PANAS - Lagi Video Anwar Ibrahim Meliwat.......

Wednesday, August 11, 2010


Breder Anwar Bin Ibrahim (BABI)

Nah lagi Video pembohongan dan penipuan Anwar Ibrahim dalam menipu dan Meliwat Rakyat Malaysia ini khusunya Ahli PKR itu sendiri yang bermati matian mempertahankan Anwar Brahim ini.

"Ya Allah ya Tuhanku, aku mohon kepadamu agar memberikan Hidayah dan pedoman kepada saudara saudara Islam ku yang bernaung di dalam parti PKR agar terbuka pintu hati mereka untuk menilai dan melihat siapa sebenarnya Anwar Bin Ibrahim ini Penasihat PKR."

Psssttt...Mudah mudahan kita semua turut mendoakanya..amin

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

4 comments:

rakyat biasa,  August 11, 2010 at 4:35 PM  

tak baik dlm bulan puasa ni tabur fitnah, hina-menghina lebih2 lg dgn org seagama.walaupun sy bkn muslim, tp sy hormati dan jaga perasaan org muslim..lg satu, jgn lah guna pkataan babi utk mhina..ia adlh makanan harian bg sebahagian rakyat bukan islam terutama cina, iban, dusun dsbnya..mcm mana klau org lain hina makanan spt lembu, kerbau, ayam mesti korang rasa terhina dn marah kan..

atas pagar August 12, 2010 at 6:06 AM  

Allahuakbar...

Akhlak mulia sungguh. Pehak macam ni ka nak di pangkah dalam pilihanraya... saya atas pagar, tapi dengan perangai burok macam ni, dan terang2 caci maki macam ni, tak ingin saya sokong... macam ni rupanya orang umno punya perangai...

Anonymous,  August 12, 2010 at 11:54 PM  

kau ni jahat la papa gomo..bwk la brtobat..sedap je nk memBABi kn org..cth2 org2 umngok y tade adab..biada lg..

Anonymous,  August 13, 2010 at 4:42 PM  

AKu pun orng UMNO gak dulu tapi sejak baca GOMO nyer fitnah dan bahasa dia yg tak beradab....aku bersumpah tidak akan mengundi UMNO selama lama nya.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP