GEMPAR - Siapa Rashid? Mengapa Rashid Bersama Anwar Ibrahim Dalam Bilik Perpustakaan???

Tuesday, August 17, 2010



Siapa yang kak Wan cukup risau sehinggakan mengarahkan Ezam menunggu Anwar Ibrahim keluar dari bilik PERPUSTAKAAN???

Jeng Jeng Jeng

RASHID OTHMAN!!!
Siapa rashid ini? Apa hubungannya dengan Anwar Ibrahim? Bodyguard Anwar kah? Pegawai Khas ka? Pembancuh Kopi kah? Atau Apa apa an aja.....

Cerita taknak panjang panjang wahai rakyat Malaysia, namun kita minta Kak Wan Isteri Anwar Ibrahim BERSUMPAH tidak mengenali lelaki di dalam gambar ini. Dan kami minta Kak Wan untuk MENYAMAN Ezam kerana mengeluarkan cerita ini.

Nurul Izzah Anak Sulung Anwar Ibrahim pun boleh turut sama dengan Ibunya Kak Wan BERSUMPAH tidak mengenali lelaki bernama RASHID ini. Mereka sekeluarga Anwar Ibrahim dan beberapa kenalan rapat Anwar Ibrahim tahu Siapa Rashid ini.

Sila jelaskan kepada Rakyat Malaysia siapa RASHID ini dan apa hubungannya dengan Anwar Ibrahim. Jelaskan segera kerana jika tidak akan Kami Dedahkan siapa RASHID ini.

Harap Penyokong PKR tanya kepada Anwar Ibrahim siapa Rashid ini dan kalau boleh tanya sekali:

"MENGAPA RASHID HADIR KE KONDO
MASA KEJADIAN LIWAT BERLAKU"


Jeng Jeng Jeng.....

Psssttt...Amboi amboi amboi...hebat Anwar ni, bukan 2 atau 3 tapi 4 sekali dia pasang...

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

93 comments:

Anonymous,  August 17, 2010 at 9:28 PM  

ari ni anwar bersumpah laknat depan ulama yang mengatakan die tk meliwat.demi allah dan rasul secara automatik aku akan jd orang barisan hadapan yang akan mempertahankan anwar...tp aku yakin sampai kiamat pun anwar tk kn berani bersumpah.sbb die mmg betul2 melakukn perbuatan keji tu....sanggup kah kita menerima seorang peliwat menjadi pemimpin negara kita.....???????????

Anonymous,  August 17, 2010 at 9:57 PM  

Malam2 atas katil...

Kejijah : Macam mana ni, dia orang dah bising2 suruh I sumpah?
Juburi : Pandailah I cakap nanti. U sumpah satu perkara je...sumpah tak tinggalkan I...sapa nak teman I pegi court nanti!

Anonymous,  August 17, 2010 at 10:03 PM  

9:28 pm

apalah punya bangang otak ko...kalau Nuar bersumpah dia tidak liwat macamana?....adakah kes liwat dia yg sedang dibicarakan akan dihentikan serta merta dan dia dibebaskan serta merta, kerana cukuplah sumpah sahaja utk menafikan segala perbuatan jenayah....bodoh betul!!!


Aku cadangkan Nuar bersumpah sekarang dia tak liwat sebab keputusan penghakiman pun dah dekat dah ni...dia masuk mahkamah dan bersumpah depan hakim bhw dia tak buat..dan hakim pun terima sumpah dia dan dia dibebaskan...amacam?

sebab bila dah sumpah tak perlu lah lagi bicara mahkamah...buat apa?
macam Najib bersumpah tak kenal dan tak bunuh TUYA, kes tu dibuang gitu sahaja sebab najib dah sumpah...

apalah cipan punya akal org umno nih!!! sepol sebok sumpah, skrg plak semua pasukan pendakwaan terpalit dgn pelbg skandal sbg tanda bala sumpahan sepol...


sepatutnya sepol kena sumpah lah lagi menafikan dia berasmara dgn Farah...buat apa suruh Nuar sumpah?...


kenapa sepol menikus tak nak sumpah kali ke dua?....


pemikiran org umno ni memang bangang!!!

sikit2 sumpah..sikit2 sumpah...last2 jd sesumpah macam ezam!!!

Anonymous,  August 17, 2010 at 10:42 PM  

WOIII anon 1003

Kau lagi benggap!!!!! apa kena mengena sepol kena bersumpah pasal si farah plak tu...Kau ni bodoh tau tak,kau lebih percaya dgn si pelarian botak anak raja sial tu ka (rpk)ada empat org saksi ka...bila masa dia buat hubungan intim sedangkan si sepol ni saksi mangsa dan saksi utama kes dia di liwat oleh penjubur anwar.sudah tentu sepol nini di awasi dgn begitu ketat ada masa ka nak buat perkara intim.kalau si jubur tu ada lah dan si rpk kepala botak tu berpeluk dgn betina mat saleh siap ada gambar lagi.org mcm ni pun ada org percaya.makan inum dia pun tak jelas halal ka haram..

woooo kalau si anwar jubur tu kamu mintak 4 org saksi la apa la bersumpah tak mau... setidak2nya si sepol tu bersumpah yg butuh anwar tu masuk dalam dubur dia...kau nak kata apa???

susah betul nak di perbetulkan otak org2 yg menyokong pakatan balun jubur rakyat ni...BENGGAP GILLERRR

Anonymous,  August 17, 2010 at 10:46 PM  

10:03

Ngok....juburi tu kena sumpah sebab dia orang islam. Ko ni memang dah sesat sebab mengutuk sumpah dalam islam. Perkara ini tercatit dalam Al-Quran.

Nak tunjuk pandai tapi sesat dan songsang!

Anonymous,  August 17, 2010 at 11:10 PM  

10:42 dan 10:46

ko berdua memang beruk dan baghal, sudah lah beruk, bangang lagi...

10 : 42
Ko merapu2 pasal RPK kenapa? ko tak jawab pun persoalan aku...iaitu kalu Nuar bersumpah tak liwat sekarang, maka perbicaraan dia sudah jd tidak sah kerana Sumpah dlm Islam lbh tinggi nilainya dgn hukuman civil...tak yah lah nak bicara2 buang masa jer..lbh baik nuar sumpah tak buat, habis cerita dan tutup kes....

ko jawab persoalan tu lah, bodoh!!! ni sebok sumpah-sumpah-sumpah...dah lah dungu cakap lgi lah bodohnya...

10 : 46

Ko sapa nak tuduh org sesat? ko maksum ke?...bila aku persoalkan pasl sumpah, ko kata sesat plak..tapi sepol bersumpah konon nak ikut islam, tapi Nuar nak bawa ke mahkamh syariah...tak mahu pulak...dan sepol sumpah sblm bicara dan sblm keputusan penghakiman...di sini jelas bhw sepol lah yang mempermainkan hukum agama...dgn bersumpah menuduh dia diliwat maka dgn ini belum bicara lg sepol sudah menghukum Nuar bersalah!!! betul kah cam tu?


dan bagi kedua2 lembu di atas...

jika Nuar bersumpah skrg dia tak buat liwat tuh...maka tak perlu lah lg nak bicara sebab dgn sumpah sudah cukup utk tidak dibicarakan di mahkamah....kaalu cam tu mana2 penjenayah tak perlu bcara, cukupah dgn sumpah tak buat, pasti lepas...

samalah dgn sepol celaka tu...dia sumpah tuduh Nuar liwat dia, maka implikasinya cukup berat, iaitu dgn sumpah dia itu maka secara automatiknya Nuar sudah dihukum bersalah sblm bicara....mana keadilan di situ?...

dan apakah pulak implikasinya jika hakim kata Nuar tidak bersalah meliwat sepol pd penghakiman nanti?...apa jd dgn sumpah sepol?...maka siapa pembohong?

Anonymous,  August 17, 2010 at 11:29 PM  

woi penyokong nuar...

ko paham ke civil and syariah...

kalau nuar sumpah sekarang sama macam sumpah lian, nuar akan dapat sokongan padu seluruh umat melayu di malaysia. janji dia sumpah. menang kalah blakang kira. cuba ko tuduh org kat klg ko curi ayam, kalau dia bersumpah tak curi ko pukul tak? apsal tak pukul? itu curi ayam. apath lagi kes berat. sekarang aku tuduh ko bezina, ko berani tak bersumpah? antara aku dan engkau je. kalau ko bersumpah, keraguan aku akan hilang dan laknat akan menanti kalau ko bohong. susah sgt ke. paham ke sekarang...

pasal kat makamah civil skrang, tengokla bukti mcmana nanti.

nak tanya satu lagi, kalau anwar bersumpah laknat sekrang, aku janji kempen bantu pkr, ko nak tak? aku nak sokong pkr tapi nuar sumpah dulu... amacam..? ada berani?

satu lagi, nuar rugi apa kalau sumpah laknat? untung ada la. tapi pelik apsal tak nak untung. aku tak nak ord dengar nuar penah sumpah itu dan ini, aku nak fresh dan dihadiri ulama. buat mcm proses lian.

Aku doa mudah-mudahan Allah memberi petunjuk. mcmana nak buat lagi. nuar tak nak sumpah.

Anonymous,  August 18, 2010 at 12:08 AM  

mcm ni lah, cuba ko kemut jubo ko 2 hari apa jadi ,,, kah kah kah

Anonymous,  August 18, 2010 at 12:24 AM  

malu la anon12:08 kalu mak ko tau perangai ko cm nie.itu je yang ko dpt jawab...cetek otak akibat selalu diliwat...hehehehehehehehhehehehehehehheheheheheh

Anonymous,  August 18, 2010 at 12:46 AM  

ORANG ISLAM DILARANG BERSUMPAH

Sesungguhnya, Allah Ta’ala melarang sumpah dijadikan sebagai alat menipu, “Dan janganlah kamu jadikan sumpah-sumpahmu sebagai alat penipu diantaramu yang menyebabkan tergelincir kaki(mu) sesudah kokoh tegaknya dan kamu rasakan kemelaratan (didunia) karena kamu menghalangi (manusia) dari jalan Allah dan bagimu azab yang besar.” (QS. An-Nahl :94).

Dari Abu bakar r.a, Rasulullah Saw bersabda: “Maukah kalian semua jika kuberitau tentang dosa paling besar diantar dosa-dosa paling besar ?” kami menjawab ” sudah tentu wahai Rasulullah.” lalu, sambil berbaring beliau Saw bersabda: “Pertama, syirik kepada Allah, lalu durhaka kepada orang tua…” lalu tiba-tiba Rasulullah duduk tegak dan bersabda: “yang ketiga sumpah palsu dan saksi palsu. “Rasulullah terus mengulang-ulang yang ketiga ini sampai para sahabat gemetar dan berkata: “seandainya Rasulullah diam” karena takutnya para sahabat mendengarkan kata sumpah dan saksi palsu yang diulang terus menerus oleh Rasulullah.” (Hr. Bukhari Muslim).

Betapa beratnya dosa dengan sumpah palsu apalagi untuk mengaibkan orang lain demi untuk kepentingan peribadi.

Jauhilah sumpah palsu dan raja sesumpah.

Dah banyak kali aku bagu tau kat sini tapi puak puak UMNO ni x faham faham....inilah yg di katakan BODOH sombong..

papagomo, ko ni manusia ke jalang?
Bulan bulan puasa pun ko nak memfitnah ...x habis habis ko ni GOMO.

Anonymous,  August 18, 2010 at 1:11 AM  

11:10

Ngok...dah sah ko memang sesat dan bodoh sombong!

Anonymous,  August 18, 2010 at 1:18 AM  

Tak payahlah nak bentangkan hadis. Semua orang tahu kalau menipu bersumpah memang berdosa.

Lagi sesat kalau memanipulasikan ayat Al-Quran untuk mempertahankan orang yang meliwat!!!

Wake UP! August 18, 2010 at 1:51 AM  

Kalau sebuah kapal terbang boeing boleh dipanah petir hingga pecah 3, apakah seorang peliwat yang bersumpah tidak meliwat tidak akan dipanah petir yang sama?

Tu pasal tangguh-tangguh. Tak nak bersumpah pun.

Anonymous,  August 18, 2010 at 4:46 AM  

astagfirullahhala'zim .....

Dah sesat kat anon di atas yg kata umat islam dilarang bersumpah ....

“Marilah kita memanggil anak-anak kami dan anak-anak kamu, isteri-isteri kami dan isteri-isteri kamu, diri kami dan diri kamu, kemudian marilah kita bermubahalah kepada Allah dan kita minta supaya laknat Allah ditimpa ke atas orang yang berdusta.” (Ali Imran: 61)

Dosa besar tu kalau sumpah palsu ... memang kena laknat la ... sumpah nih bukan bertujuaan utk menggugurkan kes kat mahkamah (mahkamah tu mahkamah sivil, bicara la dulu baru tahu saper salah saper betul). itu kena faham. sumpah ni bertujuan utk mengelakkan berlakunya fitnah secara berterusan....

Kalo si A bersumpah laknat mengatakan dia tidak melakukan zina, berdosa utk orang mengatakan si A nih berzina (wlaupun pada hakikatnya dia berzina). Sbb selepas bersumpah laknat, dah jadi hal antara si A dgn Allah.

Tetapi kalaulah si B mengatakan si A berzina, dan si A pulak tak mahu bersumpah laknat ... mcm mana la orang nak yakin si A ni tak berzina ... fikir logik sama la ...

Jgn fikir ttg kalo bersumpah boleh gugur kes di mahkamah. Cuba fikir ttg dosa fitnah yg orang mcm papagomo nih buat (tu pun kalau betullah Anwar tak liwat). Kalau anwar boleh bersumpah laknat ... saya percaya Gomo takkan kuarkan cerita2 mcm nih .... tapi skarng nak kat Gomo fitnah pun tak boleh ... kalau stakat denied saja sapa pun boleh .... cuba denied dgn cara bersumpah laknat. sekali pun dah cukup ...

Anonymous,  August 18, 2010 at 6:11 AM  

gomo nih makan gajila liwat ka x liwat ka dia peduli apa dah keja dia,
cuma setiap yg kita buat pasti ada kifarah, balasan,hukum karma,
esok lusa kena kat anak bini seniri
baru ada akai

Anonymous,  August 18, 2010 at 8:15 AM  

ALJUBURI
Kesian -kesian...kesian..apa nak jadila dengan pemuja peliwat tegar nie..sampai bila la gak nya mata hati dia orang nak tertutup..pekara yang mudah pon nak di complicated kan...guna la akal pemikiran yang waras bukan taksub pada individu secara membabi buta..wahai pemuja peliwat tegar, korang cuba la pikir balik , sapakah orang yang mula-mula menuduh hamba Allah tu peliwat? Karpal Sigh , Mat Sabu mereka2 ini la orang yg mula2 mengatakan Anuar penjubur!
Sampai di gelarnya Aljuburi oleh Mat Sabu, kalo dulu mereka tuduh camtu leh la kata fitnah, sekarang da ada pengadu jubor kena rodok ngn Anuar, hah..lawan la bukan tangguh, ini korang tengok la sendiri muka Anuar tu camner..hee..hee..pikir la di luar skop politik dan kepartian..ini apa hal semuanya nak di libatkan politik..korang yang beragam islam taukan penjubor nie nabi Muhammad s.a.w. tak ngaku umat? Nak gak penjubor jadi pemimpin korang?
Tapi kalo otak da kena liwat takleh watper la..da takleh pikir dengan waras kot ..

Anonymous,  August 18, 2010 at 8:31 AM  

KAHKAHKAHKAH woi pencacai umno bila nak cerdik ni,lama aku tunggu ni..KAHKAHKAHKAH

ni aku nak habaq,ustazah fatimah zahra kata (hangpa tengok youtube),orang suka bersumpah ni orang yang munafik..ada kebenaran di situ..

sebab apa aku kata lagu tu,sebabnya anwar pernah bersumpah semasa kes liwat 1 dulu dalam ceramah dia (tengok youtube),pasai pa hangpa xboleh terima yang tu dulu??,..nak bersumpah ni mana2 pon boleh,x dak pon suruh p masjid pegang Al-Quran..tu style orang yahudi dengan kristian..mungkin sebab tu dia dah x mau bersumpah,takut dikatakan munafik..dan sheikh yusof al qardawi pon nasihat kan dia jangan bersumpah..


perbicaraan kes sepol ialah kes rogol/liwat dan tempatnya ialah di mahkamah sivil. Jadi, apa gunakan Sepol bersumpah diluar mahkamah , di atas masjid dengan pegang Al-Qur'an, yang dia kata adalah mengikut cara Islam ?.kepada anon yang kata buat sumpah ni macam proses li'an..sedara,li'an lain,ni kes liwat..bagi paham dulu,baru bawak mai cerita

sepol bersumpah di atas masjid pegang Al-Qur'an itu masalah dia sendiri. Walaupun dia cabar Anwar sumpah balik, pada pandangan aku x perlu Anwar buat macam tu pasai dia sudah laporkan perkara Qazaf di mahkamah syariah. Maknanya Anwar menggunakan cara syara' untuk mempertahankan dirinya.

sepol ni dah mulakan trend baru dalam malaysia,dulu mana ada penjenayah atau yang mangsa p bersumpah??,pasai pa kes anwar ni tiba2 beria2 bersumpah,ni nak beri persepsi awal pada orang ramai,yang anwar tu bersalah,sebabnya ramai orang malaysia ni jahil..sepol bersumpah,anwar xbersumpah,dah jatuh hukum,macam tu??..kalau macam tu aku sarankan malaysia ni tubuhkan mahkamah sumpahla..KAHKAHKAHKAHAKH

Anonymous,  August 18, 2010 at 8:46 AM  

mat sabu dengan karpal bukan bodo,dulu dia kata kat anwar berunsurkan politik..mat sabu dengaq pon dari khabar angin yang disebarkan para2 propaganda umno madet,depa pon ngaku masa tu madet suruh sebar risalah2 yang mengatakan anwar ni meliwat..smpai kat mat sabu dengan karpal memang makanan depala nak burukkan kerajaan masa tu..mat sabu pon dah mintak maaf dengan anwar,masa dia melawat anwar kat hospital di jerman dulu

ni aku nak habaq lagi,aku nak bagi hangpa cerdik ni..pasai pa anwar p tangguh kes dia banyak kali,bukan anwar ja yg dok tangguh,kadang2 hakim pon p tangguh,hangpa toksah dok caya dengan gomo ni,dia ni fasiq..ok berbalik pada kes anwar tadi..anwar tangguh sebabnya dia mintak segala laporan doktor,senarai saksi dan jugak rakaman cctv dari pihak pendakwa,pasai pa depa x bagi kat team pembelaan??..kalau macam tu,macam mana team pembelaan nak berhujah,menang free la kat sepol..anwar tau kot mana pon dia akan masuk dalam jugak,dont worry pencacai umno semua..tapi dia nak masuk dalam pon,kenala melawan dulu,nak tunjuk kat seluruh dunia yang sistem kehakiman kita ni dah tunggang terbalik..bagi paham dulu proses mahkamah macam mana,pastu bawak mai cerita,aku pon xpaham,tapi aku belajaq dari banyak sumber,blog2 umno pon aku bukak,bukan macam hangpa,utusan dengan berita harian ja..KAHKAHKAHKAHKAH

Anonymous,  August 18, 2010 at 9:05 AM  

Sepol bila lagi nak sumpah kali kedua menafikan ada hubunga asmara dgn Farah?


bila?..bila?

GOMO ni Islam ke?...cuba tengok posting dia pukul berapa? pukul 8:28 mlm, maknanya waktu ni org Islam sebok ke masjid/surau nak solat Isyak dan Tarawikh...tp waktu ni Gomo masih sempat lagi buat posting...dah lah tu fitnah pulak tu!!!!

Anonymous,  August 18, 2010 at 9:20 AM  

sat2 nanti hangpa keliru,hangpa pencacai umno ni otak lembab,kahkahkahkahkah...'depa' yang aku maksudkan tu bekas para propaganda madet yang dah mengaku madet yang suruh sebar cerita pasal liwat ni..bukan mat sabu dan karpal singh

joehan August 18, 2010 at 9:31 AM  

hahaha..pencacai taik nuar juburi..pendirian pok nik sblm sepol angkt sumph dlu adlh pok nik kate blh mubahalah..pas sepol brani angkt trus pok nik spin plak..hipokrit btul..idea sumpah mubahalah ni pon dtg dr bekas mufti perlis..dr asri yg pas terhegeh2 ajk msk parti die tu..dr asri lbh btul pandangan die sbb xseblhkn mn2 pihak..

dlm quran pon ade sbt psl mubahalah ni..Dalam Surah al-Imran Ayat 61 Allah berfirman yang bermaksud: “Kemudian sesiapa yang membantahmu (wahai Muhammad) tentang kisah Isa sesudah datang ilmu (yang meyakinkan ) kamu, maka katakanlah (kepadanya): “Marilah kita memanggil anak-anak kami serta anak-anak kamu, dan perempuan-perempuan kami serta perempuan- perempuan kamu, dan diri kami serta diri kami, kemudian marilah kita bermubahalah kepada Allah dan kita minta supaya laknat Allah ditimpakan kepada orang yang berdusta.

wei pencacai taik nuar juburi..janji Allah janji yg pasti.tgk betapa brani nyer sepol bersumph bahawa dia diliwat..dlu konon2 lps bersumph org2 pr buat fitnah kate sepol sakit sbb kne laknat..buat fitneh je kjenyer org2 pr ni..tp budk tu elok je..

satu lg to anon August 18, 2010 12:46 AM...sudah2 la spin tu wahai pencacai taik nuar juburi..sumpah yg dilarang dlm islam adalah sumpah palsu..tp sepol punye sumph xpalsu pon..aku jamin smpai kiamat pon nuar juburi xbrani bersumph sbb mmg die meliwat..xcaye tanye adik angkt die yg lembut tu si sukma yg skrng ni duk kt indon..bebal punye penyokong nuar..demi nuar juburi abs korng spin2 ek..xpening ke wei pusing2...hahahaha.

ni ayt sorng lg pencacai taik nuar juburi..
"bukan anwar ja yg dok tangguh,kadang2 hakim pon p tangguh"..hahahaha..satu dunia tau nuar juburi duk tngguh sampai 2 thn lbh..bengong punye pencacai taik nuar juburi.

Anonymous,  August 18, 2010 at 9:54 AM  

TO JOHAN..

KAHKAHKAHKAH,menyerlah kebodohan hang,bila nak cerdik ni??,hang nak jadi hero ka geng2 hang ka,HAHAHAHA..

hang x payah dok bawak hadis atau ayat suci Alquran kat aku,hang ni munafik..hang tau x setiap ulama dalam dunia ni berbeza pendapat??,..ni lagi 1 hang tau mana sumpah sepol tu sumpah tulen??,hang ni tok wali ka??,hehe..sebabnya tuhan x timpa bala kat dia macam tu??,..di palestin tu berbillion umat islam mendoakan kesejahteraan orang palestin,pasai apa Allah x makbulkan lagi,dan timpa bencana kat Israel??..sebabnya itu kerja Allah kita x tau,jangan pandai2 menilai..zaman nabi dulu lagi banyak orang sumpah palsu,

sukma pon dah mengaku dia x diliwat..hang ingat aku bodoh IT ka??,kahkahkahkahkah..anwar pon dah bersumpah kes liwat 1 dulu,hangpa buat x heran pon,dia tau xkan jadi apa kalau dia bersumpah pon,buat dia jadi bodo adala,nak ikut rentak hangpa..menggunakan Islam bila ada kes2 macam tu,suruh p adili kat mahkamah syariah,xmau pulak..hang baca bagi habesla apa yang aku komen kat atas nu..ka hang ni yang dok penin terpusing2 ni..KAHKAHKAHKAHAKH

Anonymous,  August 18, 2010 at 10:00 AM  

aku baca bawak sumber JOHAN..bila anwar mintak senarai saksi,hakim sengap,pastu hakim tangguh kan kes,nak buat pertimbangan dulu...hang tau dak ni sistem perjalanan kehakiman ni??..,kesian kat hang,sampai menaip keluar urat hijau,dok tahan marah,kahkahkahakh..keluar ayat suci AL-Quran,pastu maki2 al-juburi la apala..tula hang ni munafik..

Anonymous,  August 18, 2010 at 10:12 AM  

al juburi al BABI al liwati al karipappi alCIFUT adalah seornag peliwat tegar.kalau ALLH sayang dia dabn dia dipihak benar dah lama dia jadi PM. tapi lihat sahajalah diri dia sekarang ini. hidup dia hati dia tak tenteram dan dia mengunakan pengaruh dia bagi mendapat sokongan orang ramai yang hati dan minda yang buta seperti salah seorang anon diatas. ANWAR ALJUBURI AL BABI.. HELL is waiting for you . PERIOD

Anonymous,  August 18, 2010 at 10:22 AM  

TO anon 10:12

x boleh nak lawan hujah ka bang??,KAHKAHKAHKAHKAH..

pemikiran hangpa ni dah teruk..kalau anwar jadi PM,maknanya ALLAH sayang,kalau x jadi PM ALLAH x sayang..hangpa ni dah macam setiausaha ALLAH plak..jangan main2 cakap tu,lari aqidah karang..


kalau aku guna hujah dari hang yang low class tu,boleh ja..ok,pasai pa ALLAH x makbulkan doa orang ramai seluruh dunia terhadap orang2 di palestin..ALLAH x sayang orang palestin ka??..kahkahkahakh,pikir dulu sebelom cakap..tu semua kerja ALLAH

Anonymous,  August 18, 2010 at 10:32 AM  

Kah.. kah.. kah... anon 8:31pm kata orang suka bersumpah ni orang yang munafik, macam tu org yg suruh bersumpah kat bawah ni KEPALA MUNAFIK la ye. Kah.. kah.. kah...


KOTA BHARU: Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata “mubahalah” atau bersumpah dengan menjunjung al-Quran adalah cara untuk menentukan kebenaran dan juga sesuatu yang dituntut dalam Islam.

Sambil menyokong cadangan Mufti Perlis, Dr Mohd Asri Zainul Abidin berhubung perkara itu, beliau berkata melalui cara demikian, Allah SWT boleh melaknatkan manamana pihak yang bersalah.

“Dalam Quran sudah menyebut, setelah sudah tiada ikhtiar lagi dalam menyelesaikan kemelut yang memalukan itu, siapa yang tidak bersalah Tuhan tolong,” katanya kepada pemberita ketika ditemui di sini, hari ini.

Beliau yang juga Mursyidul Am PAS berkata demikian sebagai mengulas cadangan Mohd Asri supaya keduadua individu yang dikaitkan dengan kes liwat iaitu Penasihat Parti Keadilan Rakyat Malaysia (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim dan bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan “bermubahalah” atau bersumpah.

Dalam kenyataannya semalam, Mohd Asri berkata isu liwat yang membabitkan Anwar sudah semakin rumit dan rakyat pula menjadi keliru. BERNAMA

Anonymous,  August 18, 2010 at 10:38 AM  

anon 10.22 macam lah hujah hang high class. pegi dah. hujah hang lebih teruk dari low class mentality . sama lah juga seperti penyokong2 PKR yang lain. oleh kerana Allah lah Anwar ALJUBURI aka AL BABI sampai sekarang tak dapat2 jadi PM. dulu dia hampir2 jer je jadi PM tapi kerana Allah mebukakan hati dan minda PM kita tersebut pada masa itu, si JUBURI al BABI ni tak dpat jadi PM sehingga sekarang.kau mau ke seorang homo seorang gay seorang yang rosal akhlak seorang penyokng tegar zionists menjadi PM negara ini. kau tak nampak ke sega;a pembohongan penipuan pendustaan pengkhianatan dan yang paling besar PEMFITNAHAN yang yang alJUBURI ALIWATI AL BABI telah lakukan tehadap orang islam orang melayu di negara ini??? kamu tak nampak dan lihat kah. sedar lah diri tu. buka minda dan hati mu kepada kebenaran. lama2 kau akan nampak apa kebinasaan yang si LA JUBURI itu telah dan akan lakukan. he is HOMOSEKSUAL, GAY..EVERYBODY KNOWS including his lawyers. but because of money and power they willing to forgo kebenaran demi membela si JUBURI nak angkat yahudi ni. tak baca sejarah ke kamu apa yang terjadi kepada umat nabi LUTH, umat2 yahudi terdahulu dia GOMMORAH...sedar la wahai anon..buka hati dan minda mu. kalau tidak dengan kau2 sekali akan terjebak..

Anonymous,  August 18, 2010 at 10:41 AM  

Kepada AlJuburi & pencacai2nya;nantikanlah balasan & petunjuk dari Allah Ta'ala. Kami pun sedang menantikannya.
Tapi kamu tak akan dapat memahami yg ianya adalah dari Allah Ta'ala disebabkan keangkuhan kamu merasakan kamu sajalah yg lebih tahu,pandai & mulia dari apa saja di bumi ini.

joehan August 18, 2010 at 10:45 AM  

HAHAHA...WAHAI PENCACAI TAIK NUAR JUBURI...KO BKK BLOG NI..NI BLOG ORG PAS..KO BC SENDRI APE PENDAPAT POK NIK PSL MUBAHALAH NI SBLM SEPOL N NUAR JUBURI ANGKT SUMPAH..LPS KO BC TU JGN LUPE BG KOMEN KT SINI..

http://pinkturtle2.wordpress.com/2008/07/04/nik-aziz-bersumpah-junjung-al-quran-tentukan-kebenaran/

SO APE PENDAPAT KO LPS BC PENDAPAT POK NIK PSL MUBAHALAH NIH...LPS SEPOL BRANI ANGKT SUMPAH TRUS POK NIK SPIN PLAK KATE ISLAM XSURUH SUMPAH2 NI...XPENING KE POK NIK MAIN SPIN2 NI..HAHAHA.

joehan August 18, 2010 at 10:54 AM  

to anon August 18, 2010 10:22 AM
dr utara yg perasan hebat berhujah..sudah2 la jd pencacai taik nuar juburi..yg penting skrng ni ko cabar nuar bersumpah "waalahi wabillahi watalahi"
jgn lupe..ezam pon dh cabar kak jijah psl msg pesanan kak jijah sh ezam tgk2kn bang nuar tu..ezam dh bersumpah..kak jijah bile lg??hahaha..

dlm islam maruah amat penting..sbb tu islam melarang seseorg tu menjatuhkn maruah org lain mcm menuduh org berzina dan sbgnya..dan nuar juburi selaku pemimpin mempunyai peluang utk membersihkn maruah diri menggunkan cr yg sng n mengikt kehendak islam sbb kes die ni dh terlalu panjang n dan menimbulkn pelbagai fitnah,memecah belahkn umat islam malaysia..ko jgn risau pencacai taik..kalo nuar juburi brani angkt sumpah aku yakin barisan nasional akn tumbng dgn kuasa rakyt dlm ms singkt!!aku pon blh jd front line utk tumbngkn bn..tp nuar juburi terlalu bodo n bangsat utk trus menipu rakyt!!tp brani ke nuar juburi??hahahaha...

Anonymous,  August 18, 2010 at 10:59 AM  

ALJUBURI
Da xleh watper la minda penyokong peliwat tegar nie...heee..korang tunjuk la bukti ke apa jer kebenaran tentang peliwat tua tak mampos2 tu..mereka tetap akan menafikan nya..begitu la taksub nya mereka kepada penjubor, kesian..itu jer la yang bole di katakan pada mereka..kesian...kesian..

Anonymous,  August 18, 2010 at 11:00 AM  

bro joehan...tercirit anon terpandai tu nk counter blk. Ingat sumpah2 ni UMNO yg mulakan dulu ke? Ambil pandangan ustazah fatimah zahra, tapi tak paham tul2 ape ustazah tu katakan. "orang SUKA bersumpah ni orang yang munafik..ada kebenaran di situ.."

Bodoh piang punye anon 8:31pm (& seangkatan dengannye), perkataan SUKA kat suka maksudnya org tu asyik menipu dan bersumpah tak melakukannya, si Saiful SUKA MENIPU DAN BERSUMPAH ke? Yg suka menipu ni A_-JUB je. Kah.. kah.. kah.. pencacai Anwar yg bodoh rupenyer

Anonymous,  August 18, 2010 at 11:02 AM  

dengan sumpah sepol..habes semua pencacai umno dibodohkan,kahkahkahkahkahkah...dengan sumpah sahaja dah boleh jatuh hukum,main sumpah2,macam sumpah tu macam makan nasik..xpala,hangpa menang la,kehkehkehkeh

xpala aku malas nak ulas hangpa punya hujah dan komen ni,aku x kecut eh,sebabnya aku dah jawab apa yang hangpa soal kat komen2 aku kat atas nu,hangpa x baca bagi habes,hangpa marah kat aku,sampai terkeluaq urat hijau,otak pon jadi biol x boleh paham apa aku komen,hehe

to JOHAN,hang menangla,hang kan JOHAN,kahkahkahkah

Anonymous,  August 18, 2010 at 11:07 AM  

sebab tu aku kata hangpa x baca bagi habes apa yang aku komen,otak dah biol,kahkahkah..kan aku cakap anwar dah pernah bersumpah masa kes liwat 1 dulu,x jadi apa pon..jadi dia malasla nak bersumpah lagi..dia x mau SUKA2 bersumpah!!..nampak x aku bold ayat suka tu,dengan tanda seruan,kahkahkahkah,tu tandanya nak bagi hangpa paham,hehehehehehehe

Anonymous,  August 18, 2010 at 11:23 AM  

kah.. kah. kah.. anon bongok 11:07am, mane bukti anwar lahanat tu pernah bersumpah? ade dia sebut Wallahi, Wabillahi, Watalahi tak? cakap je youtube, bg le link ke video palsu ko tu. kah.. kah.. kah.. anwar pun munafik juga rupenyer sebab main2 sumpah.

Anonymous,  August 18, 2010 at 11:23 AM  

Dalam Quran sudah menyebut,bersumpah muhabalah setelah sudah TIADA IKHTIAR lagi dalam menyelesaikan kemelut yang memalukan itu, siapa yang tidak bersalah Tuhan tolong...

hangpa nampak nik aziz kata macam tu,setelah tiada ikhtiar..aku dah besarkan ayat tu bagi hangpa paham, bila anwar nak ikhtiar guna mahkamah syariah,hangpa tolak,sekarang dia ikhtiar guna mahkamah sivil yang hangpa dok suka tu, yang si sepol belom2 apa2 lagi dok bersumpah,kehkehkehkehkeh

arus perdana punya laporan kadang2 bukan betoi sangat,kadang2 bukan nak siarkan apa maksud tersirat nik aziz,bila nik aziz terang,xkluaq dalam paper pon..macam contoh isu tuhan pon mencarut dan tuhan tu samseng..dah paham dah

Anonymous,  August 18, 2010 at 11:26 AM  

kah.. kah. kah.. anon bongok 11:07am, mane bukti anwar lahanat tu pernah bersumpah? ade dia sebut Wallahi, Wabillahi, Watalahi tak? cakap je youtube, bg le link ke video palsu ko tu. kah.. kah.. kah.. anwar pun munafik juga rupenyer sebab main2 sumpah.

Anonymous,  August 18, 2010 at 11:28 AM  

http://www.youtube.com/watch?v=hoWEsygXuO0&p=11B25846BD61F240&playnext=1&index=15..

nah video yang aku cakap tu,sebab tula aku cakap dia xmau bersumpah dah buat kali kedua,sebab x akan jadi apa pon,hangpa x payah dok kona kot lain..hang paham dak,ni 1st time dia bersumpah,pas tu x da dah..xpala aku layan ja la,hehehe..dia guna nama ALLAH tu pon dah cukup

Anonymous,  August 18, 2010 at 11:30 AM  

betul le waktu skarang ni DAH TAKDE IKHTIAR bile anwar lahanat kesayangan kamu tu asyik tangguh dan meLIWATkan kes dia kat mahkamah tu. Nape nk tunda je? takut bukti yg menampakkan dia tu seorg peliwat ke? Kah.. kah.. kah.. masih bodoh piang si anon pencacai jubor anwar ni.

joehan August 18, 2010 at 11:31 AM  

hahaha..ko dh bc blom pendapat pok nik ko tu dlm blog yg aku copy paste td wahai pencacai tegar..tu blog pencacai taik nuar juburi jgk..mustahil tuan blog tu reka2 crita ni..hahaha..wahai anon pencacai taik nuar juburi...ni bkn sumpah2 biasa or sumph dlm mahkamah cm sukma buat dlu2..org sumpah P.I bala buat dlu..ni sumpah menggunakan nama Allah..sumpah yg disertakan dgn laknat Allah..walau semunafik mn pon seseorg tu..aku yakin die xnk laknat Allah seumur hidup n keturunan die..

ni ayt ko..""dengan sumpah sahaja dah boleh jatuh hukum,main sumpah2,macam sumpah tu macam makan nasik..xpala,hangpa menang la"

cm dh klh je..td konon2 terer sgt berhujah..hahaha..so blh xpaste sumpah laknat nuar juburi..btw..dlu2 nuar buat sumpah laknat ke??hahaha..lg satu..kt mhkmh skrng turn kapal sigh soal bals doktor yg check sepol dlu..nape tkt sgt nk soal bls..ke takut bukti2 penting akn didedahkn..ahahaha..kantoi..mubahalah xnk..bicare xnk..abs ko nk ape wahai nuar juburi..hdp ko mnyebabkn umat islam berpecah belah!!

Anonymous,  August 18, 2010 at 11:40 AM  

adoilaa...
TO anon 11:30 am dengan si johan..

aku dah terang dah pasal proses perundangan tu kat atas dan aku jugak dah terangkan pasal statement nik aziz tu..hangpa ni buat aku dahaga ja la bulan2 posa ni,kahkahkahakhah

Anonymous,  August 18, 2010 at 11:42 AM  

Kah.. kah.. kah.. anon bongok nak tipu lagi rupenyer serupe mcm perangai peliwat kesukaan dia tu.
Mane dia sumpah anwar tak melakukan liwat terhadap saiful ooii? tu sumpah anwar kononnya dia tak seperti apa yg Dr. M dakwa pada dia. Dah la bersumpah tanpa Wallahi, Wabillahi, Watalahi... tanpa ada sebarang laknat jika anwar berbohong. penipu je tgk muka lahanat babi haram jadah pengecut tu.Kah.. kah.. kah...

wei, kalu anwar tu betul2 x berani, ulangi sumpah dia tu didalam masjid buat cara Islam ngan menyebut Wallahi, Wabillahi, Watalahi dan laknat keatas diri dia jika berbohong. Bukannye bercakap ntah ape2 depan org ramai pastu kononnya bersumpah demi Allah... itu budak2 kecik pun blh buat bile lepas mencuri @ berbohong.

biar kali ini, si lahanat Zionis tu bersumpah tak pernah meliwat Saiful, ade berani ke? ambil video klip dia masuk youtube. Aku nk tgk.. lepas tu aku isytiharkan tiada serangan terhadap anwar selama aku idup di muka bumi ni.

Amacam pencacai anwar.. berani @ tak berani?

Anonymous,  August 18, 2010 at 11:48 AM  

xpala aku terang lagi kat hang...islam x sarankan bersumpah dalam masjid..aku dah terang dah kat atas...kan aku dah kata YA ALLAH,x paham2 btolla hangpa ni,dok kona sana,kona sini,dia x nak bersumpah kali kedua,dia x suka main sumpah2 ni,MUNAFIK..hang kona kot situ,dia kona kot sini..kehekhekehekeh

hang tengok betoi2 ka apa yg anwar kata tu..dia kata dia sumpah,tuduhan yang dilakukan madet fitnah..

bersihkan minda dan hati,lepas tu tengok balek k,ekekekekekeke

Anonymous,  August 18, 2010 at 11:50 AM  

tau pon bersumpah ni macam budak kecik...tapi budak kecik x tau apa2...anwar ni dah tua bangka,dia paham semua tu,dia sumpah pakai nama ALLAH tu dah cukup besaq dah..

Anonymous,  August 18, 2010 at 11:53 AM  

Kah.. kah.. kah.. proses perundangan boleh di tunda2 sebab takutkan kebenaran anwar adalah seorang PELIWAT TEGAR... kalau terbukti DNA tu anwar yg punye, mane si anon pencacai jubor anwar tu nk letak muke dah. Kah.. kah.. kah...

20 sept nanti karpal sinki akan minta tangguh kes lagi atas arahan anwar, lepas tu minta tangguh lagi sampai anwar kojol. kalu tak minta tagguh, minta gugurkan kes... kah.. kah..kah.. dah terserlah ketakutan anwar supaya rakyat tahu kebenarannya. tul x anon pencacai anwar?

kah.. kah.. kah...

joehan August 18, 2010 at 11:55 AM  

hahaha..kantoi..weh pencacai taik nuar juburi..sumpah sepol lain..sumph nuar juburi utk kes die yg 1st tu lain..sumpah sepol sumph laknat mubahalah yg ade sebut dlm quran..sumpah nuar juburi sumph kafir..

sian bdk pr sorng ni..perasan yg hujah2 die bgs..tp hampeh..org cite psl mubahalah..die spin cite psl sumpah palsu.org cite psl sumpah gune nm Allah..die spin kate nuar juburi pon bersumpah..tp sumph nuar juburi sumph biasa..wei..ape yg ko terangkn psl statemnt pok nik tu..paste blk aku nk bc..mls aku nk cr komen2 ko..

Anonymous,  August 18, 2010 at 11:59 AM  

hang carik sendirila JOHAN oi,bukan susah pon,bukan kena berlari pon,kahkahakah...

yang si sepol pegang AL - QURAN tu mengikut Islam la ya??..kahkahkahkah,itula cara bersumpah kristian..adoilaaa..sumpah kat mana2 pon boleh,bersumpah dengan nama ALLAH ni kira main2 la ya??,hehehe

Anonymous,  August 18, 2010 at 12:04 PM  

hangpa jangan risau..anwar tetap masuk dalam punya,kalau tengok dari perjalanan kes sekarang ni..hangpa bersabaq banyak2 noo..tapi x apa,hilang anwar,seribu anwar muncul,aku x taksub dengan anwar,dia cuma individu,kami cuma pertahankan hak dan keadilan,..hangpa kata kami taksub dengan anwar sebabnya,kami slalu balas hujah hangpa tentang liwat..hangpa ni taksub dengan kes liwat anwar,kahkahkahkah..liwat,liwat,liwat..sebab tu kami lawan..hangpa sayang sepol,hehehe

joehan August 18, 2010 at 12:04 PM  
This comment has been removed by the author.
joehan August 18, 2010 at 12:09 PM  

yg aku klaka..kes ni nk digugurkn plak..slalu yg mntk kes digugurkn si pengadu..tp kali ni defenden plak yg mntk gugurkn..hebat nuar juburi ni..orng kene tuduh mntk tuduhan digugurkn..xlogik lngsung..hahaha.

"dia x suka main sumpah2 ni,MUNAFIK..hang kona kot situ,dia kona kot sini.."..ni ayt ko..wei peliwat tegar..yg mksud munafik kt sini kalo org tu permainkn sumpah..yg mcm aku ckp td..bersumpah palsu..org tu br leh digelar munafik..tp maslhnya..sumpah yg kiteorg suh nuar juburi ni buat bkn sumpah biasa..ni sumpah laknat la mangkuk..adoi..otak ko mmg btul2 dh kne liwat ni..dlm islam mmg ditegah sumpah2 ni..tp yg ditegah sumph palsu..sumph yg dipermainkn..kalo dh bersumph palsu mmg terang2 org tu munafik!!..tp kes sepol ni sumpah mubahalah yg ade dlm quran..ayt2 quran tu wahyu dr Allah..so ape lg ko nk spin..sudah la spin2 tu..

Anonymous,  August 18, 2010 at 12:13 PM  

kah.. kah.. kah.. bersumpah tak perlu dalam masjid, tak perlu sebut waalahi wabilahi watalahi jugak kan? hanya sebut demi Allah pun dah boleh dikira bersumpah dan anwar tak bersalah... kah.. kah.. kah.. bongoknye..

orang yg bersumpah dlm masjid (rumah Allah), tak SUKA main2 sumpah (bersumpah laknat hanya sekali itu sahaja), dah sebut waalahi wabilahi watalahi (siap minta dilaknat Allah jika berbohong), itupun masih pencacai anwar jubor lahanat kata si Saiful bersalah dan penipu. Kah.. kah.. kah.. masih bodoh piang juga si anon pencacai anwar tu...

Anonymous,  August 18, 2010 at 12:14 PM  

Kah.. kah.. kah.. anon bongok. sumpah dengan Allah tak di kira main2. Tapi sumpah dengan menyebut Wallahi, Wabillahi, Watalahi dan laknat keatas diri si penyumpah jika berbohong pula dikira main2 ke?

Kah.. kah.. kah.. anon bongok dh jd anon dungu...

Anonymous,  August 18, 2010 at 12:16 PM  

xpala johan aku stop takat ni ja la,hang kata aku peliwat tegar,aku amek ja la,aku maafkan hang,hang Muslim aku Muslim, xbaek gaduh2 terok sangat..lagipon aku letih posa ni,tambah2 dengan hang dok lawan hujah dengan emosi,x syok la kan...

apa2 pon,nanti2 la kita lawan hujah lagi..Assalamualaikum saudara

joehan August 18, 2010 at 12:18 PM  

ckp byk xpyh la wahai anon penjilt tegar..so skrng ko suh je nuar juburi tu angkt sumpah cr islam yg sebenar..kalo ko kate nuar penh angkt sumpah time yg 1st liwat dlu xpe..ape kate ko suh kak jijah lwn cabarn ezam suh sumpah dgn nm Allah yg die xpnh bg msg kt ezam suh tgk2kn nuar juburi time die xde..tgk2kn tkt laki jmbu ade kt umh..hehehe..kuat btul nafsu nuar juburi ni.

Anonymous,  August 18, 2010 at 12:20 PM  

Kah.. kah.. kah.. kalau Saiful salah semasa buat sumpah mahabalah tempoh hari, nape N.ajis langsung tak tunjukkan cara yg betul? Ilmu yg ade langsung tak ditunjukkan sebab rasa diri dah terlalu hebat ke? Kah.. kah.. kah.. pegang Al-Quran salah, bersumpah pun salah, buat dalam masjid pun salah , jadi ape yg betul? Pegang Al-Quran dan bersumpah dalam masjid bukannya pegang bible dan bersumpah dlm gereja. Bagi pencacai anwar jubor lahanat tu akan ade seribu alas an untuk kata org lain salah dan bg mereka semuanye betul. Kah.. kah.. kah.. tolong tunjukkan cara bersumpah yg betul wahai anon pencacai anwar lahanat!!!!

Anonymous,  August 18, 2010 at 12:22 PM  

kah.. kah.. kah... penyokong peliwat tegar dah kehabisan idea ke tu? mula la gune hujah bulan ramadan lak. kah.. kah.. kah.. bulan bukan posa boleh gaduh2 juga eh?

KAH.. KAH... KAH... lain kali datang bwk byk sket link youtube tu ye, nk tgk anwar bersumpah tak pernah liwat Saiful tau, bukannye sumpah olok2 10 tahun lepasnye tau....!!!

Kah.. kah.. kah...

joehan August 18, 2010 at 12:23 PM  

aik..bile aku kate ko peliwt tegar..hahaha..aku kate ko penykong peliwt tegar..hng ade mslh pemahaman bm ke..ptt la hng kuat spin2..rupenye pemahaman BM hang xbrape bgs..hahaha..aku emosi ke..xde pon..tiap komen aku siap dgn gelak2 lg..hng emosi kot..hahaha..aik..hng maapkn aku sbb pe..aku xrs yg aku wt slh kt hang..laaa..hang terasa ke..baguih la sbb maapkn aku..aku pon maapkn hang..aik??tp sbb ape plak ek..aku xrs pon yg hang wt slh kt aku..hang yg emosi lbh2 kot..hahahahaaha...okla..aku pon dh mls nk layan pemikiran double standard hang..

wa'alaikumsalam..so kite peroleh kemenangan yg pertama!!!!syabas pak belalang..hahaaha..

Anonymous,  August 18, 2010 at 12:29 PM  

yg aku klaka..kes ni nk digugurkn plak..slalu yg mntk kes digugurkn
to JOHAN..

si pengadu..tp kali ni defenden plak yg mntk gugurkn..hebat nuar juburi ni..orng kene tuduh mntk tuduhan digugurkn..xlogik lngsung..hahaha.

"dia x suka main sumpah2 ni,MUNAFIK..hang kona kot situ,dia kona kot sini.."..ni ayt ko..WEI PELIWAT TEGAR..yg mksud munafik kt sini kalo org tu permainkn sumpah..yg mcm aku ckp td..bersumpah palsu..org tu br leh digelar munafik..tp maslhnya..sumpah yg kiteorg suh nuar juburi ni buat bkn sumpah biasa..ni sumpah laknat la mangkuk..adoi..otak ko mmg btul2 dh kne liwat ni..dlm islam mmg ditegah sumpah2 ni..tp yg ditegah sumph palsu..sumph yg dipermainkn..kalo dh bersumph palsu mmg terang2 org tu munafik!!..tp kes sepol ni sumpah mubahalah yg ade dlm quran..ayt2 quran tu wahyu dr Allah..so ape lg ko nk spin..sudah la spin2 tu..

Anonymous,  August 18, 2010 at 12:34 PM  

hang nampak ayat yang hang tuduh aku PELIWAT TEGAR...x da tulis PENYOKONG pon...x pala..betoi semua kat hang

Anonymous,  August 18, 2010 at 12:40 PM  

Ai, kalu hang tu penyokong peliwat tegar serupe macam ko tu peliwat tegar gak. x pyh nk bising2 nk menegakkan benang yg basah lak. Subahat umpama melakukan perkara yg sama gak la... anon bongok lagi dungu

Anonymous,  August 18, 2010 at 12:47 PM  

ANON 12:40

hang kona situ,dia kona sini..bila aku tengok komen hang,mesti hang ni blajaq takat PHD..x pala menang kat hang,aku blajaq takat tadika ja..kahkahkahkahkah

joehan August 18, 2010 at 12:48 PM  

ehhh..td dh bg salam xnk bg komen dh..pastu msk blk..hahaha..lawak la hang ni..oo..ayat tu..aku terlupe nk letak perkataan "penyokong" la bro..nape hang emo xtentu psl ni..terasa plak..hahaha..tp btul gak anon August 18, 2010 12:40 PM ats aku ni ckp..menyokong tu kire bersubahat gak..bersubahat kire cm wt jgk la mende tu..hang terasa ke..hahaha..merajuk plak dh penyokng peliwat ni..sudah2..jgn nangis..g blk umah pastu mntk abg nuar juburi pujuk..hahahaha..cam pompuan!!

dawai koko+ August 18, 2010 at 1:06 PM  

yang konfirm none of us tahu sumpah nie benda yang mutlak ke tak.

byk pemboleh ubah sgt dlm kes jubor menjubor nie.

lucu nya ada yang sanggup bertukar 360 darjah kalau nuar bersumpah. jadi sumpah saiful tuh sumpah apa pula?

byk situasi org melayu nie jadi bodoh sebab isu sumpah..

"eh mamat, lu ngurat mak cik gomo ka???"
"eh sumpah wa tak ngurat"

"eh ah seng lu sentap tali bra bini gomo ke...."
"eh sumpah wa tak buat la"

dan sekian byk situasi...cuba la jadi melayu saintifik sikit...apa dgn sumpah kita terlepas dr kesalahan pertuduhan fitnahan kah??

byg kan situasi nie...

"di satu mesyuarat menteri2 kabinet umno haramjadah...ya kami bersumpah kami tak menyeleweng dlm soal beri wang lebih kepada ling liong sik for pkfz..."

sumpah dah tuh....tandatangan pengakuan tuh pun sumpah jugakk...tetap jugak menipu...

kesimpulan nye....bersumpah la seribu kali pun kalau benda tuh tak penah jadi tetap tak penah jadi....and anwar pilih utk tak bersumpah sbb dia yakin dia tak buat benda yang di pertuduhkan dan sumpah atas nama tuhan tak di perlukan sbb manusia bukan tuhan nak nampak isi hati dlm roh2 munafik mahu pun roh2 beriman...

so for u gomo....go fuck ur bini's ass lah...berhenti je dgn issue bodoh anwar dan saiful nie...sbb tak pasal2 lu pun dapat share kefasikan sbb lu sendiri pun bukan saksi...hahahahahah..

Anonymous,  August 18, 2010 at 1:07 PM  

ok, penyokong peliwat tegar yg merajuk tu... bye.. bye.. jgn lupe dtg cni nnt bwk link youtube anwar suka jubor pernah sumpah tak pernah liwat saiful ye. Kasi video yg suara si penjubor tu jelas punye tau...!!!!

Anonymous,  August 18, 2010 at 1:31 PM  

dah datang sorang lagi penyokong penjilat jubor kat sini pula. Sumpah yang ada pemberat dengan nama Allah siap ngan lafaz waalahi wabilahi watalahi dan laknat keatas dirinya sendiri jika berbohong tu sama macam sumpah yg lain2 ke?

Pencacai anwar jubor hanya percaya pada akuan bersumpah yg boleh ditukar2 mcm si Bala pengecut tu je kan . Ciannye pada penyokong gile jubor ni....

Kah.. kah.. kah.. lagi kesian ngan puak ni, sorang kata anwar dah bersumpah, sorang lg kata anwar xkan bersumpah sebab dia yakin tak buat benda tu. kah.. kah.. kah.. mane satu nk percaya ni, aku dua2 kene temberang ngan si gile jubor lahanat tu ke? Kah.. kah.. kah..

joehan August 18, 2010 at 1:37 PM  

ehh..sorng lg yg tulisan die agak berhati2 tp sbnrnya penyokong liwat tegar..ehh DAWAI KOKOT KARAT..klaka plak aku dgn pemikiran ko ni..cth2 yg ko bg tu sume sumpah biasa la mangkuk..kiteorg kt sini ckp psl sumpah mbahalah..sumpah laknat diri n keluarga kalo menipu..sumpah yg ade tertulis dlm quran dlm surah al-imran ayt 61..bkn sumph stakat pegang quran..sumpah mubahalah adalah sumpah disertkan nm Allah beserta laknat Allah..ada paham!!yg cth2 ko bg tu sume sumpah2 biasa la mangkuk..adoi la..ade lg mamat pr yg nk spin psl mende ni.

ni ayt ko "cuba la jadi melayu saintifik sikit...apa dgn sumpah kita terlepas dr kesalahan pertuduhan fitnahan kah"..mmg kalo sumpah biasa kite xkn terleps..tp kalo sumpah disertakn laknat Allah pd diri n keluarga aku rs hanya org yg btul2 yakin di pihak yg benar je brani sumpah tu..kalo ko nk jd melayu saintifik ko suh nuar juburi jgn tunda kes lg..byk bukti2 saintifik mcm dna,barang2 kes n laporn doktor2 perlu dibentangkn..ape yg nuar juburi tkt sgt..brani kerana benar..tkt kerana slh..sumpah laknat xbrani..bicara xbrani..so blh x ko bgtau ape lg option yg rkyt ade utk tau sape di pihk yg benar!!

Anonymous,  August 18, 2010 at 1:56 PM  

Kah.. kah.. kah.. bro joehan, ade satu lagi option yg wat pencacai2 anwar tul2 percaya anwar benar2 bersalah. Buat SOLAT HAJAT kepada Allah yang Maha Berkuasa, minta supaya beri petunjuk siape yg benar, siape yg bersalah dalam tuduhan anwar meliwat Saiful. Buat 7 hari 7 malam bersama penyokong UMNO, PAS, PKR, DAP yang beragama Islam, kemudian serahkan kepada-Nya untuk memberi balasan kepada yg bersalah.

Dulu anwar jubor beria2 nk lakukan solat hajat mega supaya diberi petunjuk, tetapi x jadi dengan alasan DITANGGUH sehingga ke arini. Nmpk sgt anwar sendiri x berani nk berhadapan dengan kuasa Allah yang Maha Hebat.

Kalu suruh buat solat hajat untuk timpakan bala pada org lain, penyokong hamPAS berbondong2 kuar memenuhi stadium berimamkan N.ajis. Tapi bile nk wat solat hajat beri petunjuk sape benar sape salah pun, N.ajis sehingga kini diam membisu. Itulah N.ajis ularmak parti hamPAS... kah.. kah.. kah...

Anonymous,  August 18, 2010 at 2:14 PM  

Kah.. kah.. kah.. "cuba la jadi melayu saintifik sikit"

Melayu saintifik tu mcm mane? Melayu yg hanya percaye kencingan Anwar jubor je ke? Tul kata bro joehan, kata nak jadi melayu saintifik, tp bile nk bentangkan fakta2 kat mahkamah terus buat usul tangguh2. Saintifik ape tu... saintifik taik kucing minum kencing anwar ke?

Kah.. kah.. kah... tangguh lagi, 20 sept pun tangguh lagi, bulan 10 tangguh lagi, nov tangguh lagi, tangguh.. tangguh.. tangguh.. tangguh.. sebab anwar memang takutkan kebenaran...

joehan August 18, 2010 at 2:32 PM  

aik..diam dh dawai kokot karat ni..anon kt ats aku ni..kite peroleh kemenangan yg ke2..hahaha..

tu aa..kalo solt hajt mntk kecelakaan org lain laju je puak2 pas ni..cm kes mp bagan serai aritu..gile babi aa dieorg ni berpolitik..mendoakn kecelakaan org lain..politik islam yg sbnr xde pon suh kite doakn kecelakaan org len..riak n takbur sungguh dgn ilmu agama yg Allah bg smpaikn doakn kecelakaan org len.

Anonymous,  August 18, 2010 at 2:59 PM  

bese ar bro joehan, dlm kepala diaorg ni kononnya boleh menang pru13 dengan mudah. dh boleh sapu suma kerusi yg ade kat dewan rakyat tu...yg paling kesian penyokong hamPAS kene tipu bulat2 ngan pemimpin mrk, dok dlm parlimen pun hanya jd minoriti ade ati nk pegang malaysia. Dah la tu, nk melantik si peliwat jadik PM, nak bala dtg mencurah2 ke bumi bertuah ni ke? tak sedar diri dek untung..

Kalu dengar cakap pemimpin hamPAS dan anwar tu bau busuk taik babi pun blh jadi wangi. semua org yg tak menyokong mrk adalah salah, ape mrk buat walaupun terang2an akan menyusahkan org lain dikatakan betul. Bg aku, WAJIB kita TENTANG / LAWAN kehendak mrk supaya anwar jubor menjadi PM. aku rela bermandi darah jika cina menguasai malaysia ni kelak melalui proksi mrk si Al-juburi lahanat tu.

Jgn risau bro joehan, aku yakin kebenaran akan muncul jua suatu ari nanti. Selamat berjuang saudara joehan....

dawai koko+ August 18, 2010 at 3:11 PM  

melayu saintifik,

bersumpah tu melayu saintifik ke ?
sumpah mubalah ke sumpah berbalah balah..lu org nie nak kata buduh boleh membaca..

ok lah say lah anwar decide nak bersumpah mcm yang lu org beiya iya nak...so apa impak nya?

apa lu ingat Allah lu org bongok mcm lu org ka...tu hak Dia nak bagi balasan ke musibah ke pada yang bersumpah...laknat nie boleh nampak ka turun dari langit...and if hang pa yang duk claim pi suruh malaon2 pkr nie bersumpah nie cuba check buku agama mana lu org belajar yang sumpah lian ka sumpah laknat ka perlu di buat atas kapasiti sorang2...waktu si sepol buat kat masjid tuh awat tak dak ulamak yang muktabar ada dlm masjid tuh...paling ceroi si mamat imam linkin park tuh ja umngok bodoh sial nie boleh cari...and what the fuck nak bersumpah sedangkan belum masuk mahkamah pun..and paling bodoh kenapa sampai hari nie pencacai umno nie yang kunun proi islam and keadilan kepala jadah apa tah tak pernah bising nak demo bawak kes liwat stupid nie ke mahkamah syariah...sedangkan kedua2 nye org islam....tak pula di jadikan issue...

argument nye mudah...
sumpah tuh absolute truth ke cibai mat amin semua yang mengaku sokong umno oi???

dan di suatu sudut,...

"emm...wa sebagai PM satu malaysia nie dengan banggnya wallahi wabillah wattallahi ...tak kenai pompuan mongolia tuh...tak knai atok wa pegang saham genting...tak knai bini wa rosmah yang saiz mcm petiu ais pi mekah reti tutup kepala tapi sampai malaysia abis terbang segala seluar dlm hahaha...bodoh punya melayu wa boleh kencing..."

sumpah lagi meh sumpah...

bukti DNA melayu nie boleh ke pakai???

TERIngat la plak Pak Lah kesayangan korang penah menempek.." eh eh nuar...bagi je la sample baru...sample lama dah expired.."

Dasar bodoh tak knai kaum...
tapi palin g bodoh mmg melayu lah ..melayu umno...

muahahahahaha

joehan August 18, 2010 at 3:38 PM  

haha..wei dawai kokot karat..nk tnya..dh tau konon2 nk jd melayu saintifik nape ketua kesyangan ko tu xbrani nk bicara..klaka la istilah arini yg dibw oleh pengikut nuar juburi..'melayu saintifik'..haha..oo..skrng ko pertikaikn dna la plak ye..kirenye bukti tu rekaan la ye..sng ckp ko xcya sistem mahkamah malaysia la ye..ko dgn ketua2 pr ko sm je..kutuk2 sprm..last ngadu kt sprm gak..kutuk2 polis kate zalim la ape la..last2 buat aduan polis gak..kate mahkamah xadil..tp saman2 msk mahkamah gak..kalo ko n ketua2 pr ko xcy kt sume institusi kerajaan..aku cadangkn ko g duk kt kutub utara..kwn dgn penguin..hahaha..hipokrit btul la org2 pr ni..kutuk mcm2..tp last ngadu kt agensi kerajaan gak..hahaha.

psl mubahalah..ckp byk xgune..ko bkk web ni..http://drradzi.protajdid.com/?p=3..die ni ade ijazah kedoktoran dari Universiti Madinah, Arab Saudi.pakar bidang hadis, dakwah dan usuluddin..yg penting die ni bkn org2 politik mn2..pendapat die bkn berdasarkn politik cm pok nik..ko bc pendapat die berlandaskn sejarah2 zaman nabi dlu..ade x mubahalah ni..n sejarah penurunan surah al-imran ayt 61 tu..

siap carut2 lg ko ye..tgk la pok nik..ko dh berjy didik ank murid ko mencarut2..hahaha.

btw.ko ni kwn mamat utara yg nangis td ke..td aku suh die g ngadu kt ketua kesyangan ko tu..hehehe

joehan August 18, 2010 at 3:43 PM  

ni komen ko "and if hang pa yang duk claim pi suruh malaon2 pkr nie bersumpah nie cuba check buku agama mana lu org belajar yang sumpah lian ka sumpah laknat ka perlu di buat atas kapasiti sorang2"

satu lg..kalo bersumpah bkn dibuat ats kapasiti sorng2..abis tu cmne plak yg btulnye..ats kapasiti berkumpulan ke..hahahaha..statemnt paling bodo pnh aku bc..bersumpah secara berkumpulan..lain la kalo nuar ade ajk azmin n khalid join sm liwat sepol aritu..blh la kite suh dieorg bersumpah secra berkumpulan..hahaha..ko ni ade bakat msk rj lawak..jd badut pon ok ko ni..ade bakat terpendam..haha..

Anonymous,  August 18, 2010 at 4:29 PM  

HANYA JUBOQ SIFOOL MENJADI TALIAN HAYAT TERAKHIR UMNO

ANWAR MUSLIM SEKULAR,  August 18, 2010 at 4:33 PM  

Kah.. kah.. kah.. bodoh punye dawai kot berkarat2. Bile pula PM ada sebut seperti ko tuleh ni:

"emm...wa sebagai PM satu malaysia nie dengan banggnya wallahi wabillah wattallahi ...tak kenai pompuan mongolia tuh...tak knai atok wa pegang saham genting...tak knai bini wa rosmah yang saiz mcm petiu ais pi mekah reti tutup kepala tapi sampai malaysia abis terbang segala seluar dlm hahaha...bodoh punya melayu wa boleh kencing..."

Kah.. kah.. kah.. memang terserlah fitnah ko dan anjing2 seangkatan dengan ko selama ini.

Anonymous,  August 18, 2010 at 4:38 PM  

dawai kokot berkarat2 juga pandai kuar fitnah ni:

" eh eh nuar...bagi je la sample baru...sample lama dah expired.."

bile Pak lah kata begitu? Ada bukti youtube mcm anon bongok lagi dungu sblm ni suka berikan? PEMFITNAH TERBESAR si DAWAI KOKOT ni..

Anonymous,  August 18, 2010 at 4:48 PM  

dawai kokot tu bukan fitnah mangkuk ayun umno..itu argument,hang paham ARGUMENT,bengap nak mampus..

anwar cuma dah bersumpah masa kes liwat 1,.bila masa aku cakap dia dah sumpah masa kes liwat c sepol ni??...hang anon 4:33,otak lembu..kahkahkahkahkahakh..

dawai koko+ August 18, 2010 at 4:49 PM  

Hehehehe..
pedulik apa wa mamat tajdid tuh nak berhujah mcm na sekalipun regarding sumpah2 nie...tak bermakna dia graduate madinah university apa yang die preach is absolute truth...sorry...wa human yang tak berapa nak iktiraf islam sesaorang di unjurkan dr kearaban sesaorang ituh okeh...

lu mengelak bile wa ckp kalau la anwar yang korang2 nie beriya iya suruh sumpah..say dia pilih utk sumpah so what the fuck??? lu ingat tuhan Allah tuh bah-lol mcm lu dup dup dup terus dia bagi musibah,bala...straight away cash??? u think so??? come on...lu pikir sendri la bro lu nak mintak Tuhan kat atas tuh laknat lu sbb benda yang lu tak buat...pebende??? sedang kan MOSES PUN pengsan bila tuhan tunjuk zat dia pada sang bukit...yang nie si mamat pencacai tak abis belajar uniten tuh pegi sibuk2 nak bersumpah dlm mesjid pe kejadah....agama mana dia belajar kena liwat simpan air mani dlm jubor selama dua hari...agama mana dia belajar kalau kena liwat rileks rileks lagi bagi berulang kali.,...and agama mana lu org belaja lu dah kena tibai kat punggung lu tak nak pegi bicara KAT mhkamah syariah....so back to my very basic argument wahai johan yang bangang oit...kepala bana matlamat sumpah berbalah balah nie???????? infact aku rasa etnik melayu nie lah paling sentimental dgn sumpah2 bodoh nie...zaman nabi agung kita dulu pun dah ada mahkluk makhluk yang berani guna nama allah dlm sumpahan mereka..tu zaman nabi...nie kan pulak zaman tok piem najib tuya hahahahahah! mmg bodoh la lu nie...

so...ttg saintifik...yeap...mmg our sistem ada cacat cela, tapi tak bermakna wa and leaders wa tak bleh guna kan sistem tuh...tapi to be specific logik nya polis dan kehakiman malaysia nie lu org sendiri tau byk bangsat nya! hahaha...tanya mamak kutty apa yang dia dah buat kat malaysia nie....dulu pun dia bersumpah.,..oh anwar mencedera kan diri sendiri..hakikat nya????
don tallk shit mcm berahim ali la cibai cibai umno woi!

kepada yang gua fitnah ttg najib...apa bodoh korang nie,...datuk si najib tuh sapa????bukan wa sendiri reka...bini si najib...awat pakai tudung pi mekah boleh...mai balik malaysia macam pukimak je muka...tuh kalau bahasa saintifik nye hipokrit...kalau bahasa lebai2 mcm lord reid gila tuh "munafik!!!" ..aku repeat MUNAFIK!!! i repeat 3 times ...MUNAFIK (ROSMAH MUNAFIK!) ...
sendiri mau ingat la...
melayu terbangsat ialah melayu umno...mentaliti kampung boleh la lu org kencing.;..


HAHAHAHAH

Anonymous,  August 18, 2010 at 5:05 PM  

johan di mata pencacai umno,depa anggap hang ni hero pejuang brani matila...tapi bagi aku,hang ni BENGAP NAK MAMPOS..Otak lembu,x berkembang langsung..

hang paham x atas kapasiti sorang2 tu apa??..sumpah lian atau sumpah laknat kena bawak yang tertuduh dan yang menuduh bersumpah sekali,bukan p sorang2 dok pulun sumpah konon dia yang betoi..bukan suruh secara berkumpulan..hang ni aku rasa x cukup umur nak mengundi kot..budak remaja hingusan sama macam dok bela hang dalam komen2 tang ni..

selain aku penat posa,antara sebab lain aku berhenti hujah dengan hang,sebabnya hang ni bengap,aku jadi macam bodo bila hujah dengan hang..kahkahkahkahkah

joehan August 18, 2010 at 5:23 PM  

hahaha..hang lg bengap rupanya..abis tu kalo nuar juburi xnk bersumpah sama..perlu ke kite rmai2 heret die ikt bersumpah laknat skali..tu maksud hang..bodo piang hang ni..bgs la ko ngaku bodo..ni komen ko "aku jadi macam bodo bila hujah dengan hang..kahkahkahkahkah"..tp ko xpyh hujah dgn aku pon dh tau ko ni bodo..kn2..

lg satu..to dawai kokot..perghh..konon2 best la tu bhsa wa lu..hahaha..mcm sial je aku tgk..ni komen ko "zaman nabi agung kita dulu pun dah ada mahkluk makhluk yang berani guna nama allah dlm sumpahan mereka..tu zaman nabi...nie kan pulak zaman tok piem najib tuya hahahahahah! mmg bodoh la lu nie..."...sebagai umat yg xhidup zaman nabi mmg kite kene amek sejarah2 hidup nabi or kelakuan nabi or ape2 yg berkaitan dgn nabi kalo sesuatu hukum tu xjelas or samar2..lu ni bodo ke ape..prangai nabi la kene ikut..lu dh bkk blom web yg aku bg td..dlm tu pon ade terangkn konsep turunnya laknat Allah psl sumpah laknat tu..lu xpyh la tnya bnyk kali psl cr turun laknat tu..nmpk sgt lu ni bodo..wa dh bg link web tu bkk n bc la sendri..lu ni xreti2...ehh..apsl aku pon ckp lu wa ni..hahaha..

aku bkn ahli umno pon..skong umno pon bkn..aku cume menentang nuar juburi n kuncu2nya yg dh pon merosakkn perpaduan ummah kt malysia ni..merosakkn bngsa melayu n negara..khaakk ptuihh..aa.tepat kne muke nuar juburi..hahaha.

Anonymous,  August 18, 2010 at 5:38 PM  

kalau bukan ahli tu aku percaya la tapi pasai pa hang x mau ngaku hang sokong umno ni??,kahkahkahkah...hang malu ka??,hehehe..ka hang saja,konon2nya hang orang atas pagar yang x minat politik,tapi benci dengan anwar..aku dah banyak jumpa orang macam hang ni..kahkahkahkahkah

Anonymous,  August 18, 2010 at 5:40 PM  

UMNO tetap UMNO..'sekilas ikan di air aku dah tau jantan betina'..kahkahkahkahkah

dawai koko+ August 18, 2010 at 5:41 PM  

alasan buruk yang Tuhan janjikan itu, adakah kita boleh melihatnya?
DR. MOHD. RADZI: Daripada kes-kes sumpah yang berlaku, ulama-ulama hadis ada merakamkan beberapa kes. Kata Ibn Hajjar, akibatnya tidak melebihi tempoh satu tahun. Tidak melebihi tempoh dua bulan pun ada. Namun di kalangan pengikut Ahli Sunah Wal Jamaah, mubahalah dilafazkan hanya pada kes-kes yang serius dan pada kes-kes yang besar sahaja. Itu pun selepas dirujuk dengan pelbagai cara lain yang perlu diusahakan untuk menyelesaikan perbalahan dua pihak tadi. Jika ia masih tidak selesai, akhirnya barulah dirujuk kepada cara mubahalah.
Dalam sejarah Syiah, pengikut Syiah banyak merujuk kepada cara mubahalah. Mereka memang lebih suka cara mubahalah.
Bolehkah diberikan contoh-contoh mubahalah yang dilakukan oleh orang Syiah?


to enceh johan...
di sebab kan lu beriya iya mintak wa bukak web bodoh yang lu bagi maka wa pun bukak la sebab nak jaga hati lu...apasal mamat tajdid yang lu bangga2 kan nie sendiri ckp "eh konek2 mangkuk hayun semua...lu org bleh la sumpah mubahalah/laknat bila dah abis cara lain...ikhtiar lain.." soalan aku very mudah and dah beribu ratus kali di ungkap oleh melayu2 hensem macam aku...why THE FUCK MAMAT BODOH NAMA SAIFUL UNITEN tuh pergi buat sumpah tuh even before mahkamah belum pun mula bicara?????????????????

kenapa kes ni tak bawak di mahkamah syariah....sedangkan 2 individu muslim terlibat!


so henti kan je la lu nak suruh org lain terima rasional nak bersumpah berbalah2 bodoh cara arab nie....what for?????

tarak untung la sembang dgn org umno bodoh nie

heheh

Anonymous,  August 18, 2010 at 6:44 PM  

Apasal lagi juak juak PR kalau lah sumpah laknat nie susah sangat apasal lak kat parlimen anuWAR angkat sumpah jadi wakil rakyat senang jer tapi bila sumpah sikit macam ni nak bersihkan maruah dia, dia mengelak tak nak sumpah dan pada parti PASik tu semua biaa'ah tu sama juga dengan sumpah tapi apa lak ISLAM suruh cerai talak kalau lompat parti. Inilah parti ajaran syaitan dah sesat lagi menyesatkan PAS ada lah PASik

Anonymous,  August 18, 2010 at 6:50 PM  

Bodoh betul orng UMNO ni, nak samakan dengan angkat sumpah sebagai ahli parlimen.

Anonymous,  August 18, 2010 at 6:51 PM  

APA PUNYER BAHLUL KE DAWAI KOKO KES JENAYAH TAU TAK KES LIWAT MACAM ROGOL, SAIFUL BUAT ADUAN POLIS SIASAT DAN ADA BUKTI KUKUH BAWA KE MAHKAMAH, MAHKAMAH BICARA TENTUKAN SIAPA BETUL SIAPA SALAH. INI ADALAH KES JENAYAH CIVIL DAN KRIMINAL NBUKAN NYA KES KHALWAT NAK PERGI MAHKAMAH SARIAHH. INI LAH DIA BEBAL TAK BOLIH DI AJAR DAN PANDAI TAK BOLIH DI IKUT.

SEKIAN

dawai koko+ August 18, 2010 at 8:12 PM  

ok lah, say we manage to get anwar sumpah ala-saiful, so what???

kepada yang percaya saiful di liwat and anwar ialah peliwat tetap akan anggap sumpah anwar tak betui...

ia tak membuktikan apa apa...even ularmark yang umno duk dokong cakap benda sumpah2 nie pun bukan ultimatum,not decisive,not conclusive...penting sgtkah konek anwar dan jubur saiful pada rakyat malaysia sampai kita nak berbalah tentang penting nya sumpah mubalalah berbalah balah bangang nie ???

kome yang mendokong kehendak anwar bersumpah mengharapkan God's intervention dlm kes sekecil nie...(kecil dlm skala perbandingan nasib rakyat malaysia AS a whole,yang di tadbir bawah pemerintah BN yang dah terbukti korup,yang menjumudkan minda bangsa melayu jadi kita nie esklusif dan istimewa...seolah olah macam bangsa yahudi yang merasakan depa bangsa pilihan tuhan...come on..r u guys out of ur logic mind...kampung sgt kah u all nak differentiate kan sumpah sumpah yang jadi bahan mainan buat sekelompok politikus dan alat alat politikus hari nie dgn pejuang nasib dan masa depan rakyat MALAYSIA as a whole!??)

aku just nak kome yang ngaku penyokong keadilan utk saiful nie, utk lepak sat..isap okok, then pikir...none of us kena liwat dgn si nuar nie...kalau ada silakan buat laporan...bawak bukti yang bervideo mcm chua soi lek tuh...ada la skit kredibel...nie pendakwaan punya tajuk pun dah boleh jadik issue...apa tah lagi hujah hujahan dalam mahkamah..cth simpan air mani dlm jubur selama 2 hari...hebat betul tak kentut si saiful tuh...apa isi perut dia tak mengeluarkan gas akibat pencernaan kah..apa sistem perut si saiful boleh ada blow off line utk gas dr perut kah...sedangkan cirit tak terhalang lebih dari 6 jam...nie kan pulak dikatakan air mani...aiiiyooooo!!! gila bodoh la melayu nie kalau boleh nak percaya benda2 stupid mcm nie...

cuba buat relative comparison..
amik anwar n bini dia...amik najib n bini dia...bubuh skali anak2 depa..tok sah la hang pa tipu diri sendiri hang pa pun tau kalau seorang suami kalau bini sendiri tak pakai tudung sah sah lu tak reti pimpin bini lu ikut kehendak agama derang nie...tak malu ka??? tgk anak2 anwar..n anak2 najib...berbeza dowh!!!!!

sudah2 la jadik melayu yang bangang n konfius di tipu oleh mamak kutty dan gerombolan nya...

even ada pakatan rakyat cacat celanya..jika nak di bandingkan secara relatif...jahanam lagi barisan najis nie...drpd korang bising2 kenapa anwar tak sumpah mcm yang korang nak why not korang push najib pi bersihkan nama dia...suruh dia nafi keturunan dia pemegang saham kat genting...suruh dia nafi yang dia tak involve dlm awarding contract to perimekar dpt komisyen..dah la company tak dak track record engineering...apa kejadah la melayu kampung nie...

hehehehhehehehe...

dawai kokot pun melayu...tapi wa pedulik apa kalau anwar tak bersumpah..sebab dah terbukti kalau dia nak berlakon pun tak kan qardawi nak go on his side...

n tlg la jgn wat comparison qardawi ngan jamil khir baharom or harussani..bak kata arwah hakim liwat satu....TAK RELEVAN....

huhuhuhuhuh!

POH PALEH AWOK August 19, 2010 at 4:02 AM  

WAHAI UMAT MELAYU....YG KAKI BELIT TETAP KAKI BELIT. YG D AMIK KIRA. DIA ORANG TU CICAK MENGKARUNG. HANYA DENGAR CERAMAH CANA SIKIT SANA SIKIT DAH SOKONG MEMBABI BUTA. DIA LUPA PERKARA POKOK. MELAYU DAH KENA USIR PELAHAN D SEBABKAN ORANG YG TAK PIKIR PANJANG. EZAM DAN RAKAN2 YG LAIN TERMASUK AHLI PARLIMENT DAN ADUN PKR KELUAR TU KENAPA? SBB MEREKA LEBIH TAU DARI CICAK MENGKARUNG MENYOKONG MENGUSIR MELAYU D TANAH MELAYU MRK SENDIRI. ITU YG PENTING. AKU YG AMIK BERAT SGT NI PASAL MELAYU BERPECAH DOK KERANA TAMAKKAN KUASA UTK MENGHAPUSKAN DOSA. MRK TAKUT SGT BILA PAS DAN UMNO PARTI BESAR ORANG MELAYU NAK BERSATU. KENAPA? SBB MRK SUKA MELAYU BERPECAH SUPAYA MRK SENANG MENGUSIR MELAYU!!!!! RENUNGKAN LAH

Anonymous,  August 19, 2010 at 8:24 AM  

ALJUBURI
Nasihat aku untuk Joehan & frends, tak payah la korang nk berhujah dgn penyokong peliwat tegar nie, mata hati dia orang da di butakan, apa jerk kebenaran yg korang tunjukan pon tak guna, yang dia orang tau ..hehee..peliwat tegar kesayangan dia orang tu maksum ..hehe..tak bersalah, konspirasi..hehee..atau pon mereka-meraka pemuja peliwat tegar tu adalah sama species gak..penjubor..tu yang back up abes-abesan..heee..sok kalo peliwat tegar tu dapat jadi PM bole la dia orang halalkan meliwat nie..heee..tu kot harapan baru dia orang..

Anonymous,  August 20, 2010 at 5:45 AM  

bangang betul pencacai anwar ni. kes liwat ni senang je anwar nak menang kalu dia ada alibi. tapi yang aku tau sume org tak tau kat mane si nuar ni masa kejadian. bodoh punya nuar.

sportcrazy August 22, 2010 at 6:53 PM  

Aku pun tak faham perangai ahli parti pembangkang. Kat Johor diorang buat poster letak gambar Sultan Johor diorang kata sebenarnya UMNO yg buat. Hari bila KHATIB PAS baca doa untuk LIM GUAN ENG diorang kata perkara tu berlaku di masjid UMNO dgn tujuan nak malukan pembangkang. Tak de masa UMNO nak buat kerja2 yg tak berfaedah sebab fitnah macam ni parti pembangkang memang pakar. Jadi tak payah lah nak tuduh orang lain.

sportcrazy August 22, 2010 at 6:58 PM  

Memang nik ajis sokong perkara macamni sebab yg baca khutbah tu IMAM PAS. Takkan dia nak kutuk imam yg dia didik. Jadi jangan terkejut kalau akan datang masjid di kelantan akan mendoakan KAPAL SING, LIM KID MALAM atau CHUA JUI MENGONG dlam doa kutbah. Tunggu dan lihat.

sportcrazy August 22, 2010 at 7:20 PM  

Dawai Kokot ni bercakap tak guna akal tapi guna otak. Semua mangkok ada OTAK tapi manusia ada AKAL. Dia cuma nak tunjuk yg dia pandai cakap orang putih je. Pandai cakap org putih pun di zaman pemerintahan BN. Lu ingat anwar tak kaya ke. Dulu tak sekaya sekarang masa dia ada yayasan anda. Sekarang bukan je kaya asalkan ada talian darah sume anwar kayakan masa dia jadi TPM dan MOF. Lu tau ape!!!!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP