PRK GALAS - Nik Ajis Punya Pasal Aku Tengah Buang nAjis Air Tiada

Sunday, October 31, 2010






Air air air......
"Dah penat mengadu dan penat jumpa Kerajaan Negeri Kelantan dalam mengadu isu Air yang kadang kadang ada, kadang kadang tiada, kalau ada sekalipun Air keruh dah macam Air Milo."

Luahan di atas merupakan luahan seorang penduduk Galas saudara Ismail bin Ibrahim yang menetap di Tanah Putih.

Gambar di atas pula merupakan Gambar yang Gomo ambil di dalam asrama yang mana Gomo sedang menginap. Lihatlah air yang ada dalam bekas tersebut. Warna apa?

Kami yang menetap di sini terpaksa menggunakan sumber air yang ada memandangkan itu sahaja lah sumber terdekat kami untuk membersihkan diri, berwuduk, dan berhadas. Nasib badan lah........

Dalam Rumah, Bangunan semuanya mengalami masaalah sama iaitu masaalah air. Sampaikan di Masjid pun masaalah air ini berlaku. Fuh....Macam mana ni kerajaan PASRAEL? Air nak berwuduk pun tak boleh nak Tadbir! Kalau tadbir negara macam mana?

Ini lah masaalah rakyat Kelantan! Ini lah masaalah Rakyat yang sebenar! Tapi adakah Kerajaan PASRAEL sedar? Adakah mereka Peka? Khak Ptuih........ Mereka sikit pun tak membantu. Kalau Bab Duit laju je!!! Celako punya Nik Ajis!

Pakat pakat lah fikir!!!!

Air Sumber Terpenting




Psssttt...Nasib baik ada geng dalam rumah tolong Bawakkan air dari luar!!! fuh....



PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

13 comments:

Hashim October 31, 2010 at 10:38 AM  

Tak payah berak 2 hari...stor kunyit boleh kosong...tak payah guna air..

Ceh haramjadah...akhirnya jwp IQ test 2 diketahui.....jeng ..jeng...jeng...

Stor kunyit kosong sebab kunyit keluar kut mulut.......1Malaysia kena tipu dengan mulut kunyit haramjadah ni..walaupun kena tipu puak-puak bangang UMNgOK tetap percaya....sampai mamposs bangang.

soalan IQ test 2:

Jwpn IQ yg lepas : Tidak ada sorang pun Doktor yg kena mandi kunyit sebab stor kunyit kosong...puhhh nasib baik.

Setelah berpenat lelah mengumpul kunyit selama 2 hari tanpa berak,tiba-tiba didapati Stor kunyit kosong.

Soalan: Kemana hilangnya kunyit kunyit tersebut:

a] Dilarikan Jin lubang kunyit
b] Kunyit mengecut kembali ke Perut
c] Kunyit keluar ikut mulut.
d] bagi jwpn sendiri.....

Anonymous,  October 31, 2010 at 11:01 AM  

"Air keruh dah macam Air Milo." Gomo

Ayer keghoh mace Melo nuh lakgi berkat/suci/molek daghi ayer zamzam wey..

Anonymous,  October 31, 2010 at 11:14 AM  

ANALwar telan kunyit sebelum blasah lubang kunyit, sbb tuh cume ada mani tak dak kunyit...

Anonymous,  October 31, 2010 at 11:14 AM  

Kalau nak minum camne? Patutla tahap IQ org PAS lemah sebab minum air tak bersih.. Pendek nyawa? Wallah huallam..

Kpd mamat hashim tu.. Apsal tak abis2 cerita pasal nuar? Lama tak dapat ke? Maaf.. Heheehe

Anonymous,  October 31, 2010 at 11:17 AM  

Aku heran... selama 20 tahun, pihak istana tak mengadu ke masalah ni... Pihak Istana yang ada sekarang mandi air apa? Kalau rakyat marhein mengadu tak dihiraukan, Puak Istana pula tak terperasan ke masalah ni. Kata Sultan berjiwa rakyat... Turun sembahyang jumaat takkan berwuduk pakai air yang dibawa khas dari Istana kut... Ampun tuanku andai raja berdaulat, tegurlah sikit kat kerajaan negeri ni...

GOMO October 31, 2010 at 11:30 AM  

Tu lah masaalah kerajaan Pasrael! Sultan Kelantan mesti turun ke bawah lihat apa yang kerajaan Pasrael ni buat. Habis jahanam negeri tuanku!

Anti hipokrit,  October 31, 2010 at 11:54 AM  

Salam,

Papagomo kalau berak taik x keluar pun dia nak salahkan Nik Aziz...

X faham aku...

Camane solat harini Papagomo?

Dah khusyuk belum?

Eh, silap soalan.....

Dah solat belum hari ni Papagomo?

Itu lebih sesuai..

Wassalam.....

Anti hipokrit

Anonymous,  October 31, 2010 at 11:58 AM  

Ya Allah Ya tuhanku,panjangkan umur umno yang sedang nazak ini...ameen.



-naziraz-

adoiii....MADEY MAMAK KERALA boleh tolong TALKIN kan....kah kah kah,  October 31, 2010 at 12:11 PM  

Ya Allah Ya tuhanku,panjangkan umur umno yang sedang nazak ini...ameen.



-naziraz-

October 31, 2010 11:58 AM


warghhhkakakakaka

Anonymous,  October 31, 2010 at 12:32 PM  

bartaubatlah orang paspispus,

kerana apa?

1.bersekongkol dengan kaum nabi luth

2.bersahabat dengan parti DAPig yang terang2 menentang penubuhan negara islam

dua2 tu dilaknati Allah S.W.T = pkr & dap.

apa yang PAS dapat sebagai balasan?

bloger2 kafir harbi yang mempertahankan paspispus?

kena tipu?

bukan kena tipu je umpama gajah meliwat kaldai jadiknye..

ish..ish..ish..ish kesian

mat selut,  October 31, 2010 at 12:58 PM  

GOMO apa nak susahkan depa orang kelantan mandi ayak hujan,Tak mandi ayak paip.Ayak hujan free of charge.Gurau je no

Undi BN,  October 31, 2010 at 4:22 PM  

Celaka kacau daun betui kakak TBH.......BN desperado...ni amoi sudah bikin kacau....BN boleh hilang undi orang cina...bagi rasuah pun tak guna...tiunasing....lebih baik orang asli....kang,,,kang,,,kang

Anonymous,  October 31, 2010 at 5:31 PM  

"kerajaan pas ni cakap je lebih, bohong je" kah kah kah kah

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP