PANAS 18 SX -Saiful Bukhari Said: Setelah Tuala Mandi Yang Di Pakai Terlucut Lalu Saya dot dot dot

Tuesday, October 12, 2010


Sekadar Gambar Hiasan
Buat Modal

Saiful: Saya lalu pos pengawal, saya berhenti dan tidak beritahu nak ke mana tapi cuma katakan 'Mokhtar'. Saya telah pergi beberapa kali ke sana dan saya hanya perlu kata demikian.

Yusof: Kemudian?

Saiful: Saya letak kereta di tempat pelawat di B4 dan terus masuk lif ke tingkat atas sebelum terserempak dengan seorang lelaki tapi tidak berapa cam lelaki itu. Saya kemudian naik ke unit 11-5-1.

Yusof: Apa yang kamu nampak?

Saiful: Saya melihat Anwar duduk di meja makan. Saya masuk dan duduk di hadapannya sebelum serahkan dokumen.

Yusof: Kemudian?

Saiful: Kami bincang tentang jadual kerja tapi tak lama selepas itu Anwar tanya satu soalan dalam Bahasa Inggeris: "Can I FUCK you today?"

Yusof: Apa reaksi kamu?

Saiful: Saya marah dan takut, saya menolak pelawaan Anwar dan saya kata tidak mahu.

Yusof: Apa Anwar kata?

Saiful: Dia dengan nada marah berkata: "Why?" Saya kata perkara sama, saya tak sanggup melakukan tapi dia marah lagi. Saya yang takut kemudian diarahkan masuk ke bilik tidur utama.

Saya mengikut permintaan Anwar masuk ke bilik tidur. Anwar pergi ke hujung bilik dan tutup langsir sebelum datang balik untuk tutup lampu bilik.

Yusof: Gelap tak?

Saiful: Gelap tapi masih ada cahaya dari celah langsir. Anwar arahkan saya bersihkan diri dalam tandas. Saya buka pakaian dan masuk ke dalam tandas untuk membasuh badan.

Saya ambil tuala dalam tandas dan keluar sambil bawa baju kemeja untuk digantung pada tempat pemegang. Saya nampak Anwar di hujung penjuru katil.

Anwar berdiri dengan bertuala putih dan arahkan saya datang kepadanya. Anwar kemudian peluk saya sambil berdiri.

Keterangan Mohd. Saiful tiba-tiba terhenti apabila Karpal Singh memohon supaya keterangan saksi itu dibuat secara tertutup di dalam kamar.

Petikan KOSMO

Sayang betul cerita tersebut hanya tergantung di situ sahaja apabila Karpal Singh membantah Saiful Bukhari meneruskan kenyataan nya dalam kes Liwat Anwar Ibrahim ini. Kalau lah kenyataan tersebut di teruskan tampa Ganguan pasti kita semua tahu apa yang berlaku sebaik sahaja Saiful Bukhari keluar dari bilik Air.

Celaka betul Karpal Singh ni, memang Potong STIM. Kita baru nak Fell adengan Seks ni dia boleh bantah pulak. Apa masa Saiful Bukhari cakap ni tetiba Karpal Singh Keras Pele ke? Takut Klimaks maka di Bantah? ha ha ha Memang Celako bab kata Nik AJis. Tapi Gomo tak berapa marah sangat dengan Karpal Singh dalam hal ini. Sebab apa?

Untuk makluman semua, waktu kenyataan Saiful Bukhari ini sedang berjalan Anwar Ibrahim memberikan Isyarat kepada Karpal Singh untuk memberhentikan kenyataan Saiful Bukhari dari di ketahui umum. Jadi Karpal Singh akur lalu membantah dan meminta perbicaraan tertutup dalam mendengar keterangan Saiful Bukhari!!!

Persoalannya sekarang, mengapa Anwar Ibrahim mengarahkan karpal Singh menggangu kenyataan Saiful Bukhari?

Mengapa Anwar Ibrahim tidak membiarkan kenyataan Saiful Bukhari di ketahui Rakyat dan membiarkan rakyat sendiri menilai apa yang Saiful nyatakan?

Dan kita semua sampai ke hari ini masih menunggu nunggu apa yang pihak SAKSI ALIBI kes Liwat Anwar ini akan nyatakan dalam kes Liwat ini. Untuk makluman semua, Anwar Ibrahim mempunyai 13 orang saksi Alibi dan setelah di tolak Rahimi maka tinggallah 12 orang lagi saksi Alibinya.

12 orang Saksi Alibi!!! Bila nak Dedahkan di Mahkamah wahai Anwar Ibrahim???

Psssttt...Karpal Singh Potong Stim....celako!!!

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

24 comments:

Anonymous,  October 12, 2010 at 11:11 AM  

Sehelai tisu lap mulut lepas makan tengahari tidak akan dapat menutup seluruh anggota bawah badan.. hehehe.




mat siam.

Anonymous,  October 12, 2010 at 11:13 AM  

Saksi semua kena paksa bersumpah camne tak cuak nuar nak ngadap hakim. Selalunya org salah jer rasa takut.

Anonymous,  October 12, 2010 at 11:14 AM  

Kesian nuar, karipap pun tak boleh nak tolong...

azhar October 12, 2010 at 11:24 AM  

potong stim tol la kapal karam singh.baru nk keras2 skit...11saksi yg xpenah wujud same mcm 16sept.crite dongeng rakyat

pak leman,  October 12, 2010 at 11:38 AM  

Karpal pun takleh tahan dengar cite saiful ni..

Ye lah...penceritaan jika melalui pengalaman sebenar pasti lahir dari ingatan dan hati yg tulus.. Ianya mesti berbeza dari cite rekaan. Sekalipun oleh pelakon terhebat, pasti ada cacatnya. Kurang2nya tanda anak mata telah membezakan ianya dari pengalaman atau rekaan.

Sudah tentu memek muka, pancaran anak mata, keyakinan diri dan kelancaran bicara Saiful sudah cukup utk memberi isyarat kpd Karpal agar meminta dihentikan bicara itu.

Ini bukan kes melepaskan pengedar dadah. Boleh cilok sana sini. Ini kes liwat. Perbuatan yang hanya mampu dibayang tetapi tidak boleh dilihat oleh Karpal itulah membuatkan dirinya pening. Bukannya seperti melihat selonggok bukti dadah.

Kebenaran tak mungkin padam, biarpun sering gerhana....

Anonymous,  October 12, 2010 at 12:26 PM  

ALJUBURI
Ko salah Gomo, Karpal ganggu sebab dia pon da tak tahan ..steam babe..heeheee..kasi depan belakang juga pusing...kuii.kuii..kuii.kemut keliling...tggu kejap lagi Abg Langsi mesti masok nya la komen...Abg Langsi! dia orang kutok2 idola kita la..camner nie..kalo Abg Nuar takder sapa nk memperjuangakan nasib kita ni..ehh..semalam tanya Abg Lansi lom jawab lagi..Top ke Bottom Abg Langsi ?

Anonymous,  October 12, 2010 at 12:28 PM  

salam, karpal dah stim abis, nuar pun tak mau org ikut dia punya karma sutra. nanti ada org tulis buku karma sutra main sama lelaki, dia tak dpt duit dan tak dpt nama. so kena buat perbicaraan secara tertutup. rahsia berasmara sesama lelaki. hakim ngan pendakwaraya tak stim ker? atau nuar takut zizah marah coz nuar lebih romantik dan keras masa main ngan lelaki berbanding masa main ngan zizah

Anonymous,  October 12, 2010 at 1:24 PM  

celako celako celako betul banggali sinkh pakar tunda tuh..

topong tesim jaa

mae October 12, 2010 at 1:34 PM  

Rasanya Anwar tahu apa yang berlaku selepas itu, sebab itu dia beri arahan pada Karpal untuk buat tertutup. Kalau Anwar tak tahu, tentu dia akan biarkan Saiful bercakap terus dan tak akan terfikir yang Saiful akan cerita reka-reka. Kalau benar Saiful cerita reka-reka, maka apa yang perlu Anwar takutkan. Prosiding tertutup dengan sendirinya menjadi bukti circumstancial bahawa Anwar memang meliwat.

Anonymous,  October 12, 2010 at 1:51 PM  

Cuba suruh nuar buat konspirasi tuduh mane2 menteri meliwat tgk..bole sampai mahkamah tak...statment paling best gomo..agaknya tiba2 karpal singh keras pele ke..ha ha ha .geludok

Anonymous,  October 12, 2010 at 3:05 PM  

Apabila keras gantung tuala pun boleh. Apabila layu gantung tisu pon jatuh. hehehe.



mat siam.

Sampul Kecil October 12, 2010 at 4:24 PM  

kalau tunda lagi kes ni kompom Anuwa ni meliwat saiful..

Anonymous,  October 12, 2010 at 5:03 PM  

Mat siam,

Ada minah siam tak? aku nak bagi pinjam kapak siam sebab nak tolong halau kucing siam, lepas tu baru boleh makan mee siam dan durian siam. Jangan jumpa bomoh siam sudah...

Betina siam

Anonymous,  October 12, 2010 at 7:44 PM  

karpal nampak pele sepul stim maso cerita 18sx tu yg karpal stop tuu

Anonymous,  October 12, 2010 at 7:51 PM  

hahahaa...baru sket citer saiful, byk yg terlondeh, antaranye..

(i) Can i Fuck u today? CIFUT?
(ii) password : Mokhtar
(iii) Karipap daging
(iv) Are u ok?
(v) KY Jelly

tu baru citer intro baru..tu sbb nuar nak bicara secara tertutup tu..

tp penjilat2 tegar nuar masih tak percaya..kesian..

cerita stim...kah kah kah,  October 12, 2010 at 8:41 PM  

stim betul n3 POPEgomo ni...kah kah kah

episod kemut 2 hari bila nak keluar pope...kah kah kah

putera.makasar October 12, 2010 at 8:42 PM  

masa aku kecik...selalu di bagi tahu...benggali suka main belakang..depan ada kasi..dia belakang juga pusing..
sebab tu karpal singh tak tahan dengar cerita shiful.
teringat masa dia muda2 dulu la tu....
ada betul ka mr singh....lu juga ada belakang tarok..

Anonymous,  October 12, 2010 at 9:05 PM  

Tang ni boleh lah si aljubri arahkan karpal main tutup2 ni semua, tapi tang bagaimana air mani aljubri boleh tertanam dalam tong jubur sepol tu karpal dah tak boleh nak nolong tutup, bila sampai hari nak masuk tang bab ni karpal minta tarik diri alasan sakit sama macam loyar yang dulutu last tarik diri alasan sakit hahahahaha

kah kah kah...angin SANGAT anwar LIWAT sialfool...kah kah kah,  October 12, 2010 at 9:16 PM  

kah kah kah...ini ANWAR bukan MACAM sialfool...kah kah kah

kalau SIALFOOL cakap cerita BODOH kemut 2 HARI pun takpa...kah kah kah

LIWAT atau TIDAK dia tahu aib...kah kah kah

tak macam sialfool BOLEH NGAKU kemut 2 hari...kah kah kah

Logik ke kemut 2 HARI...kah kah kah...puak PEMUKA yahudi UMNO je yang mampu terima...kikikikiki

MASA DEPAN UMNO DI TANGAN DUBUR SAIFOOL,  October 13, 2010 at 1:13 AM  

" HANYA DUBUR SAIFOOL MENJADI TALIAN HAYAT TERAKHIR UMNO-APCO "

Anonymous,  October 13, 2010 at 8:44 AM  

ALJUBURI
hah..kan da muncul pencinta penjubur tegar...mana bole citer sensetif pasal idola derang ..mesti panas hati punya la...siap emosi lagi ..marah..ahaksss..bagi mereak2 di luar sana yang mengidolakan peliwat tegar nie..ada harapan jubor korang pon akan kena toron ..

tomskut October 13, 2010 at 4:57 PM  

4 laporan doktor mengatakan Saiful tidak diliwat.

Saiful menahan berak selama dua hari tak nak hilang bukti.

2 hari tidak sembahyang kerana tidak mandi wajib, menjadikan saksi tak sah dalam islam.

Kalau ikut logik dan bukti forensik, saiful tidak diliwat.

kalau ikut CSI, dah sah kes dibuang.

Anonymous,  October 13, 2010 at 11:32 PM  

Bukti forensik abu mayat kaa hahahahaha

Kalau betul ada bukti aljubri tak liwat tak perlu tanguh2 kes kasilah kes jalan cam biasa, aljubri pasang berbelas2 loyar tadak seko loyar pun brani chalenge dengan bukti yang duk kata ada tu kat court, pasal apa tak bawa ka hilang juga cam latefa koya tu kata SD ilang hahahahaha

Kat luar boleh lah gebang bohong kata ada bukti tunjuk court lah kalau ada hahahahaha

Anonymous,  October 14, 2010 at 5:12 PM  

Ni Boleh buat NOVEL LAGENDA Si KAK AN (Nama timangan si Pondan tua tu la..) Gersang ni...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP