PANAS - Lelaki Baru Nora Danish Seorang Dot Dot Dot

Monday, August 23, 2010



Isu Panas dalam Akhbar Kosmo semalam antara Hubungan Nora Danish dan seorang pemuda anak Seorang Datuk yang berasal dari Kelantan.
Artikel Penuh KOSMO Klik Di Sini

Gomo tak pernah pun ulas cerita artis artis ni baik artis Malaysia mahupun Antarabangsa. Sebab Gomo bukannya artis ataupun peminat Fanatik seseorang artis. Tapi oleh kerana Gambar Lelaki yang di kaitkan dengan Nora Danish itu adalah seorang rakan seperjuangan maka Gomo tampil ke hadapan untuk membantu dirinya membersihkan namanya yang mana telah di sampaikan tidak betul oleh akhbar Kosmo pada keluarannya yang semalam.

Dalam keluaran Kosmo semalam terdapat satu kenyataan dari kosmo yang memetik:

"Kau tau tak, mamat tu suka sangat tayang gambar berkepit dengan Nora dalam Facebook, aku tak tahulah apa motif dia.

"Lepas tu, tahulah anak orang kaya, tapi takkan satu badan bersalut Hermes," kata Cik Kid Mulut Muncung sambil memuat turun gambar-gambar mesra Nora dan Shahrul ke telefon Diva.


Dalam ayat ini satu pun tidak betul sama sekali kerana setakat yang di ketahui oleh kami rakan rakan Shahrul ini tidak pernah Upload gambarnya bersama Nora Danish dalam akaun Facebook, melainkan gambar dirinya dan Nora di dalam profil akaun Black Berry Maseengger (BBM)

Nak tanya juga dengan DIVA yang tulis artikel ni, sapa si Cik Kid Mulut Muncung tu? Kerana yang tahu gambar gambar ni semua adalah rakan dalam BBM itu sahaja. Jauh sekali kalau dapat melalui akaun Facebook beliau. Sumber mana ni Miss DIVA?


Kalau Miss DIVA nak melariskan berita tu tak mengapa tapi kenalah rujuk dulu pada empunya badan ataupun siasat sendiri akaun Facebook Shahrul tu. Takkan lah bila si Cik Kid Mulut Muncung cakap maka Bulat bulat juga Miss DIVA percaya dan tulis bulat bulat?


Shahrul ni ada karier nya juga dan merupakan seorang yang aktif dalam berpolitik, persatuan dan kemasyarakatan. Ada lah juga gambar dia dan Nora bersama sewaktu program program yang di jalankan. Miss DIVA taknak tengok ke gambarnya?


Apa sekalipun empunya badan saudara Shahrul tidak lah menekan Miss DIVA dalam hal ini namun meminta agar jika hari mendatang Miss DIVA berhubung lah dengan tuan punya badan untuk pengesahan. Tak elok juga kalau dengar mulut orang yang ke tiga atau ke sepuluh ni.

Tidak mahulah nanti timbul pula berita yang tak elok berkenaan mereka berdua ini. Nora Danish ni Ibu Tunggal dan seorang yang berusaha gigih untuk membesarkan anaknya, walaupun pelbagai dugaan yang datang melanda dirinya tidak mahulah nanti keluar berita yang tidak enak kita dengar dek kerana penyampaian yang tidak sohih.

Kalau dah jodoh tak kemana, harap jangan lah ada pihak cemburu dengan keakraban mereka berdua ini. Kita mampu merancang Tuhan yang menentukan.


Shahrul Nasrun Dato' Kamarudin
Group CEO Red Carpet Group.
Ajli UMNO
Exco Wira PERKASA

Saudara Shahrul ni sekarang berada di Tanah Suci Mekah bagi mengerjakan Umrah dan sudah tentu tidak enak juga berita sebegini di kala beliau sedang menunaikan umrah. Gomo sebagai rakan dan wakil dari pihak Shahrul meminta agar pihak Kosmo melalui Miss Diva mempebetulkan kenyataan nya tersebut.


Ini ke yang di katakan "satu badan bersalut Hermes???"

Psssttt..Kesian member tu tengah tunai Umrah...kena jugak....

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

13 comments:

Wan Malaysia,  August 23, 2010 at 12:36 PM  

bebudak politik rupanya.

biasa le tu, sambil berenang, buang air kecil.

kena la tunjuk kat kekawan yang kena payung atau kurang hensem siapa yang lebeh power.

last sekali, benih hanyut kelongkang jua.

Bingai @ Bangang August 23, 2010 at 12:47 PM  

Aku memang menyampah pada jenis yang sengaja buat isu untuk cari makan. Bila perut dah kembung makan duit haram kata orang buat pulak. mahu rasanya aku carutkan orang jenis macam ni.

Aku Yang Bingai
1. Cina Mulakan Perdagangan Dengan Yuan Berbanding Ringgit
2. 1. Dinar Emas - Bukan Idea Tun Mahathir?

joe bugner,  August 23, 2010 at 3:15 PM  

ceh dumbno rupe nye

UMNO boleh!,  August 23, 2010 at 4:06 PM  

bkn gomo ke yg siarkan?

sengaja bt begitu kot semata2 mahu dilihat sbg hero

org UMNGOK ni dh biasa main2 tikam kwn dr belakang

Anonymous,  August 23, 2010 at 5:33 PM  

macam tahu2 je benih wan malaysia ni pernah hanyut ke longkang!!!!

paspispus

Anonymous,  August 23, 2010 at 5:37 PM  

Ya Allah ya tuhanku ko selamatkan lah umat islam di malaysia ini dari kefasiqan UMNO ( UMNO baharui lesen kelab malam di bulan ramadhan ) dan kau lembuatkanlah hati Lim Guan Eng supaya dia memeluk islam.

Anonymous,  August 23, 2010 at 7:06 PM  

KAHKAHKAH..betol ka apa yang aku tengok ni??..

MISS DIVA tu mesti penyokong tegar UMNO,sebab tu boleh kerja dengan paper UMNO..tulisan pon lebih kurang hangla GOMO,bajet pandai,padahal apa pon x tau..

ceh,GOMO nak nasihatkan orang boleh sampai buat ayat "Miss DIVA berhubung lah dengan tuan punya badan untuk pengesahan. Tak elok juga kalau dengar mulut orang yang ke tiga atau ke sepuluh ni"..KAHKAHKAHKAHKAH..wei GOMO hang tu apa kurangnya,sebijik perangai lagu tu..KAHKAHKAHKAH,lawak2..hang cermin diri hang dulu nak kata kat orang pon..hang tu dok fitnah orang lagi banyak

MISS DIVA & PAPAGOMO dua2 bodoh,laki bini kot,buat drama boleh..kahkahkahkah

SESTER August 23, 2010 at 8:00 PM  

Anonymous sume takde telor tak post letak nama

GOMO August 23, 2010 at 8:55 PM  

telor dah kena Gigit dengan Anwar Brahim

Anonymous,  August 26, 2010 at 3:59 PM  

Bengong banyok mu neh..

CES December 13, 2010 at 2:58 AM  

memang comey si nora ni..

Anonymous,  May 27, 2012 at 2:12 PM  

biasa laa feel org umno...jgn dok debat dgn org umno, pasai depa ni bodo punya orang...lg debat lg bodo...at last hang pa bodo sama..baik sama-sama pi ngaji...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP