PANAS - BERSIH & MAFREL I Said FUCK U

Friday, October 8, 2010



Apa Pokemom makna BERSIH dan MAFREL tu? Apa tugas yang mereka duduk buat sana sini? Apa yang sedang di lakukan mereka sekarang? Tidor? Or dah MAMPOS?

Gomo nak ulas isu pemilihan cabang PKR yang berlaku baru baru ini. Pemilihan yang boleh di katakan GAGAL di laksanakan PKR parti Kencing Rakyat ini. Rasuah, Penyelewengan, Kertas Undi Palsu, Perwakilan Hantu dan adengan Tumbuk menumbuk sepanjang pemilihan Cabang cabang ini berjalan. Mana BERSIH? Mana MAFREL?

Kerajaan BN di katakan Korup, Menggunakan pengundi Hantu, Menipu undi dan macam macam lagi. Dan bila di Jolok oleh Pembangkang bukan main Ganas si BERSIH dan MAFREL berdemo, keluar kenyataan Akhbar yang mengutuk kerajaan BN, Kata itu ini BN tidak telus, tidak bersih dan macam macam lagi. Tapi hakikatnya?

Sekarang mengapa BERSIH danMAFREL senyap dalam setiap kes Pemilihan Cabang PKR? Mengapa tidak membuat komen mahupun sidang akhbar dalam hal ini? Apakah pemilihan PKR ini tidak penting kepada pihak Bersih dan Mafrel? Ataupun telah di Sogok Wang oleh Anwar Brahim?

Apa yang gua nampak di sini jelas BERSIH dan MAFREL adalah pemilikan penuh Anwar Brahim! Kedua duanya sudah Hilang kreability dlam perjuangan mereka kerana sudah menjadi Barua si Anwar Brahim! Jika kerajaan BN di katakan Haram dan salah! Tapi bila di pihak Pakatan Maka semuanya Halal dan Betul belaka! FUCK U!

Gua malas nak ulas ulas panjang bab ni, Cuma nak sampaikan pada Rakyat Malaysia. Kalau sekarang ini pun PKR gagal menjalankan pengundian Cabang cabang mereka dengan Cekap dan Bersih bagaimana mereka hendak melancarkan pemilihan jika di takdirkan mereka Pakatan Pembangkang mentadbir negara?

Belum pernah lagi pengundian yang di jalankan dalam pilihanraya sama ada PRK or PRU undi yang mengundi melebihi senarai undi yang berdaftar! Tapi lihat sahaja dalam PKR, Hampir kesemua Cabang perolehi undi lebih dari Perwakilan yang berdaftar. Macam mana tu? Hehehe

Rakyat Malaysia perlu sedar dan lihat keliling anda, Apakah Parti Pakatan Pembangkang DAP,PAS dan PKR ini boleh menjamin kehidupan anda di masa akan datang? Sanggupkan anda memperjudikan nasib anak anak anda? Jangan kerana seekor nyamuk maka Habis kelambu di bakar! Renung renungkanlah!

BERSIH dan MAFREL???
FUCK U And SUCK MY CORN!!!


Psssttt...Memang Celako bila badan badan bebas berkrompomi dengan Pakatan Haram

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

22 comments:

Anonymous,  October 8, 2010 at 11:13 AM  

Kalau dah auta. Bila kena batang idung kroni mula lah ngelabah. Pkr lebih teruk dari UMNO. Realiti bukan fantasi..

1Malaysia,  October 8, 2010 at 11:19 AM  

GOMO babi, Lu sibuk apasal...bukan macam Pemilihan UMNO...rasuah dah wajib kalau nak menang...macam menantu tuk lah dan Gurubesor sekolah anak haramjadah tu

Fuk u Gomo Babi...sukc my kok


1Malaysia : Rakyat didahulukankan Pencapaian diutamakan

Telur Masin,  October 8, 2010 at 11:28 AM  

Anon 1Malaysia..Penyokong dan ahli tegar PARTI KELENTIT RAKYAT (PKR) 1Malaysia...jangan kutuk GOMO macam tu sebab dia dah tentu jahat. Pemimpin PARTI KELENTIT RAKYAT (PKR) aja yang baik.GOMO dan penyokong jadi jahat pun siapa yang ajar kalau tak AL JUBURI ANUAR BERAHIMMMMM.
Rakyat Malaysia tak rela MALAYSIA diterajui oleh pemimpin yang mengamalkan prinsip sex depan belakang ok...ada faham.
"KATA ORANG PAKU SERPIH, MENGATA ORANG DIA YANG LEBIH"

Anonymous,  October 8, 2010 at 11:34 AM  

alooo anon 11:28...

apa yg lu merepek ni hah sial???..berterabur la..ke ni mmg standard pencaai umno??..

1Malaysia,  October 8, 2010 at 11:43 AM  

Bewok Telor Masin

Sape kata Gomo jahat....dia tu barua aljuburi lebih kurang sama dengan Ezam ( spy Aljubri dlm UMNO)
..nak perosak UMNo dari dalam...nak bagi orang UMNO bodoh 7 keterunan...

1Malaysia : Rakyat didahulu Pencapaian diutamakan.

Anonymous,  October 8, 2010 at 11:45 AM  

haloo anon 11.28 ,

pencacai PUKIMAK KEPADA RAKYAT(pkr) lagi teruk. orang nak beritahu kebenaran pun tak dibenarkan.lihat saja kepada Rahimi, Saiful, ezam dan ramai lagi ex-pkr. bila dorang keluar semua dapat duit dari UMNO berjuta=juta konon. tapi bukti haram takdak. tu la taraf dan pemikiran pencacai parti PUKIMAK KEPADA RAKYAT ni. sama la dengan ketua ko yang muka dah macam babi hutan tu. sesuai swekalai nama dia pun BABI. ko dengan BABI memang babi.

Anonymous,  October 8, 2010 at 11:46 AM  

Ahli UMNO ada berjuta kalau nak dibanding dengan Parti Karipap. Siapa kata takde perbuatan ahli UMNO yang menyalahi undang2 pilihanraya?...Tapi semua perbuatan salah dapat diambil tindakan apabila aduan polis dibuat dan bukti dapat diberi dimahkamah.

Parti Karipap yang ada beberapa ribu ni...astagrifullah, ada geng samseng, geng kakipukul, geng demo, geng boikot, geng fitnah, geng hantu dan macam2. Cuba fikir...mana ada orang UMNO lakibini dan anak bertanding sekali.

Kalau parti kecik pun tak boleh nak handle...BUNGKUS ajelah!

Anonymous,  October 8, 2010 at 12:12 PM  

bapak la ramai gila yg himpun...
ni yg menakutkan umno sbnanye...mane pnah umno wat perhimpunan sampai ramai camni....

gerenti kalah telingkup umno...kah kah kah kah

joehan October 8, 2010 at 12:20 PM  

mmg org2 pr ni perasan bgs...kalo geng2 die buat taik dieorg senyap je..mmg celako 3x...lps tu konon kate kebebasan bersuara..org nk wt PC pon korng halang..org cmni ke nk tadbir negara...bodo bdk2 pr ni!!double standard..hipokrit!!

Anonymous,  October 8, 2010 at 12:58 PM  

BERSIH dan MAFREL???

FUCK U And SUCK MY CORN!!!


100% perfect.........


"blogenstarz"

Anonymous,  October 8, 2010 at 1:13 PM  

Budak pr ni dah byk sgt makan kunyit anuar. Sbb tu kalau benda salah pr buat dorg ckp betul. Alasan tak abis2 konspirasi UMNO. bukan salah umno mak ko beranak kan ko... Lain la kalau mak ko kena gang bang dgn berjuta ahli umno kat malaysia nih..

jangan laa borak dalam JUBOR sialfool...kah kah kah,  October 8, 2010 at 3:41 PM  

woit woit...apa bising-bising ni...kah kah kah

ko nak tau Noh Omar sendiri tak mau Mafrel masa PRK...kah kah kah

Najib sendiri bagi FATWA bukan RASUAH tapi PILITAIK WANG...kah kah kah

ko sibuk sebab apa...kah kah kah

Cakap aje ko nak bagi PROPAGANDA bangang kononnya PKR kacau bilau kononnya ADA rasuah...kah kah kah

woii PEMUKA yahudi UMNO...kalau FATWA tu tak keluar DAH lama PERHIMPUNAN kaki BODEK umno HURU HARA...kah kah kah

KES GUSTI KAT seremban dengan PERLIS dah settle lom...kah kah kah

ni LAGI satu nak TANYA...JAMBANtan MAT SEMBAB dah siap lom kat MANIK URAI...waaakakakaka

Anonymous,  October 8, 2010 at 4:58 PM  

haha,,lu orang gaduh pun ,,bukan lu orang dpt apa pun,,,,esok yg mana kerja ..kena pergi kerja,,yg mana kerja sendiri,,kena lh bangun juga,,cari rezeki,,kalau hati asyik nak marah saja,,mcmmana kita nk jadi seorang yg berilmu,,,berbincang cara yg betul,,,

NAK DENGAR KOMEN PAK LEMAN TENTANG TULUS MULUS BAHASA GOMO YG MENCARUT FAKUP,  October 8, 2010 at 6:01 PM  

Pak leman,

Apa pandangan Pak Leman tentang budi bahasa GOMO yg menggunakan perkataaan memaki hamun seperti "MOTHERFUCKER" dan "FUCK YOU" sebab Pak LEman selalu marah kami jer.

TAK lemau KE pak leman...kakakaka,  October 8, 2010 at 6:54 PM  

Mana Pak Malaun...ohh silap...kakaka

Pak Leman nak bagi pandangan...kakaka

dia dah SEDAP dengan mek NYAH umno SEMALAM...kikikikiki

Anonymous,  October 8, 2010 at 8:50 PM  

Kalau aku jadi pak leman, tak kuasa nyah nak melayan bapuk ni... Tak keje blkg lorong ke malam ni?? Bil internet tak bayar lagi nyahhh...

Anonymous,  October 8, 2010 at 10:29 PM  

teringat duit kempen PKR Hulu gSelangor hari tu.. penat aku ngan kawan2 pasang poster, alih2 dah kene kebas.. bukan pasal takde duit..pasal kene kebas..

ape lg yg nak tunggu dlm PKR? dulu tolak UMNO join PKR utk cari parti yg bersih/adil dan berpegang pd raja berpelembagaan.. tp sekarang.. anak anwar sendiri persoal Perlembagaan.. sistem undi berkecamuk pakai kertas potostat, undi hantu dr DAP terlalu ramai, gangster dah jadi keperluan, tipu, belit macam rakyat tak ada maruah..

Anonymous,  October 9, 2010 at 1:44 AM  

woi anon 10:29..lu cakap biar cantik sikit..yg x bayar duit poster,billboard segala macam tu umno la bodoh..sampai keluar paper ngadu BN x bayar duit tu semua..pandai ye lu nak nak reka cerita bagi org percaya kat lu..

GOMO October 9, 2010 at 5:25 AM  

ha ha ha, ada jugak kata PKR bersih..kepala Otak hangpa lah. ni lah kalau minda dah di sumbatkan dengan Najis...main lagi lubang Buntut ni lah akibatnya.

habis jahanam!!!
PKR sudah di kuasai Keling Hindraf!!!
Padan Muka

BINI GOMO MAIN DENGAN INDIA SABIT TU LAH,  October 9, 2010 at 12:43 PM  

Makal Sakhti dari kumpulan HIndraf Najib sokong...pukimak ko GOMO..lancau lah....aku tau kau kecewa sebab bini ko main dgn india..ko lelaki dayus!

Anonymous,  June 28, 2011 at 5:31 AM  

papa gomo - bahasa kamu sangat kasar dan tidka bertamadun.pertama kali buka blog kamu tulisan amat jijek. tak seharusny di baca oleh rakyat malaysia.bahasa orang lulus darjah enam pun tidak begitu.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP