PRK GALAS - Dulu Di Haramkan Sekarang Di Halalkan

Monday, October 25, 2010



Kenapa selama 15 tahun Nik Ajis dan Kepimpinan Kerajaan PAS Kelantan Mengharamkan permainan Snuker dan kemudiaanya apabila menjadi gabungan Pakatan Rakyat (HARAM) telah membatalkan pengharaman tersebut dan kemudiannya menghalalkan ia kepada semua rakyat Kelantan?

Kenapa permainan Snuker ini DIHARAMKAN
Oleh Nik Ajis dan kepimpinan PAS Pusat?

Apa sebab nya?

Harap Juak Juak PAS dan Pemimpin PAS
dapat menjawap soalan Cepu Emas ini.


Psssttt....Pas For All...apa menatang tu?

Lagi Isu Menarik di Galas
KLIK DI SINI

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

16 comments:

Anonymous,  October 26, 2010 at 12:28 AM  

CELAKA UMNO, MENGATA TOK GURU HARAM JADAH.....PUKIMAK NAJIB...PUKIMAK ROSMAH..PUKIMAK GOMO.....CELAKA PUNYA UMNO......PUKIMAK MAHATHIR..CISSSSSS.....MAI LAH LAWAN DGN WAHAI GOMO PERUT BOROI...PEMUDA UMNO BERDEDAH!!!! PUKIMAK KO ORANG...PUKIMAK GOMO...BINI PUN SUNDAL GILA BABAS, NAK PEJUANG ISLAM KONON!!!!

Anonymous,  October 26, 2010 at 12:30 AM  

BABI GOMO.....BINI MU SUNDAL DGN INDIA MU TAK TAU KAH?

Anonymous,  October 26, 2010 at 12:32 AM  

GOMO MEMANG CELAKA..SEBAB TU PERUT KENA SUMPAH BOROI GILA...KENA KENAN..SAMPAI MASA MELETUP LAH PERUT GOMO

Anonymous,  October 26, 2010 at 12:36 AM  

NATE BERUK MU GOMO...Mu kalo kawe terserempak dgn mu di Galeh mu siap...dgn bini mu sekali siap.

GAMBAR TGNA dengan botol arak macam KJ... takde ke POPEgomo...kah kah kah,  October 26, 2010 at 12:44 AM  

hoii POPEgomo...kah kah kah

ini gambar lama lah....kah kah kah

nak BUAT propaganda pun BIARlah nampak betul...kah kah kah

makin BANGANG popeGOMO ni...kah kah kah

Anonymous,  October 26, 2010 at 1:32 AM  

Hehehe yang ni paling kelakar lah Gomo.

Sebab dulu Pok Nik tak pandai main snooker....la ni dah belajar dengan DAPig...dah boleh main sikit2 hehehe...

Anonymous,  October 26, 2010 at 2:21 AM  

gomo=nasi kangkang rosmah
kah kah kah

Anonymous,  October 26, 2010 at 3:02 AM  

Astaghfirullahalazim.... Masya Allah....

Guanolah pati pah ni? Dok ngajo rakyak caruk lagu ni.... Takpolah PG. Mu wui lah kemaafe, muga mu dapak semua pahala.

Apa macam PG? ada bunyi mace ore kelate kecek dok?

Saya berdoa agar Allah memberi hidayah kepada mereka semua.

OSANE

Anonymous,  October 26, 2010 at 4:17 AM  

Mengikut kitabul pas karangan Al-Mursamdol versi terbaru pindaan 2009 segala hal melibatkan hukum dalam agama pas dengan sendirinya boleh berubah mengikut keperluan politik semasa, sekejap boleh haram & sekejab boleh halal perbuatan itu di sunatkan dalam agama pas.

Hukum ini juga terpakai keatas segala hasil arak & judi yang sebelumnya haram kini sudah halal mengikut kitabul pas demi kemakmuran sang dewa patung2 berhala yakni patung duduk patung berdiri & patung baring terbesar di asia yang terdapat di kelantan.

Anonymous,  October 26, 2010 at 8:10 AM  

SEPATUTNYA KO SYUKUR SB NIK AJIS TAK HARAM KAN TERUS!!! KALAU TAK BARU KEMPUNAN PUAK2 LAHANAT UMNO NAK GODEK KAYU SNUKER!!!

HIDUP NIK AJIS!!!

Anonymous,  October 26, 2010 at 8:11 AM  

YANG MEMENUHKAN PUSAT2 SNUKER TU NANTI PUN ORG UMNO GAK!!!

NAK WAT CAM NER, BOS2 DIA PUN AMAT SUKA BERJUDI2 NIH!!!

Anti hipokrit,  October 26, 2010 at 9:04 AM  

salam semua,

wah terer Tok guru N. ajis main snooker!mana tahu boleh wakil Malaysia ke Sukan Asia nanti!

Insyaallah kita mana tahu.Mcm2 yg pelik pun boleh berlaku dlm dunia ni yg tak disangka2.

Contoh terbaik mcmana Paspispus boleh jadi BAPAK HIPOKRIT TERBOSAU SEANTERO MALAYA!

kahkahkahkahkahkahkah..........paspispus!

Wassallam

Anti hipokrit

Anonymous,  October 26, 2010 at 12:07 PM  

October 26, 2010 8:10
wakakaka.... "nasib baik tak haramkan terus"???
Ikut hukum mana yg boleh kejab haram kejab halal nih? Hukum isle hampas kimak cilako3 tu ke?

Nak perjuangkan Islam konon. Hahahahha....cilako3!!!!

Anonymous,  October 26, 2010 at 2:44 PM  

Salam,

Ni bab guna perkataan Allah oleh orang Kristian yg dibolehkan ni, aku musykil la. Cuba tengok nih..

Katakanlah, "Wahai orang-orang kafir!" Aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah, dan kamu tidak menyembah apa yang aku sembah, dan aku tidak pernah menjadi penyembah apa yang kamu sembah, dan kamu tidak pernah (pula) menjadi penyembah apa yang aku sembah. Untukmu agamamu, dan untukku agamaku. ~ Al-Kaafirun 109:1-6

Yang aku nak tanya org2 pandai yg kata boleh ni adakah:
a) Allah yg dimaksudkan oleh Kristian ni adalah Allah yg kita sembah. Kalau ye, maksudnya kita membenarkan ugama lain 'share' tuhan dgn kita, dan ini amat berlawanan dgn firman di atas.
ATAU;
b) Allah yg dimaksudkan adalah yg lain dr yg kita sembah, maksudnya ada 'Allah' lain. ada berapa banyak Allah?, sedangkan syirik hukumnya apabila kita percaya Allah itu berbilang-bilang...
IMPLIKASI... jika dibiarkan ini terus berlaku
a) Jika ada kumpulan/agama lain selain dr Kristian yg menggunakan nama Allah dalam penerbitan atau dlm apa bentuk sekalipun adakah juga akan dikatakan tidak salah?. Jika tak, kenapa tak boleh? kenapa Kristian boleh? Kenapa harus ada double standd?
b) Apakah telah difikrkan, bhw bukan segelintir umat islam yg imannya terlalu nipis; apakah sebelum kita mengatakan tak mengapa/tak salah org kristiana menggunakan perkataan Allah merujuk kepada tuhan mereka, telah kita fikirkan juga generasi muda kita yg rata2 masih goyah imannya akan berbisik hati2 mereka "adakah Allah yg aku sembah atau 'Allah' mereka yg dimaksudkan tuhan yg SATU itu" KONFIUSSSSSS...

Anonymous,  October 26, 2010 at 6:06 PM  

Pukimak GOMO...ko mencarut kat TG Nik Aziz. Apa kata kalau aku mencarut kat pukimak ko mahathir?

Untuk maklumat, aku bukan ahli parti pas atau pkr , umno jauh panggang dari api..aku rakyat biaso yg dpt menilai siapa pukimak siapa tak...GOMO guna bahasa kesat..so aku kata GOMO pukimak!

Anonymous,  October 27, 2010 at 1:37 AM  

Aku jugak bukan dari mana2 ahli parti tapi kalau sampai sanggup menjual hukum agama demi kerana kepentingan politik yang haram boleh bertukar jadi halal maka aku dan keturunan tak akan bagi walau 1 undi pun kat pas

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP