR

Anonymous,  May 9, 2010 at 1:12 AM  

x-MCKK, yg seantero dgn Al-Jub semua tau, cumanya, masing2 senyap sunyi sbb xmau terpalit..malu besau.....

Camne dia dpt rakan taulan org2 LGBT kat oversea yg menyokong dia tuh?..hahhaha lu fikirlah sendiri...hanya mutu yg kenal manikam....keh keh keh

Melayu Pasir Gudang May 9, 2010 at 2:01 AM  

anos 6:27pm.

Lu cakap apa beb...lu betul-betul budak upahan. Baca artikel http://melayupasirgudang.blogspot.com/2010/05/anwar-al-juburi-mempertahankan-diri.html

Gemang,  May 9, 2010 at 3:20 AM  

Script yg dah kena 8 kali tu dah siap ke belum. Bukan apa kalau dah sampai 8 kali tak kan tak rabak kot. Ada akal - fikir. Tak ada akal jgn nak buat hujah songsang. Budak tadika pun dah tahu jawapannya. Puak haramjadah saja yg percaya cerita karut ni.

Mama Gomol,  May 9, 2010 at 10:18 AM  

Kronologi Sepul Sakit Jubut
1. Lubang jubur mengemut2.
2. Jumpa doktor check..awww.
3. 3 Doktor said..no no no..you masih dara lagi tau...
4. Papa gomo said..why u tak taroh batang timun ke, terung ke..baru lah jumpa doktor??
5. Sepul said..hehehhe i lupa lah..i terlampau excited. Papa je lah yang taruk kat jubur i..
3. Sebab itulah ada 2 DNA ..ada betul ke Papa????? hahahhahahhhaa

Anonymous,  May 9, 2010 at 12:34 PM  

MAMA GOMO KE NYAH GOMO?CUBA TULIS NO 370SSV 0773H DI KERTAS KEMUDIAN TERBALIKAN.

YB Raz May 9, 2010 at 3:02 PM  

bodohnya penyokong anuar ni.masih tak paham paham bahasa.agaknya kalau dah mak bapak sendiri kena liwat depan mata baru nak insaf.

Anonymous,  May 9, 2010 at 3:05 PM  

Konspirasi Najib dan Rosmah ni bakal bungkus tak lama lagi. Budak Saiful yang dilatih Najib sebelum bekerja dengan Anwar lagi bakal kantoi.

Anonymous,  May 9, 2010 at 3:38 PM  

Sumpah Sepol

1. mengaku diliwat tapi tak pernah diliwat - tak berdosa sumpah itu.
2. mengaku tak diliwat tapi diliwat - berdosa bersumpah.

Jika Anuar Bersumpah

1. Jika mengaku tak meliwat tapi meliwat - berdosa bersumpah.
3. Jika mengaku meliwat tapi tak pernah meliwat - tak berdosa bersumpah.

so sape yang jadi sumpah-sumpah?? aku pun tak paham..tolong selesaikan papa Gomo..hehehee

Anonymous,  May 9, 2010 at 4:31 PM  

Anon 3.38

Jika Noa bersumpah?? apa bodoh kau ni...dia sampai hari nie belum bersumpah lah....jangan nak spin citer campur elemen "jika" pulak..

Addin May 9, 2010 at 5:06 PM  

Blog paling bangsat & sampah...hanya rekaan semata-mata..sapa baca pasti jd bodoh..

Anonymous,  May 9, 2010 at 5:55 PM  

puak2 PKR dah tak da modal broo...

yg jadi blogger mereka tu semua kene upah tak caya tanya kick.

tgk blog diaorg semua ada gambar tok wali selipar, betul ke?? tah2 budak cina DAP yg jadi owner blog.

hehh...

zek

Anonymous,  May 9, 2010 at 8:02 PM  

gomol nyah n penyokong amno bahlol...cakap la pasal judi yg umno halalkan 2...bodoh

Anonymous,  May 9, 2010 at 9:48 PM  

yang hamPAS halalkan arak kat selangor tu pe pulak???
lagi lah haramjadah penjilat2 DApig ni!!!

lord ried,  May 9, 2010 at 10:27 PM  

ALOOOOOOO PAPA GOMOMAMA.....

HANG NI DOK BAK CITER KARUT LA...
TADAK SAPER CAYA CITER LAGU NI KECUALI PUAK UMNOJAMBANTAIK JER.

SEROPA LA HANG TADAK CAYA NGAN CITER GADIS MONGGOLIA KENA WAT NAYA KAT BOSS HANG TU.

BILA HANG BAK MAI CITER BAHAM BONTOT..... AKU PON NAIK TERLIUQ JUGAK KAT JUBUQ TAIK HANG. BULIH KA HANG BAGI JUBUQ TAIK HANG KAT AKU SEKALI.

he he he
gurau ngan kapiaq gomo

SIAR LA KALU ADA TELOQ

aliffnajmi May 9, 2010 at 10:51 PM  

Salam Gamang, lubang belakang tak sama dgn lubang depan. Lubang belakang lebih flexible dan pasal tu sekali sekala kita mampu melepaskan najis yg lebih-kurang sebesar penis tanpa
kesakitan yg melampau. Jika dibantu dgn ky jelly tentu ianya bukan masalah lagi.

Juak2 PR yg lain... kalau dh terlalu yakin dgn hujah tentang "penetration" korang tu, knp masih meliwat-liwatkan kes ni? Fullstop.

Addin, nama yg cukup baik, namun sayang bahasa anda tidak langsung melambangkan kesucian nama anda. Komen anda tiada isi langsung selain maki hamun & caci certa.
Ingat.. bahasa menunjukkan jiwa.

aliffnajmi May 9, 2010 at 10:55 PM  

Monggolia? Lord ried mungkin terlupa pada kata2 Zul Kulim pasal "ganjaran yg mampu menggegar iman".
Hhhhmmm, melayu mudah lupa.

Anonymous,  May 9, 2010 at 11:21 PM  

percaya atau tak percaya CERITA LIWAT NUAR ni,itu isu lain.Andainya MAHKAMAH menjatuhkan HUKUMAN pada si NUAR ni agak2 penyokong DIE HART FAN NUAR PERCAYA TAK KAT MAHKAMAH?Jawapannya tentu tak percaya,jadi tak payahlah nak KOMEN YG TAK MASUK AKAL sebab dah tak percaya pada MAHKAMAH.Tunggu lah bila TAMAT PERBICARAAN NANTI.Apa yang penting kena siap sedia cari pengganti si NUAR ni takut kes KANTOI.

Anonymous,  May 9, 2010 at 11:42 PM  

bape juta saudara dapat ek? bgs lar....skurang2 nye ada pendapatan yg byk utk keluarga dengan hanya membuat kerja2 mudah ni kan =)
smoga saudara dirahmati sehingga akhir dunia yg fana ini.....

Mama Gomol,  May 9, 2010 at 11:57 PM  

hehehe......sronok baca komen penyokong UPco n PR..jgn la marah beno kat papa Gomol nie..dia cari makan je bang...kurang2 nanti dpt pangkat ketua bahagian UPco pun jadilah...halal haram belakang kira..tapi main blakang papa paling suker..ada betut ka papa gomol??? hahahhaha jgan marah daaa..awwww

Anonymous,  May 10, 2010 at 12:20 AM  

Tiada penetrasi pasai K-Y jeli ke atau punai halus mcm jarum,bagus utk pancut2kan air je

Anonymous,  May 10, 2010 at 9:53 AM  

zul?? bercakap pasal ganjaran menggegarkan iman??

ceit...nampak sgt zul 2 berckp berkepetingan.... isu judi ni diam je mamat tu, nak tegakkan islam apa dia...pegi dah...terang lagi bersuluh...

perkasa pon diam...haish
sueka sungguh umno ni nak merosakkan negara malaysia..moga2 bn cepat tumbang, amin

Anonymous,  May 10, 2010 at 9:53 AM  

susah payah sepol tonggeng utk nuar ye... mcm maner la sepol menonggeng nk kasik kene liwat tu...

Anonymous,  May 10, 2010 at 9:59 AM  

Anon May 10, 2010 9:53 AM
Ada baiknya klu hg ngan Nuar wat demonstarasi, lagi pun muka hang fresh pd Aljuburi, sepol tuh has been!

Anonymous,  May 10, 2010 at 10:47 AM  

ishhh confius aku..
1. sepul kate anuar liwat dia.
2. 3 doktor kate takde tusukan..makna takde liwat lah tu..(takkan doktor gigi yang chekk pungkok sepul kot)
3. Pastu ada DNA kat lubang jubur sepul..ish takkan nuar main gesel celah bontot pastu tembak tebing kot....kalo aku lah, tembak dlm lah best..
4. Pulak tu ada 2 DNA..ishh..dua 2 main kat celah bontot ko pulak tu...2 bye 1 lah..hebat citarasa ko ye Sepul.......hebat..hebat..
5. Yang Nuar tu ko repot sebab dipaksa liwat ke? Yang SAtu tu ko tak repot sebab kerelaan ko yee...
6. Ishhh..confius aku ........

mansuri May 10, 2010 at 12:00 PM  

ALOOOOOOOOOOO PAPA GOMO MAMA......

HANG OGHANG KA TIN MINYAK GAS, DOK BAK CITER BOHONG. LAGIK KA DSAI DAH TUA TADAK LARAT LA BAHAM JUBUQ TAIK SEPOL KEPARAT TU. LOGIK KA KALU SEPOL TAK BAGI DSAI BULIH LIWAT MALAUN TUH. NENGOK KAT FIZIKAL TBUH SEPOL NI TINGGI LAMPAI, KUAT, BANYAK MAKAN VITAMIN, TAKLEH KA SEPOL KEPARAT NI KASI PENENDANG KAT DSAI.

HANG NI PON SATU, DOK CAYA MENDE TADAK LOGIK LANGSUNG KALU MAKNUSIA BIASA PIKIAQ.

ATAU MASA HANG TULIH NI, HANG ADA MASALAH SELSEMA BABI. KALU TAK PON BARANGKALI HANG TOGOK TODI SABIK OTAK HANG MASA HANG TULIH, HAMPIQ2 BUKAN OTAK MAKNUSIA.

he he he
saja gurau ngan kapiaq.

Anonymous,  May 10, 2010 at 12:33 PM  

Nuwah ada pakai mendram tuh yg kalu dia bongkok 3 pun masih boleh tibai 10 kilang kunyit

Anonymous,  May 10, 2010 at 4:02 PM  

Sapa percaya anuar meliwat dia orng BN.Sapa yang tak percaya anuar tak meliwat penyokong PR.Tapi tak silap aku sblm 1998 yang tuduh anwar meliwat KAPAL puSING,yag bagi title Anuar AL JUBORi, MAT SABUng.Jadinya klu ini semua konspirasi perghhhhh
ramainya terlibat.Persoalanya klu tak berlaku tusukan siapa lancapkan anuar dan letakan sperm tu dlm bontot saiful.Memandankan usia nuar yag dah tua bkn senang nakbagi ejakulasi.Apapun kedua2 penyokong bawa bertenang krn akan tahu juga akhirnya siapa yang telah lancapkan
tokoh ini di mahkamah nanti.Dan jangan terkejut akhirnya Ky jelly yng bertanggungjawab.WAKAKAKAKA...

Anonymous,  May 10, 2010 at 9:59 PM  

Anon 6.45 pm dan anon 6.55 8may...
siang td perbicaraaan pertama bermula. hari pertama dah kantoi najib jumpe sayfool. saiful jumpe najib sblum die buat laporang yg kononnyer die di liwat pade 24 jun, lepas ti die bagitahu pulak yg die jumpe seorang pegawai polis di hotel, juga sebelum laporan polis dibuat.jumpe najib nk mintak biasiswa konon.die tu bekas pelajar UNITEN yg dismiss sbb banggang pointer rendah.mcm mane org mcm ni boleh ade access jumpe Timbalan perdana menteri.dah la tu jumpe kat rumah pulak tu. special sungguh si sayfool ni nyer.mlm 24 jun tu jugak die mengaku jumpe pegawai polis ASP rodhwan di hotel mulia( nk mule kan first step kospirasi la ni).di sini je dah timbul keraguan konspirasi. nmpak nyer dua org bodoh tu menggunakan hujah KY JELLY.mesti 2 ekor beruk tu bapak die ketua bahagian UMCO.masuk laporan pusrawi 4 ORG DOKTOR mengatakan yg saiful tidak diliwat.yg kelakar nyer di boleh pulak ckp yg laporan pusrawi tu bohong..wakakakaka. pelajar dismiss nk tunjuk teror dlm perubatan. bile karpal singh mintak senarai saksi pendakwaraya menghalang? ni SATU2 perbicaraan di mana senarai saksi tidak diberi kepade mangsa. nmpak sngt pendakwaraya nk AMBUSH secara mengejut. ape punyer rimba la mahkamah di malaysia ni. pihak peguam bela anwar bersyukur sbb saiful mengaku berjumpe najib. ini satu petanda yg mahkamah boleh heret najib sebagai saksi di mahkamah nanti. kalau berhujah kene la ade bukti bukan mcm mangkuk bodoh dua ekor tu... di aku bagi link liputan penuh perbicaraan..http://malaysiakini.com/news/131388

Anonymous,  May 10, 2010 at 10:25 PM  

dlm UTUSAN MELOYA Online tak sebut pun pengakuan saiful jumpe najib padahal itu adalah kenyataan penting.ini la etika kewartawanan MELAYU. orang2 melayu FELDA dan pedalaman yg tak de access internet dan bergantung pade media arus perdana menjadi lebih bodoh.MAKLUMAT TERHAD=BODOH. melayu2 ni tak sedah diorang ni kene bodoh oleh UMCO.Gunung genting bagi kat taukey judi, tanah org kampung abis kene rembat,pulau bagi kat Vincent tan, singapura bagi kat lee kuan yew pastu bising dlm UTUSAN MELOYA melayu disana ditindas oleh cina.kalau aku jumpe penulis tu aku ludah kat muke die pastu aku ckp "WEI SI BODOH LAGI BANGGANG,KO DAH BAGI SINGAPURA KAT CINA PASTU BILE DIE BUAT SESUATU YG MENINDAS ORG MELAYU DISANA KO BISING2 PULAK, NEGARA DIE IKUT SUKE HATI DIE LA NK PERINTAH MCM MANE SAPE SURUH KO YG BODOH PERGI BAGI SINGAPURA KAT CINA", LPS TU BLOK MINYAK L dan M abis tergadai kat BRUNEI. 'win win situation' kepla ketuanan MELAYU ko kalau dah rugi sampi 200 billion lebih.
bile la melayu ni nk sedar2 asyik2 kene bodoh dek UMCO. nk jajah org melayu je 'PEGANG SENTIMEN ORG MELAYU' lps pegang sentimen org MELAYU pastu boleh la buat citer donggeng konon nyer kalau parti ketuanan keris kalah pilihanraya MELAYU akn musnah, negara ni nk ditukar jadi republik kalau PR amik alih kerajaan, Raja2 MELAYU akn diguling kan. org2 MELAYU FELDA DI PEDALAMAN yg sememang nyer BODOH yg tak de access internet pun percaya ckp UMCO. ape la BODOH SNGT MELAYU BILE NK SEDAR2.

Anonymous,  May 10, 2010 at 10:58 PM  

kikiki......najib pasni jadi saksi ler..kikiki..ada gabra mau jawab sama Kapal sing..kikiki

Anonymous,  May 11, 2010 at 12:50 AM  

AH! BANYALAH KAU PUNYA MEBEBEL. KAU TUNGGU LAH HABIS BICARA NANTI.KAU NI PENYUCI DOSA AL JUBURI KE?

Anonymous,  May 29, 2010 at 6:46 PM  

yang hanya tahu allah... anwar dan saiful boleh kata apa saja... sama benar atau tidak itu soal lain...
tapi kita yang tak ada kena mengena, jangan tempah tiket ke neraka... seklurang-kurangnya tutur kata kita, tulisan kita, apa yang orang baca dan percaya akan memberi saham kepada "tiket" kita nanti... janganlah sebab orang lain kita kekal dalam seksaan api neraka allah... bertaubatlah.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP