HANGAT - Saksikan Video Seks Namewee Dan Teresa Kok Di Pasaran

Sunday, September 5, 2010



Apa wa mau takut?
KDN kasi Amaran saja ma....
Esok wa bikin lagi video
lusa pun sama juga
wa talak takut.

paling kuat wa kena AMARAN saja ma!!!

Psssttt....Kita patut hasilkan lebih banyak Video selepas ini.

BUKTI DOKUMEN
DAP MEMBIAYAI NAMEWEE BABI
KLIK DI SINI

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

13 comments:

Anonymous,  September 5, 2010 at 10:19 AM  

sama macam itu siti insyah maa..dapat amaran saja

Anonymous,  September 5, 2010 at 10:27 AM  

video macam kimak je,lagu pon tah pape..buat lainla,suara pon edit,muka pon xde,penakut xde telor ke??,malula weh melayu umno,..namewee tu selamba je tunjuk muka,ni apahal melayu umno penakut sangat ni,xkan ada geng baru berani kot...oohh yela,melayu umno ni bila ada geng je berani..tgk pukida dengan perkasam la..maluuuunyeerrrrrrr

Anonymous,  September 5, 2010 at 10:55 AM  

Congrate Bro ,
The best ever clip video have seen. Kasi ini lanchau chow dari ini Tanah Melayu.

creda,  September 5, 2010 at 11:24 AM  

ada juga melayu penjilat nawamee bangsat ni rupanya.

Ano 1019 ngan ano 1027

bodoh baghal dungu kategori melayu yg suka bangsanya dihina.

Anonymous,  September 5, 2010 at 11:37 AM  

hello namewee... top chart carta hotfm minggu ni!!

Anonymous,  September 5, 2010 at 12:06 PM  

Melayu UMNO buat sambutan Hari raya dalam TV3 suku macam santa klaus krismas...Mana dia suara suara UMNgoks dan Perkasa tentang isu ini?

Anonymous,  September 5, 2010 at 12:11 PM  

Kepada baghal September 5, 2010 11:24 AM,

"“Wahai orang-orang yang beriman, hendaklah kamu semua sentiasa menjadi orang-orang yang menegakkan keadilan kerana Allah, lagi menerangkan kebenaran dan jangan sekali-kali kebencian kamu terhadap sesuatu kaum itu mendorong kamu kepada tidak melakukan keadilan. Hendaklah kamu berlaku adil (kepada sesiapa jua) kerana sikap adil itu lebih hampir kepada takwa dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui dengan mendalam akan apa yang kamu lakukan. (Al Maidah:8)

Ini bukan masalah jilat tak jilat Namaweebodoh; Bodoh betul beruk beruk UMNO kat sini. Biarlak kita berlaku adil.

agbr47 September 5, 2010 at 12:25 PM  

Haaa..Kan dah keluar firman. Firman ini Allah turunkan khas untuk membela namawee kepada pengikut agama pas.

agbr47: Takde mana hanya sekadar pandai putar.

Anonymous,  September 5, 2010 at 12:33 PM  

" Lokman Adam, Exco Pergerakan Pemuda UMNO malaysia.

Wang 1 juta dikatakan buat bayar percetakan poster Anwar Ibrahim, tapi mengikut Sdr Lokman Adam, dia dapati bayaran untuk percetakan itu hanya rm110,000 ribu, jadi bakinya sebanyak rm890,000 ribu lagi kemana perginya. Mungkin Ezam Md.Noor boleh jawab.

Wang 1 juta itu diterima daripada Rahman Adnan setelah melalui saat-saat cemas yang mana wang itu dibawa masuk melalui johor dari singpore, itulah serba sedikit pendedahan yang telah dibuat oleh Sdr Lokman Adam terhadap Sdr Ezam Md.Noor.

Sdr Lokman Adam sekarang ini adalah Exco Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, manakala Ezam Md.Noor pula adalah Senator "Boy" yang lantik oleh Perdana Menteri. Jadi apabila di belek sejarah lalu, diantara Sdr Lokman Adam dan Ezam Md.Noor, siapakah lebih jujur.

Banyak lagi cerita-cerita menarik pasal Ezam Md.Noor yang telah dicerita oleh Sdr. Lokman Adam. Sebagai seorang Exco Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia adalah perlu seluruh ahli Pemuda UMNO mendengar pendedahan yang telah dicerita oleh beliau terhadap Ezam Md.Noor. "

agbr47 September 5, 2010 at 12:38 PM  

Wao, Gomo pun dah pandai tulis lyric. Apa pulak tajuk lagu to GOMO? Amaran ke Wa talak takut?

Lyric GOMO jauh lebih berkesan dari lyric penyanyi rap di atas.

Tapi betul juga, kenapa takut nak tonjol diri. Sejak aku membuat komen di blog-blog, aku tak pernah mengunakan anonymous. Sehingga ada yang tau aku kerja kilang, siap dengan maki hamun.

agbr47: Orang kilang warganegara juga weh. Kami mempunyai komuniti yang besar dan ramai pemimpin yang berpelajaran di sini. Perhimpunan kami tak sekadar 20~30 orang. Perhimpunan kamu ribuan orang.

Anonymous,  September 5, 2010 at 12:45 PM  

kahkah... ramai babi yg dah jadik gila babi kat sini! ----> http://www.facebook.com/video/video.php?v=432786943325&comments

Anonymous,  September 5, 2010 at 12:59 PM  

Cakap jer banyak..kalau dah beribu ahli..gi lah buat perhimpunan...x pernah lak aku dgr!!!

Anonymous,  September 6, 2010 at 11:22 AM  

ALJUBURI
Baru aku tau ramai gak anak2 haram jadah yang menyokong cina pokimak nie..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP