KECOH - Anwar Brahim Cretttt Orang Melayu P.Pinang

Tuesday, August 10, 2010


Kenangan Penuh Makna

Dalam majlis tersebut semasa ucapannya Anwar dalam nada yang serius telah berkata tindakan kerajaan negeri Pulau Pinang merobohkan gerai gerai orang melayu ada salah satu tindakan yang bagus dan menepati sasaran CAT ,kerana hampir kesemuanya adalah gerai haram dan tidak memberi hasil kepada kerajaan negeri.Justeru orang melayu harus mematuhi undang undang kerajaan tempatan jika mahu berniaga.

Dalam pada itu..............

KLIK DI SINI ARTIKEL SELANJUTNYA


Gila Anwar Brahim ni, memang Gila. DI Negeri kelahirannya pun sanggup di gadaikan bangsa melayu yang ada. Apalah sangat orang Melayu nak berniaga tu? Takkan ianya menjadi masaalah kepada kaum Lain di bangunan KOMTAR tersebut?

Psssttt...Anwar Brahim ni elok di sula je..Celako

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

3 comments:

Anonymous,  August 10, 2010 at 9:28 PM  

Juburi dah takde sapa2 nak diharapkan, terpaksalah sokong DAPig. Lari jauh betul perjuangan mamat seekor tu...bilalah nak bertaubat.

Nak buat camna...dulu mereka juga yang pilih kan...

Anonymous,  August 10, 2010 at 11:22 PM  

lama tak dengar cerita hussam musa. kemana dia menghilang? papa tolong siasat mana hussam pergi?

Anonymous,  August 13, 2010 at 4:39 PM  

KO kata NUar elok di sula..aku rasa KO elok mampos dengan bini ko anak beranak.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP