PANAS - Anwar Sayang Jubor Azmin Lebih Dari Jubor Saya Kata Jamil Kucing

Tuesday, November 16, 2010



Jamil Kucing Gay Boys

Gomo terkejut lah jugak bila lihat kenyataan Gay Jamil Kucing ni yang dalam Blogg nya membalun Kemut keliling Lubang Dubur Anwar Ibrahim dan juga Azmin Ali. Fuh....memang cukup cukup balun nampaknya si Jamil ni.

Dari kenyataan nya jelas menunjukkan yang Azmin Ali ini lebih di sayangi Anwar Ibrahim sehingga sanggup mengetepikan Wan Azizah, Nurul Izzah, anak anak Anwar yang lain dan juga pimpinan PKR yang berjuang bermati matian dalam mempertahankan Anwar Ibrahim sejak 1998.

Tampa membuang masa, Gomo petik sedikit kenyatan Jamil Kucing Gay Boys ni:

"Dato seri bila orang dalam parti buat kritikan di katakan penghianat, balaci umno, barua umno, malah langsung tiada sesiapa pun pemimpin parti berminat nak dengar atau ambil kisah, semuanya tuduhan , kritikan tak betul tohmahan, fithnah, Tapi bila orang itu keluar dan buat kritikan ,tuduhan kita kata mereka di bayar umno, di beli umno ya yg ini memang kita tahu benar tapi kenapa bila ahli buat kritikan banyak pulak songel. tak mahu dengar. adakah dato seri dan pimpinan nak buat PKR macam umno cabuk tu. sampai bila pimpinan nak buat ahli PKR jadi bodoh . cukup cukup cukup kami tak mahu di perbodohkan"


Emmmm........ Apakah kita semua tak jelas apa yang cuba di sampaikan oleh si Jamil Kucing ini? Kalu tak jelas lagi meh sini baca lagi petikan Syahdu nukilan Jamil Kuching:

"Bila dato seri bebas rumah itu dah jadi macam penjara. hanya orang tertentu je yg boleh masuk, terutamnaya puak puak kaki ampu ponggong azmin. saya pernah dengar dari beberapa orang kenalan dato seri , dulu waktu dato seri TPM kalau dapat pegang azmin dapatlah jumpa dato seri ataupun dalam kata lain ada bahagian azmin dapatlah jumpa dato seri. tapi saya tak percaya. dan saya tak akan ampu azmin untuk rapat dgn dato seri.

hariraya pertama dato seri di rumah semuanya di kawal oleh azmin. kalau beberapa tahun malam raya saya datang gantung kad kad hariraya. kali ini dah tak boleh masuk, arahan siapa? azmin. apa salah saya dan kawan kawan. adakah kerana kami tak pandai jilat ponggong azmin. kalau macam itu caranya tak ubahlah seperti dalam umno. beratus , berpuluh tuduhan di lemparkan kepada azmin dan dalam pemilihan 2010 beratus tuduhan di lemparkan tapi disebabkan azmin mengunakan antivirus KASPERSKY dia selamat. adakah azmin ni malaikat sehingga semua tuduhan dato seri kata tak betul.


Fuh...memang Balun habis bab ni...jelas Azmin Ali mengawal segala gerak geri dalam PKR ini. Sampaikan dalam rumah masa di malam Raya pun Azmin Ali yang kawal keluar masuk ahli PKR. Errr Kak Wan malam raya buat apa? Anyam Ketupat ka?

Apa pun Gomo taknak tambah duka si Jamil Kucing ni. Cuma Gomo nampak di sini si Jamil Kucing dan Azmin Ali sebenarnya dalam satu persaingan nak berebut TADAH JUBOR kat Anwar Ibrahim. Tapi jelas lah si Jubor Azmin Ali lebih Solid dari Jubor Jamil ni. Barangkali Jubor Jamil ni di penuhi dengan Kurap agaknya tu yang Anwar Ibrahim ketepikan dia.

Apa apa pun Gomo minat ayat Jamil Kucing yang menyatakan:

"adakah azmin ni malaikat sehingga semua tuduhan dato seri kata tak betul."

Buat JAMIL KUCING GAY!!! Itu lah ayat yang kami orang UMNO dok cakap kat hangpa puak puak pencacai PKR selama ini. Apakah Anwar Ibrahim tu malaikat? Setiap yang di lakukan nya adalah betul belaka?

So hangpa fikir fikir kan lah sendiri.....huhuhu.........



Psssttt....Jamil Kucing ni Gay Jamban, dia suka Seks dengan remaja Lelaki bawah Umur....gila si jamil ni...Tak kawin lagi sampai sekarang.


Artikel Luahan Jubor Jamil Kucing
KLIK DI SINI


PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

6 comments:

Anonymous,  November 16, 2010 at 3:33 PM  

APA BEZANYA MASA PAKLAH DULU SLPS TSUNAMI PILIHANRAYA 2008..RAMAI BLOGGER UMNO, AHLI UMNO, PEMIMPIN UMNO TIBAI PAK LAH KERANA SAYANGKAN KJ MENANTUNYA TU..KRITIK, MARAH, TEGUR, KUTUK DLL, TP PAK LAH WAT DO NO JER..BUAT BODO JER...
SERUPA JER!!!
YG PELIKNYA BILA BERLAKU KAT ORG LAIN WAH2 CEPATNYA UMNO MELATAH..MACAM LAH DIA AHLI PKR...BARUA BETUL!!!

Bekas PKR,  November 16, 2010 at 7:01 PM  

Pemikiran tahap hipokrit gila penulis bernama jamil Kuching ini.

Dah terang benderang mengaku PKR sangat buruk macam setan tapi masih nak mengatakan Parti kencing ini macam UMNO pulak.

Memang dasar orang hippo, salah orang sangat nampak, salah sendiri buta hati.

Ada 100 lagi penulis macam JK ini alamat tersungkurlah terus PKR. Sokong membabi buta, sampai kerja gantung kad raya di rumah anwar pun dia bangga. Pejuang le konon.

PAShiT,  November 16, 2010 at 7:18 PM  

salam,

Allah S.W.T. sudah menurunkan petanda kpd umat Islam."air mani dlm dubur saiful" adalah balasan Allah kpd peliwat tegar secara tunai di dunia lagi.
Apa hukumnya org yg masih x mahu menerima kebenaran?

sebagai umat Islam yg cuba bertanggungjawab saya mengambil kesempatan menunaikan kewajipan saya utk menyeru semua yg bersekongkol dgn peliwat tegar ini (termasuk saudara Jamil Kucing) agar segera bertaubat.

Jika tuan / puan tidak ambil endah maka anda jawablah sendiri di Padang Masyar nanti.

Wassallam

PAShiT

Anonymous,  November 17, 2010 at 12:11 AM  

papagomo ni baik sgt ke???
baik de makne de la....
hahahahaaha!!!!!!!!!!!!

Anonymous,  November 18, 2010 at 12:48 AM  

Apa masalah jamil tu? Mcm org gila bayang je?
siap suruh berbalas sms bagai?
mcm gay je?

Anonymous,  November 19, 2010 at 11:38 PM  

hang tak bagi jubok hang ke gomo?

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP