PANAS- Bendera PKR Di Bakar Pagi Tadi

Monday, September 27, 2010

Pagi tadi jam lebih kurang 3 am. Beberapa penyokong PKR cabang Kota Raja memprotes Kekalahan Xavier Jayakumar dengan Membakar bendera PKR di hadapan perkarangan Balai Polis Tropicana.

Xavier Jayakumar yang mana ada di sekitar kawasan itu tidak mampu membuat apa apa melainkan melihat sahaja akan beberapa orang pengikutnya yang membakar bendera PKR.

Ini merupakan satu isyarat jelas bahawa mereka PKR bukan lah satu parti yang tahu akan Demokrasi dan juga tahu apa itu prinsip perjuangan! Jika begini pun mereka sanggup Bakar bendera Parti mereka apatah lagi dengan hal hal lain.

Gomo mengharapkan agar kita rakyat Malaysia usahlah terikut ikut dengan ragam Ahli PKR yang sememangnya otak sempit dan Dungu ini! Gunakan Demokrasi sebaik mungkin dan jangan jadi Taksub sebegini.

Buat pemimpin PKR yang kalah tu sedarlah hakikat bahawa demokrasi itu tulen dan jangan di pertikaikan Kebebasan mereka ahli PKR yang tidak mengundi anda itu.

Psssttt...Juak PKR senyap je, pi mana? Dah mati ke? Hahaha

Anwar Al Juburi Harus Bertaubat

13 comments:

Tinta Emas September 27, 2010 at 11:50 AM  

orang pkr melaungkan umno tidak mengamalkan demokrasi..sedangkan mereka sendiri membunuh demokrasi.

Anak Lenggong September 27, 2010 at 12:55 PM  

Apa lagi nak dikesalkan sudah terbukti golongan ini berkhiblatkan sipeliwat..begini lah jadinya ..cuba lihat sejarah:-

1. Tunjuk perasaan kemiskinan oleh mahasiswa- sape ketuanya dahulu.
2. Bermula nya perarakan dijalanraya reformasi.
3. Samseng jalanan disetiap pilihanraya.
4. Bermulanya perarakan besar2 dijalanraya - golongan mana.

Ini lah golongan yang dikatakan oleh nuar brahi dan nurul izah bahawa pemilihan didalam PKR harus diikuti.

Anonymous,  September 27, 2010 at 3:13 PM  

Sebijik macam kumpulan bendera diIndon yang suka bakar bendera. Bezanya diIndon, menteri mereka kata itu bukan bendera betul...cuma lukisan kertas. Bendera yang dibakar ni, bendera betul....GILA! Juburi terus tak nampak batang hidung. Biasalah....bila dah takde jalan keluar nanti....dia katalah semua tu perbuatan orang UMNO!

Juburi memang suka kerja2 rebel sebab dia macam tu hehehe!

Anonymous,  September 27, 2010 at 3:25 PM  

Semua salah UMNO...
Pemilihan PKR..
Yang menang yang kalah orang PKR..
Yang mengamuk orang PKR..
Yang bakar bendera orang PKR..
Tapi semua salah UMNO..salah BN..
Jangan tak percaya....

..Wakakakakkaa... gila punya PKR..

Anonymous,  September 27, 2010 at 3:28 PM  

salam,

dari dulu sampai sekarang dan juga di masa depan, saya tidak akan percaya kepada parti PKR ni, juga PR. Saya telah menasihatkan anak2 saya dan akan terus menasihati rakan2 saya agar menjauhkan diri dari parti ini.

-art-

Sekandung September 27, 2010 at 3:41 PM  

Jauhi PKR...parti kucar-kacir

cicit mat kilau September 27, 2010 at 4:46 PM  

Belum bermesyuarat mereka dah melaungkan kononnya merekalah mengadakan pemilihan terbaik d dunia tapi apa dah jadi,rasanya pkr lah parti yg paling teruk dlm sejarah mengadakan pemilihan sehingga bakar2 bendera sendiri, apa pun UMNO lah yang terbaik walau pun ada sedikit2 kelemahan.

Anonymous,  September 27, 2010 at 4:52 PM  

aku kan , setakat bakar bendera Illuminati tu apa kes?cuba la bakar pejabat PKT kat Tropicana tu..baru la Nuar Jubs terhegeh2 mintak derma balik dari US nak beli pejabat..lupa , kalo dengan Nuar sekali pun okay gak, baru aman Malaysia

Anonymous,  September 27, 2010 at 9:47 PM  

ahli-ahli PKR adalah orang2 yang sudah dilatih untuk berdemo, bergaduh,protes,mengamuk... Nuar kan dah kata ini cara kebebasan bersuara.. Human Right... Tak boleh tegur!!! huh rosak negara kalau PKR memerintah

Anonymous,  September 27, 2010 at 11:54 PM  

al juburi ni memang babi!!! samalah macam orang2 hamPAS yang dah terlebih jilat bontot2 cina DAPig tu!!!

Anonymous,  September 28, 2010 at 5:34 PM  

GOMO dgn Jib-altunya lah BABI

Anonymous,  September 28, 2010 at 5:38 PM  

BINI GOMO SUNDAL HARUM MALAM

Anonymous,  September 30, 2010 at 2:36 PM  

tu lah lepa ni.. sume org buat tak betui.. tp lepa buat betui semua plak tu.. sume dah gila harta.. gila pangkat.. Dulu kata Tun Mahathir kroni dalam UMNO.. la ni dia lg teruk, anak bini sume jelas2 bwk masuk parti dia.. nanti cucu dia pun hak tak cukup umug pun dia suruh masuk parti dia.. hahaha.. dah ketagih jubug baru kot kawan tu..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP