PRK GALAS - Gambar Gambar Sekitar Pengumuman Calon

Monday, October 25, 2010





















Gambar gambar sekitar pengumuman Calon semalam yang Gomo ambil.

UNDILAH BARISAN NASIONAL

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

10 comments:

MAT SEMBAB terima kasih ya bagi aku hadiah kawin...kah kah kah,  October 25, 2010 at 1:00 PM  

huh...kah kah kah

sayup mate memandang yob...kah kah kah

ghamai bebenor oghang umno ni yob...keh keh keh

4,000 tu...

berbulumatahitamku October 25, 2010 at 1:04 PM  

KEPADA SAUDARA SEISLAM, PASTIKAN KEJATUHAN PKR DI SELANGOR, DAP DI PENANG, PAS DI KEDAH DAN KELANTAN PADA PILIHAN RAYA UMUM KE 13 NANTI.

politik2 jugok.. final bola jange lupo. demo gi dehh..,  October 25, 2010 at 1:39 PM  

ADO ANUAR MUSA SITUU... HIDUP KAFA.. HIDUP UMNO!!! Mari pakat kito gi final..

Jasa Anuar Musa pada rakyat kelate akan kami sentiasa ingati... Maju KAFA utk kelate!

Anonymous,  October 25, 2010 at 1:40 PM  

Parti Ajaran Setan dah kecut telorlah tu..aku doakan yang Parti Ajaran Setan nih dikalahkan oleh calon UMNO sampai KO!

joehan October 25, 2010 at 1:57 PM  

mari kita rmai2 ajk kwn2 kite undi bn pru13 nnti..pas dh xblh hrap utk pertahankn islam n melayu...dap plak komunis!!pkr plak parti kroni n nepotisme..nuar juburi plak kaki liwat...moga Allah bg kemenangan pd kita..amin..

Cg Pian October 25, 2010 at 2:22 PM  

Wau ramainya. Harap orang tempatan yang ramai tu. Orang luar kalau nak datang menyebokkan jalan raya aja tak payah datang lah. Datang biar ada hasilnya, jangan menghabiskan beras aja. Ini bukan pesta main2, kita nak menang ni, bukan nak berhibur atau gelanggang membodek di sini.

Anonymous,  October 25, 2010 at 4:03 PM  

dlm sinar harian edisi kelantan harini 25/10 cakap 2000 orang je hadir ...puak2 amno cakap 4000 yg hadir...

belawok laaa puok2 amno....
mmg la nmpak ramai sebab wat memanjang...haha

Pro KJ,  October 25, 2010 at 4:50 PM  

Tengok betui-betui ...hanya KJ bertubuh slim, tepi baju masuk dalam....yang lain boroi apa jadah mentekedarah...tepi baju dibiar kat luar ..perut poroi macam ni nak jadi pemimpin ....piiiirahhhh


KJ bakal PM Malaysia

Anonymous,  October 25, 2010 at 6:37 PM  

Sejak PAS berkawan dengan DAP, PAS telah mengesahkan cakap Dato Nik Aziz bahawa boleh berkawan dengan syaitan. Bukankah DAP itu seteru Islam. Pengerusi DAP Karpal Singh berkata langkah mayat dia kalau PAS nak melaksanakan undang2 Islam di negara ini. Tetapi PAS tetap hendak bersekongkol dengan DAP.

Mana pergi dasar perjuangan PAS. Demi undi sanggup mengorbankan prisip perjuangan.

Sedarlah penyokong-penyokong PAS. Kamu telah dikencing oleh pemimpin2 kamu.

Tak rela ditipu dan diperbodohkan.

Anonymous,  October 26, 2010 at 12:09 AM  

Setiap kali prk puok pas ramai sokmo mace di bagan pinang beriok riok puok pas ado blako tino jate mace ulat urung taik kadang gok bilo kiro undi puok pas kaloh teruk ruponya hok ramai mari tu orang luor patut pas kaloh teruk, galas puok pas dari teganung samo kedoh yor hok wat ramai puok kelate brapo kerat ja mari toksoh sombong la mari ramai pun tok guno wat eklan ja, kaloh tetap kaloh ore galas tok ser doh ko pas, puok2 kawe supoh doh tok ser wi doh undi ko pas sapa bilo2 puok kawe serik doh tok leh nok kato gapo

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP