Malaysiakini - Anak Pemimpin PAS Menyertai DAP

Sunday, October 10, 2010

Inilah muka anjing DAP yang bodoh, tolol dan bebal... Anjing ni sedaya upaya menegakkan kebebalannya apabila kenyataannya dipangkah.





Nama anjing kat atas ni ialah Pak Pen Firdaus. Anjing ini mengatakan kenyataan Anti PKR Club (APC) menghina kaum India walhal kenyataan APC hanyalah mengutuk Hindraf yang mempertikaikan titah Sultan Johor mengenai kedudukan orang melayu dan Raja-Raja Melayu. Lihat kenyataan APC di bawah (Klik gambar untuk besarkan)...



Sepatah perkataan pun APC tak sebut perkataan INDIA... Tengoklah kenyataan bebal Pak Pen Firdaus ni (Klik untuk besarkan)...



Jelas kedangkalan anjing ni, malah terdapat juga anjing-anjing lain turut menyalak menyokong kebebalan Pak Pen Firdaus nih... Kalo dah namanya anjing tu anjing jugak la... Kalau jumpa taik jika tak dihidu, dimakannya...

Tahniah lah kepada PAS yang semakin lama merelakan anak anak melayu menjadi Barua DAP BABI. Elok sangat lah kiranya Anak Anak pemimpin PAS pula yang menjadi pelapis pimpinan DAP BABI ni.

Hebat sangatkan sekarang ni bila Melayu menjadi Ahli DAP?
Kalau Dulu???

Psssttt....Rasa cam nak Penampor je Barua Anak Babi ni

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

19 comments:

Anonymous,  October 10, 2010 at 8:24 PM  

Laaaa dia ke...
Sebenarnya dia ini mengalami DOWNSYNDDROM sejak lahir.
Mak bapak dia dah tak kuasa nak kawal.
Ada masa2 tertentu dia ni akan membuat perangai macam BABI menyondol tanah bila hari nak hujan.
Untuk makluman.....

Anonymous,  October 10, 2010 at 8:47 PM  

anak haram ni ker????mmg jadi barua keling pon..mampuih lg baik arr..sakit ati aku tgk muka dia ni..rasa nk pijak jer..kecik2 x nk mampos!!!

Anonymous,  October 10, 2010 at 8:48 PM  

Inilah akibat mak bapak dia banyak sangat beri dia makan duit judi kuda DAP dan kerja haram memutar belitkan hadith dan ayat suci alquran menyebabkan otak dia jadi senget sikit.

APC tidak perlu layan budak yang urat rambai dia tak bercantum ni.

Anonymous,  October 10, 2010 at 8:50 PM  

Apa nak hairan, berapa ramai mamak pulak yang masuk Umno, jadi ketua pulak tu, melayu tulin pulak jadi balaci mamak..

Hidup Melayu..
Hidup Perkasa..

Nuartaik,  October 10, 2010 at 9:08 PM  

DAPIGS banyak belajar dgn Paklah..Mereka wujudkan Nizartaik yg bodoh & boleh dikaburkan/dikabut halatuju..

Mangkok anak babi Pas ni

Bakal Menteri Besar Selangor boneka menggantikan khalid..yg kekadang bakup melayu.

Anonymous,  October 10, 2010 at 9:37 PM  

mamat ni lahir dari proses depan dan belakang....sebab tu jadi mcm ni

matlabu,  October 10, 2010 at 10:12 PM  

gara2 fatwa sesat n.ajis, ramai melayu da hilang pedoman hidup!!.
bukan setakat buta mata, tetapi yg parah hati pun turut buta.

Anonymous,  October 10, 2010 at 10:32 PM  

pi tampaq aje muka DAP babik nie.

Anonymous,  October 10, 2010 at 10:35 PM  

kecikkecik taknak mampus dah besar jadi bangkai sialan

Anonymous,  October 10, 2010 at 11:44 PM  

BN pergi kat orang Cina cakap kalau sokong PR nanti PAS akan memerintah, pergi pula pada orang Melayu cakap kalau sokong PR nanti cina akan memerintah.... hah eloklah tu !

Anonymous,  October 10, 2010 at 11:46 PM  

wahai anom bangang October 10, 2010 10:35 PM

Ko ingat ko tu tuhan ke..Allh yg nak bagi dia hidup, itu adalah urusan Allah...ko tak puasa hati dia hidup apa pasal? Ko nak jadi firaun mengaku tuhan ke?

Anonymous,  October 11, 2010 at 1:09 AM  

Aku sokong sgt dengan perjuangan nie, tapi aku kongsi sikit dengan member2 di SeMalaysia, Di dalam syarikat Telekom Malaysia (TM) nie ada 2 orang yang cukup terkenal dengan PRO-AL-JUBURI b Azmin Ali, mereka adalah

1. Syed Ibrahim Syed Noh (AGM TM merangkap Pengerusi GMI dan MAFREL)
2. Mohd Jafar Majid ( PRESIDEN NUTE & ahli umno keramat) - tapi hantu UMNO dan pro Azmin Ali & the geng.

so mereka nie adalah talam dua muka didalam syarikat GLC (pro kerajaan) tapi diluar, hentam kerajaan dan penyokong kuat kalau ANWAR jadi PM.

Jafar Majid nie, menggunakan kuasanya (yang amat dasyat) untuk "tap @ jual" apa saja maklumat yang berkaitan dengan semua orang (maklumat sulit ahli kesatuan & TM kepada PKR) & jual pada Team PKR, paling bangsat lagi, adalah dia nie pengikut setia MP BATU....

Sekarang nie si Jaafar Majid nie sedang rancak untuk 'baptis'kan semua staff TM untuk masuk PKR...

Siasat jangan x siasat........


HANCURKAN MEREKA INI!!!!

TABIK SPRING KAT TM,  October 11, 2010 at 1:58 AM  

Weiii aku perkerja TM aku sokong tu..Hidup TM..Hidup Syed dah Hidup Jaafar Majid...beramsbus Perkosa!

Anonymous,  October 11, 2010 at 4:03 AM  

Betul ke Anon 1:09 AM?? Jangan buat fitnah, nanti makan diri.
Apa lagi orang-orang UMNO dan Kerajaan Malaysia siasatlah laporan tu. Talam dua muka bahaya tuuuu. Bahaya untuk dua belah pihak. Yang untung dia sebab kepentingan hidup dia sendiri.

Hidup PERKASA

Anonymous,  October 11, 2010 at 4:36 AM  

Weii anon 1:58 cuba eja pekerja tu betul betul bukan perkerja, kekadang hairan macam mana TM ambil pekeria yang eja tak betul ni?

Anonymous,  October 11, 2010 at 4:40 AM  

Fuyooo gambaq kening lebat macam watak dalam wayang pekji cina, huhuhu

Anonymous,  October 13, 2010 at 3:48 PM  

Cina jadi macam ni kaya bukan kerana PAS/DAP/PKR, tapi kerana UMNO. Tanya lah sapa pun. Waima orang asli yang jarang keluar pekan pun tahu hal ni. "Tanpa Cina UMNO takkan ramai melayu bersongkok tinggi mampu pakai merc mata belalang tanpa setitik peluh jatuh kebumi" kata Bah Ruti al Bah Piok.
Kalau dah ramai melayu masuk DAP, nanti susahlah UMNO nak sebut DAP parti perkauman cina. Semua org tahu DAP lebih kurang Gerakan yang banyak kaum dalamnya. Tak macam UMNO/MCA/MIC. Mad Geng

Anonymous,  February 17, 2011 at 2:37 AM  

kenapa lah mamat nie d lahir kan jd melayu ye....nie lah melayu paling bodoh yg pernah aku jumpa...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP