BUKTI - PERKASA Di Terima Oleh Palestin Dalam Mempertahankan Hak Hak Orang Melayu Di Tanah Melayu Ini

Wednesday, June 2, 2010


Moin Mohmed Habib

Gambar di atas adalah gambar seorang lelaki PALESTIN yang cuba mencederakan dirinya dengan Pisau. Gambar ini di rakamkan sewaktu demo aman pagi tadi oleh Ngo Ngo yang di ketuai oleh Presiden PERKASA Dato Ibrahim Ali.

Dari gambar di atas banyak cerita dan kesimpulan yang di buat oleh orang ramai baik dari sudut positif mahupun Negatif. Kalau tanya Gomo maka jawapannya sudah tentu lelaki tersebut tidak siuman ataupun hilang kewarasan seketika kerana amarah yang amat sangat terhadap rejim Zionis. Barangkali saudara Islam kita dari Palestin ini marah kerana ada saudara maranya yang telah di Bunuh oleh rejim zionis dan itu mungkin menyebabkan dirinya dalam keadaan tidak terkawal sama sekali.

Tapi apa apa sekalipun penilaiian kita pada gambar di atas, Gomo ingin mengajak semua menilai Lilitan kepala yang di Pakai oleh lelaki palestin itu. Lilitan merah yang tertulis PERKASA.

Gomo tak sangka bahawa PERKASA sebuah pertubuhan Ngo yang memperjuangkan Hak Hak keistimewaan Bumiputera dan orang Melayu mendapat tempat di dalam Hati seorang lelaki PALESTIN ini. Jelas di sini yang lelaki Palestin itu menyokong perjuangan dalam mempertahankan hak hak sesebuah bangsa yang asal dalam sesebuah Negara.

Lihat sahaja di Palestin bagaimana sedikit demi sedikit rakyat Palestin di usir dan di jajah oleh Zionis. Dan akhirnya mereka rakyat palestin terpakasa merempat dan menjadi kelas bawahan di tanah air sendiri. Mungkin mereka ada pertubuhan yang seperti PERKASA dalam mempertahankan hak hak mereka. Namun organisasinya terhad dan pastinya di hapuskan oleh rejim Zionis.

PERKASA mempertahankan Hak hak dan keistimewaan Bumiputera dan orang Melayu. Artikel 153 di jadikan landasan dalam perjuangan serta hala tuju PERKASA dalam Malaysia ini. Cuba bayangkan jika kerajaan menyekat kebebasan Ngo Ngo seperti PERKASA ini? Sudah pasti orang melayu akan menjadi seperti rakyat Palestin yang mana Hak mereka di hapuskan sedikit demi sedikit. Akhirnya orang melayu sudah hilang Kuasa dan upaya dalam menentang Golongan yang memerintah ala ala Zionis ini.

Kerajaan yang sedia ada sekarang ini tidak mendatangkan Masaalah, malah menyokong setiap prtubuhan Ngo yang ada baik Ngo Melayu, Ngo, Cina, Ngo India dan mana mana Ngo yang tidak mendatangkan Ancaman dan ganguan ketenteraman Awam pada Malaysia.

Tapi jika Kerajaan Pakatan Rakyat haram memerintah Malaysia? Hak Sama Rata menjadi pilihan dan moto mereka terutama DAP ketua Pakatan rakyat itu. Agaknya bagaimana lah nasib PERKASA dan Ngo Ngo Melayu yang lain?

Akan jadi seperti Singapura agaknya bila Ngo Melayu sudah tidak wujud lagi, dan jika ada pun sekadar pada nama sahaja kerana semuanya di sekat sama sekali. jika lebih lebih sudah pasti di tangkap kerana di takrifkan pengganas!

Harapan kita agar mengimbau sejarah Palestin yang kehilangan Hak hak mereka penduduk Asal Tanah Palestin itu. Jadikan ianya pengajaran dalam setiap yang berlaku. Apa yang pasti, Lelaki Palestin tersebut menyokong PERKASA dalam mempertahankan hak hak kita orang Bumiputera dan orang Melayu.

Isyarat Jelas dari Lelaki Palestin buat kita orang melayu!!!

Psssttt....Jelas PERKASA mendapat tempat sehingga ke Palestin!


PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

35 comments:

Topeng Perak® Unmasked June 2, 2010 at 6:09 AM  

Aperla BANGANG sangat ngko ni Gomo..?

ngko ingat budak Palestin tu paham ke apa yang tertulis dekat lilit dahi tu..?

aku jamin 100% kalau kau bagi dekat dia lilit kepal yang tertulis "saya mamak anak beranak Gomo' pun mesti dia pakai jugak.

bukannya dia paham.

bila la kau ni nak cerdik... buat malu negeri Kelantan je ngko ni...

banyak makan semut ke..?

PAPAGEMUK,  June 2, 2010 at 7:24 AM  

woiittt....

bwahahahaha.... huahahaha.... huahahhaa....

budak paletin tu suka sama PERKASA? wakakakaka.... bewak baghal ni tak sedar diri... wakakakaka.... budak palestin tu sokong ketuanan melayu bewak? wakakakakaka....

apa punya bingai gomo oiiiiitttt... ketuanan bewak diterima di palestin? wakakakak guahahahaa

yg sampai budak palestin tu nak bunuh diri pehal plak? apa yg PERKASA ajar? nak lawan Israel, bunuh diri kaaaa??? bwahahahaha baghal punya bewak....

mana geng kepala lembu? buat la demo sekali. geng songkok tinggi? ajak budak2 palestin lagi. ajak budak budak iaq lagi. tambah ajak sekali budak2 afganistan, china, brazil, afrika, mesir... wakakakaka

pastu lu bole claim PERKAS diterima di seluruh dunia.

Geng songkok tinggi diiktiraf di mata dunia.

bwahahahahahahahaha........

Anonymous,  June 2, 2010 at 8:45 AM  

Bukan lelaki itu yg diterima olh Perkosa, tapi Perkosa yg upah dia pakai cam tu...

UMNO/Perkosa 2X5 jer.melaun!!

jeffazmi June 2, 2010 at 8:59 AM  

padam pun takpe. apa le hebat parti katak ni.tak habis habis perjuang melayu. islam letak 2nd.aku pun nyampah jadi melayu.nak jadi muslim sejati...nak masuk syurga.

Anonymous,  June 2, 2010 at 9:09 AM  

boikot kerajaan UMNO..jangan hantar anak kita pergi sekolah kerajaan..tarik keluar semua budak2 UITM masukkan ke UNISEL atau kolej Swasta..jangan beli petrol gula tepong sebab semua tu subsidi kerajaan umno-apco..jangan beli kereta proton tu mehdey punya idea..kalau dah beli jual sekarang..satu lagi..jangan guna highway ..subsidiii tu umno -apco..gunalah jalan tanah merah takpun buat jalan sendiri...

duit subsidi tu hasil maksul umno-apco..haram digunakan.

sasaudengo,  June 2, 2010 at 9:22 AM  

Budak BINGAI Palestik yang dibanggakan dek Gomo BENGAP... disanjung plak oleh PERKASAM BANGANG!

Tindakan yg org gila pun takkan buat pun dibangga2kan. Kalo ye pun sanggup mati... pegi la kat Palestine atau ikut kapal LL4G! Ini setakat mati katak... katak...katak ala macam Presiden PERKOSA si FrogHIM Ali tu la... AL-Kataki Wal-Biawaki!

Anonymous,  June 2, 2010 at 9:50 AM  

Mamat tu nak ajak sekali presiden Perkosa tu supaya buat macam dia. Baru real. Rupaxnya geng Perkosa tu luar aje nampak macam samseng tapi hati kecut macam peliaq.

Anonymous,  June 2, 2010 at 9:50 AM  

Mamat tu nak ajak sekali presiden Perkosa tu supaya buat macam dia. Baru real. Rupaxnya geng Perkosa tu luar aje nampak macam samseng tapi hati kecut macam peliaq.

Anonymous,  June 2, 2010 at 10:28 AM  

BANGSA AKU MELAYU (walupun dah bercampur 2 keturunan) TAPI AKU BANGGA DENGAN BANGSA MELAYU AKU!!!

Bagaimana mahu mempertahankan Islam, kalau Bangsa sendiri tidak boleh dipertahankan???

Selagi manusia wujud, selagi itulah mereka akan dirujuk dari kaum/bangsa dan asal usul mereka. Menjadi t/jawab sesuatu kaum itu untuk memastikan kemajuan dan kewujudan mereka.

KALAU ADA YG MALU DENGAN BANGSA SENDIRI....SILA KE PEJ PENDAFTARAN, ANDA DIGALAKKAN MENUKAR BANGSA!...JANGAN PANDAI KUTUK SAJA!

Anonymous,  June 2, 2010 at 10:29 AM  

inilah artikel yg paling bangkai yg pernah aku baca....ish..ish..ish...gomo bewak dah jadi bangkai rupanya...

PAPAGEMUK,  June 2, 2010 at 11:20 AM  

woiittt anon 10:28....

kuat betol semangat melayu kau. ada darah cukong, tp masih pertahan melayu. bagus. orang mcm ni bagus untuk survival politik bewak umno.

wakakaka

politik bewak saja gila rasis bewak umno pertahan melayu, cukong mca pertahan cina, macha mic pertahan india...

oitttt!
mana lu dapat idea kalau x dapat pertahan bangsa,lu tak dapat pertahankan Islam? lu pakai otak mana? lu pakai quran surah mana ?

kami PR tak menghina mana2 melayu, atau cina, atau india, atau mana2 bangsa. lu jgn salah paham beb.

wa pon bangga juga dgn melayu wa. wa ok je dgn kawan2 cina wa. tapi wa takde la kalau dah hasad dgn bangsa lain, lu mati2 pertahan melayu. woiittt.... apa ada pada melayu? takda nilaiii. cina pon takda nilaiii. itu label2 saja di dunia. untuk kita saling mengenali, bukan merasisi. baghal!

bayangkan kalau semua manusia dicipta sama. takda beza. mcm mana lu nak kenal wa? mcamana lu nak kena anwar berahim? macamana lu nak kenal najib razak? semua sama. muka sama, suara sama, tinggi sama... poning dibuatnya. pasti lu akan cipta teknologi contohnya spt kod bar utk setiap orang sbg elemen pembezaan. terpaksa juga letak kod bas untuk membezakan manusia, supaya mudah dikenali. ALLAH dah beri percuma perbezaan ini. tak payah susah2 bar kod. Dia dah cipta rupa berbeza, kulit berbeza, bangsa berbeza. bukan untuk rasis, gila babi taksub dgn bangsa.

yang paling mulia, bukan melayu, bukan cina, bukan mata sepet, bukan hidung mancung...

tapi yg paling mulia adalah yg paling bertaqwa.

so apa2 juga yg lu buat, mesti kena ada nilai taqwa, baru mulia. lu makan, kena ada nilai taqwa - ykni kena tau halal haram. lu berpolitik, kena ada nilai taqwa - tahu halal haramnya. lu nak perjuangkan bangsa, kena ada nilai taqwa. lu tgk laaa cara lu pertahankan bangsa lu. ada nilai taqwa kaaa??

Tak kira la sape pon, BN ka PR ka, kita kena ada nilai taqwa dalam tindakan kita. Nilai yang diperlukan di akhirat kelak. Baru lah ada nilai kemuliaan disisi ALLAH. tak payah berketuanan apa2 pon.

Kalau bewak2 umno bertaqwa, berilmu, dengan kuasa yg ada, usahala dakwah kpd cukong2 mca, dap, gerakan, mic dan segala mcm mak nenek lg. kuasa media ada, kuasa jabatan2 ada. apa takut? dakwah jaa kasi dorang paham Islam. takde la diorang pon nak rasis mcm lu!

kaa lu takut nak kasi Islam kpd Cina? kalau cina jadi islam, habis laaa melayu tak dapat islam...??? begitu? baghal punya bewak umno!!

Anonymous,  June 2, 2010 at 11:25 AM  

minta linkkan jurnal saudara dengan jurnal saya

www.letter4them.wordpress.com

Anonymous,  June 2, 2010 at 11:41 AM  

tu dia..pencacai hampas & PKR..kata orang Islam..tapi mencarut memaki hamun dan memperbodohkan orang lain..inikah orang islam yang beramal soleh nahi mungkar..aku rasa kau papagemuk takda ilmu..tapi nafsu menguasai fikiran..kalau kau betul islam ..tarbiah orang dengan cara yang baik..

PAPAGEMUK,  June 2, 2010 at 12:20 PM  

woiittt anon 11:41

kat mana aku mencarut?
maki hamun?

"baghal" ke?
"bewak" ke?
"gila babi" ke?
"bingai" ke?

tu namanya mencarut ke? mana lagi?
tu bukan mencarut bhai...

mencarut mcm lu orang..
tak abis2 dgn word 'aljuburi'.

kalau guna bahasa lembut, lu orang paham ke? lu orang ni dah tahap keras kepala, so kena la guna cara keras sikit nak tegur. mencarut2 wa tak main laa.

wa nak lu orang buka mata. abaikan bahasa wa kalau lu tak suka. ambik intipati. jgn duk tabur fitnah. jgn duk rasis.

Anonymous,  June 2, 2010 at 12:42 PM  

lagi mencarut...papagemuk..sah kau memang takda ilmu..

PAHLAWAN MELAYU,  June 2, 2010 at 12:48 PM  

APSAL AKU TGK BLOG2 PRO-UMNO NI BAHASANYA KOTOR, BERBAUR FITNAH, TAKDA HUJAH KUKUH.

GOMO, KASI LA BUKTI KUKUH.

AKU JELES GAK TGK BLOG2 GENG PAKATAN HARAM TU PENUH FAKTA, TERSUSUN BERITA, MCM PROFESIONAL SIKIT. SBB TU RAMAI ORG PERCAYA DGN DIORANG.

KAU TENGOK BLOG GREENBOC.BLOGSPOT.COM
NURAFLAH.BLOGSPOT.COM
ANWARIBRAHIMBLOG.COM
IDHAMLIM.BLOGSPOT.COM

DAN BANYAK LAGI. SEMUANYA PROFESIONAL. GOMO PON KENA BUAT SECARA PROFESIONAL. TAKYAH KUTUK2. TUNJUKKAN KEHEBATAN UMNO. TAK PAYAH KUTUK2. ORANG MELUAT. GOMO KENA KASI HUJAH YANG KUAT, BERNAS, BENAR, BERFAKTA. BARU BETUL.

KADANG2 AKU MALU BILA BACA BLOG KORANG NI, ADE ALJUBURI LAH, LIWAT LAH, SUTUT LAH. GELI AKU. RASA MACAM PENULIS TU SANGAT KOTOR, ASYIK PIKIR BENDA2 KOTOR TU.

KALAU GOMO SAYANGKAN UMNO, TAK PAYAH LA BUAT MACAM TU. BEGITU JUGA DENGAN BLOGGER2 KITA YG LAIN. BUDAK2 PAKATAN NAK MAKI,MENCARUT, BIARKAN.

PAPAGEMUK,  June 2, 2010 at 12:51 PM  

woiittt... anon

mana kau tau aku xde ilmu? wakakaakka

patahkan la hujah aku kalo ko ade ilmu. wakakakaka....

orang takda ilmu, mana reti berhujah cara baik dan berfakta.


woiittt pahlawan melayu...
lu dah tau camtu punya bewak umno, udah2 laaa, join kitorang. bewak kan pengotor...

Anonymous,  June 2, 2010 at 1:02 PM  

Aku sokong Pahlawan Melayu...

Blog2 UMNO semuanya hanya mengutuk..fakta tiada langsung...kutuk sana kutuk sini, sial sana sial sini...bodoh..!! ko rang ingat org nak caya ker kutuk2 ni tanpa fakta...bodoh...


satu lagi..ROMBAKAN KABINET baru ni, mana muka Melayu ni? UMNO kata pejuang Melayu tapi angkat China dan Keling jd menteri...UMNO gadaikan hak2 ketuanan dan kuasa Melayu demi nak undi China dan Keling....UMNO makin terdesak dan tersedak!!!huh..huh..huh..(kata org jer lebih)...ha..ha..ha..

Wake UP! June 2, 2010 at 1:18 PM  

Perkasa wujud sebab ada Melayu macam Anwar Ibrahim yang sanggup nak beri jawatan TPM 2 kepada DAP.

PAS hanya jadi tukang angguk dan pak turut.

Apostate and tithe.

Anonymous,  June 2, 2010 at 2:05 PM  

papagemuk..kau memang mengikut perasaan..orang tak ada ilmu fikirannya memang cetek..sebab itu melayu+islam takkan maju..bila bercakap tak gunakan otak..bila berfikir gunakan hati..kalau aku jawab soalan kau akupun akan jadi bodoh dan menambah nilai dosa aku..salam papagemuk..semoga kau diberi hidayah oleh ALLAH.

PAPAGEMUK,  June 2, 2010 at 2:20 PM  

haha anon...

woittt....
mana ada aku ikut perasaan. kat mana aku ikut perasaan? wakakaka... lu yg ikut perasaan. kalau wa x dak ilmu, takkan la wa nak tulis pjg2. wa tulis pon terpaksa reduce level skit tuk lu paham. adoii.... susah la wa camni. nak bgtau camne lg kasi lu paham. lu pon tak mau tanya apa yg lu x paham.

apa plak jawab soalan wa lu tambah dosa? dalil mana lu ambil? adoiii... ade jugak org mcm ni.

melayu tak maju sbb tak pegang kepada Islam scr menyeluruh. melayu+islam pasti maju. melayu-islam akan jadi bingai.

cina pon sama. cina+islam akan lebih maju, dan disenangi umat. cina-islam boleh maju tapi akan melingkup negara.

tak paham lagi?
apa yg lu x paham bro? ayat mudah mcm ni pon lu x paham.... mungkin lu betul2 bewak kot?

Anonymous,  June 2, 2010 at 4:10 PM  

Anon 2:20

Bahasa melambangkan Bangsa! Aku tak pasti apa Bangsa kau...yang jelas bahasa kau macam budak khayal hisap dadah!

PAPAGEMUK,  June 2, 2010 at 4:15 PM  

woiittt....

kabinet baru, najib buang razali ibrahim, ganti dgn cina. tahniah ketuanan melayu!

wakakaka...

tak paham lg?

Anonymous,  June 2, 2010 at 4:22 PM  

Eh, orang tak suka Melayu...nape pulak risau? Razali Ibrahim pun tak cakap apa2...

Kuang kuang kuang

PAPAGEMUK,  June 2, 2010 at 4:39 PM  

woiitt... sape yg risau... lu x paham maksud wa ke? wakakaksa. lembab tol.

maksud wa, lu umno duk sibuk2 jhaga ketuanan melayu konon, apsal x marah melayu diganti dgn cina jd menteri? kalau pakatan wat camtu, sah2 lu memekak. wakakaka.... papagomo pon buat ayat sedih kat sini. tp apa kandaya, najib yg buat mcm tu... lu pon tak marah laaa...wakakaka...

nampak sgt lu org x konsisten perjuang rasism melayu tuu... wakakaka.... ka telor dah kena pegang?

Anonymous,  June 2, 2010 at 4:58 PM  

Lu yang lembab...

Melayu kita bukan Melayu yang panic dan terburu2 membuat keputusan. Setiap keputusan telah dibincang dan semua pihak bepuas hati dan mengikut kuota yg telah dijanjikan.

Tak payah provoke...tak jalan!

Anonymous,  June 2, 2010 at 5:00 PM  

gelaran al-juburi bukan puak UMNo yang bagi tapi mat sabu org hanpa yg bagi.. gelaran tuh masa ANwar dlm BN... check balik sejarah...

Anonymous,  June 2, 2010 at 5:18 PM  

org palestine berani.. org melayu berani air liur sebab bangsa melayu dah dilemahkan oleh umno.. hehehe

Anonymous,  June 2, 2010 at 5:21 PM  

Anon 2:20;
Habis tu bahasa Gomo ok pulak? Ko pun memang pukimako dgn gomo..sama jer. AKu tak berbahasa seperti ini kalau Gomo tu beradab dan sopan.

Anonymous,  June 2, 2010 at 5:25 PM  

Bila UMNO lantik cina dan india ganti melayu dalam kabinet...menandakan UMNO dah masuk peringkat NAZAK tahap severely critical...Anak Dr Cha FIRST TIME MP boleh dilantik? Tapi khairy tak?

whiteorange June 3, 2010 at 3:17 PM  

PAPAGEMOK !!

SEBENARNYA APA YANG LU PERJUANGKAN ??

SANA SAPU, SINI SAPU ?

KALAU BETUL LU BANYAK ILMU, LU TULIS SATU ARTIKEL PANJANG LEBAR, YANG BENAR BENAR MATANG , HUJAH YANG BERNAS, BUKAN CEDUK SANA CEDUK SINI, JANGAN EMOSI, BUAT RESEARCH, DAN YANG MENDORONG KE ARAH KEBAIKAN. WAWA TUNGGU ARTIKEL HEBAT LU, SEBAB UA PUN TERTUNGGU TUNGGU ARTIKEL BAIK YANG TAK DIPENGARUHI KEPARTIAN, AKA ANDAIAN SEMATA MATA. FAKTA MESTI ADA KEBERTANGGUNGJAWABAN ...

OK PAPAGEMUK , WA TUNGGU, BY THE WAY WALAUPUN PADA NAMA, TAPI JAGA JAGA JUGA TAKUT TERKENA SERANGAN STROKE

whiteorange June 3, 2010 at 3:33 PM  

anon 5:25 aku rasa umno dah lama buat kerja lantik lantik cina dan keling ni, sebab itu pun asas penubuhan negara dulu. kesepakatan ini dah lama dicemburui oleh parti parti lawan dari dulu, kerana inilah benteng kekuatan negara malaysia, cuma akhir akhir ini sahajalah, puak puak pembangkang malu malu kucing meniru dasar yang memang dah lama BN buat, kerana mereka nampak jauh.. uda uda la memburukkan bangsa sendiri, kalau melayu kena, bukan melayu umno je, tapi melayu pas melayu pkr turut terpalit.Kalau lu Melayu, lu pun kena, cina tak nampak parti apa yang lu sokong , tapi nampak sawo matang lu , hidung tak mancung lu, itu dah cukup melambangkan lu melayu. Kalau tahi orang umno busuk , tahi orang pas n pkr pun busuk. sejak zaman sekolah lagi memang gua banyak belajar denagn cina, esp kawan2 cina sebab mereka mahir matematik. bisnes pun gua belajar dengan cina. Cina cina jenis ni, kalau tak diracun puak puak jahat, mereka memang boleh buat kawan. Afterall nik ajis pun cakap , berkawan dengan syaitan lebih baik ...

ZATUL,  June 3, 2010 at 4:24 PM  

ini bangla kerja kat kilang tempat aku kerja nie kat balakong. bukan orang palestine nie... hmmmm...

pak wan,  June 4, 2010 at 2:07 AM  

politik kepartian..
fitnah merata-rata..
zaman nabi xde parti2 ni..
pki sistem khilafah..

amacm?

mhdzaki June 5, 2010 at 10:34 AM  

kelakar ada mamat tu suruh boikot jangan anta anak ke sekolah kerajaan...dia tau tak pemimpin pembangkang pun anta anak blaja kat sekolah kerajaan...lawak la mamat tu

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP