Siapa Kata UMNO RACIST? SRJKC Di Muar Pula Jadi Tumpuan

Friday, November 12, 2010




YB Dato Razali Ibrahim bersama-sama masyarakat Cina di Parlimen Muar dalam majlis perasmian bangunan baru SRJKC Chung Hwa 3.

Sebanyak 2 buah bangunan 3 tingkat dan sebuah dewan terbuka berjaya dibina dengan sumbangan orang ramai. YB Dato Razali menerusi Kementerian Pelajaran telah memberikan bantuan kewangan sebanyak RM100,000 sebagai bantuan sebahagian daripada pembinaan bangunan baru sekolah ini.

Jamuan yang dihadiri lebih 1000 orang dimeriahkan lagi dengan persembahan pelajar-pelajar sekolah tersebut.

Antara yang hadir ialah Setiausaha MCA Negeri Johor, Tay Phuay Chuan dan Pegawai Khas YAB MB Johor, Chris Lee.

Psssttt....UMNO Dulu Kini dan selamanya membantu semua kaum dan agama.....Jelas tu

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

1 comments:

Ketua Wira PERKASA,  November 12, 2010 at 12:39 PM  

bro..ni la kelemahan umno..umno kena berenti buat baik ngn cina..bagi macam2 kat sekolah tamil dan cina..diorang bukan nak undi BN pun..

baik bagi bantuan kat sekolah rendah agama ke sekolah menengah agama ke..lagi bagus..pedulikan cina ngn keling ni..hak kita dia persoal..padahal umno dan kerajaan bagi mcm2 dah dekat diorang ni...tengok..DAP ngn PAS pun tk dapat keluar duit untuk bantu skolah tamil,cina dan sekolah ugama..

lg satu bro..umno mmg tak racist..tp jadi mngsa keadaan tu yg dipanggil racist..buat baek cmne pun sial2 cina DAP ngn MCA pun kata kita racist..yg tauke cina2 letak syarat pekerja kena tau bahasa cina lak tk dikata racist..

nk belajar universiti pun anak melayu dah takde hak istimewa..sapa la yg bodo pegi mansuhkan..anak melayu yg sedang2 tk bole belajar USM UM UKM..universiti yg bagus..anak cina MCA DAP semuanya dapat..sbb yg menteri melayu pun dah jadi hamba cina...

last2 melayu jadi hamba kat negara sndiri..

yg lagi kelaka..semua ahli politik melayu sibuk satu malaysia duduk dalam palimen tau bergaduh bertekak politik..anak2 melayu semua jadi bodo jadi pencacai jadi hamba politik dok bela diorang dekat blog..

mcm lu la bro..

kah kah kah kah...

so bro..aku nk lu sbagai seorang blogger umno yg paling bagus mempengaruh orng..bela lah anak melayu daripada bela politik umno..serius aku ckp..lu bole jadi hero melayu..dari ko bela orang atasan yg tk bagi ko apa2..baik ko bela orang melayu secara direk....nasib saudara2 sebangsa lu ni..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP