MAYA KARIN SAH BERCERAI -Puan Hajah Mangsa Cina RACIST & KJ Si Petualang Bangsa

Saturday, August 21, 2010



SOKONG 100% Puan Hajah Siti

Gomo menyokong sepenuhnya Puan Hajah Siti yang sebenarnya telah menjadi mangsa keadaan dalam Komplot beberapa pihak yang cuba menjadikan ianya isu RACIST dan ada juga pihak cuba menangguk di air yang keruh konon konon nya menjadi Hero dalam isu ini.

Tiba tiba isu ni jadi isu seluruh negara kerana di Bakar api nya oleh Saudara Ketua Pemuda Barisan Nasional Khairy Jamaluddin. Ingat wahai pembaca budiman sekalian. Ketua Pemuda BN ya, bukan Ketua Pemuda UMNO.

Suruhanjaya siasatan lah, Tindakan tegas lah pada puan Hajah lah,wah hebat si KJ ni. Apa lagi si Barua barua yang lain sokong KJ bagai nak rak kerana KJ ambil tindakan pada Puan Hajah yang orang Melayu ini.



Tu si Namaewee CIBAI anak PENDATANG pasal apa si KJ siap Cium Mulut?
Pasal apa tidak di desak untuk di ambil tindakan? Pasal apa?

Cikgu Puan Hajah menyampaikan Fakta dan kebenaran buat kita semua.
Dah memang betul yang di nyatakan oleh Puan Hajah tu mana ada salahnya?

Kj...oh Kj....kau sudah meroyan, makin lama makin meroyan. Udah udahlah tu KJ. Elok kau letak jawatan Ketua Pemuda UMNO tu. Kau pi masuk PKR ka, PPP ka, DAP ka, Hindraf ka. Usah duduk dalam UMNO lagi kalau sudah tak dapat nak perjuangkan Nasib orang Melayu. Usah lagi di dalam UMNO kalau tiap kali bersuara itu tidak mengambarkan pemimpin untuk orang Melayu.

Harapan agar seluruh Guru Guru di Malaysia menyatakan sokongan yang penuh kepada Puan Hajah Siti yang telah menjadi mangsa Politik RACIST CINA dan juga kepada seluruh rakan Blogger dan Facebooker untuk menyatakan sokongan kepada Puan Hajah kita ini.

Khairy Jamaluddin?
Hang Bukan Ketua Pemuda UMNO
Tapi Hang Ketua Pemuda BN.

CEPAT LAH BERAMBUS BRO, DUIT DAH BANYAK,
MAYA KARIN PUN DAH CERAI......

Psssttt....nyatakan sokongan pada Puan Hajah....mangsa RACIST nya CINA

JOIN FACEBOOK SOKONG PUAN HAJAH SITI
KLIK DI SINI
Sokong Cikgu Puan Hajah Siti Mangsa Politik

Promosikan Juga Halaman Anda


PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

23 comments:

Anonymous,  August 21, 2010 at 4:24 PM  

kalau hangpa tengok betoi2 apa yang cikgu ni habaq kat murid2 bukan sekadar isu mengutuk bangsa..tapi dengan agama2 skali dia buat main,yang tu memang x patut sangat2 la bagi aku...macam mana nak bagi contoh kat murid2 yang otak x brapa nak cerdik lagi ni..memburukkan nama Islam ja cikgu ni,nak mendidik pon ada caranya,cikgu2 yang beragama lain masa dia berucap tu pon mungkin terasa..sebagai contoh dia suruh buang tali gelang yang dianggap ritual agama hindu,ni menyentuh sensitiviti agama lain..cuba kalau cikgu hindu p cakap,pakai tudung ni orang bangang ja,apa kita rasa??...tolak tepi isu bangsa sat,tengok agama pulak

GOMO August 21, 2010 at 4:28 PM  

takda buang tali gelang tu semua....takda benda tu semua. jangan di momokkan cerita palsu. cikgu tu tegur je balik kampung .. tak melibatkan ugama pun.

mana orang melayu?? mana suara melayu??

Anonymous,  August 21, 2010 at 4:37 PM  

tak dapatla bro maya....
tu yg giler meroyan frust tue...

suruhla die masuk askar wataniah rejimen kereta kebal lak.
xde die xde bising2 tak tentu hala nie...
satu2nya ahli politik yg takde kerja sampai masuk askar wataniah konon2..
yela...da tak dpt jd menteri la kata..

masuk pon tah2 tak ikhlas.
nak glamer jer.
da keluar pon bangang gak.
xde beza pon??

Anonymous,  August 21, 2010 at 4:38 PM  

hello.... bagi aku cikgu tu tak salah kalau nak mgajar bangsa yang x sedar di untung tu... mmg patutu..ko x pernah jadik cikgu ko tak tau amcmana murid skrg ni... kurang ajar, perlu diajar sekerasnya...

ko ynag paling bodoh dan bangang x tahu menilai segala apa yang cikgu tu katakan...

lagi satu aku ingatkan ko... kalau ko x sekolah ko lagi bangang dan bodoh tu sbb ko myokong segala yang slah..apa yang ko komen pada si cibai namwee yg kiurang ajar mhina lagu negaraku... x pulak ko bsuara...bodoh punya manusia...

Anonymous,  August 21, 2010 at 4:41 PM  

Inilah minda pembangkang...

1. Cikgu cina yang berzina dan lahirkan anak luar nikah (tunang TBH) dipandang suci...malahan diberi sokongan dari semua segi.

2. Cikgu melayu yang belum pun diberi peluang untuk membela diri atau dibuat siasatan terperinci, sudah pun dihukum.

Bangsa lain ni kena tegur sikit pun dah macam kena dera. Fikirlah... adil ke semua tu. Aku harap TS Mahyuddin tak ambil tindakan tergesa2. Dah memang tugas cikgu tu mendidik...

Melayu Pasir Gudang August 21, 2010 at 4:50 PM  

Aku mengangkat martabat cikgu nie paling tinggi berbanding dengan menteri KDN tu. kalau cikgu nie tak kasi "peluru" dan "bom" itu penuntut yang kurang ajar dan biadap tu tak akan faham soal negara bangsa akan datang. Jangan salah kan institusi sekolah kalau 10 tahun akan datang bangsa nie makin kurang ajar. Inilah beban cikgu mengajar salah tak ajar salah.

Nik Aziz yang kata tuhan mencarut itu pun orang angkat martabat jadi Tok Guru apasalah aku mengangkat martabat cikgu nie sebagai ibu guru.

Aku anggap siapa yang memusuhi cikgu ini dan Datuk Nasir Safar juga adalah musuh ku.......

Anonymous,  August 21, 2010 at 4:53 PM  

Sapa pun boleh jadi Ketua Pemuda kalau setakat menyalahkan orang tapi tiada inisiatif untuk mencari jalan penyelesaian. Lagi busuk nama Ketua Pemuda sorang ni.

Anonymous,  August 21, 2010 at 5:06 PM  

anon 4:38..

hang lagi bodo dan bangang nak mampos..aku pon x setuju apa yg si namewee kapir tu dok buat,malah aku kutuk berapi si namewee ni..tapi x semestinya kita balas dendam dengan cara yg sama..setau aku MCA yang dok backing si namewee ni atas persetujuan umno jugak..kalu betul umno tegas masa tu,dah lama si namewee ni ke dalam,dan cikgu ni pon xkan brani keluarkan statement macam tu,sebab tau akan akibatnya..tapi kenapa xdak??..sebabnya umno x dak teloq,takut dengan MCA..

dan aku yakin cikgu ni x akan di apa apa kan..case close dalam masa seminggu ni..sebagaimana senyapnya kes namewee kapir bodoh

Anonymous,  August 21, 2010 at 5:36 PM  

ok aku cuba untuk bersetuju dengan cikgu tu dan hangpa semua dalam kes ni..cina balik china,hindu paria balek india..

tapi hangpa setuju x kalau orang sabah halau melayu balek tanah semenanjung??..sebab apa??,sebab umno la yang merampas kekayaan orang sabah dari sebuah negeri yang paling kaya sampai jadi negeri yang paling miskin..jangan kata pulak,orang melayu dah lama duduk di sabah,kaji balek,dia datang tanah borneo tu bila..kita kat semnanjung tanah melayu ni dok makan hasil depa tau dak??..sebab tu umno sampai sekarang x boleh nak bertapak kat sarawak..melayu umno ni corrupt..

jadi x usahla kita dok main isu perkauman ni..x mendidik sapa2 pon

Anonymous,  August 21, 2010 at 5:58 PM  

salam

aku ckp dgn ikhlas dlm bulan puasa nie dulu masa pertading pemuda umno malaysia kj bl sy talipon meti dia jwp...klu tak jwp pun dia pasti talipon balik. tp sekarang dh menang tak mcm lg....janji nk tlg pemuda² yg menggangur tp habuk pun tk de....aku harap khairy jwp kenyataan ini...berani kerana benar

Anonymous,  August 21, 2010 at 6:05 PM  

WOI ANON 5.36 SEJAK BILA MELAYU RAMPAS KEKAYAAN SABAH. MAJORITI TAUKE BALAK KAT SABAH MELAYU KE ?
ITULAH MENTALITI PAKATAN RAKYAT OTAK FUNGSINYA SAMA MACAM ANUS.

AKU NAK MINTAH PAS KHAWARIJ JANGAN MAIN ISU AGAMA BOLEH ?
MASALAHNYA KENAPA PAKATAN DIAM BILA ORANG MACAM NAMWEE SECARA TERANGAN HINA ISLAM DAN MELAYU?

AL-ZARQAWI

Anonymous,  August 21, 2010 at 6:19 PM  

sapa yang perintah sabah sekarang???..bukan UMNO ke??..musa aman tu PBS ka??..hang kalau x pandai baik kaji dulu,jangan tunjuk bodoh,malu kat orang..

bagi aku melayu,india,cina x salah dalam hal ni..tapi pemimpin melayu umno yang salah,depa nak makan duit rakyat,bukan peduli pon dengan hangpa ni semua,sebab tu dia boleh bagi kontrak balak ka,apa ka dekat sapa pon yang depa nak asal menguntungkan depa

konon nak bela melayu,ptuiih..hangpa kena tipu hidup2

dawai koko+ August 21, 2010 at 6:31 PM  

isu namawee baru sekarang ORANG2 BODOH UMNO NAK suruh amik tindakan???baru SEKARANG NAK terjerit2 suruh amik tindakan???

dah berapa lama dah woi?
dah lebih 3 kali puasa masuk tahun nie namawee tuh punya isu awat baru la nie hangpa2 yang berakidah umno nie baru nak bising??

masa budak namewee nie buat lagu time dia duduk kat taiwan awat hang pa tak demo budak nie di bawak balik ke malaysia...siap kowtim baik lagik dengan MCA.."oh tak pa budak nie tak bersalah!!!"...

dah terkena, tersepit baru nak terjerit2 melayu hidup melayu kekuatan melayu..tapi bangsa mamak kutty duk pedajai duk penaya orang melayu,biasiswa anak melayu seperti yang termaktub dlm artikel 153 awat hang pa jadik ulat bulu ...takut ngan hidung besaq mahadey barua tuh ka????

termasuk lu MELAYU PASIR GUDANG!
straight away wa cakap sama lu tak payah la lu nak tunjuk lu nie perihatin hal melayu...mcm wa ckp kat lu in a previous comment...lu suruh je mamat2 melayu UMNO tuh pi bersih longkang2 kat PASIR GUDANG dari TIKUS2 ...buat malu je terjerit2 kekuatan melayu kalau LONGKANG UMNO tempat hang TAK RETI nak jaga!

got it biatch???

damn!

Anonymous,  August 21, 2010 at 8:39 PM  

dawai kote

hang suruh bahlol pas gi cuci kelantan yg kotor tu sebelum nk perintah malaysia. tengok jamban hang dulu no...

Anonymous,  August 21, 2010 at 10:48 PM  

NAK SOKONG APA BENDANYA GOMO?..KITA NAK HIDUP AMAN DAMAI, ENGKO NAK HASUT2 RAKYAT BERGADUH2..APA BENDA LAH!!

TAK PATUT LAH CIKGU TU KATA DEMIKIAN, SEBAB PRESIDEN PARTI PERKAUMAN TERBESAR (UMNO) PUN TAK BERANI NAK KATA TERANG2 CAM TUH...

MOLEK SGT KJ SURUH SIASAT DAN AMBIL TINDAKAN PD CIKGU TUH!!! KATA UMNO/BN NAK JADIKAN SEKOLAH PUSAT ASAS PERPADUAN KAUM, TAPI CIKGU NI, PANDAI2 PLAK CAKAP BENDA MENGARUT PERKAUMAN CAM TUH...TAK PATUT, TAK PATUT CIK GU!!!!

KJ, CEPAT PANGGIL POLIS SIASAT CIK GU TUH...


AKU SOKONG KJ...SIAPA YG SOKONG KJ, AYUH KITA BERSAMA2 DI SINI LAWAN GOMO....HIDUP KJ OGHANG GHOMBAU DEN!!!

kday August 22, 2010 at 2:01 AM  

haha..mmg klaka la korang..i like!! u guys are really the clowns!! thumbs up!!!

bila nak cerdik ni,  August 22, 2010 at 12:47 PM  

pencacai umno memang bangsat (sorila kalau kasar memang patut pun panggil camtu)sebab bila pemimpin korang dalam perhimpunan agung umno cium keris keluar kenyataan racist terlompat-lompat, bersorak sorai korang macam beruk...kalo orang lain tak cakap racist pon ko panggil racist...

melayu umno ni bila nak keluar dari jadi bangsat

Anonymous,  August 22, 2010 at 4:04 PM  

korang ni bodohla... cikgu ni pun bangsat giler. dah la memaki depan murid. dia ingat malaysia tu bapak dia punya ke? Ini negara belongs to chinese, malay, indian etc.. ko ingat malaysia boleh ke maju macam skang ni kalau x kerana cina dan india? nak harapkan melayu je?nampak gayanya memang lagi mundurla dari negara indonesia. Melayu ni pemalas. Nak cepat kaya je. Usaha x da. Kalau dalam islam pun, ada ke Nabi suruh halau bangsa lain ke tempat lain? Nabi pun bersatu padu dengan bangsa dan agama lain dalam satu negara. CIkgu ni dahla tua, x sedar diri lagi tu.

Anonymous,  August 23, 2010 at 9:40 AM  

tgk la mainan cina kapiaq ni..klu org kita ckp skit(walaupun betul), depa tibai kaw2..skang ada lg mangsa depa(org kita) nk dijadikan mangsa kt sg petani...tp bila depa perkauman..apa depa kt? tuan2 pun taw kan...hal kecik la, keadilan...fakta la...
apa kata kita bersatu keluarkan kenyataan yg sama dgn pengetua2 tu...mcm yg selalu depa bt kt kita...try tgk reaksi depa....

Anonymous,  August 23, 2010 at 9:44 AM  

WAHAI ANTI UMNO: aq nak tanya kau,kau ad x kat tempat kejadian????
kalau kau x de kat situ x payah nak berlagak pandai ey...aq ulang balik kata2 pengetua 2( pelajar2 cina boleh balik cina ataupon fong yuu ) kau nak tau x perkataan sebenarye ape??sini aq bagi tau dengan kau..
kata pengetua( pelajar2 cina kamu boleh balik ke negara china tp boleh ke kamu diterima menjaadi warganegara China ataupun kame berpindah ke sekolah fong yuu?? ini bermakna setiap warganegara malaysia haruslah meletakkan kesetian dan kepercayaan kepada negara malaysia dan mereka perlulah setia juga dengan sekolah mereka bukan nya fong yuu..
dah faham ke sekarang,wahai anti umno???dyorang kata diaorang ni rakyat malaysia,tp bila lagu negaraku berkumandang dyorang x nyayi pon,bercakap ade la,ketawa ad la, 2 ke rakyat malaysia?bila lagu kemerdekaan dinyayikan dan mereka diberikan bendera jalur gemilang mereka tidak kibarkan pon,menyayi ape tah lagi,rakyat malaysia ke 2!!! aq nak tanya kau??ni la masaalah nyer kalau orang yang x faham bahasa melayu..
macam kau ni la anti umno!!!

KERIS MELAYU...

Anonymous,  August 23, 2010 at 9:47 AM  

tahniah cikgu siti...
jgn bimbang, kami sokong penuh kenyataan anda walau diputar belit bagaimana sekalipun....:-)knp bila melayu buat je, rasis? tp bila bangsa lain buat...hm..tuan2 pun taw kan...

Anonymous,  August 23, 2010 at 9:47 AM  

ni suma mainan cina kapiaq. ada satu lagi yg jd mangsa kt sg petani. klu kena kt diorg, diorg tibai kaw2. rasis la...abis bersatu cina2 ni semua...tp bila kena kt kita...ada yg sokong, ada yg maki hamun...hm, malangnya...jom kita bersatu sokong cikgu2 ni...mcm cina2 buat kt kita...tunjukkan ppaduan kt,biar diorg mati kutu...cikgu2 ni, kuatkn semanagt, jg tunduk dgn tekana cina2 lahanat ni...

Anonymous,  August 30, 2010 at 11:39 AM  

andai takdir negara kecoh, PERLU DIHAPUSKAN, PUAK PUAK YANG CUBA MEMECAH BELAHKAN SAF...TAK KIRA UMNO.PAS DAN PKR...PASAL MANGKUNG MANGKUK PEMIMPIN YANG MEMECAHBELAHKAN SAF, GENERASI SEKARANG X ADA HORMAT PADA YANG TUA

BAIK UMNO DENGN MENTALITI MENGEJAR KEKAYAAN, PAS DENGAN AGAMA DAN PKR DENGAN LIBERALNYA


YANG UNTUNG SIAPA?

INGAT , MELAYU DULU MAJORITI TAPI SEKARANG SUDAH JADI MINORITI DISEBABKAN PEMIMPIN YANG MENEGAKKAN EGO MASING MASING, YANG BUDUS PENGIKUT PENGIKUT MASING MASING

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP