PANAS 18 SX - Perebutan Jawatan Cabang PKR Membawa Kepada Cerita Dalam Kain Wanita.....Gila

Friday, November 12, 2010


KLIK IMEJ

Laporan Polis yang di buat oleh seorang Wanita yang mana merupakan Setiausaha dalam parti Keadilan Rakyat apabila dirinya di dihina dan di Aib oleh seorang lelaki yang juga Ahli PKR


KLIK IMEJ

Laporan Polis kedua yang di buat oleh Wanita PKR ke atas mereka yang mengaibkan dan membogel kan rahsia rumah tangga beliau.



KLIK IMEJ

Surat Guaman yang telah di hantar kepada Lelaki dan keluarga si ahli PKR yang mengaibkan Wanita tersebut. Wanita tersebut memohon surat Balas atas kejadian di dalam Facebook.



KLIK IMEJ

Baca Selanjutnya


KLIK IMEJ

Surat balas dari Lelaki Dahyus tersebut kepada Wanita yang di aibkan.



KLIK IMEJ

Memohon Maaf atas kenyataan mengaibkan WANITA si pengadu.


KLIK IMEJ

Ini lah gambaran sebenar Komen yang telah mencetuskan huru hara dalam PKR Selangor yang mana hal caci maki, dedah sana sini malah keaiban orang lain pun terbuka akibat pemikiran sempit ahli PKR yang baru nak naik merakus kuasa di Selangor ini.


KLIK IMEJ

Belum sampai sepenggal PKR mantadbir Selangor sudah macam macam hal berlaku. Gomo ingatkan hanya bertumbuk, baling kerusi sahaja dalam pemilihan Cabang PKR ini. Rupa rupanya dalam Facebook pun mereka berperang sambil mendedahkan Aib di antara satu sama lain tampa rasa malu rakyat membacanya.

Dedah isu dalam kain Cerai Berai. Fuh......ini apa sudah jadi? Nak kata KAFIR tak juga. Ni orang Islam berbangsa Melayu. Takkan lah tak boleh nak fikir pakai otak sampai hal rumahtangga pun nak di jadikan Modal kempen Politik. Tu baru peringkat Cabang. Belum peringkat lebih tinggi lagi.

Gomo juga di maklumkan hari ini Wanita yang membuat aduan tersebut akan menfailkan Saman kepada lelaki Dahyus dan keluarga nya dengan nilai Saman mencecah RM10 Juta.

Saman Malu lah ni.......

Emmmm Gomo ulas banyak pun taknak, tapi harap dapat lah anda semua jadikan Contoh dalam hidup ini. Kalau nak berpolitik tu biarlah matang dan jangan kebudak budakan.

Untuk makluman semua kedua dua akaun Fecbook si Lelaki Dahyus dan Wanita Di Cerai laki tu telah pun tiada di percayai di padam oleh mereka ekoran Malu yang teramat sangat. He he he Kesian.....buat lah FB baru, senang rakyat Selangor nak kenal muka muka yang gila kuasa ni.

Psssttt..Dalam facebook pun bergaduh nak jawatan...hua hua hua...apa kejadah PKR ni....

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

7 comments:

Anonymous,  November 12, 2010 at 5:06 PM  

Gomo......

Pemimpin haper kalau bergaduh dalam FB.....Akai tang mana????

pacat November 12, 2010 at 5:57 PM  

papa.. tumpang link ke posting nie ye!

Bingai @ Bangang November 12, 2010 at 6:00 PM  

Dalam buat jawapan balas satu nama baru lagi timbul dan diheret sekali iaitu kakak dia Mariam. perghhhh.... kalau ke mahkamah tak taulah berapa ramai lagi yang kene heret. memang hebat ahli-ahli PKR. Dulu saman orang luar, sekarang saman orang sendiri. hehehehe

PAPA GOMO November 12, 2010 at 6:15 PM  

PKR dah nak PUPUS!!!

Harap sebarkan kisah ni dalam blogg rakan rakan, Forum dan di mana sahaja. kasi letop!!!

TENTERAALLAH November 12, 2010 at 6:19 PM  

haha.. masing2 mahu menegakkan benang yang basah sehingga mengaibkan sesama sendiri.. PKR = PARTI KIAN REBAH..

Anonymous,  November 13, 2010 at 3:14 AM  

PKR = PARTI KARIPAP REJEK

Anti DAP,  November 13, 2010 at 3:05 PM  

Maharrul ni ada hati nak jadi pemimpin? semasa dia jadi Ahli Majlis MBPJ dulu.. senyap je tak buat keje.. tiba2 pulak skg ni nak jadi hero?? Masa DAP suruh MBPJ benarkan MBPJ luluskan lesen2 gereja di rumah kedai MBPJ kenapa senyap je? Masa DAP paksa MBPJ jadi tuan rumah hari Easter Day Kristian kenapa tak bantah? telur kena pegang ke?? skg ni pulak tiba2 nak tunjuk alim...??

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP