PANAS - Lagi Video Pecah Panggung

Sunday, August 22, 2010



Lihatlah Video di atas ini dan kita semua sama sama menilaikannya.

Raja Melayu Raja Berdaulat
Bangsa Melayu Bangsa Berdaulat


PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

11 comments:

Anonymous,  August 23, 2010 at 6:21 AM  

yeah..raja melayu raja berdaulat,mari kita panggil YDP AGONG BINATANG..KAMI NAK DERIS NATANG!!!!!,NATANG,NATANG,NATANG...sapakah yang panggil AGONG begitu??...ya dah tentula MELAYU UMNO,MELAYU YANG KONONNYA BERDAULAT..ptuuiiih,sebiji macam yahudi perangai..yahudi=kononnya bangsa pilihan tuhan...Melayu (UMNO jela,heheh)=kononnya bangsa berdaulat..tu dia serupa..kahkahkahkahkah

Anonymous,  August 23, 2010 at 11:16 AM  

if you dont like malays. well well well..what are you doing here then?

hangkedee August 23, 2010 at 12:30 PM  

Boleh belah la kalau talak suka malaysia maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anonymous,  August 23, 2010 at 12:42 PM  

wow anon 11:16..hang ni sebijik macam yahudi..ni tanah Allah sesiapa pon berhak duduk atas tanah dia..sapa yang berusaha dia la orang yang berjaya dalam hidup,kalau yang malas macam kebanyakan melayu x payahla nak dengki sana dengki sini..

jadi,kenapa aku kata hang ni yahudi??,sebabnya yahudi Israel pon pernah kata,"kalau x suka yahudi,keluarla dari Israel"..kahkahkahakhakhah..apa ingat tanah kat sesuatu tempat tu ada tulis dalam Quran ka sapa punya??.."tanah ni bangsa ni punya,tanah tu bangsa ni punya"..bodoh,ops sorila kata hang bodoh,tapi hang dok tunjuk sangat pasai pa,hehe

dan to Anon Hangkedee,aku suka Malaysia,cuma aku x suka sikap segelintir orang melayu..aku pon melayu la

joehan August 23, 2010 at 1:18 PM  

aku pon xsuke sikap segelintir melayu..yg suke mengadu domba...mencari kesalahan org lain..membuat fitnah..bila di ajak bersama2 ats platform perpaduan ummah trus tolak kate dasar pas n umno berbeza n byk lg prangai2 melayu bngsat dlm pr..yg terbaru..doakn kesejahteraan org kafir yg ditegah dlm islam..bile dh kantoi mule la letakkn keslahan ats musuh politik iaitu umno..tu la melayu2 bngsat dlm pr yg aku tau..

tunjang islm kt malaysia ni adalh bngsa melayu sbb kita majoriti..kalo bngsa pon kucar kacir..bergdh sm sndri..mcmana islam nk bersatu???!!!

Anonymous,  August 23, 2010 at 1:34 PM  

johan2..khatib tu cuma mendoakan agar diberi hidayah oleh ALLAH supaya Guan Eng menerima Islam..kalau tu pon salah,aku x tau nak kata apa..

jangan la nak politikkan isu ni besar besaran..sedangkan dulu nak menangkan kamal alan nathan pon geng2 melayu Islam Umno sampai buat solat hajat dan baca yassin,siap berdoa lagi.. xde pulak kecoh macam ni..hipokrit nak mampos puak2 umno ni

joehan August 23, 2010 at 1:57 PM  

hahaha..yeke mendoakn diberi hidayah..hahaha..dh kantoi mule la spin2 mcm gasing..klaka la korng ni..aku dh dgr mcm2 version alasan org2 pr..mule2 kate khatib ni umno bayar..pastu kate mende ni xberlaku..ni cume fitnah org2 umno je..yg kluar dr mulut kerajaan png plak kate "kami xpernah mengarahkn khatib tu bc selain dr teks khutbah yg dikeluarkn oleh maipp..kalo btul sile ambil tindakan ke ats khatib tu"..hahaha..mcm2 version alasan org2 pr ni..

utk pengetahuan korng sume.. aku pnh dgr sorng khatib pas menyamakan pemerintahan skrng ni dgn yahudi ms pr br2 mng pru12 aritu..kt area2 slngor..ni la budaya politik pas..menyemarakkan kebencian sesama muslim!!

yg kes kt hulu slngor tu plak..msjd mn n kariah mn yg wt solt hjt utk p.kamalanathn tu..cube bgto..bg gmba2 skali..setahu aku cume ade banner die je..ntah2 tu pon org2 pr yg buat sndri banner tu sbb gmba banner sekeping tu je..korng kn pndai berdrama..cm khalid gagap dgn kamera besar gajah tu..smpai skrng xbuat report polis..tkut ke..cm tony pua psl kes dpt surat ugut n peluru tu..baik org hntr surt ugut kt nuar jubur dr hntar kt cine apek cam tony pua tu..

ooo..skrng korng ckp psl hipokrit..nk aku senaraikn ke hipokrit puak2 pr ni..

1)pas xnk bekerjsm dgn umno sbb dasar berbeza..dgn pkr n dap blh plak wlpon terang2 dasar mmg berbeza..kapal siap ckp lg xtrima hudud n arini kitsiang skong kapal sink psl perkra ni..

2)kalo puak2 kafir yg mati cpt2 org2 pr tuntut pembelaan kalo kes2 tu mendatangkn kelebihn politk kt korng..kes beng hock,kes kugan n mcm2 lg..kes org pr lnggr bdk uitm n bdk melayu kt jhr aritu korng snyp plak.

3)org pas lawat kilng calrsbeg korng xde plak kecoh2..siap bg idea suh besarkn lg..kalola org umno yg buat lawatn tu..satu dunia korng berkokok.

4)pok nik penh luluskn lesen penjualan arak thn 94..alasan pok nik sbb agama org2 kafr xhalang minum arak n pok nik xnk konon2 menghalang org kafir..konon2 xnk nmpk islam zalim..kalo org umno yg luluskn berapi2 korng tentang.

5)konon2 islamik la puak2 pas ni..mencarut2,memaki hamun,menolak perpaduan ummah sbb konon2 berbeza dasar,mengkafirkn saudara seagama,bersangka buruk,menympan dendam,menggadaikn kalimah Allah n mcm2 lg perangai hipokrit puak2 pr ni.

6)
7)
8)

aarghhh...byknye aku nk taip..korng pkir la sndri..

joehan August 23, 2010 at 1:58 PM  
This comment has been removed by the author.
Anonymous,  August 23, 2010 at 2:22 PM  

Argghh semua2 yang hang tulis tu baik hang kaji balek johan..Arghhhh...jangan nak adu domba..Arghhhhhh...mula2 cerita bab doa,pas tu melalut tah kemana..Arghhhhhh...dah tu semua yang hang tau hasil dari adu domba orang2 umno..Arghhhhh....kata x suka orang adu domba??..ARGHHHHHHH!!!

joehan August 23, 2010 at 3:02 PM  

aik...tu je yg hang mampu counter balk..hahaha..tu br aku bg 5 point dasar2 hipokrit pr..suh aku kaji blk buat ape..ni yg ter 'arghh' byk kali ni nape plak..cm kne sondol dgn nuar juburi je...hahaha..

pelik gak aku..ko xpenh tau ke psl point2 yg aku bg tu siap suh aku kaji blk n kate aku adu domba plak..hahaha..tu la..hang asyik dok bc haramkah n suare ketidakadilan je..so sume brita yg haram2 n tidakadil je la yg hang tau..hahaha.

Empayar Pemuda August 23, 2010 at 3:26 PM  

http://empayar-pemuda.blogspot.com/2010/08/konspirasi-perpecahan-orang-melayu-oleh.html

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP