LIVE - Pelancaran PERKASA Kuala Langat Di Sabotaj?

Sunday, October 10, 2010

Kuala Langat 10/10/10 : Pelancaran PERKASA Daerah Kuala Langat mendapat sambutan yang menggalakkan dari penduduk sekitar kuala Langat di sini apabila kehadiran menjangkau 500 orang baik dari golongan Lelaki dan Wanita Tua dan Muda.

Dato Hj Abdul Fatah Bin Hj Iskandar di lantik menjadi pengerusi Perkasa Kuala Langat setelah watikah perlantikan di sempurnakan oleh Dato Paduka Ibrahim Ali Presiden PERKASA.

Untuk makluman Perkasa Daerah Kuala Langat merupakan Daerah yang terakhir di dalam Selangor menubuhkan Perkasa. Dan pada bulan Januari ini Perkasa Selangor akan melancarkan perhimpunan nya yang pertama bagi menjayakan Fokus Perpaduan orang Melayu.

Dalam majlis Pelancaran Perkasa ini banyak isu yang di bangkitkan oleh ahli Perkasa Kuala Langat yang Berang dan marah terhadap tindakan Hindraf yang menghina Raja Raja Melayu dan ini merupakan satu perbuatan yang Biadap dan mereka Hindraf perlu di ajar sampai lumat!

Persetannkan Demokrasi jika semakin lama semakin jelas Hak kita orang Melayu dan Bumiputera cuba di ragut walaupun jelas Tanah Malaysia ini adalah Hak milik Orang Melayu dan Bumiputera lain! Orang Melayu tidak mempertikaikan kewarganegaraan anda kaum kaum Lain di Malaysia dan jangan cuba mempertikaikan Hak Kami.

Pendaftaran Ahli Perkasa pada waktu ini juga meningkat yang mana untuk hari ini sahaja pendaftaran perkasa mencecah 350 orang Ahli.

Hidup PERKASA
Hidup MELAYU

Perjuangan Belum Selesai

10 comments:

cina porno chua,  October 10, 2010 at 6:50 PM  

MCA ganti Umno takut-takutkan bukan Islam terhadap Pas
Presiden MCA Chua Soi Lek 'aktor' yang pernah terlibat dengan skandal seksnya memberi amaran kepada kaum Cina supaya berhati-hati dengan parti Pas jika PR menang Pas lah yang akan jadi kapten dan akan gunakan kesempatan tersebut untuk laksanakan dasar perjuangan Pas yang berteraskan Islam.

Kalau dulu kerja menakut-nakutkan orang bukan Islam terhadap Pas dilakukan oleh Umno dengan mengatakan jangan sokong Pas 'lancau' kena potong, tangan kena potong kini kerja-kerja buruk-burukkan Pas , takutkan orang Cina dengan Pas ialah MCA.Kata Chua Soi Lek dalam laporan The Malaysian Insider Hanya Pas berkuasa jika Pakatan tawan Putrajaya , BN beri Cina amaran;

Pemimpin-pemimpin Barisan Nasional (BN) hari ini secara terbuka menzahirkan isyarat bahaya di kalangan pengundi Cina dengan menegaskan sebarang sokongan kepada Pakatan Rakyat (PR) hanya akan membuka ruang kepada PAS mengepalai ikatan muda itu.

Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek memberi amaran, meskipun PAS memperlihatkan kesederhanaan parti Islam itu pasti tidak akan mengetepikan “pendirian autokratik Islam” jika PR menguasai Putrajaya.

“Kami merasakan jika Pakatan berkuasa, PAS akan berada di tempat kapten.

“PAS tidak akan melupakan dasar autokratik Islam dan jangan terkejut jika PAS memperoleh kuasa, ia akan kembali keterbelakang,” tegas Dr Chua dalam ucapan dasar presiden MCA pada Perhimpunan Agung Tahunan Ke-57 hari ini.

Dr Chua mendakwa sejak pilihan raya umum 2008, DAP dari PR, yang kelihatan seolah-olah sekedudukan dengan MCA, hanya berjaya dalam membawa sokongan Cina kepada PAS.

“Kami (BN) tidak mendakwa kami adalah kerajaan yang sempurna, tetapi (kami) berharap rakyat Malaysia akan menghalusi dengan mendalam jika mereka meraskaan Pakatan adalah pilihan yang baik,” katanya lagi

Anonymous,  October 10, 2010 at 6:59 PM  

Mana dia yg di katakan sabotaj tu?

Anak Seberang October 10, 2010 at 7:32 PM  

slm ziarah..
plz link to my blog

http://panggungopera.blogspot.com/

Anonymous,  October 10, 2010 at 9:03 PM  

HIDUP PERKASA..AKU NJAK PERKASA JADI PARTI POLITIK GANTI UMNO..BERAMBUS LAH UMNO PENGKHIANAT NEGARA.

Anonymous,  October 10, 2010 at 10:23 PM  

saja je buat tajuk sabotaj..supaya hang terus click..hahha..apa2 pun hidup MELAYU...HIDUP Bumiputra, Hidup PERKASA....

Anonymous,  October 10, 2010 at 10:32 PM  

Cibai PERKASA is more like it.

Anonymous,  October 10, 2010 at 10:35 PM  

Kalau MCA cina dah fitnah kat PAS,maknanya PAS di jalan yg betul!
Hanya UMNO jer yg sokong CIna porno chua president MCA tu.

Anonymous,  October 10, 2010 at 11:08 PM  

Mana dia yg di katakan sabotaj tu? GOMO ni tak habis habis dgn kencing..menipu jer kerja dia..neraka jahanam lah tempat si GOMO ni.

Anonymous,  October 11, 2010 at 4:51 AM  

kahkahkah hangpa dok luaq dari lingkungan politik bolehla nak menyalak macam mana pon wahai PERKASA......nanti bila dah jadi parti politik,kot mana pon kena jaga hati semua kaum...hangpa x percaya hangpa tunggu bila PERKASA jadi parti politik..aku bukan apa presiden dia sekarang si katak brahim ali pon dok jilat cina vinsetan tu,nak habuan punya pasal..


hangpa x sedaq ka,PERKASA ni untuk kepentingan si katak brahim ali semata mata??..heran la aku kalau hangpa x sedaq2 lagi..

merah,  October 12, 2010 at 1:08 AM  

Soi Lek main reverse phycologylah.Dia ni memang bersekongkol dengan dap,maklumlah sama2 cina,sama2 nak cina perintah Malaysia.Bila csl cakap macam tu,dia nak suruh Melayu undi pas dan cina undi dap.Sebab apa?Sebab semua orang tahu pas tak mampu buat apa2 kalau pakatan berkuasa,dap tetap jadi kepala dengan membonekakan anwar ibrahim,pas cuma mampu jadi pengikut yg patuh pada tuannya.Orang2 biasa memang tak nampak permainan cina2 ni.Sedar2 esok dah kena jual huhuhu.

Perkasa tak payah jadi parti politik pun tak apa.Buat apa jadi parti politik kalau memecah-belahkan lagi kuasa politik Melayu.Perkasa cuma perlu jadi agen pendesak kepada pengkhianat2 Melayu yg banyak terdapat dalam kerajaan dan bukan kerajaan.Ttg brahim ali tu lantak dialah,orang sokong perkasa bukan pasal dia pun tapi sebab menyampah dengan parti2 politik Melayu yg mandom2 belaka,semuanya nak mengemis undi cina.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP