BABI - Ngeh Koo Ham DAP Menghasut Rakyat Untuk.........

Wednesday, August 25, 2010


Selamat Tinggal Malaysia?

Perakians are mourning. Do not force us to celebrate.
If forced to fly the flag, can we fly half mast?


Allow Perakians to mourn for this may be soothing to their souls. Allow them to wear black coloured shirts or even fly black coloured flags on 31st August, if that will help to alleviate the injustice that they are subjected to.

Has the Mayor of Ipoh been directed by BN Government of Perak to enforce the above said ruling? It sounds like imperial masters of the past forcing patriotism on the conquered subjects. It is like the Japanese who conquered the then Malaya and using force on the people of Malaya to host the Japanese flag and swear allegiance to the Imperial Japanese Government.

If the BN government and the Mayor of Ipoh insist that shop owners must fly the flags, may I ask if they are allowed to fly half mast?

Dated this 17th day of August 2010.

DATO’ NGEH KOO HAM
MP for Beruas
State Assemblyman for Sitiawan
Blogg BABI KLIK

Pergh...memang BABI betul lah si Ngeh Anak BABI HARAMJADAH ni. Jelas bersikap kurang Ajar dan tidak mencintaii Tanah Air Malaysia. Menghasut rakyat Perak untuk BOIKOT Hari Kebangsaan pula si BABI TONYOK ni.

Ini Ngeh dari DAPig sudah boleh keluar dari Malaysia. Kalau tak cintakan Malaysia maka BERAMBUS lah ke Negara lain. Jangan bersikap kurang ajar dengan kenyataan kenyataan sebegini yang telah menghasut Rakyat melakukan pekara yang tidak sepatutnya.

Komunis Menentang Kemerdekaan!!!
Ngeh DAP Menentang Sambutan Hari Kemerdekaan.

CIBAI!!!

Pihak KDN??? Hal sebegini tak salah ke?
Tak boleh di ambil tindakan ke?
Atau AMARAN akan di beri?

Psssttt...Bila lah celaka haramjadah DAP nak kena pulun???

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

14 comments:

babi gomok,  August 25, 2010 at 11:28 AM  

GOMO cinat lanchau,, kalau lu belum pernah makan BABI, baik DIAM!!! Kau tu tak tau daging babi lah makanan paling sedap sekali di dunia..

Kau tu tak ubah seperti NATO: No action, talk only. memalukan kaum kau sj..

kaum kau sendiri yg gagal, bangsa lain kau dipersalahkan. dasal pendengki, batu tahi bintang penghasut..

kalau kau belum pernah makan babi, meh aku bg resepi babi.
1. hidung, telingga, tulang rusuk babi, kulit lemak babi panggang
2. perut babi goreng campur darah babi beku
3. lidah babi masak kukus
4. daging babi kisar sumbat dlm wantan
5. kaki babi rebus dgn ekornya

Psstt...mesti gomo meliurkan kan dgr menu2 hangat diatas??

GOMO SEPATUTNYA BERTAUBAT.JANGAN INGAT DIA SAHAJA BETUL DALAM SEGALA-GALANYA.

Anonymous,  August 25, 2010 at 12:19 PM  

KUrang ajar punya apek makan babi, berak tak chaybok, Kan Ni nah Chow Chee bye punya komunis biaDAP. Muka macam babi hutan. Inilah teman rapat Nizar bintang tiga, yg sanggup pakai tangan sendiri dan chabokkan apek2 lanchow yg berak mencret. Inilah hebatnya Parti Ajaran Sesat yg dibawa oleh wali terompah jamban Nik Najis. Harap2 Hishamuddin Keris, Menteri Amaran Dalam Negri dapat memberi amaran sekeras kerasnya macam buah keras beliau. Inilah yg akan terjadi kalau Pemimpin2 dan menteri2 dalam Kerajaan tidak ada telur. Maka komunis BiaDAP ini bermaharjalela membuat durjana dan mengikut undang2 hutan rimba, Chow Chee bai punya apek lanchow.

Pemerhati,  August 25, 2010 at 12:28 PM  

Kaum Cina sekarang nak uji Kerajaan sejauh mana mereka boleh buat huru-hara sebelum Kerajaan bertindak.
Si Najib bodoh nak jaga hati kaum Cina sebab itu tak mahu ambil tindakan. Najib masih mengharapkan sokongan undi kaum Cina utk PRU13 nanti.
Mintak maaflah, kaum Cina akan menyokong DAP dan MCA dan Gerakan hanya akan jadi musuh dlm selimut.
ISAkan saja mereka yg buat hal ini!

Megat Alam Gempita August 25, 2010 at 12:47 PM  

17 August 2010 = Hari Kemerdekaan Repakbelik Indon, Ngeh bagi perutusan agar rakyat Malaysia terutamanya org Cina Ipoh boikot Hari Merdeka Malaysia. Demo anti Malaysia silang berganti di depan kedutaan Malaysia Jakarta. Sebelum itu Izzah buat statement kapal selam KDTAR tak boleh menyelam, Penang pulak nak keluar Malaysia, khatib Zakar galak berdoa utk LGE, Indon makin galak berdemo - byk kaitannya permainan pengkianat di Malaysia rupanya...

Anonymous,  August 25, 2010 at 12:53 PM  

Jangan risau..juboq seiful penyelamat umngok

joehan August 25, 2010 at 1:08 PM  

ade lg anjing2 kurap dap menyalak2 kt sini..byk bukti2 n artikel2 yg org2 komunis ni kuarkn menghina negara n islam..tp dieorg msh terhegeh2 skong pr..dahla tahap mentaliti pemimpin2 pr ni tahap longkang..lngsung xde semangat kenegaraan..pegi luar negara burukkn negara sendri..moga Allah membls ape yg org2 pr ni dh buat..memecahbelahkn umat n menabur fitnah je kejenye...

Anonymous,  August 25, 2010 at 1:50 PM  

Sekarang ni dah nampak lebih jelas perbuatan fuckatan yang tidak akan membawa rakyat kepada KEMAJUAN, KEMAKMURAN, KEADILAN DAN HORMAT-MENGHORMATI. Biar mereka tunjukkan perangai2 SAMSENG tu. Rakyat pun dah muak nak muntah tengok perangai mereka.

Fuckatan = gabungan parti yang lahir dari sifat marah dan dendam.

Anonymous,  August 25, 2010 at 1:59 PM  

jubor sepol jgn sebut ek....khas utk tuan penasihat sahaja...

dah suntut lg mau tangguh..

Anonymous,  August 25, 2010 at 2:14 PM  

cina babi. harkktuihh pada muka ngeh.

arm

AKUMelayu,  August 25, 2010 at 2:36 PM  

Anak haram punya babi gomok. Nama dh la babi, gemok haram jadah pulak tu... kau jangan nak kurang ajar sangat.

Bangsa pendatang sial, bangsa tak pernah berterima kasih. Bangsa tak pernah kenang jasa. Kau boleh serahkan passport kau sekarang.. kau boleh berambus dari Tanah Melayu ni..Ini Tanah Melayu, Ketuanan Melayu ade paham... kau orang tu pendatang.. PAS yang bersengkokol dengan parti haram jadah DAP boleh ikut sama berambus..

Anonymous,  August 25, 2010 at 3:09 PM  

isu ni semua x kan kemana...pencacai umno lebih suka isu juboq sepol...barang naik harga ka,tarif air dan letrik naik ka,tu semua pencacai umno x peduli.

HANYA JUBOQ SEPOL TALIAN HAYAT TERAKHIR UMNO

Pendekar Melayu August 25, 2010 at 3:33 PM  

pencacai anuar pun suka isu anuar tutoh bontot ..boleh buat modal time main sabun hak hak hak

Anonymous,  August 25, 2010 at 3:53 PM  

ALJUBURI
Perghhh..penjilat2 & anjing2 DAP xpuas hati ngn GOMO..xleh watper la melayu yg da jadi penjilat pungkok cina x cebok..heehee..marah betol dia orang ngn GOMO.hehee..

mata satu,  August 25, 2010 at 7:48 PM  

Aku pelik jugak kalau dap naik esok,agak2 minyak tak naik ke,tarif elektrik air semua turun ke?

Nak komplen tindakan gomen boleh saja,tapi janganlah jadi pengkhianat bangsa yg bersekongkol dengan komunis.

kalau nak gantikan BN ok,tapi carilah pengganti yg lebih baik bukan sampai hilang hak Melayu dan Islam.

Kalau nak pilih pemimpin carilah pemimpin yg bersih bukan peliwat yg suka berdolak-dalih dan berlidah biawak.

Memang takde hal nak tukar kerajaan,tapi bukan kerajaan sosialis dap(adik pap).Sekurang2nya pas kena jadi tonggak utama,ini hudud pun pas tak mampu cerita sekarang ni,takut kena sound dg karpal dan nazmi.Jadi sama jugak hudud tetap tak boleh dilaksana.

So,kerajaan jenis apa yg korang harapkan menggantikan kerajaan yg dianggap korup ini?Kerajaan yg anti Melayu Islam?

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP