PANAS 18 SX - Abang Taff Hati Bunga Purple Milik Anwar Ibrahim

Sunday, October 10, 2010



Pergh...Abang, I like it
Macho man?
Taff man?

Errr tapi sayang Tubuh yang Pejal dan mantap ini hanyalah sandirwara mainan duniawi sahaja. Di luar memang berketak badan ala ala Mr Universe, tapi di dalam nya hati bunga. Ha ha ha.

Bunga bukan sebarang bunga tapi ini bunga warna Purple!!!
Bunga yang sesuai untuk golongan GAY sahaja.

Ops...sorry, Gomo lupa nak cakap siapa yang Abang Taff kita dalam Gambar di atas ni. emmm tapi Gomo malu nak cerita siapa Abang Taff kita ni. Malu sebab kalau cerita takut yang membacanya boleh terangsang Nafsu Syahwat nya.

Ops...he he he,
Yang terangsang tu GAY je.....
kwang kwang kwang...

Apa pun harap pembaca sekalian dapat membaca cerita BERAHI Abang TAFF kita ni di Blogg Saudara Mr XXX dengan KLIK LINK INI

Psssttt....Eeee Geli gua baca, cuma Stim sikit je lah! Hua hua hua

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

15 comments:

Anonymous,  October 10, 2010 at 10:44 AM  

Perghhhhhh
Kalau hantar ke sukan komenwel sah dah dapat pingat emas acara gimanstik berirama.....



"blogenstarz"

Anonymous,  October 10, 2010 at 11:07 AM  

jahil sungguh...

pagi2 buat fitnah, nauzubillah...
mungkin inilah rupanya org2 yg jahil...

Anonymous,  October 10, 2010 at 11:43 AM  

Mesti berselera penyokong pkr tengok ketak-ketak camni...kemot keliling beb!

Anonymous,  October 10, 2010 at 12:41 PM  

Eeee...geli betul. Ya Allah jauhkan aku daripada gay2 yang hanya nampak bontot. Bayangkan kalau orang macam ni bersalaman atau makan semeja dengan kita...walhal malam tadi mereka taruh lubang najis dengan macam2 aksi....eeeee jijik!

Gay = kaum yang dilaknat...amalan mereka pun tak diterima.

Anonymous,  October 10, 2010 at 1:29 PM  

Yang dituduh gay, pandai mendidik anak Isteri mengikut lunas-lunas Islam seperti bertudung dan menutup aurat. Dalam hati kecil agak confused takan orang yang sebegini (kaki liwat) dianugerahkan oleh Allah SWT intitusi kekeluargaan yang harmoni. Isteri sentiasa menemani suami dalam masa senang dan susah. Yang paling hairan tak pula isteri serta keluarganya dijangkiti Aids setelah dituduh bertahun-tahun mengamalkan seks luar tabii.

Pemimpin yang disanjung pula dan dianggap Wira mempunyai Isteri-isteri yang tidak menutup aurat dan berjambul didepan. Anak-anak mereka pula ramai yang suka berfoya-foya dengan wanita dan kaki clubbing. Didalam hati kecil agak confused dan melihat raut wajah Isteri pemimpin-pemimpin ini tidak iklas pula. Malah anak-anak kecil dan orang bukan Islam pun mempersoalkan raut wajah dan tingkah laku mereka.

Allah wu alam..

Pengundi atas pagar

pak leman,  October 10, 2010 at 1:45 PM  

Kelemahan kita selalu terpesona dgn keindahan luaran....mudah terkesima dgn topeng2 yg sebenarnya merosakkan.

Cuba kita renung, timbang dan fikirkan apakah sebenarnya yg dikatakan perjuangan utk membela agama, bangsa dan negara. Apa bentuk struktur dan strateginya dalam membentuk kuasa politik kita. Semua itu kena kaji sedalam-dalamnya agar hidup kita sejahtera di dunia dan di akhirat.

Anonymous,  October 10, 2010 at 3:30 PM  

Kalau dia bukan sebagaimana yg dituduh..., saman jer...!

Anonymous,  October 10, 2010 at 3:30 PM  

HA..HA..HA.. GOMO NI ASYIK2 CERITA LELAKI HEBAT, LIWAT, DAN SEMUANYA TENTANG LELAKI...TENGOK2 DIA PUN DAH NAK SUKA PLAK KAT JANTAN!!

AGAKNYA DIA PUN KAKI JANTAN GAK NI!!!

Anonymous,  October 10, 2010 at 4:24 PM  

Anon 1.29...bukan lagi tuduhan...

1. Air mani dia bercampur dengan air mani isteri orang tu apa?
2. Air mani dia dalam lubang taik orang lain tu apa?
3. Sahabat baik 30 tahun yg sama2 rela masuk penjara, mendedahkan segala aktiviti seks dia tu apa?
4. Sahabat baik dan orang kanan yang sama berdemonstrsi tapi sekarang mendedahkan segala rahsia tu apa?
5. Lawyer peribadi dan doktor peribadi pun hilang rasa hormat dan kepercayaan tu apa?

Imej baik ni sapa2 pun boleh buat. Ustaz pun rogol murid dia. Ustaz pun ada yang kaki liwat pelajar asrama.

Bagi aku lebih senang berdepan dengan orang yang menunjukkan diri mereka yang sebenarnya. Tak pakai tudung ke, kaki clubbing ke...dosa tanggung sendiri. Orang yang berpura2 baik alim tapi perangai rakus disebaliknya lagi hina dan jijik.

jgn pusing2,  October 10, 2010 at 4:46 PM  

Save Nuajubotaik said...

NUAJOBOTAIK..kecoh sedunia..
NUAJOBOTAIK..kecoh sedunia..
NUAJOBOTAIK..kecoh sedunia..
NUAJOBOTAIK..kecoh sedunia..
NUAJOBOTAIK..kecoh sedunia..
NUAJOBOTAIK..kecoh sedunia..
NUAJOBOTAIK..kecoh sedunia..
NUAJOBOTAIK..kecoh sedunia..

kalau tak menjubo apa mau takut..

Yg BERSALAH MMG TAKUT DIBICARAKAN.
jika bicara mau gugur kes, tertutup, dilengahkan & banyak loyar2, sokongan gay sedunia..& ulama2 sesat & yg tak tau cerita dari arab.

Loyar Tipah Terkoyak belakang,  October 10, 2010 at 4:55 PM  

tipah terkoyak belakang said...

mcm kata orang Dulu2..

Nuar tak jawab apa yg berlaku..

Tapi buka buku Baru yg lebih besar..

menutup bangkai gajah dgn bangkai2 lain..

Bila kantoi berlakon patah belakang kat penjara:-

>>>Nuar kata menyeludup video dari penjara satu kesalahan besar..


Bila orang cakap kebenaran
>>tukar akuan dosa..

Kes sebenar ialah:
1. Nuar menjubur, tak mau bersumpah (mencabar ke mahkamah bila saiful bersumpah,
2. Bila didakwa, Nuar takut kemahkamah walau dipagari loyar jenayah hebat, sebaris Ravi Nekoo.
& berkempen ke serata dunia untuk gugur kes sebelum dibicarakan.

3. Nuar berlakon sakit belakang dipenjara, itsunya ditutup setelah Malaysiakini & Malaysia Insider membesar2kan kes kebocoran video..

Hakikatnya nuar mmg menipu sakit belakang.

Anonymous,  October 10, 2010 at 6:56 PM  

GOMO MEMANG GAY PUn sebab tu pantat bini dia kering kontang dan sabit tu lah, india main dengan bini GOMO jangan buat tak tau pulak.

kontolan October 10, 2010 at 8:15 PM  

kata al-juburi...jubur mu jubur ku jua..sama2 merasa nikmatnya....

GOMO BOROI OUT OF SHAPE SEBAB TU BINI DIA TAKDE SELERA NAK MAIN DENGAN GOMO LEBIH BAIK DIA MAIN DENGAN INDIA, KATA BINI GOMO,  October 10, 2010 at 11:49 PM  

Brader tu pergi gym buat workout bukan macam pancacai pencacai UMNO makan duit rasuah minum beer lepas tu memantat china doll...mana perut tak boroi macam gomo tu ha!!

ITU BARU BETUL PERKASA,  October 11, 2010 at 8:40 AM  

Abang taff tu barulah betul dinamakan Perkasa!! Ini tidak, yg perut boroi pulak memandai nak jadi perkasa, mau nyer; Perkosa ada le.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP