PAS BODOH, DAP Takda OTAK Kata Anwar Ibrahim

Saturday, August 21, 2010



Bukan main lagi Anwar Brahim ni balun PAS dan DAP kata depa parti tak guna Otak. Fuh tapi tu memang benar dan ianya memang telah di akui pun oleh Anwar Brahim sendiri. He he he.

Video ini mengambarkan kepada kita semua yang Anwar Brahim ni bukan sahaja penipu malah cukup hebat dalam meliwat Rakyat Malaysia. Lihat bagaimana dalam rakaman tersebut ada gerakan kepala dari beberapa orang penontong Cina yang menggangukkan kepala tanda bersetuju dengan ucapan Anwar.Sekarang ni pun mereka ni lah juga dok angguk kepala bila Anwar kata Ini Malaysia bukan Melayu yang punya. Ini Malaysia Cina punya India punya.

He he he, Macam mana lah ahli PAS dan DAP ni boleh terima Anwar Brahim yang dulu bukan main Caci Hina depa sampaikan di angkat Anwar jadi Ketua Umum Pakatan Rakyat? Memang sah lah bak kata Anwar Ibrahim.....

PAS dan DAP Takda Otak!!!

Psssttt....Kalau ada otak takkan lah PAS dan DAP nak terima Anwar Brahim sebagai ketua mereka. he he he

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

22 comments:

Anonymous,  August 21, 2010 at 7:42 AM  

ini politik la bodoh mangkuk ayun..ops sory terkasar bahasa..

awat hang x cari video anwar masa dia tadika dulu??,kahkahkahkah..setiap manusia ada perubahan dia,x kirala sapa pon..

habes yang ezam kotak,zahid mat arip biol,cakap bergetar2 kaki hahahaah,lokman nor adam yang macam bagus,hanafiah man,hamdan taha dan yang lain2..Tu apa dia??, "kami bersumpah depan tuan2 kami tidak akan masuk umno walaupon dimasukkan balek ke dalam penjara".."umno dulu haram sudah,umno kini haram jadah"...
sekarang apa cerita??..ptuuihh

Anonymous,  August 21, 2010 at 7:47 AM  

tbalik kot tuh. nak tanya skit. adakah umar yg slepas islam masih kafir? kajilah sejarah islam! UMNO itu islam. jangan nak buat orang gelak la. sejarah umno dr tahon 1946 takdak langsong perjuangan islam. PAS x dak g UMNO pon serang umno secr individu cuma bgkitkan isu yg dibgkitkn UMNO. ITUKAH ISLAM UMNO? bgoslah klau org melayu msh jd kuda tunggangan umno. bla org kta yg bnar dtolak. sblum pemerinthn PKR di slangor, brapa buah masjid druntuhkan nk tanya sket. itukah islam? PM kita seorg umno n islam pi smbah tokong hindu. IsLAMKAH GITU? Muka2 pemimpin UMNO x pnah nmpak pon p solat jumaat. solat raya ja nmpak. solat raya tu sunat je. slat jumaat tu wajib. ISLAMKAH ITU? sndirilah pk yer.. assalamualaikum.

Anonymous,  August 21, 2010 at 8:11 AM  

yg bongok dulu, kini dan selamanya...umngok!

Anonymous,  August 21, 2010 at 9:00 AM  

Anon 7.47, mengucap sikit, bulan puasa ni, jangan main lepas cakap aje, ade ke awak fitnah pm sembah tokong hindu, besar dosa tu mcmana awak nak minta maaf pada dia nanti, ada ke bukti?

Betul ke sblum pemerintahan pkr ada masjid dirobohkan tanpa sebab? Jangan cakap ikut sedap mulut aje, itu menunjukan sikap busuk hati awak. Bersyukurlah sikit.

Saya bukanlah ahli umno tapi setahu saya kebanyakan masjid di selangor ni dibina semasa pemerintahan kerajaan dipimpin umno. Nak harapkan Pas, memecahkan masyarkat adalah. Dok perasan alim aje.

Anonymous,  August 21, 2010 at 9:05 AM  

GOMO,GOMO POST MCM NI LU NAK TARIK ORG JOIN UMNO??,..POST MCM NI BOLEH DIIBARATKAN CUMA NAK TARIK BUDAK SKOLAH N MAT REMPIT JE..ANON 7:42,LU LUPA LAGI 1 BRO..KITA AMEK CONTOH NAJIB PLAK..DULU MASA JADI KETUA PEMUDA UMNO,FUUH BUKAN MEN SMANGAT LAGI "MARILAH KITA BASAHKAN KERIS2 KITA DENGAN DARAH ORG CINA!!!!!!!"....SEKARANG NI,AMEK CONTOH PRK HULU SELANGOR,,PERUNTUKAN UNTUK CINA LAGI BYK DARI MELAYU..DAN PRK SIBU PLAK.."I HELP U,U HELP ME"..

AKHIR KATA DARI GUA..UMNO SUDAH BUSUK DAN REPUT SAMPAI KE USUS DAN HANYA BONTOT SAYFOOL MENJADI TALIAN HAYAT TERAKHIR UMNO..MUAHAHAHAHAHAH

Anonymous,  August 21, 2010 at 9:32 AM  

To anon 9:00..

Ni aku nak jawab bagi pihak anon 7:47..yang pasal PM sembah tokong hindu tu,aku x boleh kata apa la,sama ada betol ka x,aku x tau..tapi memang x la kot,harap2 la mcm tu kan,..tapi yang pasal robohkan rumah Allah memang ada,tapi bukan masjid..tapi surau di bangi dan ampang hilir..

Dan ni aku nak habaq lagi..ya betol umno yang buat masjid di Selangor tapi bukan guna duit mak bapak depa, dan lagi 1 sebabnya itu dah memang tanggungjawab dia sebagai kerajaan yang diamanahkan rakyat..obama di US yang kapir pon dah benarkan pembinaan masjid di tapak WTC..PAS kalau dulu perintah Malaysia akan buat benda yang sama..tapi buat masa sekarang x ada keperluan untuk bina masjid yang baru..buat apa masjid banyak2 kalau sekadar untuk perhiasan??..ambek contoh masjid Kristal di ganu,.xkan nak p beribadah untuk ALLAH pon nak kena bayar tambang naik bot untuk ke pulau tu??,atau adakah masjid tu sekadar hiasan??..

Dan lagi 1,ni aku nak cakap ..REALITI ORANG MALAYSIA..kalau solat tarawih,tu dia penuh sampai kena buat khemah kat luar,padahal itu SUNAT,dan itu bukan aras petunjuk untuk bina masjid baru..sebab apa??,sebabnya solat 5 waktu yang WAJIB,nak penuhkan 1 saf pon haram nak dapat..itulah reality masjid di Malaysia..dan ingatlah,ni aku nak berdakwah sikit di bulan ramadhan ni..orang kapir takut,tambah2 yahudi, jikalau orang2 Islam solat subuh berjemaah di masjid sebagaimana kita solat jumaat..renung2 kan dan selamat beramal..

Anonymous,  August 21, 2010 at 9:47 AM  

UMNO adakan bacaan Yassin dan Solat Hajat untuk calom PRK Hulu Selangor, P. Kamalanthan dulu.

anakphg August 21, 2010 at 10:47 AM  

bangsa sendiri bergaduh sesama sendiri kerana politik dan pemimpin, bagus la 2 pemimpim dok senang lenang anak buah dok bergaduh begini la nasib bangsa sendiri. pemimpin A kate pemimpin B x bagus anak buah pun sokong pemimpin B pun mcm 2 gak padahal dua2 x btul dua2 nk naik nama anak buah ikut je pa pemimpin gtau asalkan pemimpin diorang kaya leh dpt nama anak buah mkn pasir pun x pa.itula apa yg terjadi di Malaysia ni bangsa sendiri dok bergaduh

hangkedee August 21, 2010 at 12:49 PM  

Nah sekarang melayu sesama melayu bergaduh mempertahankan bOSS masing masing Ia itu CIIIIIIIIIIINAAAAAAAAAAA!!!!! tAK ADA AKAL KE?moRON

Anonymous,  August 21, 2010 at 1:40 PM  

saja nak cerita. kawan aku seorang jurutera kat penang. kawasan anwar al juburi. dulu pas hangit. tapi takdir Allah. lepas dap perintah penang. kilang dia tutup. 90 peratus melayu kerja kat kilang tu puak pas dan pkr. dia kena berhenti. rumah kena jual. takdir Allah dia mohon kerja kontrak dengan jabatan kerajaan persekutuan. alhamdulillah dapat. masih kontrak sampai sekarang. baru-baru ini kebetulan jumpa dia. sekarang dia lain. dia kata bila lagi orang Melayu nak buka mata. dia jadi bodoh berpuluh tahun kerana sokong parti yang hanya tahu ceramah tapi tak pernah fikir nak bagi orang kerja. dia menyesal. tak sangka dia nak kata baru dia terima hakikat yang dulu dia boleh mengaji kerana dasar umno. dia dapat kerja kerana kilang yang dibina semasa bn. belum 3 tahun pr perintah kilang dia tutup. dan puak-puak kaki ceramah tak pernah amik tahu kesusahan dia dan keluarga. yang amik tahu hanya seorang kawan dia orang umno yang rapat dengan seorang adun bn di penang. dan sekarang dia dok tolong adun penang dari bn. alhamdulillah.

Bila nak cerdik nih,  August 21, 2010 at 2:14 PM  

kah kah kah...kilang tutup kerana PR menang...kah kah kah

bukan nak kutuk tapi macam ayat tadika je propaganda ko ni...kah kah kah

Anonymous,  August 21, 2010 at 4:04 PM  

Eleh....penyokong pakatan ni cakap je berapi2...kentutlah! Kalau juburi tu tak kena tendang dari UMNO...korang rasa ada pakatan ke??? Pakatan ni parti yang dihasilkan dari perasaan marah dan dendam...SADIS...memang tak lama.

Lebih baik aku sokong parti yang dicipta dan diasaskan dari niat untuk menolong orang Melayu.

Anonymous,  August 21, 2010 at 4:09 PM  

Hidup umno...umno lebih bagus dan menyerlah dalam memperjuangkan nasib melayu dan ugama berbanding Pas.......
Tapi..tu semua setelah umno dah nak mapuh hilang kuasa dan menjadi pembangkang ler..
Ayuh jadikan umno pembangkang selepas pru13 nanti...

Anonymous,  August 21, 2010 at 4:33 PM  

sapa suruh hangpa tendang anwar??..wei maruah dia dah hilang banyak disebabkan pemimpin bodoh hangpa tu..dia cuma nak bersihkan nama dia ja,xkan dia nak buat x tau ja bila umno dok fitnah maki dia x tentu hala..

aku bukan nak katala kalau anwar jadi PM masa dia dok dalam UMNO,madet kutty x aniaya dia,nescaya umat Islam ni dah kuat,..lanskap politik mungkin dah berbeza,xde isu2 perkauman dimainkan..PAS maybe bergabung tenaga untuk bela nasib Islam dan melayu..sebagaimana yang ditunjukkan DAP dan MCA untuk kaum cina depa sekarang ni

bukan bangsa lain yang menghancur melayu..tapi melayu sendiri yang musnah kan bangsanya..madet kutty bapak segala huru hara dalam malaysia

Anonymous,  August 21, 2010 at 4:54 PM  

kalu tak main jubo mungkin tak kene tendang kut

Anonymous,  August 21, 2010 at 5:01 PM  

main jubo mak mu

Anonymous,  August 21, 2010 at 5:19 PM  

ish...bodo2 nya pemikiran pencacai umngok ni setahap lembu

Anonymous,  August 22, 2010 at 5:57 PM  

password: mokthar

can i jubor u today wahai pencacai PKR?

hah apa lagi para pencacai PKR..serah jubor kesayanganmu kat bung nuar tu wakakaka

jangan lupa bawak kain pelikat skali sebagai pen'keras' kote

pastu g masjid doakan lim guan eng

bung nuar luv u..or lebih tepat ur jubor actually :)

Anonymous,  August 22, 2010 at 5:59 PM  

jubor dan PKR tak boleh dipisahkan...

ow..i like..

Anonymous,  August 22, 2010 at 6:03 PM  

ala la la jubor
ala la la jubor

jom main jubor

sapa nak main jubor jom join PKR..tapi sebelum tu kene serah jubor mu dulu la kat tuan penasihat....terbaeks

Anonymous,  August 24, 2010 at 9:16 AM  

banyak suungguh pencacai juburi ...kesian la..

dok dalam kebodohan selamanya.. heheh..

Anonymous,  August 24, 2010 at 9:18 AM  

"Selamatkan lahh pemimpin kami Lim Guang Eng"",,, <-- Penyokong Parti Sesat Aziz.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP