Blogger Firaun Pun Ada? Apa Jenis Firaun Ni?

Monday, November 29, 2010




Bloggers ’Firaun Kecil’ ini suka menyangak dan menyamun ... aka Penyangak bin Penyamun! Mereka bergerak secara berkumpulan. Lebih dikenali sebagai bloggers elite! Bukan sebarangan bloggers yang mampu duduk semeja dengan mereka. Hanya yang ada title rating tertinggi, blog hits mencecah langit, dan followers yang begitu ramai … seramai penduduk di Malaysia.

Bloggers nyamuk … jangan harap dapat duduk semeja. Nak berborak pun mungkin dipandang atas bawah terlebih dahulu. Elite lah katakan!

Pemimpin yang sarat koceknya adalah sasaran utama. Inilah visi dan misi kelompok terhebat ini. Mana mana isu dan kelemahan peribadi pemimpin yang boleh di’spark’, kesemua mereka akan memainkan isu tersebut serentak, sehingga pemimpin ini panas juburnya ... menggelegak otaknya!

Selagi pemimpin tersebut tidak membuat ’panggilan emas’ ... selagi itulah isu peribadi dan kelemahan pemimpin tersebut akan dimainkan di dalam blog ... nonstop! Pemimpin tersebut perlu sujud kepada ’Firaun Kecil’ ini.

Selesai sahaja 'jual beli’ di antara pemimpin dan ’Firaun Kecil’ ini, lantas timbul artikel menyentuh segala jasa dan kebaikan yang pernah dilakukan oleh pemimpin tersebut ... terhapus segala dosa, timbul pahala! Mak aih! ... macam malaikat.

Modus operandi ’Firaun Kecil’ ini juga berubah mengikut situasi dan kesesuaian. Mana mana pemimpin yang mahu menjatuhkan pemimpin lain akan menggunakan khidmat professional mereka untuk meyerang peribadi lawan ... bloggers for hire!

Seperti situasi berikut ... pemimpin .......... KLIK DI SINI artikel Penuh Firaun Firaun.....


GOMO: Gomo bermula dari blogger yang tiada apa apa kepakaran pun, Tulisan ntah apa ap[a, maklumat pun sekadar lihat blogg blogg lain. Tu dulu masa mentah dalam dunia Blogger. Dan sekarang dah boleh lah buat itu ini. Syukur.

Tapi Blogger baru yang ada? Takkan lah kita pulak nak menyisihkan mereka? Sepatutnya kita lah yang bersama mereka dalam memberi tunjuk ajar agak suatu hari nanti mereka pula akan memberikan ilmu yang sama kepada blogger yang lebih baru.

Takkan lah dalam dunia Blogger ni hanya yang RANGKING sahaja layak manakala yang tidak mempunyai RANGKING yang baik harus di sisihkan?

Susah juga kalau semua Blogger nak jadi Panglima Perang, Habis tu Askar macam mana? Kita kena seimbang antara Panglima dan juga Tentera....biar semua ada dan kedua dua nya cukup penting.

Gomo harap Blogger yang mewar warkan mereka patut di berikan keistimewaan itu ini tu semua jeling jeling lah Blogger yang lain ni. Kami ni semua penting. Tidak ada yang penting pun. Jangan ingat hanya Blogg kamu yang orang baca dan Blogg Blogger lain tidak di baca.

Blogger Elitis vs Blogger Nyamuk

Dua dua pun Penting wooo.........

Gomo di maklumkan satu budak Blogg rangking pun takda tapi menyalak pada malam tu:
" Cuba bayangkan kalau meja ni, tak payah meja lain lah, tapi meja ni sahaja lompat masuk sebelah sana. Apa akan jadi pada BN"

SERIUS BEB...ni ayat PEMBUNUH!!! Blogg ntah apa apa, nak gebang kuat pulak! Khak Ptuih!!! Takda prinsip Sayangkan UMNO langsung. Atau mereka ni memang bukan ahli UMNO??? Harap Pantau le...takut jadi RACUN!!!


Psssttt....Kalau Gomo ada malam tu SAH ada persengketaan! Nasib baik............


PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

6 comments:

Cucu Tok Selampit November 29, 2010 at 10:03 AM  

Gomo,

Cuba buat semakan. Ada bloggers elite tidakpun merupakan ahli UMNO. Adakah mereka ini Kuda Trojan yang sedang mengkacau bilaukan UMNO dan BN, selain dari memeras ugut pemimpin-pemimpin tertentu untuk memenuhkan kantung poket mereka?

Gerakan Timur November 29, 2010 at 10:27 AM  

Salam Gomo,

GT yang baru berbulan jagung pun dengar dah macam2. Tapi, GT tak ambil pusing, perjuangan didahulukan, kemenangan dipastikan. Itu lebih penting.

-skadar blogger nyamuk jee... -

Megat Alam Gempita November 29, 2010 at 11:06 AM  

Salam Papa Gomo

Bloggers Elit ada dalam Fuckatan dan UMNO. Diupah oleh '2 KJ' utk kepentingan politik peribadi mereka dan individu tertentu dalam parti. Mereka macam hantu raya yang boleh makan semula tuan mereka dan kacau anak bini tuan mereka jika tak dapat upah sewajarnya...

hahn November 29, 2010 at 12:22 PM  

Ni bukan firaun kecil. Ini pencuri piramid.

Anonymous,  November 29, 2010 at 12:29 PM  

gomo, aku nampak ko mcm terbuka dalam hal nih dan aku rasa blogger firaun tuh kawan2 ko gak.tlg nasihatkan mereka.kalau setakat menulis jangan nak bangga diri..jgn rasa diri hebat..persiapkan diri tuh sebaiknya utk berada dalam media baru.sudah2 ler pendekatan cari makan.elok dedahkan jer nama firaun nih..senang kita nilaikan

dzimba MMIM November 29, 2010 at 1:13 PM  

Saya dapat maklumat ada pemimpin pemuda yang pakai blogger camni..., waktu yang sama pemuda tadi adalah pemimpin dalam BN/UMNO tapi waktu yang sama bersekutu dengan blogger cari makan....

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP