PANAS - Lagi Ketua Pemuda PAS Cerai Bini Ekoran Tergilakan BURIT Lain

Thursday, September 30, 2010

Kawin cerai, kawin Cerai, Kawin Cerai! Apa dah takda kerja lain ke Pemimpin PAS ni? Apa hebat sangat ke kawin cerai?

Gomo baru mendapat maklumat jam 2.30 petang ini bertempat di Mahkamah Syariah Kuang Ketua Pemuda PAS Selangor akan Cerai Tebus Talak!

Tu lah dia, Kawin Cerai, Kawin Cerai, Kawin Cerai.

Ketua Pemuda PAS Kelantan Bawak lari anak dara orang! Pun cerita pasal Kawin jugak, Ada pemimpin PAS isteri datang bulan pun dia balun jugak! Isy isy isy isy.

Tu adun Melur PAS yang bekas isteri tuntut Rm 3 Juta pun tak selesai lagi! 3 Juta tu bukan sikit, berapa sen je gaji adun sampai dapat Rm 3 juta tu!

Kawin Cerai, Kawin Cerai, Kawin Cerai.

Aku rasa Puak PAS ni Kawin Cerai semuanya berpunca dari pegangan Islam yang lemah! Depa mengilai Buret lebih dari kasih sayang! Depa tak fikir kasih sayang dalam rumahtangga sebaliknya Burit First!

Faktor faktor lain ada juga kena mengena juga dengan Iklan Ubat Kuat yang wujud dalam Haprakdaily dan akhbar mereka! Sana sini ubat Kuat, Sana sini Ubat Seks! Alatan Seks pun ada!

Ni semua sapa yang beli kalau bukan ahli dan pemimpin PAS? Tu dah jelas Mereka lebih Mengagongkan BURIT dari Kasih Sayang!

Kawin Cerai, Kawin Cerai, Kawin Cerai!


PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

19 comments:

Cucu Tok Selampit September 30, 2010 at 2:16 PM  

Adeeh Bro Gomo, blog deme dah jadi 18 SX ni. hahaha.

Anonymous,  September 30, 2010 at 2:28 PM  

tabekkk bro gomo perghhhhgght datang bulan pun tibai juga yg bagi nafkah rm300 seumur hidup tu ke..? sy nak syorkan supaya mereka membalut juga kepala yg di bawah tu dengan serban..tajuk yg gomo wat ni tk boleh belahhh..huh..huh

Anonymous,  September 30, 2010 at 2:48 PM  

Gomo tau tak, itu satu kejayaan yang dikecapi kepada spesis lelaki. Track record berbini dan bergundek banyak memberi kepuasan lebih dari menang loteri atau menang ketua pemuda. Itulah yang dicari-cari dalam hidup ini...

Anonymous,  September 30, 2010 at 2:49 PM  

pemimpin pas ni dlm kepala hotak ingat dua je...burit dgn duit....kalu tak problem duit, mesti psl burit. Diaorg bukan ada pikir psl ahli susah ke, cina keling kurang ajar ke...

Bebudak pas ni bisnes lain pun tak pandai...yg tau jual ubat seks. Dah nasib m'sia...ada pembangkang pun semua ada kaitan dgn seks...ada pkr pun minat main bontot je..hehe

Anonymous,  September 30, 2010 at 3:16 PM  

GOMO,tukar nama boleh?PAS=parti anutan seks.Sesuai sgtlah tu.

Anonymous,  September 30, 2010 at 3:20 PM  

mereka jadikan pemimpin mereka hj.hadi sebagai mazhab burit. nak buek mcm manoo....

Anonymous,  September 30, 2010 at 3:25 PM  

Orang yg bercakap macam ini tanda-tanda tiada kepuasan seks.PAS dapat barang segar, tak macam pembesar UMNO tu dapat second-hand, luas macam terowong, boleh buat wheeling & sarkas dlm tu.

Anonymous,  September 30, 2010 at 3:28 PM  

1. Islam mengharuskan kawin sampai 4, Apa salahnya. Mana lebih baik kahwinkah atau berzinakah atau merogolkah atau meliwatkah? Orang-orang UMNO suka skandal seks, orang-orang PKR suka meliwat dan orang-orang PAS suka kahwin dua tiga pas tu cerai. Maknanya PAS lebih bagus sikit dari dua parti tu. Tapi yang tak bagusnya PAS dia cakap tentang dosa pahala tapi dia sendiri pakat buat.

Anonymous,  September 30, 2010 at 3:30 PM  

Biar betul Gomo... Ketua Pemuda PAS Selangor tu..

Anonymous,  September 30, 2010 at 3:57 PM  

Tidak Menghairankan....
Mereka Mengamalkan 4 Prinsip !
1. WARAS
2. BERAS
3. KERAS
4. KEBAS

Sebab itu mereka menjadi !


"blogenstarz"

dubaque September 30, 2010 at 4:13 PM  

kurang2 PAS giler burit baik sikit dari PKR yang giler lubang JUBO

tapi kalau difikirkan balik, DAP jugak yang untung sebab dua dua dia belasah, depan belakang sama rasa

begok...!!

Pak Tam September 30, 2010 at 4:40 PM  

Tulisan Gomo begitu telus dan maksudnya jelas dan tidak lagi berselindung. Jika ada yang tak faham tak tahulah!
Minta gomo linkkan blog baru saya http://suara1umno.blogspot.com.
T.kasih.

madu lebah,  September 30, 2010 at 5:38 PM  

GOMO.Orang Kedah Kata Peliak Kawak la tu

Anonymous,  September 30, 2010 at 6:13 PM  

apalagi penyokong pas...pegi la guling2 atas jln mcm kucing nak mengawan tu..

Anonymous,  September 30, 2010 at 7:48 PM  

Blog politik ke blog lawak nih? Klaka siot hihihi

beruangsakti September 30, 2010 at 9:23 PM  

cayalah Gomo..jangan keluar citer nik aziz kawin satu lagi dah ler..hahahaha..ketua pemuda tuh ok lagi ler..senjata lut lagi dgn burit lain....hahahahaha

Anonymous,  October 1, 2010 at 3:43 AM  

Kawen dua tiga ke empat tak kisah tapi bika cerai beri lah nafkah dan harta sepencarian lebih lebih lagi duit balak dan 4 billion tu. Aduhai pemimpin PAS duit ahli PAS dlm KOHILAL lagikan dia orang sapu bersih licin tak tinggal habuk, memang dasar muka tak bolih percaya sebab tu lah kekadang mereka lupa pakai topeng Islam jadi mereka terpakai topeng syaitan. Tapi takpe wali selipar dah beri fatwa lebih baik kawan dengan syaitan.....


Dengan syaitan berkawan, dengan sesama Islam dijadikan musuh dan dengan bini di baiaahkan talak tiga. Mazhab mana yang mereka ni pakai? Mazhab dajjal ke? Suka suka ikut nafsu politik lepas tu keluar fatwa nak spin ayat suci Quran dan hadith sampai ayat Quran pun nak di badai dan dilacurkan demi nak menag undi?

Ini lah perangai syaitan yang bertopengkan serban, di luar sahaja nampak cantik didalam hati busuk dan pekong hati.

Anonymous,  October 1, 2010 at 6:24 AM  

Ala GOMO tu apa kurang nya..dia tau bina dia tu kena balun dengan laki orang pun dia buat dunno jer...bacul...APA lah gomo citer lucah x habis2..gomo gay cakap jubor jer memanjang, pasai tu lah bini dia kering kontang....sampai india pun memantat bini GOMO...cubalah korang pikir...GOMO bacul bini dia lak sundal.

joehan October 1, 2010 at 9:04 AM  

hahaha..mmg hamPAS..kate parti islam..pttnye tunjukkn cth baik..da mcm2 kes kawen cerai org2 pas ni..cam artis plak..hahaha

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP