PKR Di Anak Beranakkan Apabila Nurul Izzah Dot Dot Dot

Saturday, September 25, 2010



KLIK

NURUL IZZAH BERTANDING NAIB PRESIDEN :

STRATEGI ANWAR MENJADI KENYATAAN


PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

6 comments:

Anonymous,  September 25, 2010 at 1:33 PM  

Dah dalam darah daging nak wat camne! Juburi kalau boleh cucu dia pun dia nak pertandingkan. Selalunya dia kutuk orang lain dulu, lepas tu dia pulak buat.

Fuckatan = parti2 yg lahir dari perasaan marah dan dendam!!!

Anonymous,  September 25, 2010 at 1:43 PM  

aduh..

apa yg jd masalahnya???
nnt ditentukan guna undi jugak...

x kan yg ni pon nak jadi isu woi...lemahnya jentera pencacai ni...
x kan nak kata najib jd PM sbb bapak dia tun razak kot!!!

Anonymous,  September 25, 2010 at 4:06 PM  

Umno pun telah difaraidkan dan dianak beranakkan apabila :

1. Pak Lah mahu KJ jd Naib Ketua Pemuda UMNO (nasib baik Pak Lah diterajang, kalau Pak Lah msh jd PM dah tentu KJ sudah jd menteri penuh dah)

2. Mahathir menyokong anaknya Mukhriz jd calon pilihanraya, calon Ketua Pemuda UMNO.

3. Najib melantik sepupunya Hisyamudin jd menteri

4. itu tak kira ketua2 umno bhg yg melantik anak beranak, sedara-mara sbg org kuat sendiri sbg org kuat umno!!!...

ha..ha..ha..ha...sama jer 2X5...

Anonymous,  September 25, 2010 at 4:08 PM  

satu lagi...sambungan di atas...

5. Najib jd PM kerana diwariskan dan difaraidkan dr Tun Razak....

ha..ha..ha..ha..ha..ha..ahak..ahak..ahak...

Anonymous,  September 26, 2010 at 7:18 PM  

Apa pun itu hasil usaha mereka juga...

Yang menulis bahawa perkara2 tersebut di faraid ini memang bodoh agama malah lebih teruk lagi...

Apa makna faraid?

Jangan main ambil sahaja kata nama tersebut...!!

Tambahan pula DSAI pernah kata Pi Kir Arr tidak akan mengamalkan nepotisme, tapi lain pula berlaku sehingga terkesima apabila ditanya ttg perkara tersebut dalam program bual bicara siaran luar negara...

Dee Air Pee pun ada amalan ini juga, yang mana anak beranak peguam dalam parti tersebut. Malah ada juga anak yang jadi Ketua Menteri di utara negara...

PIS pula apabila To Guru timangkan anak menantunya sendiri...

Anonymous,  September 28, 2010 at 1:24 AM  

comel sungguh izzah ni..
kalau nak banding dengan parpukari memang jauh sgt lah bezanye!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP