GEMPAR - MB Selangor Ala Ala James Bond Menyiasat Pencerobohan Pejabatnya

Thursday, August 12, 2010



Camera di sembunyikan dalam pejabat Khalid Gagap MB Se;angor bagi merakamkan aktiviti harian Khalid Gagap? Benar kah Camera tersebut di sembunyikan???

Ya Allah, agak agak lah hang nak menipu Khalid Gagap oi? Kalau Camera di sembunyikan dan selepas itu anda menjumpainya yang hang pi Pegang buat apa? Kenapa tak terus panggil Polis untuk jalankan siasatan dan seterusnya lakukan ujian Forensik sama ada terdapat cap jari pada Camera tersebut.

Camera tersebut merupakan satu satunya bukti penting dalam Dakwaan Khalid Gagap ini. Bukan kecik punya hal ini Camera, bukti terpenting dalam mencari siapa dalangnya yang meletakkan Camera tersebut. Ini pun dah di kira satu Jenayah kerana Menceroboh premis dan juga melakukan Intipan terhadap peribadi seseorang.

Tapi pasal Apa hang ni Khalid GAGAP pi pegang Camera tu???
Apa ke Bodoh sangat Khalid Gagap ni?

Atau ada cerita lain yang di simpan Khalid Gagap? Kita boileh rumuskan beberapa fakta yang mungkin boleh memberikan jawapan dalam Isu Camera tersembunyi dalam Pejabat Khalid Gagap ini.

1: Camera tersebut telah dapat merakam segala urusan RASUAH Khalid Gagap dan apabila Khalid Gagap menjumpaiinya maka Khalid Gagap jadi gabra dan memadam memori yang berada di dalamnya.

2: Camera tersebut telah berjaya merakam hubungan SEKSUAL Khalid Gagap dengan Dot DOt Dot lalu Khalid jadi Gabra dan memadam memori yang berada di dalamnya.

3: YANG NI GOMO YAKIN TEPAT - Khalid Gagap yang meletakkan Camera tersebut dan sengaja mengada adakan cerita ini kononya bagi menarik simpati rakyat terhadap dirinya dan Pakatan Haram seolah olah ini semua kerja jahat UMNO/BN.

Tu rumusan yang Gomo andaikan berlaku memandangkan Khalid Gagap telah mencemarkan satu satunya bukti yang ada di tangannya. Dan Khalid Gagap pula tidak terus melaporkan kejadian itu kepada pihak Polis sebaliknya mengadakan sidang media atas isu yang di reka reka nya itu.


Cuba kita semua baca balik kenyataan Khalid Gagap kepada media yang di siarkan malaysiakini:

"Saya sedang melakukan tugasan apabila terdengar bunyi dan sebaik mencari di seluruh bilik saya menemui alat perakam video itu yang disorok di belakang langsir bilik saya," katanya selepas mempengerusikan mesyuarat mingguan exco negeri.

Beliau memberitahu perkara itu kepada wartawan pada sidang media hari ini dan berkata pihaknya selepas menjalankan siasatannya sendiri. Tambahnya, beliau juga sedang mempertimbangkan bagi membuat laporan polis.

“Kita akan melihat dahulu rakaman supaya menyenangkan kerja polis. Jika kita dapati ada keperluan, barulah kita akan membuat laporan polis,” katanya.



Hua hua hua...Hangpa tengok lah kebodohan Khalid Gagap MB Selangor ni. Dah kata pejabatnya nya di Ceroboh tapi Khalid menjalankan siasatan nya sendiri pulak. Lepas tu nak pertimbangkan sama ada nak buat ataupun tidak laporan Polis. Kalau Pejabat kena ceroboh tu wajib lah buat laporan Polis. Pasal apa nak fikir fikir dulu?

Khalid Gagap juga kata nak Lihat dahulu rakaman tersebut bagi menyenangkan tugas Polis. He he he, yang ni kelakar beb. Khalid Gagap nak tengok apa dalam Camera tu? Kalau ada benda PANAS agak agak Khalid PADAM atau Tidak? Masing masing boleh Fikir benda semudah ni.

Khalid Gagap juga mengatakan:

"Saya dah teliti tiada apa cuma rakaman menunjukkan saya bertemu dengan beberapa pihak dan urusan harian biasa,"

"Saya akan teliti dulu rakaman CCTV sebelum serahkan kepada pihak berkuasa, jika mereka ingin datang untuk membuat pemeriksaan juga tiada masalah,"

Khalid Gagap sekarang dah jadi James BOND Beb, Untung Rakyat Selangor kerana mempunyai seorang MB yang ala ala James BOND. Siasatan sendiri Khalid Jalankan Fuh, hebat MB ni. Belum pernah lagi ada MB yang sehebat Khalid gagap dalam menjalankan penyiasatan sebegini. He he he

Gomo nak pesan kepada semua rakyat Malaysia khususnya rakyat Selangor, Anda semua ada tengok CSI tak? CSI Vegas? CSI Miami? CSI New York? Kalau siapa yang tonton pasti tahu bukti di tempat kejadian tidak boleh di sentuh sehingga pakar forensik sampai. Tapi Khalid Gagap ni pulak dah sentuh bukti yang ada. Agaknya Khalid Gagap takde TV kat Rumah kot?

Harap ada Rakyat Selangor dapat membuat laporan Polis kerana Pejabat Menteri Besar telah di cerobohi. Kita pi buat report Polis, tolong Khalid Gagap ni. Bila laporan Polis di buat maka Polis akan jalankan siasatan. Harap Penceroboh berjaya di tangkap. He he he

Psssttt...Kalakar betul Khalid Flinstone ni..ha ha ha

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

29 comments:

Anonymous,  August 12, 2010 at 4:49 AM  

bukankah sepatutnya panggil je polis terus? melainkan ada yg nk disembunyikan? lagipun la, kalau ada org nk rakam takkan la pakai camera bagak besar cam gajah? sure pakai pin hole spy camera wireless beb...

Anonymous,  August 12, 2010 at 5:05 AM  

kalid tak tgk csi.kalid tak anggan astro kot.hehehehehe..khalid dah nak jadi hero tamil.huhuhu
mj atam

Anonymous,  August 12, 2010 at 5:48 AM  

bulan ramadhan bro..
bawak bertaubat sebelum mati..
kalau khalid tak tengok csi, bro mesti tak tgk citer tanah kubur terbitan astro..
fitnah memfitnah seksa teruk dlm kubur nnti..
insaf la..

Anonymous,  August 12, 2010 at 6:13 AM  

gomo...
puasa x???

Anonymous,  August 12, 2010 at 6:15 AM  

hang tgk csi ka gomo....??
hang pandai ka BI...????
skolah pon takat spm...bi tahu cakap DONTOKSHIT ja...then baru tgk csi 2 3 episod tros bangga...hahaha
lawak gomo yg dungu

Anonymous,  August 12, 2010 at 6:24 AM  

TEORI PAKAR KAMERA:
1. KAMERA TU JENIS PAKAI BATERI, MAKNANYA PALING LAMA 4-8 JAM-
MAKSUDNYA MESTI DARI ORANG YANG SELALU BOLEH KELUAR MASUK PEJABAT MB - MAKSUDNYA PEMANTAUAN DIBUAT HARI KEHARI - KAMERA JENIS INI TIDAK AKAN DIGUNA OLEH PAKAR KAMERA UNTUK BUAT PEMANTAUAN - DALAM PASARAN SEKARANG ADA BERATUS JENIS KAMRA YG LEBIH CANGGIH SEKIRANYA NAK JADI SPY.
2. KALAU GUNA KAMERA LETAK BELAKANG LANGSIR NAK BUAT APER??? SETAKAT NAK RAKAM SUARA??? PAKAI KAMERA VIDEO RAKAM SUARA ADALAH TIDAK BIJAK KERANA KUALITI VIDEO UNTUK RAKAM SUARA ADALAH TIDAK BAGUS.
3. KENAPA MB N TERESA TERUS PEGANG KAMERA TU DAN BUAT SIDANG AKHBAR DULU BARU REPOT POLIS??? - MAKSUDNYA MB DAH TAHU SAPER DALANGNYA (ORANG SENDIRI) - KAN DALAM BANGUNAN ADA CCTV DAN SEBELUM MASUK OPIS MB PUN ADA CCTV - MB SENGAJA NAK OPRTUNISKAN SITUASI NAK SALAHKAN UMNOLAH.

Anonymous,  August 12, 2010 at 6:48 AM  

Itu yang saya heran sangat, si khalid ni, gagap-gagap pun jadi menteri besar.
Pastu orang yang bercakap tentang beliau tak ada apa pun, sekadar cakap saja.Jadi lebih baik kita buat kerja kita saja, kalau kita tak suka mungkin pilihanraya akan datang kita jangan pangkah beliau, kita pangkah pula Noh Omar.
Khir Toyo kita dah bagi peluang, beliau pun berjaya, dapat juga beliau bina rumah yang besar, rumah kita tak besar-besar lagi.
Jadi kali ini kita bagi peluang pula Dekat Noh Omar.

Anonymous,  August 12, 2010 at 7:37 AM  

anon August 12, 2010 6:24 AM

a'ah la weh...
kenapa gak ek sepol jumpa najib dulu b4 repot polis...
semoga terbuka mata...jgn nak pusing plak
hahahaha...kantoi teruk

Anonymous,  August 12, 2010 at 7:56 AM  

Anon August 12, 2010 7:37 AM

Sapa yg kantoi brother...

Yg si saiful jumpa DSN dulu sebb tu kes melibatkan maruah DSAI tu sendiri. Dan sebab2 keselamatan.

Yg MB selangor ni, ape sebab dia buat statement media dulu??? atau naper dia tak jumpa DSAI dulu? Adakah ia melibatkan maruah "SESEORANG" atau sebab2 "KESELAMATAN"????

report polis kemudian tu belakang kira la untuk dua dua kes kat atas ni...amacam kantoi teruk nampak tu

Anonymous,  August 12, 2010 at 7:58 AM  

haaa aku tau... sebenarnye kamera besar bagak macam tu untuk rakam pemandangan selangor dari pejabat MB untuk buat letak wallpaper@gambar kenangan dalam komputer MB kot sebelum dia tak dapat rakam gambar lagi untuk lepas pilihanraya nanti... tapi sudah luper daa tinggal kat belakang langsir... cuber tanya MB dia ada berapa byk kamera.. sssatu..ehhh tiga kamera aje..

Megat Alam Gempita August 12, 2010 at 8:32 AM  

Teori lain;

i.MB sebenarnya tengah lobi kerajaan Selangor untuk tambah CCTV dalam bangunan pejabat namun peruntukkan tak der. Isu ini dijelmakan untuk push kerajaan salur peruntukkan. Kontraktor pasang kamera anak buah Ronnie Liu dah masuk tender dan confirm dapat.

ii. MB akan mengeluarkan arahan mengharamkan HP masuk jabatannya kerana selama ini terlalu banyak 'rahsia dalaman' kerajaan PR bocor seperti surat, skandal dsbnya yg dilakukan sendiri oleh orang dalam.

iii. MB yakin penyokong bingai PR akan mendakwa SB/UMNO punya kerja utk mengintip Khalid setelah byk skandal terbongkar. Jadi dia boleh spin isu dan dakwa PDRM,SPRM, Forensik dan pegawai keselamatan dalaman takde kredibiliti menyiasat krn mereka dilantik oleh Kerajaan Persekutuan. Any more?

MB oi orang lain ko boleh spin...

Anonymous,  August 12, 2010 at 8:40 AM  

anon August 12, 2010 7:56 AM

aduh...pusing pulak dah
mula2 kata knape x jumpa polis dulu, the pusing kata blakang kira plak...

bila statement kantoikan sepol menggelabah pusing nak pertahan..hahak

jgn pusing2 naa....kahkah

Anonymous,  August 12, 2010 at 10:26 AM  

Kamera itu besar sangat letak mcm mana kat belakang langsir tu...?tergantung ke..mana boleh berdiri..lagi pulak tu siapa ada LCD.dah periksa ke berapa lama bateri tu leh bertahan dan khalid gagap kata ada bunyi..mana ada kamera digital keluarkan bunyi..kalau habis bateri pun lens optikal akat masuk sendiri dengan senyap atau tak masuk langsung sbb bateri dah habis..nak tengok juga hasil rakaman tu(masih ada lagi ke tak)tengok mcm mana gambar tu samada centre baik atau tongganglanggang punya rakaman..hai khalid nak buat cerita tak berjaya..dahlah bukti ko hilangkan..pastu nak buat cerita kena rakam curi..kalau ada rakaman rakyah nak tengok..mesti ada rakaman kalau tak ko takkan buat statement mcm ni..Allah tunjukkan mana yang benar...

Anonymous,  August 12, 2010 at 10:38 AM  

Tahniah,ketua menteri Selangor ada uda tubuhkan CSI sendiri... yang lucunya CSI diaorang boleh buat sidang akbar lagi... esol lusa mesti ada uda keputusan siapa yang menceroboh bilik ketua menteri...saya agak2nya mesti diorang kata UMNO yang buat. hehehe

Anonymous,  August 12, 2010 at 10:40 AM  

Tu kemera murah...mana sesuai guna untuk mengintip. dan yang pelik sekali kemera mana boleh keluarkan bunyi..sah la diorang buat2 ceta

Anonymous,  August 12, 2010 at 12:45 PM  

Apa le punya bangang orang yang buat kerja mengintip ni.....Kamera saiz besar kepala kalid gagap...adoooii iii punya le bangang....kalau nak saiz yang lebih kecil sebesar lidi penyapu pergi le kat Plaza Imbi sana....bodoh punya menteri besar..saja nak tukar topik jual pasir haram......ini kerja orang dalam Pakatan rakyat selangor...jangan nak tuduh-tuduh orang lain le weeiiii.....

Anonymous,  August 12, 2010 at 12:58 PM  

Itu kamela elizabet wong letak sebab dia syak YB Khalid ada fair dgn teresa cock. YB teresa kerap masuk pejabat khalid, elezabert sudah jeolous maa..

Anonymous,  August 12, 2010 at 1:34 PM  

lo besor nye kamere james boond tu.
aku geli hati tengok nyonya baju merah tu ..terlopong kunon nye...entah lah pr ni ...macam macam hal,benda gini buat sidang media...malu nye aku ....

Anonymous,  August 12, 2010 at 1:50 PM  

BENDA MACAM NI PUN MB NAK BERITAHU SATU DUNIA...MACAM TAKDE KERJA...

Anonymous,  August 12, 2010 at 1:58 PM  

engko ni baik renung-renung lar diri, terutama masa bulan Ramadhan, buat apa nama digelar Muslim, tapi personaliti mencemarkan nilai-nilai agama. hipokrit gila. sebiji sebulat Melayu yg tdk berfikir, tau cakap besar je, dan aggresif secara buta. ish.

Anonymous,  August 12, 2010 at 2:06 PM  

hebat2 exco PR ni .. dulu tangkap lori pasir pakai kain pelikat, la ni dapat detect kamera ( yang tak canggih langsung)

Anonymous,  August 12, 2010 at 2:10 PM  

hahaa..itu camera ka mp3/4 player? kah kah kah..

Anonymous,  August 12, 2010 at 4:18 PM  

ha ha ha, mcam macam komen dalam ni. aku suka semuanya. apa pun khalid gagap dan pakatan rakyat tidak layak mentadbir negeri selangor apalagi untuk mentadbir Malaysia kelak.

Anonymous,  August 13, 2010 at 7:15 AM  

ha..ha...ha..lawak...lawak...lawak...

Anonymous,  August 13, 2010 at 10:42 AM  

biasa la beb, kalau dah terdesak, mcm2kerja diaorang buat nak dapatkan perhatian semula selepas kena belasah dengan Gelombang SSDE tu, nak bukak cerita lain la pulak. Ini semua nak selamatkan diri masing2 la. lepas tu siap kat ini kerja UMNO yang buat. Puuiih.....tak masa UMNO nak buat kerja2 tak pro mcm ni. ni semua kerja bajingan2 pelahap kat dalah menara SUK tu la...dah banyak pig2 keluar masuk setiap hari. tah apa kerja pun tak tahu.

Anonymous,  August 14, 2010 at 1:47 AM  

Khalid padam tanpa menunjukkan rakaman dalam perakam tersebut membuktikan ada kerja rasuah dan seks yang dilakukan Khalid dalam biliknya.

Dia ghaba pungkoq Elly, Tresa Kok sapa tahu?.

Dah padam hilang bukta.

Anonymous,  August 14, 2010 at 7:58 AM  

Aku ingat kan Papa Gomo jer yang suka wat cerita lawak....Kalid Gagap pun pandai buat lawak....hahahhahaa...oops Tok N.ajis cakap ketawa lelebih bulan puasa ni makruh....lantok leee dah lawak sangat.... hahahhahahha hahahhaha huhuhuhuhuhuh

Anonymous,  August 16, 2010 at 3:28 PM  

kamera cap PKACKO
ada pembesar suara
ada butang set up, photo, stop. vol+, vol- dan entah apa kat bawah tu.
skrin LCD lebih kurang 3 inci
boleh beli ni
MB ada stok tak...

Anonymous,  August 18, 2010 at 1:28 PM  

berhati2 semua bila membuat komen...FITNAH yang dilakukan walaupun hanya sekadar komen di sini tetap akan disoal di akhirat kelak...jangan agama saja Islam tetapi perbuatan, tulisan, perkataan tak ubah seperti orng kafir...bertaubatlah jika masih mangaku Islam

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP