PRK GALAS - Calon BN Aziz Yusof Masuk Hospital

Sunday, October 31, 2010













Calon Barisan Nasional mengadakan lawatan demi lawatan ke seluruh pelusok Galas ini tampa mengira waktu. Dari pagi sampai lah ke Pagi saudara Aziz Yusof ini bersama rakyat. Semalam Lawatan ke Hospital bagi menziarahi rakyat Gua Musang yang berada di sana.

Di waktu calon Barisan Nasional sibuk dalam melakukan tugas nya sebagai calon dalam Pilihanraya kecil dun Galas ini di mana pula calon PAS Dr Zul? Kemana menghilangnya calon PAS ini? Ada perkhabaran yang mengatakan calon PAS sibuk di Kuala Lumpur atas sebab urusan yang belum selesai. Urusan apa yang belum selesai? Urusan KHALWAT?

Bagaimana nak memimpin Rakyat kalau dah asyik keluar kawasan dan susah nak di hubungi? macam mana nak peka dengan masaalah rakyat kalau dok sibuk dengan orang orang yang lebih penting dari Rakyat kawasan sendiri?

Jelas calon PASRAEL ini tidak layak menjadi wakil Rakyat Dun Galas. Calon PAS ini calon yang hanya mementingkan diri sendiri dan tidak mementingkan rakyat!!!

TOLAK CALON PASREAL!!!

Psssttt...Calon PAS Khalwat!!! Kantoi........

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

16 comments:

Anonymous,  October 31, 2010 at 7:26 PM  

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

ckp xde bukti lansung, mcm yahudi punya perangai...yahudi pon lagi baik kot....

weh, apadia calon BN ni dok salam sakan tangan pompuan 2...x kira halal haram dah....nak tunjuk baik pon kena la taw batas2 sentuhan laki n pompuan...haddoi..kalo nama UMNo mmg x lari la dr perkataan jahil

Anti hipokrit,  October 31, 2010 at 7:29 PM  

Salam,

x letih calon BN ni ke berlakon hari2?

Wassallam....

Anti hipokrit

Pok'ka,  October 31, 2010 at 7:38 PM  

Calon UMNO hanya berlakon bila tiba hari saat2 nak adakan pilihanraya. Kalau tak, jangan harap nak melawat hospital. UMNO tipu 1Malaysia

Anonymous,  October 31, 2010 at 9:22 PM  

Nampaknya BN sudah menang.Syabas no.Cuma bila jadi YB nanti jangan main kroni dah lah.Tahniah

kingnek October 31, 2010 at 9:36 PM  

@October 31, 2010 7:26 PM, ye la tu, cara kau berbual, nampak gayanya, kau biasa tengok porn ni, tapi kau sembunyi di belakang tabir, jangan tipu lah kau tak pernah berdosa, nak cari kesalahan orang aje kau ni!

kingnek October 31, 2010 at 9:37 PM  

@pok'ka, Anwar lagi pandai berlakon, takkan kau tak terhibur? dulu Islamik radikal (70an), lepas tu jadi pro-Melayu (masa kat UMNO), kemudian, jadi liberal (sekarang ni). dasyat lakonan dia, tapi aku rasa kau buta hati, tak perasan!

Anonymous,  October 31, 2010 at 9:39 PM  

ini yang aku tak suka. ini yang aku tak suka. bakal yb ni(dulu kini dan selamanya) kalau masa nak dapat undi bukan main lagi. sanggup buat apa sahaja. sanggup pergi ke mana sahaja. sanggup berkawan dengan siapa sahaja. sanggup menolong siapa sahaja. sanggup menghina diri dengan siapa sahaja. sanggup berkawan dengan orang gila. sanggup makan bersama dengan peminta sedekah. sanggup ............

lepas sahaja tau dia menang dan jadi yb, dia jadi mudah lupa. seolah2 dialah yg menjadikan dirinya yb. kita yang pandir ni kalau dapat tengok muka yb setahun sekali dikira bertuah. yb sibuk,ya sibuk tak menentu. sibuk bilang duit bangkali. sibuk buat proposal paper untuk dpt projek kerajaan bangkali. aku tak kan mengundi mana2 pati selagi aku tak dapat lihat trend perangai yb spt yg aku katakan tadi berubah.

masmerah

lord ried,  October 31, 2010 at 9:40 PM  

ELOO BEWAK2 AMENO...

RANKIN UNIBERSITI KITA JATUH MERUDUM,,

SAMPAI BILA AMENO NAK TOLONG PELINGKUP MELAYU,,,

BUDAK2 BODO PIANG SPM CUKUP MAKAN, 3 CREDIT, TAK DAK 'A', 1A, 2A, 3A KITA NAK TOLONG PEMASUK UNIBERSITI?

KELUAQ SEKOQ TAK BEJENIH, PEMBAYAQ CUKAI PULAK KENA TANGGUNG, PAKAT JADI BEWAK IDUP MAI GOTANG KAKI KOMPLEIN MAU BONUS 2 BULAN???

BAGI HAK LAYAK SAJA MASUK UNIBERSITI....

he he he
saja gurau ngan bewak 2 ameno

GOMO October 31, 2010 at 9:41 PM  

calon PAS pi KL buat apa?? ha ha ha.....sikit pun tak melawat rakyat!! pi 3 hari dok KL memantat ke apa? Bengong punya PAS

Anonymous,  October 31, 2010 at 10:02 PM  

Hampas hati busuk. Orang buat baik pergi melawat orang sakit dah jadi satu kesalahan. Sekurang2nya dia tunjuk muka, berkenal2an dan melihat sendiri masalah rakyat. Inshaallah, bila menang....masaalah rakyat boleh dibantu dengan cepat.

Hampas baru jadi calun dah tak melawat rakyat, bila menang lagi tak nampak batang hidung.

Anonymous,  October 31, 2010 at 10:17 PM  

Calun hampas jangan lari....kalau khalwat mengaku ajelah...ko pun dah kahwin kan. Lagi ko lari, lagi orang korek.

Anonymous,  October 31, 2010 at 11:14 PM  

Hah betui tu lok reid.

Kalau bodo tak berjenih... layak ajaq darejah 2 je macam lok reid.

Ya lok reid.... sebelum mai tadi... ada layan web gambak pan***k tak?

Saja dok tanya... sebab kepada pemoja PIS ni, kepala hangpa penuh dengan image pan**k dan tet**k.

Ubat pembesar anu dan tahan lama dah habis ka? Kalau dah habis coba yang satu ni... habaq ka hang ... umph!!!... baguih

www://airtoknajis.dap.pkr.com

Anonymous,  October 31, 2010 at 11:42 PM  

Kesian mak cik tu... Terpaksa salam gak sebab calon bn dah hulur... Kang malu lak dia...

Anonymous,  November 1, 2010 at 12:43 AM  

gua ada bukti, gomo main ngan bini arman perkasa kat hotel pudu,,, jeng jeng jeng

HamPAS Nyoir November 1, 2010 at 9:43 AM  

Dr.zul calon hamPAS lebih teruk perangainya...Berkhalwat dengan org anak dara org dalam bilik hotel (stail mat sabu jgk ni jalan ceritanya)... tubuh macam Badak AIr ada nafsu jgk ni..

HamPAS Nyoir November 1, 2010 at 9:46 AM  

Dr. Zul , Mat Sabu Dan Din Puduraya spesic sama kaki betina...

# Skarang Ni Din Puduraya dan tak berkokok ssenyap jer... takut ke??

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP