Underground - Penyatuan Melayu Telah Bermula

Friday, October 15, 2010



Armand Abu Hanifa dan Ayahanda Ipin
Penyatuan si Tuah dan Si Jebat abad 21



Malam tadi kami barisan Wira Perkasa di ketuai saudara Armand Abu Hanifa selaku Ketua Wira Perkasa mengadakan pertemuan dengan beberapa Ayahanda kumpulan Melayu sekitar Wilayah dan Selangor.

Pertemuan yang di lakukan Saudara Armand ini adalah bertujuan membincangkan Hala Tuju orang Melayu dan menyatukan orang Melayu amnya melalui Ayahanda ayahanda yang ada.

Orang Melayu dulu bersatu dan lantang dalam menyuarakan sesuatu hak namun akibat perpecahan di antara kita orang Melayu seakan lemah dan lesu di tambah dengan Munculnya Anwar Ibrahim pemecah orang Melayu itu sendiri.

Usaha yang di Lakukan Saudara Armand Ketua Wira Perkasa ini di harapkan dapat membangkitkan kembali penyatuan orang Melayu tampa mengira Fahaman Politik dan Status seseorang itu. Kita sudah tidak mempunyai banyak masa dalam hal ini dan menjadi kewajipan kita untuk bersatu dalam apa cara sekalipun.

Usaha penyatuan Ayahanda Ayahanda ini akan kami Wira Perkasa lakukan hari demi hari sehingga sampai ke satu kemuncaknya satu Tarikh Keramat! Agenda Penyatuan ini juga bukanlah atas dasar Politik Kepartian namun tidak lain dan tidak bukan hanya untuk mencari Titik pertemuan Kita orang Melayu di Malaysia ini.

Malam ini, esok, lusa dan seterusnya akan kami redah pelusuk yang ada dalam menyatukan orang orang Melayu dengan Bantuan Ayahanda Ayahanda yang ada. Sudah sampai masanya Kita orang Melayu bersatu. Tinggalkan episod lama dan marilah kita membuka lembaran baru dalam perjuangan ini.

Raja Melayu Raja Berdaulat
Orang Melayu Bangsa Berdaulat!

Ingat kata kata Laksmana Hang Tuah:
"Takkan Melayu Hilang Di Dunia"

Perjuangan Belum Selesai!
Haprak Setiap Masa

24 comments:

cikguleepk October 15, 2010 at 11:15 AM  

aduhai bro gambar ayahanda tu tak semangat lah....letaklah gambar ayahanda AWIE ke....eh eh silap ayahanda la pulak

Anonymous,  October 15, 2010 at 11:27 AM  

kadang tu semangat taik ayam je yg lebih..tu buat tak tahan tu..

Anonymous,  October 15, 2010 at 11:33 AM  

Jangan dilupakan ayahnda diselatan.
Penyatuan Pekida dan Perkasa
sangat dinantikan.....




"blogenstarz"

Anonymous,  October 15, 2010 at 11:57 AM  

x kira fahaman politik ye....hakkptuihh!!!..toksah gebang lebih2 la.

melanau blogger October 15, 2010 at 12:00 PM  

jika orang melayu ingin sama-sama menjaga kedaulatan raja. itulah titik penyatuan yang kuat.

masalahnya sekarang bila wujud kelompok melayu yang sanggup merendahkan raja...

Anonymous,  October 15, 2010 at 12:00 PM  

Pekida nak bergabung ngan perkasa?Hmmmm...yg aku tahu ramai pekida kaki samseng sampai aku pun takut nak pandang muka dorg,betul ker??...aku pun tak tau sangat ttg pekida ni tp setahu aku siapa jd ahli mesti berani punya sbb ramai geng melepak...betul ke??

Anonymous,  October 15, 2010 at 12:06 PM  

Teruskan usaha murni Perkasa. Jangan ambil pusing lah kata2 melayu liberal ciptaan juburi. Mereka ingat bila liberal, mereka dah maju. Tapi sebenarnya mereka tu berdepan dengan krisis identiti. Bayangkan orang melayu yang makan budu setiap hari boleh buang bangsa!! Bayangkan juga orang melayu yg penuh dengan sopan boleh jadi samseng dan bergolek2 atas jalanraya!!

Aku tetap suka sambal belacan melayu.

Anonymous,  October 15, 2010 at 12:07 PM  

aku taknak la under estimate mana2 kumpulan...tapi jgn la cakap je lebih...bertindaklah...!....melayu skrg bukan takat kena hina..malah kena bakar jadi abu pun ada dah...

sir alex faizal October 15, 2010 at 12:10 PM  

semoga usaha untuk menyatukan orang melayu ini berjalan dengan lancarnya..sudah tiba masanya kuasa melayu kembali dipandang tinggi...ini adalah tanah melayu maka perjuangan untuk mempertahankan negara ini harus disegerakan..allahuakbar!

Eljay October 15, 2010 at 12:27 PM  

Salam.

Ingat!!!

Selagi ada lain-lain bangsa dibumi Malaysia ini, PERJUANGAN MELAYU TIDAK AKAN SELESAI!!!

abu yusuf October 15, 2010 at 12:33 PM  

jangan lupa jugak pd org2 Melayu Sarawak....

Anonymous,  October 15, 2010 at 12:34 PM  

cina perkuatkan bangsa dia,kita pon nak jugak perkuat kan bangsa,kononnya nak lawan cina2 tu..tapi bagi aku perkuatkan agama ISLAM kita lagi baik..x semua melayu beragama Islam kat negara ni,macam tu jugak ada ramai bangsa lain selain melayu yg beragama Islam..pedulikan perlembagaan kata melayu itu Islam,Islam tu melayu..itu yg tertulis,realitinya??..


cuba tanya budak2 pekida ataupon ayahanda2 muda tu pasal Islam,dorg boleh jawab x??..aku cuma respek ayahanda old timer yg ada kat kedah dan perlis je..ayahanda muda2 ni banyak lepak kat club,bertumbuk pasal perempuanla,bertumbuk dengan bangsa sendiri pulak tu..nak bersatu macam mana??,perbetulkan dulu pertubuhan masing2 kalau nak buat apa pon..

aku x kondem,cuma aku skeptikal sikit,,

Anonymous,  October 15, 2010 at 12:39 PM  

ahli pekida n perkasa sendiri yg hina sultan....siap kata sultan haram lagi....mmg pengkhianat bangsa btol la perkasa n pekida ni, konon pertahan melayu...yelah, pertahan melayu yg ikut selera dia, kalo yg x ikut kehendak depa dihina dikeji...babi punya pekida n perkasa, patutlah tgk gambar kat atas 2 mcm 2 ekor babi....hahahaha

nak bukti perkasa n pekida hina sultan??klik ni
http://www.facebook.com/photo.php?pid=245190&o=all&op=1&view=all&subj=157473048409&id=100000881146906

Anonymous,  October 15, 2010 at 12:42 PM  

Org melayu harus bersatu jangan lepas peluang ini kalau terlepas org melayu akan hancur.Kita akan lihat bangsa melayu mana yg akan marah kalau org melayu bersatu org melayu itu lah yg jadi pembelot bangsa melayu itu sendiri.

Anonymous,  October 15, 2010 at 12:43 PM  

aku hormat 2-2 kesatuan..
tapi bukan nak cakap apa la....
anak2 buah ayah2anda tu ada pikiaq ka pasai melayu...
dah tak PURE.. serius aku cakap..

aku rasa xpayah la PERKASA nak semangat2 nak satu2kan ayah2 nie buat ja cara sndiri untuk sama2 melayu2 sndiri pikir2kan pasal bersatu..

kalau nak tau hat yg liberal2 nie banyak nya mai dari puak2 tu la...
dah tu dah elok2 wira perkasa nie betul2 PURE melayu dah kne lak kudis2 dari melayu liberal nie..

sekalipon kalau ayah2anda nie bersatu.. macam la budak2 muda2 yg bawah2 tu nak bersatu apa..
pasai hal kecik sket2 gaduh sesama melayu lak tu..

haktuih...
benda nak betulkan yg atas kne buat dari bawah.. mana2 bnda camtu je..

hindraf babisialanjing,  October 15, 2010 at 12:58 PM  

Anonymous, October 15, 2010 12:39 PM

lu ni budak Koling HINDRAF Ka??

Mau cari gadoh? bagi lu punya nama, kontek hp...cita banyak..tak guna.

batu api.

Anonymous,  October 15, 2010 at 2:08 PM  

ayah aku ni...bnyk org ckp ayah muda taktau agama,tau pukul psl pompuan je..blelum kenal belum tau..jgn ckp klau takda bukti..tak baikprasangka buruk..Islam tak ajar camtu..mmg nmpk lembik..tapi yg ckp tu taktau latarbelakang ayah ipin ni..siapa dia masa muda dulu..gerak keramat bersatu

Anonymous,  October 15, 2010 at 2:27 PM  

dah macam semangat kongsi gelap la pulak....semangat je berapi tak guna kalo otak memasing cam lembu

Anonymous,  October 15, 2010 at 2:35 PM  

ayah aku ada sorang je...law ada lagi sorg pon atok aku..tu pon aku panggil die tok ayah,hehe..

Anonymous,  October 15, 2010 at 3:03 PM  

permulaan gerakan kongsi gelap untuk memasuki kancah politik secara halal!!

YB Raz October 15, 2010 at 3:49 PM  

ayahanda...bukan semua boleh pakai..sorry tapi ini realiti..banyak budak gunakan nama kumpulan untuk bergaduh..nak tunjuk bagus, sebut dulu nama ayahanda masing masing..

huh inilah orang melayu..dari orang politik sampailah budak budak rempit..bergaduh sesama melayu saja berani..dengan kaum lain takut.

Anonymous,  October 15, 2010 at 4:33 PM  

AYAHANDA??????HEBAT SANGAT KE DIA????SIAPA YANG IKHTIRAF MEREKA NI????APA TAHAP KELULUSAN AKADEMIK DAN TAHAP KEPANDAIAN "AYAHANDA" DALAM AGAMA..?
JADI AYAHANDA SEBAB MASA MUDA JADI KAKI PUKUL?JADI AYAHANDA SEBAB RAMAI PENGIKUT?JADI AYAHANDA SEBAB DAPAT DUIT BANYAK HASIL DARIPADA KUTIPAN DAN JADI BOUNCHER KELAB2 DANGDUT,PUB,MINI KASINO(MESIN KUDA),DISKO DAN BOUNCHER ORANG ORANG KAYA??? APA KELAS PUNYA AYAHANDA...TUI TUI TUI TUI

Anonymous,  October 15, 2010 at 6:03 PM  

aku bukan apa, sangat skeptikal dengan Pekida,banyak sangat2 yang ROSAK dari yang ELOK..

Anonymous,  October 26, 2010 at 12:07 PM  

Papa Gomo . baca ni http://wanpaiye.blogspot.com/2008/09/sembang2-77.html

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP