PANAS - Yusmadi Balik Pulau Yang Bachol

Friday, November 12, 2010



Fuh, macam macam PKR ni sekarang, ada masa Islam Liberal adakala Islam moderate pulak dah. Ni gambar kat atas gambar anak ikan yang mana seorang Penakut Bachol lagi dahyus si Yusmadi Yusof ataupun lebih di kenali dengan nama Yusmadi balik Pulau.

Ini MP memang penakut!!! Kenapa Gomo cakap penakut? Sebab si Yusmadi ni lah yang masa Pilihanraya Kecil Hulu Selangor yang lalu telah melakukan pekara Bachol bila dia yang pada mulanya melakukan Provokasi dengan mengapi apikan para penyokong pada hari pengundian telah melarikan diri apabila pihak FRU sampai ke lokasi berkenaan.

Bukan main Lagak si Yusmadi ni mundar mandir depan para penyokongnya. Bukan main kuat suara jerit " Hancur Hancur, Umno Umno" tapi Celako rupanya bila lari lintang pukang dengan kehadiran FRU. Para penyokong nya pula dah jadi Biol bila tiba tiba ketua yang berada di depan hilang. Hua hua hua.



Isy....aku angin je tengok muka si Yusmadi Bachol ni. Lu orang tengok muka dia ni. Ada rasa cam nak Ludah pun ada. Muka Eksyen semacam. Berlagak lebih! Khak Ptuih!!! Artikel PRK Hulu Selangor Yusmadi Lari Bila FRU Datang KLIK DI SINI

Aku harap sangat lah orang Melayu Balik Pulau yang dah kena halau dengan DAPig tu pi jumpa si Yusmadi ni Balun Punggung dia. Biar dia tahu kalau nak jadi MP tu biar jadi MP yang tahu macam mana nak jaga penduduk setempat.

Memang kayu punya MP!!!

Gomo nak pembaca sekalian layan artikel Gelombang Wangsa Maju ni bila menyentuh apa itu Islam Moderate yang si Yusmadi Bachol ni sebutkan. Meh layan.....KLIK DI SINI

Psssttt...memang Barua dia ni beb...memang barua si Yusmadi..cam nak Cepuk je muka mamat ni.

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

3 comments:

Anonymous,  November 12, 2010 at 2:23 PM  

yusmadi anak ikan anwar? janganlah fitnah papa, tak elok hari jumaat macam ini pun nak buat fitnah.

tapi ada juga dengar khabar yusmadi ini nak lompat masuk BN. betul ke papa?

oRang kAmpong,  November 12, 2010 at 2:48 PM  

Gomo aku bukan xnak ikut beramok dlm blog yg puak2 sebelah paling benci ni.aku ni dah tua.sakit jantong , darah tinggi dan kencing manih ada belaka.takat ni dah 99 biji laptop aku berkecai jasa beramok dlm blog.kadang tu kes kecik jer beramok jugek.besanya seblum bukak blog engkau aku mesti mkn ubat penenang dulu.ni ubat tu dah abis.insyaallah bila anak kawe bawak blik ubat tu nanti kawe joint demo beramok.cari topik hok berapi 1x.salam perkenalan dari oRang kAmpong.

Anonymous,  November 13, 2010 at 1:02 PM  

Yusmadi ini kawan baik kitol jamban? tentu perangai pun sama.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP