Bila Nik Ajis Pakai Celana

Saturday, November 6, 2010

Apa komen anda berhubung Tajuk dalam keratan Akhbar di atas? Nik Ajis meragui Kemenangan BN!

Apa Nik Ajis sudah tidak dapat menerima Qadaq Dan Qadar? Sudah tidak dapat menerima Hakikat PAS di tolak rakyat?

Betul betul lah Nik Ajis Ni Haramjadah!!!!

9 comments:

hilbert November 6, 2010 at 12:07 PM  

nik aziz dah tau nak bagi alasan lagi dah...mula lah dia cari idea utk mengenakan UMNO dan BN.. sudah tiga kali refree tepuk gelanggang namun PAS tak mampu angkat tangan lagi...maknanya sudah sah kalah lah tu hehe..

Anonymous,  November 6, 2010 at 1:02 PM  

nanti pas akan bawa ke mahkamah sebab undi tak percaya..

Anonymous,  November 6, 2010 at 1:17 PM  

Pemimpin hamPas sebenarnya semakin terlalu sombong,bongkak,cakap tidak serupa bikin, tidak pandai mentadbir negeri serta perjuangannya bukan untuk memertabatkan agama Islam serta orang Islam adalah punca Pas ditolak oleh orang Islam.

Dimanakah bukti perjuangan hamPas yang memberikan keuntungan kepada agama Islam dan orang Islam?

Semoga kejayaan UMNO/BN ini akan memberikan momentum yg kuat kepada pemimpin daripada UMNO khasnya supaya terus memastikan pemerintahan negara terus dibawah pemerintahan orang Islam yang bersama-sama dgn rakan-rakan komponen BN bagi memajukan negara.

sambil NYELAM minum air...kah kah kah,  November 6, 2010 at 2:33 PM  

kah kah kah...apa la orang TUA kutuk PAS ni...kah kah kah

dah kalah JANGAN bagi alasan...kah kah kah

20 tahun dapat KELANTAN apa pun takde...kah kah kah

UMNO ni bagus BAGI itu INI baru ORANG suka...kah kah kah

CARA ni BAGUS...aku BAGI ko...ko BAGI aku BALIK...kah kah kah

DALAM diam MINYAK naik 5 sen...kah kah kah

kah kah kah...lepas PRU ni...RAKYAT diminta SIMPAN duit DALAM kopek BIK mama...kah kah kah,  November 6, 2010 at 2:45 PM  

kah kah kah...dalam kecoh kat GALAS dengan BATU lembu...dorang NAIKkan minyak...kah kah kah

tektik ni bukan TEKTIK satu BATU DUA BURUNG...kah kah kah...BERJUTA-JUTA burung sudah KENA...kah kah kah

LEPAS ni PRU BN rembat semua NEGERI pakatan BALIK...kah kah kah

selang 6 bulan PRU minyak NAIK lagi...ini bisness BAIK sebab DUIT dah banyak keluar...boleh SETTLEkan hutang LAPUK berbillion-BILLION lagi....kah kah kah

yang TOLONG bayarkan ADALAH rakyat...yang UNTUNG umnoBN...kah kah kah

KERAjaan dapat, KUASA dapat, kontrak DAPAT, duit BERTAMBAH-bertambah...kah kah kah

rasuah JANGAN cerita laa...kah kah kah

kah kah kah...blogger PEMUKA yahudi UMNO dapat la BAHAGIAN sikit...kah kah kah

SESTER November 6, 2010 at 3:15 PM  

hahahaa n ajis x puas hati

kalau menang tak ragui pulak

PR memang double standard

dah la masa kempen, pukul orang

Aisanda November 6, 2010 at 6:02 PM  

aku pun ragu sebab semua orang nampak Ku Li islamkan orang asli kemudian bagi rasuoh. eh tak..sedekah. Ku Li juga bagi bajo, beras dan keropok cap muka 'dia'. KuLi juga bagi sijil tanah.

Anonymous,  November 6, 2010 at 8:39 PM  

Tahniah wat blogger papa gomo kerana blog ini menjadi tarikan utama oleh puak pro pembangkang yg banyak meluahkan perasaan sebab blog pro pembangkang ini tak banyak bagi ruang utk meluahkan perasaan....takut kot!

Melayan perasaan puak hamPas ini boleh jadi sasau la....sebab meracau tahap gaban.....ciannn.

anti bohmau November 7, 2010 at 7:17 PM  

anon 2:33 PM,

nko pakai ka minyak ron97 ni? agaknya keta nko yg berderet2 tu semua keta jenis mewah ye? mmm....

apa punya pembangkang? tokey2 kaya tak bising naik 5sen sebab ron97 memang baik digunakan utk kenderaan mewah.

kalau nko pakai kancil tapi guna ron97 aku tak taula...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP