BUKTI 18 SX - Teresa Kok Pelacur Jalanan! Gambar Ini Buktinya

Saturday, December 18, 2010



Teresa Kok Sedang Tawar menawar dengan Pelanggan
Teresa Kok PELACUR!!!

Nak kata BABI tapi Teresa Kok ni Manusia, nak Kata Bodoh dia ni Yang Berhormat, apa yang tak kena dengan Teresa Kok Anjing Betina Sundal BABI Cibai Kafir Lakhanat ni?




Dalam Video di atas satu lagi perbuatan Biadab dan Menghina Rumah Allah yang telah di lakukan oleh Anjing Betina Tersesa Kok Sanggap Batang ni. Gomo sememangnya sudah naik angin tahap Gaban dengan Betina Sundal semacam Tersesa Kok ini. langsung tidak menghormati Islam dan Rumah Allah.

Ehhh Puak PAS BABI Celaka Jilat Jubor DAP. FUCK U ALL. Kalau nak tubuh Kerajaan benda macam ni pun tak boleh nak kawal Kafir Kafir dalam Pakatan tok sah Mimpi lah nak merampas Putrajaya. Silap haribulan hangpa Puak PAS ni pun kena Tuam dengan kami.

Mana si Tantawi TAPIR tu? Cibai lu!!! Kecut nak bersuara? Ehh Apa ke bodoh jadi Ketua Pemuda PAS tapi Kecut dalam hal ni? Kenapa? Tersesa Kok Anjing Betina ni dah GIGIT TELOR lu ke Tantawi?

Gomo minta semua Rakyat Malaysia menyebarkan Video Penghinaan dan sikap Biadap Tersesa Kok Anjing Betina ini. Jangan lupa buat salinan dalam bentuk CD dan edarkan ke seluruh Ahli Jawatankuasa Surau dan Masjid dalam Malaysia ini terutama dalam negeri Pakatan Haramjing!!!

Memang BABI dan CELAKO!!!

Teresa Kok? FUCK U See in Court!!!

Untuk makluman Pemuda UMNO Seputeh akan bertindak dalam hal ini di atas Kebiadapan MP seputeh DAPig ini. Pemuda Seputeh Mengutuk keras apa yang telah berlaku dalam video di atas. Tersesa Kok MP Seputeh BABI.

Psssttt....Maaf bahasa kasar...tapi memang Gomo suka cakap kotor pasal depa ni BINATANG


PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

42 comments:

blogenstarz December 18, 2010 at 10:13 AM  

Wowwwww
Gomo , mu ghoyat lagu tu....
n3 ganah....
Ambo sukung mu 1000% !

Anonymous,  December 18, 2010 at 10:15 AM  

Gomo.. Tere..cock ni selalu main kat area mana.. berapa utk sekali servis.. dengar kabo dia ni special double grip...

Anonymous,  December 18, 2010 at 10:47 AM  

Gomo , Ada cto trbaru ni, Sb APo Anwar brahim beci ko melayu, Nate Anwar ni buke ore melayu, ore mamak, Bini dio plak cino , kak Jijah.. Patutla tolok ketuanan melayu

Anonymous,  December 18, 2010 at 10:54 AM  

terroisap cock eh?

terroisap cock,  December 18, 2010 at 11:00 AM  

December 16th, 2010 by Teresa Press

Saya amat hairan untuk melihat video Youtube yang memutar-belitkan keadaan sebenar dan menfitnah saya berkelakuan biadap di dalam masjid.

Tuduhan yang dilemparkan dalam video Youtube ini adalah tidak berasas sama sekali.

Apa yang sebenarnya berlaku adalah seperti berikut:

Pada waktu tengahari 5 Disember 2010, kami berhimpun di perkarangan Masjid Negara demi menyokong Kerajaan Selangor untuk mengembalikan hak air kepada rakyat.

LEBIH KURANG JAM 1.15PM, SETELAH MB DAN PARA PEMIMPIN YANG BERAGAMA ISLAM BERSOLAT, SAYA DIBERITAHU BAHAWA MENTERI BESAR INGIN BERCAKAP DENGAN SAYA DAN MINTA SAYA NAIK KE BALKONI TINGKAT SATU, IAITU TEMPAT BERSOLAT MUSLIM, DEMI MEMBERI UCAPAN KEPADA ORANG RAMAI YANG TELAH BERHIMPUN DI PERKARANGAN MASJID.

Apabila saya berada di bawah tangga ke tingkat 1, setelah menanggalkan kasut saya, saya juga diminta untuk memakai tudung/selendang. Selepas saya memakai selendang, saya memang rasa kurang selesa untuk naik ke tempat bersolat orang Islam. Itu sebabnya saya bertanya-tanya isteri Dr Xavier dan Tian Chua samada sesuai bagi kami orang bukan Islam untuk naik ke tempat bersolat Muslim di tingkat 1, kerana saya tidak ingin mengulangi kesilapan yang dilakukan oleh Teo Nie Ching yang mana akhirnya diputar-belitkan oleh media dan musuh politik Pakatan.

Selepas saya berjumpa dengan Tian Chua, dia setuju dengan pandangan saya bahawa kami wakil rakyat bukan Islam tidak sepatutnya naik ke tingkat 1 di tempat solat orang Islam, saya pun turunkan selendang di atas kepala saya. Pada waktu itu, saya agak marah dengan rakan saya yang kurang sensitif dengan keadaan pemimpin bukan Islam seperti saya, Dr Xavier dan sebagainya.

Ini adalah apa yang ditunjukkan dalam video Youtube ini. Saya memang sedar terdapat orang yang ingin memerangkap saya untuk menunjukkan saya masuk ke tempat bersolat dan mengulangi tuduhan palsu mereka terhadap Teo Nie Ching terhadap saya. Saya memang tidak sangka tindak-tanduk saya di bawah tangga yang menunjukkan saya tidak ingin masuk tempat bersolat di Masjid Negara pun diputar-belitkan oleh golongan jahat tersebut.

Oleh itu, video yang memfitnah saya itu penuh dusta, palsu dan tidak berasas sama sekali.

Tamingsari December 18, 2010 at 11:46 AM  

Ikuti komen taming sari mengenai kebiadaban Teresa ini di sini :

http://blogtamingsari.blogspot.com/2010/12/teresa-kok-jawab-isu-kebiadabannya.html

Wak Jengkol December 18, 2010 at 11:57 AM  

Salam ziarah...

Dah lama tak mencarut..sekali sekala nk try jugak..

Due ley lo mou..ham ka chan punya betina..ni ama ka hi. due na sing. kanina bu ei cibai..fuckin dammn it..fuckin shit..huh!..suck my hard 'cock' my dear teressa...KAH..KAH..KAH..slurppp..

Sorry bro ter'mencrut kt blog hang..

Anonymous,  December 18, 2010 at 12:00 PM  

apa yang kau merapu ni, itu dikawasan bawah, memang setiap hari ramai pelancung disitu sebalum naik ker atas, itu pon diluar kawasan dewan solat.

bila naik mesti berpakian menutup aurat, bagi pompuan mesti bertudung.

Anonymous,  December 18, 2010 at 12:16 PM  

teresa kock? biar apa yang kau nak nafi, fitnah ke apa ke, kau tetap musuh kerana kau terang-terang ANTI ISLAM DAN MELAYU. Apa guna kau pergi kat mesjid, nak tunjuk pengaruh? kau ingat orang suka sangat bila kau tunjuk muka kau yang tak cantik tu kat mesjid? kau ingat bila kau bercakap dengan suara macam orang tawar ikan kat pasar tu menunjukkan kewibawaan kau? macam tu rupa orang yang nak jadi pemimpin, macam pompuan berebut laki? kalau wan azizah tak mampu jadi pemimpin, kau lagila tak mampu. malaysia tak akan ada menteri macam ko, tak ada tokoh. tau menjerit macam polong. reti?

Anonymous,  December 18, 2010 at 12:16 PM  

teresa kock? biar apa yang kau nak nafi, fitnah ke apa ke, kau tetap musuh kerana kau terang-terang ANTI ISLAM DAN MELAYU. Apa guna kau pergi kat mesjid, nak tunjuk pengaruh? kau ingat orang suka sangat bila kau tunjuk muka kau yang tak cantik tu kat mesjid? kau ingat bila kau bercakap dengan suara macam orang tawar ikan kat pasar tu menunjukkan kewibawaan kau? macam tu rupa orang yang nak jadi pemimpin, macam pompuan berebut laki? kalau wan azizah tak mampu jadi pemimpin, kau lagila tak mampu. malaysia tak akan ada menteri macam ko, tak ada tokoh. tau menjerit macam polong. reti?

Anonymous,  December 18, 2010 at 12:32 PM  

adoi habis modal dh.rosmah pakai tudung nampak rambut masuk masjid korang x nampak la pulak.

DAP sanggup dtg ke masjid nk perjuangkan hak rakyat tp MCA penah ke buat mcm DAP ni?

Presiden MCA lebih porn dri Teresa tp korang wat pekak plk.

Tujuan DEMO nk bantah kenaikan harga tp nampaknya korang suka la kalau harga naik?

nak compare harga minyak dgn negara jiran tp tolong compare yg ni plk :

1.perbezaan harga keta malaysia dgn negara lain.

2.perbezaan harga roadtax dan insuran di malaysia dgn negara lain.

3.kenderaan perniagaan kena permit/PUSPAKOM/daftar perniagaan.negara lain mcmana?korang dh compare kos yg terlibat?

pelik btl kereta buatan malaysia di jual murah di negara luar dan mahal di negara sendiri.

nak perjuangkan hak,ketuanan pun guna la akal.

-seronok ker beli keta buatan malaysia mahal dri negara luar?

-seronok ker bayar bil air mahal2?

-seronok ker bayar insuran keta beribu? setahun?

Anonymous,  December 18, 2010 at 12:36 PM  

pelacur murahan saperti teresa cock ni aku pun tak tergamak nak main busuk tak pernah basuh anu dia geli aku hisap bolih lah tapi nak jolok busuk anu dia bau belacan kena air hujan macam mana bau belacan kena air hujan ser bau dia.

Anonymous,  December 18, 2010 at 12:50 PM  

Angelina Jolie seorang pelakon hollywood yg penuh seksi tu kalau pergi negara islam pemakaian beliau lagi penuh berhemah dan penuh terhormat jika beliau singgah ke negara islam dalam program lawatan sosial beliau . Jika nak dibandingkan puak DAPigs terutama teresa cock dan betina kafir Pakatan Rasuah yg lain tu amat berlainan sekali dan terukkk mereka hanya pakai ni sekadar melepas batuk ditangga .. nama sahaja rakyat malaysia tapi buta hati ..

dewatawanberapi December 18, 2010 at 1:05 PM  

anon 12.32,
toksahlah nak spin2 cerita pulak, melalut kat rosmah lah, mca lah,

lain kali nak demo buat kat tokong ke, gereja ke, kuil ke...

macam takde tempat lain nak berdemo...

MEMANG BABI....

Anonymous,  December 18, 2010 at 1:13 PM  

tuk anon 2010 12:32 PM,

ko suh compare ngn negara luar kn?? cmni la..brapa byk dh negara yg ko dh compare??? so, try la tulis kat sini apa yg ko nk cuba soalkn tu...stakat tulis suh beza, tp ko sndrik pon, xley nak beza, xpyh...k?

bab kreta, bab cukai, ko xpyh heran..try la tnya org2 kat singapore..try compare, living cost singaporean even dorg get high pay..cube ko tanye manusia2 yg kat UK, kat Japan, kat OZ, barang lektrik kat NZ..living environment kat Jakarta, kat Manila..so, stakat dok tulis cmtu, xpyh la eh...hehehe..

aku xsokong gak gomen 100%..aku bantah bab dasar perumahan negara, dasar pemilikan aset dlm negara, dsar penswastaan negara yg aku rasa, dulu masa memula nk implement, ok..tp skrg, kne review balik coz makin seksa rakyat..but in terms of pembangunan, yes..malaysia dh maju..

bab agama pon, kononnya ckp umno xIslam, tp umno yg dok pimpin negara ni gak la yg buat dak2 skolah skrg wjb pkai tdg kat skolah..xley pkai skirt n suar pndek, ujudkn skolah agama, naikkn masjid..wjdkn sistem kewangan islam n mcm2 lagi..tu pemimpin dh wat..tp ape plak peranan kita as mak bapak, adik abng utk tegur adik kakak or mak or bini masing2 utk ttp aurat n diri kita sndrik utk lksanakan Islam??

Anonymous,  December 18, 2010 at 1:27 PM  

ntah nye.. bodoh tol.. dok cite psl rosmah la mca la.. harga brg naik la.. kau tgk negara lain ade dpt subsidi mcm kte ke.? tkde la bodoh.. tu sigapore tuh.. harga petrol dorg 3,4 kali ganda dari kte.. tk bising pn..

kau suka ke org2 cine ni mempolitik kan masjid.? da la pas politik kan masjid kte wat dono je..

ni nk bia cine kapir tuh suke2 msk masjid kite.? cemar kan kesucian masjid.? tk cukup ke wat kecoh kt jln raya, dewan parlimen, sekolah, skang masjid2 pn korg nk serbu.? dasar anjing kurap!

kau yg sokong dap ni dah kenape duniawi sgt weh..

politik2 jgk.. nk berpolitik pg la buat kt balai raya ke.. dewan serbaguna ke.. kenapa perlu masjid jgk korg serbu.?

bodoh. melayu tk sedar diri.

Anonymous,  December 18, 2010 at 2:34 PM  

aku pelik..kenapa babi2 dan anjing pkr ni tak gi buat demo depan tokong atau gereja.balik2 kat mesjid..
apa nak jadi dengan babi2 melayu dan babi cina termasuk babi paria ni.
masjid juga juga yang mereka ganggu.
tempat ketul batu dan besi salib yang cina babi dan keling paria sembah tak nak pula babi2 ni buat perhimpunan.
islam tercemar disebabkan babi2 pengikut ajaran penutuh jubor, hindu paria serta kominis.
melayu ni memang suka buat kerja bodoh.
suka mati sia2...lepas tu salahkan kerajaan.

dewatawanberapi December 18, 2010 at 2:54 PM  

muka buruk macam teresa cock tu toksahkan jadi pelacur...dia mengangkang free tengah jalan pun
takde sapa yang hingin...

oooooop...lupa pulak...

mungkin pak lebai pas sudi kot??

Anonymous,  December 18, 2010 at 3:54 PM  

12:32 PM,ko ni giler ke kapir ke atau murtad?kafir harbi kau sokong cemarkan masjid..org yg bina masjid kau hina..apa kata ko ikut jer babi2 DAP balik beijing...terlanjur ko minat nak jadi babi,baik ko duduk jer kat negara komunis tu.PTUUIII!!!

Anonymous,  December 18, 2010 at 4:08 PM  

Anon 12.32.. ko mmg bodoooo...........



mat siam.

Wak Jengkol December 18, 2010 at 4:24 PM  

Kepada BABI PaS & BABI PKR, kalau masa akan datang nak buat demo, cari lokasi lain pulak selain dari pada masjid. wak mmg setuju sngt klu babi2 ni semua berkumpul dalam gereja ka, kuil hindu ka, tepekong siam ka baru la nampak ksepakatan dalam PR. Ni tak asik2 masjid jadi sasaran. Tau pulak segan nak masuk tmpt ibadat bukan islam, takut babi pas & babi PKR ni dicop sesat. Kesian la sikii dekat AJK masjid, setiap kali babi2 ni buat demo mesti tinggalkan taik..jenuh nak berishkanya..BABI betul la diaorng nih..bkn wak yg kata..AJK Masjid yg kata..huhuhu

asemalpg December 18, 2010 at 4:24 PM  

Buat Anon 12:32PM.

Mai kita buat compare.

Saya baru balik dari Hong Kong. Kata sana nasik sepingan dengan kari ayam harga dia HKD60 sama dengan RM24. Cuba bayangkan kalau kat sini RM24 saya boleh makan satu keluarga.

Harga rumah pulak untuk saiz rumah 400kaki persegi harga dia HKD1.4M sama dengan RM564K. Dengan harga tu kat sini kita boleh dapat rumah semiD dengan 5 bilik.

fikir-fikirkan.......

kah kah kah...sendiri banyak TAIK lagi mau kata orang MURTAD kah kah kah,  December 18, 2010 at 8:24 PM  

hoiii...keh keh keh....BANI MELAYU baru turun dari langit bercakap pasal DOSA PAHALA, murtad mirtud...keh keh keh

WAHAI BANI MELAYU! KENAPA KAMU TIDAK MENEGUR PEMIMPIN MU YANG MENCEMAR NAMA JUNJUNGAN NABI KITA S.A.W.

KENAPA KAMU TIDAK MEMBELA SAUDARA ISLAMMU YANG DITINDAS OLEH PEMERINTAH YANG ZALIM, YANG MEROMPAK HARTA RAKYAT.

KENAPA KAMU TIDAK MENEGUR MEREKA YANG SALING MEMBUAT FITNAH DIANTARA KAMU...

kah kah kah...amacam...kalau turun naik dari langit mesti jumpa ayat ni kan? Kah kah kah

kalau BANI MELAYU ISLAM mesti tau kan siapa yang REMBAT HARTA rakyatkan...kah kah kah

takan NIK AZIZ rembat...kah kah kah

TAKAN LIM GUAN ENG REMBAT...kah kah kah

takan ELI WONG REMBAT...kah kah kah

Mesti umnoAPCO yang rembat...MCA yang REMBAT...MIC juga ADA rembat...kah kah kah

Anonymous,  December 18, 2010 at 8:28 PM  

kah.. kah.. kah.. anon 12:32pm, ko x tgk ke video tu btul2?? Cube peratikan waktu azan baru dilaungkan, Terroisap Cock dh kata MB dan pemimpin Islam yg lain dh abis solat, jd MB suruh Terroisap Cock naik ke balkoni, betoi ke solat dh abis padahal azan baru nk mula??

Kalu nk perbodohkan org bebal mcm ko anon 12:32pm, aku x kisah pun sebab ko tu mmg dh terlalu bebal. Tapi Terroisap Cock nk perbodohkan org lain, sori la.. aku xmau follow.

Kah.. kah.. kah....

Anonymous,  December 18, 2010 at 9:47 PM  

cina masuk masjid=salah sb bukan islam

melayu masuk masjid pakai tudung sekerat(aurat terdedah) pastu baca quran mcmana pulak????

Anonymous,  December 18, 2010 at 10:36 PM  

itulah padahnya bila PAS + DAPig = Babi, maka banyaklah lahirkan pemikir PAS yang berotak Babi juga....

Rasanya ramai juga pengikut PAS tahu hakikat ini.....

kah kah kah...tengok muka LU orang kat cermin...ada bentuk BABI NEGARA tak...warghhkakaka,  December 18, 2010 at 10:57 PM  

kah kah kah...orang yang ADAKAN perjanjian dengan APCO ISREAL lagi kira BABI kalau tak pun BANGANG AL-BAGHAL...kah kah kah

kah kah kah...mana LU orang MAU lari...JANGAN LUPA FIRMAN ALLAH...AKAN DIBALAS SEMULA PENIPUAN MEREKA ITU...kah kah kah,  December 18, 2010 at 11:10 PM  

woit...BANI MELAYU ketuanan APCOyahudi...baca NI...

Lidah kalau tak jaga ia akan bercabang. Menjadi berapa banyak cabang, akan mengikut keperluan. Kadang-kadang apabila ia bercabang, selalunya tak sedar oleh empunya badan atau dia menjadi badak yang pekak-pekak.

Ayat yang selalu kita dengar juga jangan jadikan masjid alat politik. Jangan jadikan masjid tempat memecah belahkan masyarakat. Selalunya kita dengar puak-puak sebelah sana mengutuk Pas yang selalu mengimarahkan masjid.

Lihat gambar di atas, perkara yang belum pernah di buat Pas. Bendera Umno dan BN dipasang di pagar Masjid Saidina Ali, Bukit Katil untuk menyambut kedatangan Najib Tun Razak yang hadir untuk merasmikan masjid tersebut. Selepas perasmian itu, Umno hanya mengirim bendera untuk mengimarahkan masjid.

Nampaknya cabangnya dah bercabang-cabang....


INI BETUL PUNYA ISLAM BANI MELAYU ni...kah kah kah

nak KATEGORI apa pulak ni...MURTAD ke atau PANTAT...warghkakaka

kah kah kah...kalau singgah nanti...TERNAMPAK bini popeGOMO baekk PUNYA sedap...sendiri POKOL BUDAK laaa...hahaha,  December 18, 2010 at 11:14 PM  

mau gambar BENDERA umnoAPCO...kah kah kah

kasi singgah ini tempat...http://www.ek-ele.co.cc/2010/12/umno-hanya-mengirim-bendera-ke-masjid.html

kah kah kah...lagi BAIK singgah supaya tak jadi BANGANG macam popeGOMO AND the pemuka YAHUDI umno

warghhhkakakaka

kah kah kah...GOLIHATI den...makin LAMO makin BANGANG den nengok BANI MELAYU ni...warghkakaka,  December 18, 2010 at 11:21 PM  

woii...mari KITA tengok LAGI ciri-ciri ISLAM BANI MELAYU yang dimuliakan OLEH RABAI popeGOMO...kah kah kah

sila singgah di warong ni...http://budakkampungonline.blogspot.com/

kah kah kah...INI ISLAM BANI MELAYU yang boleh turun naik LANGIT...

warghh hua hua hua...

anakgomo,  December 19, 2010 at 12:12 AM  

korang dengar la betol2 apa dia cakap,bodoh!
ak malas nak maki/ carut sebenarnya

TK:why they need to go up?
Pihak Masjid(PM): aa thats y. u dont hv 2, bcoz its prayer time. theyre praying.
TK:y u come to tell us to go up (dy ckp kat tian chua)
PM:ya ya
TK: so we wait here rite? so we sould not go up.
PM: aah. unnecessary3.

nmpk sgt la dy xnk masuk sebab xnk ganggu jemaah. itu pon kire biadap ke. bodoh nak mampos.

kalo betul dy x hormati masjid ak pun marah. fitnah pon agak2 la. ko fitnah orang kapir pon still berdosa lah bodoh.

kah kah kah...janganlah kaco RABAI popeGOMO punya periuk nasi...kah kah kah,  December 19, 2010 at 12:59 AM  

kah kah kah...BANI MELAYU biasalah kalau bab fitnah ni...kah kah kah

sebab dorang ni berkebolehan turun naik LANGIT dan dorang ni ada RABAI antuHIPOKRIT aka PAShit boleh tolong lepaskan soal jawap kat padang MAHSYAR nanti...kah kah kah

Anonymous,  December 19, 2010 at 5:16 AM  

GOMO pukimak ni tak habis habis fitnah!!!....pukimak bini gomo!!!...cibai bini gomo, kalau waa dapat waa taram!!!

Anonymous,  December 19, 2010 at 7:34 AM  

woooi,anon 5.16

cibai betullah lu ni babi!!!

lu bangun2 belum basuh muka lagi dah mencarut...

lu nak taram apa???

...jubor bini gomo ke???

meh aku taram jubor bini lu dulu...

jubor mak lu pun takpe...wa tak kisah...

Anonymous,  December 19, 2010 at 10:32 AM  

to sedara kah kah kah..

hahaha..gua suke gak lu punya ayat...mcm bagus jek..hahaha...tp tu la, ayt lu bab naik turun jumpa Allah tu, lu kna ckp tu baik2 sket...gua xkisah pon lu punya ayt nak maki sesapa..tu lantak lu la walaupon, ada yg mmg tunjuk kebaghalan lu..tp ayt tu, kalo ley, jgn la terlalu over...ko carik sndrik la apa hukum walaupon tersilap ayt...k?? lu nak maki, maki..tp ayt bila nak kaitkn dengan Allah, bersopan sket..

aku tau ko Islam, then kalo ko nak maki org, maki jek..coz org lain pon dok maki gak..tapi, kalo ko nak wat ayt mcm turun naik jumpa Allah, rasanya xsesuai..

Anonymous,  December 19, 2010 at 12:47 PM  

Puak-puak PAS dah berotak sempit bila campur DAPig dan parti pendokong peliwat...itulah jadinya...

Macam kerbau baru balik berkubang, tapi kata tak kena lumpur....

Anonymous,  December 19, 2010 at 9:00 PM  

Gitulah manusia kah kah kah ni. Sekali komen sampai berderet deret. Terdesak sangat nak sampaikan idea dlm otak sebab takut org reject. Wahai kah kah.. Maaf, ideologi ko mmg aku reject dan ramai lagi org yg baca blog ni menyampah.. So cuba la cari cara lain kalau nak sampaikan agenda ko..

Anonymous,  December 20, 2010 at 12:33 AM  

Pemfitnah macam GOMO ni,kalau jumpa bini dia, memang patut pun kena taram!!!...pukimak lu GOMO...

Anonymous,  December 20, 2010 at 5:24 AM  

korang ni melayu kan ? suma melayu kan ????

Anonymous,  December 20, 2010 at 9:53 AM  

bukan semua melayu...tapi semua meLAYU..dok gaduh jek..mmg cina senyum nak mmpos...

1Malaysia...OneIsrael..

PAS 4 all...Israel 4 all!!!

mata PKR = mata freemason..

PKR Freemason...

man December 20, 2010 at 8:08 PM  

Alhamdulillah mengumpat la banyakx,maki la banyakx dan fitnah la banyakx kami org PAS tak rugi apax pun cuma takutx nanti tuanx di akhirat kelak jadi orng yg bangkrap kerana semua pahala amalan tuanx terlepas kepada orgx yg tuanx buat fitnah,maki hamun dan sebagainya dan jika tiada lagi pahala maka dosax org yg kena fitnah,umpat akan kembali kepada org tsbt.Tanyalah ustaz UMNO kalau masih ragux. Apa pandangan tuanx jika org melayu mengaku islam tetapi meroboh masjid dan surau apakah mereka ini lebih hina dari binatang. Bagaimana pula dengan pelancongx yg bukan beragama islam memasuki masjid negara adakah mereka ini juga binatang yg menghina islam dan masjid.Bagaimana pula dengan wanita melayu islam yg memasuki masjid dengan pakaian yg mendedah aurat dan menjolok mata,tidak pernahkah tuanx berjumpa dengan merekax ini. Tuanx dok maki terese kok buat apa pi la maki dan belangkong sahabat tuanx kamala YB Ulu Selangor tu dia pun pernah masuk surau/masjid dekat ulu bernam,tunggu apa lagi tuanx jika tuanx kononnya nak mempertahankan kesucian masjid bertindaklah.

Anonymous,  February 8, 2014 at 1:53 AM  

Malay using Islam is dumb, manipulative and just plain lazy ... Get a life!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP