GEMPAR - Facebookers Celako Azmy Awang Kelana Di Pancung Gerombolan PAS

Wednesday, December 22, 2010


Ini lah Wali Terompah Yang Menghalalkan Perbuatan ZINA
Malah telah melakukan satu Kesesatan Ugama bila
Mendakwa dirinya telah mendapat Restu dari
Allah dalam menghalalkan ZINA Adun PAS
Puok Mereka.

NIK AJIS FUCK U





Pembongkaran demi pembongkaran yang di lakukan oleh kami Team Nadi Rakyat sejak sebulan yang lalu mengenai isu Adun Selising yang melakukan Penzinaan dengan Isteri Ahli PAS Cawangan telah membuatkan banyak pihak dalam Pakatan rakyat HARAM terutama PAS menyerang team Nadi Rakyat.

Syabas di ucapkan kepada Puak puak Pencacai Hackers PAS yang terlah berjaya Mengodam Akaun Facebook Azmy Awang Kelana Jaya Presiden Nadi Rakyat pada malam tadi.

Gomo di khabarkan mengenai hal ini pada malam tadi oleh Azmy Awang sendiri bila ada rakan di dalam FB menalifon beliau memaklumkan akaun FB nya telah tiada dalam carian FB. Isu Godam FB ini bukanlah kali pertama berlaku kepada kami kumpulan Nadi Rakyat malah Gomo sendiri sudah mengalami sebanyak 3 kali.

Dalam menyampaikan kebenaran kepada rakyat mengenai Pendedahan isu Adun PAS Selising yang berzina ini kami Nadi Rakyat tidak gentar dengan apa yang cuba di lakukan. Sepertimana Gomo pernah kata lama dahulu bahawa jika satu akaun FB di Padam maka akan lebih banyak Akaun Pejuang Cyber kami akan muncul. Itu lah yang berlaku dalam perjuangan kami Nadi Rakyat.

Buat puak puak PAS terutama Adun Selising!!! Usahlah mengodam akaun FB dan Blogg jika anda takut ianya terdedah kerana harus anda ingat bahawa Bukti bukti yang ada semuanya berada di dalam TANGAN KAMI NADI RAKYAT. Tempoh Bertenang adalah sehingga Hujung tahun ini dan jika selepas itu Adun Selising dan juga Adun Perupok tidak meletakkan jawatan Maka Pendedahan Susulan akan kami Keluarkan untuk tatapan Semua.

Kepada mereka yang ingin menjadi Rakan Azmy Awang Kelana Jaya melalui Facebook sila KLIK DI SINI.

Psssttt....Punyalah takut depa ni, ha ha ha...awat takut? Allah Maha Besar!!!

Align Center
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

34 comments:

Anonymous,  December 22, 2010 at 10:24 AM  

ya Allah maha besar...
pembalasan akan dtg juga pada penfitnah2 sperti hangpa ni....
insyaallah

To Live Again December 22, 2010 at 10:50 AM  

Anon December 22, 2010 10:24 AM

Inngtkan jugak pd pencacai pas yg lain2 ye..Int mati sm..Jgn smpai fitnah yg mmg menjadi makanan korang dlm ceramah menjadi azab bg korang di kubur nnti..

Wah kalau cita org lain terus fitnah dn nk tutup buku xmau siasat ape dh..Tp kalau cita kuar dr mulut pemimpn sndiri seolah2 wahyu Allah yg ditadah tnpa sebrg usul periksa..Ptuuuiii!

Anonymous,  December 22, 2010 at 11:15 AM  

waahhhh.....

mari habaq la kalau tuduhan mcm ni yg x da bukti org paggil apa??
bukan fitnah ka?? mana bukti???

igtkan ek geng2 hangpa yg banyak fitnah dr dulu tu...

contohnya fitnah thadap yb salahudin ayub, sampai skang x da bukti...
bukan fitnah ke???

x kan abg kat atas ni ada fahaman agama lain yg mengatakan tuduhan yg tiada bukti bukan FITNAH melainkan kebenaran semata2...

kah kah kah kah kah kah kah
jahil bebeno

Anonymous,  December 22, 2010 at 11:37 AM  

Sarapan pagi di KTM, makan tengahari di Puduraya dan makan malam di Selinsing.. Pencacai Pas nak belanja. Sapa nak ikut?
hehehe..



mat siam.

Anonymous,  December 22, 2010 at 11:41 AM  

cari punya cari.. jumpa dalam keretapi.. cmane dia kejar ketapi ek? ingt cari dlm ketapi ni mcm cari dlm hotel ke.. xda tiket mcamane nk masuk..

pastu gomo.. ko kata ada video... kalu buka pintu pakai suar dalam.. xkan mamat dua org yg p tangkap tu suh ulangtayang dpn diorg plak kot.. ai.. xkan 2 org je kot yg terlibat nk pegi terjah org buat maksiat..

ada byk ketidaklogikan dlm cerita mamat ni..

Jangan Jadi Fasik,  December 22, 2010 at 12:05 PM  

Hanya org2 FASIK & MUNAFIK spt Gomo dan ahli2 team nadi rakyat yang lain tu sahaja la yang akan percaya dan menyebarkan fitnah yang karut dan tak berakal ni.
Sila rujuk al-Qur'an dan Hadith untuk panduan bersama.
Terima Kasih.

Anonymous,  December 22, 2010 at 12:07 PM  

MANG XLOGIK TP KALO TUHAN NK TUNJUK KN YG XLOGIK PN LEH JD LOGIK....PIKIR2 KN LA....

shah johan,  December 22, 2010 at 12:10 PM  

Jangan dicabar lu org kat atas..ckp jgn lbih2...berani org lu tk tw cmne..jgn dijolok sarang tebuan..

pacat December 22, 2010 at 12:26 PM  

biasa la.. pencacai PAS hanya berani bersuara kat blog ini.. g la balai sama papa atau pon ustaz yg buat pendedahan tu.. siarkan dalam harakah .. ini sekadar melalak kat sini.. buang masa!
Hakikatnya pencacai PAS tak sanggup terima kenyataan bahawa pemimpin mereka juga tidak lari dari diduga dan digoda surga dunia!!

Ular Menyusur Akar December 22, 2010 at 12:30 PM  

Jangan risau. Gomo dalam tempoh bertenang!!!

Gomo, walau ada tempo bertenang, janganlah lama sangat macam hal 6 kotak rahsia sulit kerajaan, 16 sept dan APCO. Kalau nak tangguh juga, carilah alasan teknikal dulu ye!!

agbr47: Dah katam belajar ilmu putar belit ahlul pembangkang.

Anonymous,  December 22, 2010 at 12:38 PM  

PasRael!!!!!!! Take BEERRR!!!!!

aidil,  December 22, 2010 at 12:48 PM  

Salam bros...
Pointnya di sini bukan kes khalwat tu, point paling besar adalah Pok Nik kata 'Tuhan dah ampun dah'. Aku sekarang tengah tunggu je Pok Nik kata Saidi xpernah dtg jumpa dia bwk si Saipul ni dan dia x pernah kata 'Tuhan dah ampun'. Senang cerita. Tapi dia takde nafi pun. Tapi aku rasa korang ni kalau Pok Nik cakap mmg dia ada ckp mcmtu korang masih akan ikut dia jugak. Pok Nik ni orang kufur. Bukan aku yg cakap, Timbalan dia Dato' Haron Din yg cakap. X pecaya tgk video you tube isu kalimah Allah. Renung2kan dan selamat beramal...
P/s: Wallahi aku pangkah pas PRU aritu jadi maknanya aku penyokong pas la kan. Ya Allah, selamatkan PAS dari Nik Aziz. Aku cadangkan moto baru parti PAS "PAS SELAMAT TANPA NIK AZIZ"

Rosmah Mansor,  December 22, 2010 at 1:17 PM  

kah kah kah..

aku denga azmy klana jaya ni gay..tol ke???

kah kah kah...

bedebat ngn aku kat youtube sampai skang tak balas2..lancau main blog ngn fb lak skang...

kah kah kah...

dedah2 pun tk masuk tv buat apa gomo???

Allah mAha Besar!!!!!!!!

stakat kuar kat blog hang ja...

kah kah kah...

awat takut nk siar kat tv dan surat kabaq??

Anti Fitnah,  December 22, 2010 at 1:38 PM  

Ini semua fitnah kerajaan!!!

Mana mungkin pejuangan yang berlandaskan Islam dan dipimpin oleh ulamak-ulamak terkenal di Malaysia akan membenarkan perkara mungkar sebegini berlaku di dalam Parti Islam.

Logik yang paling mudah:-
SEMUA ini adalah FITNAH, FITNAH,FITNAH,FITNAH,FITNAH Kerajaan!!!

Tak perlu dibuktikan lagi tentang tuduhan ini. Parti yang dipilih Allah tidak akan melakukan perkara sekeji ini. ALLAH akan sentiasa melindungi perjuagan suci kami. TAKBIR!!!!!!!

kah kah kah...ada mana-mana RABAI BANI MELAYU yang nak bagi FATWA...kah kah kah,  December 22, 2010 at 1:52 PM  

kah kah kah...dah masuk PUSING KEDUA masih ada BADIGOL BANI MELAYU berketuanan APCO nak suruh BAWAK kebalai...kah kah kah

weii...BANI MELAYU tak sempat naik kelangit ke...kah kah kah

KALAU SEMPAT NAIK KELANGIT...cuba tanya pada ALLAH MAHA AGUNG...kira SUBAHAT TAK kalau tangkap ORANG YANG BERZINA tetapi tidak AMBIK TINDAKAN atau HUKUMAN...kah kah kah

dah TAU NIK AZIZ kaki torak...APA LU orang TUNGGU lagi...kah kah kah

BUKTI VIDEO dah ada, SAKSI dah complete, TUMBUK sudah, SIAP SEPUPU lagi yang jadi SAKSI...kah kah kah

kalau TAK CUKUP popeGOMO boleh jadi SAKSI sebab DIA TUAN EMPUNYA CERITA...kah kah kah

KALAU TAK DAKWA SI ADUN kira BANI MELAYU ni ISLAM penipu lah...warghkakakaka

kah kah kah...wa terlupa pulak ISLAM BANI MELAYU ni berketuanan APCO...kah kah kah

kah kah kah...naik kelangit JANGAN lupa pakai KETAYAP...kah kah kah,  December 22, 2010 at 2:04 PM  

kah kah kah...wa PUN tengah sedap nak tengok PENDAKWA keatas ADUN ni...kah kah kah

wa sebagai RAKYAT ( ulang sebut RAKYAT ) bukan PARTISAN nak jugak tahu mana YANG BERLIAN mana YANG KACA...warghhkakaka

SEBAGAI RAKYAT bukan SENANG nak kelentong woii BADIGOL...kah kah kah

lebih-lebih LAGI hal TUDUHAN ZINA ni kena buat BETUL-BETUL woii...kalau TAK kena BALUN 7 hasta dalam TANAH...kah kah kah

Anti Fitnah,  December 22, 2010 at 2:10 PM  

Mana mungkin pejuangan yang berlandaskan Islam dan dipimpin oleh ulamak-ulamak terkenal di Malaysia akan membenarkan perkara mungkar sebegini berlaku di dalam Parti Islam.

Logik yang paling mudah:-
SEMUA ini adalah FITNAH, FITNAH,FITNAH,FITNAH,FITNAH Kerajaan!!!

Tak perlu dibuktikan lagi tentang tuduhan ini. Parti yang dipilih Allah tidak akan melakukan perkara sekeji ini. ALLAH akan sentiasa melindungi perjuagan suci kami. TAKBIR!!!!!!!

kah kah kah...mari membaca PELAJARAN SEKS tahun 1...kah kah kah,  December 22, 2010 at 2:17 PM  

kah kah kah...mari KITA membaca...kah kah kah


hahahahahahah....pencacai kah kah kah xabes2 suh bawak masuk court..hahahaha

meroyan!!!! meroyan la ko smpai mati pon..hahahahahah...

buat ape masuk court, kalo dah alim, buat salah tu ngaku jek la..hahahaha

konon hudud la, itu la..ini la..hahahah..wei bangang, ko ckp pasal kurangkan kemungkaran kan?? pehal lak ngn negeri BANI RABAI @ BANI ANUgerah tu bersepah2 lagi ngn pelacur?? Ops, kalo kelantan, xpe...Tok Guru ley tanye tuhan, dosa pelacur negeri tu dah dimaapkn lum..hahahahaha..gila la..kalah POPE!!!!! abes la, pasni PoPai kat vatican city tu berkerut la sbb xley carik makan..coz kat malaysia pon, ada yang ley tanya tuhan direct, dosa org tu cmna..hahahahaha

pehal la ko xabes2 melalak pasal APCO?? cmne lak la ngn slogan yang aku letakkat bawah tu?? PAS 4 all..Israel 4 all?? pehal ko xmo p bahas ngn YB Zul?? hahaha...

kantoi la ko neh..bangang..bebal..buduh...3B utk ko..hahahahahaha...

sumpah la wahai pencacai Pas Pis PUS...hahahahah..lek la, kalo ya pon ko tipu dalam sumpah tu, xpe..dun wori..ko ley update dosa ko mcm ana..hahahahaha

gile lucu!!!..ayah pon sure meroyan gak skrg..coz pasni, KERAjaan Lalngit die dah xsemantop geng2 KERAjaan ANUgerah Tuhan..hahahaha


Hidup PAS!! PKR!!!

PAS 4 all!!! Israel 4 all!!!

'mata' PKR = 'mata' Freemason
PKR Freemason..

PKR n PAS geng Israel..tiru slogan n logo Israel n freemason

December 22, 2010 10:09 AM

kah kah kah...mari membaca PELAJARAN SEKS tahun 2...kah kah kah,  December 22, 2010 at 2:19 PM  

kah kah kah...mari KITA membaca...kah kah kah


kah kah kah...onani 10:09 baca ni...kah kah kah



kah kah kah...dah masuk PUSING KEDUA masih ada BADIGOL BANI MELAYU berketuanan APCO nak suruh BAWAK kebalai...kah kah kah

weii...BANI MELAYU tak sempat naik kelangit ke...kah kah kah

KALAU SEMPAT NAIK KELANGIT...cuba tanya pada ALLAH MAHA AGUNG...kira SUBAHAT TAK kalau tangkap ORANG YANG BERZINA tetapi tidak AMBIK TINDAKAN atau HUKUMAN...kah kah kah

dah TAU NIK AZIZ kaki torak...APA LU orang TUNGGU lagi...kah kah kah

BUKTI VIDEO dah ada, SAKSI dah complete, TUMBUK sudah, SIAP SEPUPU lagi yang jadi SAKSI...kah kah kah

kalau TAK CUKUP popeGOMO boleh jadi SAKSI sebab DIA TUAN EMPUNYA CERITA...kah kah kah

KALAU TAK DAKWA SI ADUN kira BANI MELAYU ni ISLAM penipu lah...warghkakakaka

kah kah kah...wa terlupa pulak ISLAM BANI MELAYU ni berketuanan APCO...kah kah kah

December 22, 2010 1:52 PM


kah kah kah...kalau NGAKU kenapa...pusat LU dah tak GELI LAGI KE...kah kah kah


KALAU PUSAT LU geli KASI DAKWA laaa...kah kah kah

kalau TAK paham APA itu DAKWA KERANA NAK TEGAKKAN ISLAM...sagat KOPALO tu dokek MANGKUK JAMBAN...warghhkakaka

December 22, 2010 2:11 PM

kah kah kah...masuk TAHUN 3 jeh...terus masuk GAUNG...kah kah kah,  December 22, 2010 at 2:22 PM  

kah kah kah...mari KITA membaca...kah kah kah


kah kah kah...sendiri BIKIN CERITA sendiri MASUK GAUNG...kah kah kah

lawak BETUL BANI MELAYU ni...kah kah kah

December 22, 2010 2:14 PM

kah kah kah...lawak woii lawak...kah kah kah...ketawa GULING-GULING...kah kah kah,  December 22, 2010 at 2:27 PM  

kah kah kah...tuan empunya CERITA RABAI popeGOMO sudah KIRA bersubahat kerana MENYIMPAN kesalahan tanpa MENGAMBIL apa-apa TINDAKAN MENGIKUT LUNAS-LUNAS ISLAM YANG TERKANDUNG DIDALAM AL-QURAN...kah kah kah

warghhkakakaka...kalo tak PERCAYA bersubahat...BANI MELAYU berketuanan APCO diminta NAIK KELANGIT SEKARANG...warghkakakaka

hua hua hua...hahahaha...kah kah kah

SENDIRI PUNYA CERITA SENDIRI MASUK GAUNG...kah kah kah kah

Anonymous,  December 22, 2010 at 2:28 PM  

Bagi aku... sbnrnya aku x berani nak percaya atau tak. Aku selesa n sabar utk tggu n lihat. Nak kata lalang pun lalang lah.

Kita x leh menghukum tanpa perbicaraan yg adil. Dan... bagi kita yg mana 'malas' nak gi periksa jgn la pulak jumud terus menafikan n membela. Takut nti berdosa percuma subahat dgn penzina.

Cuma yg logiknya, jika ada org yg cuba jatuhkan nama kita dgn perkara2 tertentu sedangkan perkara itu x betul, kita kena amik tindakan. Saman ke... lapor polis ke... jwb kt media ke etc.

psss.. dgr kata org Kelantan pantang dicabar. Tak kan nak diam jer cabaran Gomo ni? Hehehe.

Anonymous,  December 22, 2010 at 2:51 PM  

masih dalam tempoh bertenang..

relax..tengah bertenang ni..

January 2011, bakal dibogelkan, dgn nicky2 ajis skali..silap2 hb plak, DIn puduraya sangkut sama..mari kite imbas kembali sejarah khalwat melibatkan ustaz PAs yg bergelar MAt Sabu..

PKR dgn lubang kunyitnye
PAS dgn tutoh bini org
DAP dgn gundik simpanan..

haaaaa dah kena dah!!!

muhammad,  December 22, 2010 at 3:57 PM  

Wali selipar nik aziz dah jadi PADERI bleh ampunkan dosa org berzina wawawawawa....huyooo nik aziz mmg terer kata tuhan dah ampon dosa dia....Pas macam macam ada...
'Pas bersama menjahanankan islam'

laa la la..laa la la laaa...kah kah kah,  December 22, 2010 at 3:59 PM  

kah kah kah...siapa nak bogel...onani 2:51 ke...popeGOMO ke...antuHIPOKRIT ke atau bik mama...kah kah kah

kah kah kah...BANI MELAYU ni ISLAM penipu rupanya...kah kah kah

kata naik kelangit rupa-rupanya NAIK MEROYAN sebab RAKYAT dah PANDAI tak BANGANG macam pemuka YAHUDI umno...kah kah kah

kalau ada BUKTI ada video BANI MELAYU ISLAM lagi...kah kah kah

kasi DAKWA la kat MAHKAMAH SYARIAH...ini PERKARA MUNGKAR perkara yang ALLAH MAHA AGUNG menyeru kita jangan BERSUBAHAT dengan kemungkaran...kah kah kah

tu pasal LA...duduk LAMA sangat dalam LUBANG JUBOR sialfool TUNTUTAN ISLAM pun dah lupa...warghkakakaka

warghhkakakaka...kena TAMPAL koyok laa gamaknya...kah kah kah,  December 22, 2010 at 4:07 PM  

woii...kah kah kah...nama dah BAGUS...muhammad...kah kah kah

LU punya pusat pun GELI jugak DENGAN NIK AZIZ...kah kah kah

Kalau LU punya pusat suda GELI kasi heret NIK AZIZ kemahkamah SYARIAH kerana dia bersubahat dengan PERKARA MUNGKAR...kah kah kah

LU orang ada bukti kasi TEKAN la...wa TAK sabar nak undi PARTY BANI MELAYU ni...kah kah kah

kalau tak SERET...macam mana RAKYAT diulangi RAKYAT nak percaya sama LU orang...dah sah sah SEKARANG ni party BANI melayu KETUANAN apco ni kaki REMBAT...kah kah kah

Anonymous,  December 22, 2010 at 4:33 PM  

Tak payah bawak gi mahkamah, semua dah settle, Father N ajis kata dosa dia dah diampunkan dah. Ahaks!!

POPE AJIS HARUS BERTAUBAT!!!!,  December 22, 2010 at 6:24 PM  

Kah kah kah... puak BANI SETANik dh meroyan gile skarang ni, tunggu penafian dari POPE AJIS, langsung x kunjung tiba, mgkn wartawan Haprak-daily tersesat nk ke umah POPE AJIS kot, xpun la ni musim ujan, wartawan haprak diorg tu kene redah banjir dulu bru blh dptkan crite dr POPE AJIS.

Nk tunggu penafian ADUN keteapi lak??? Kah.. kah.. kah.. sampai spender kebasahan pun lom tentu nk kluar.

Kah.. kah.. kah...

Anonymous,  December 22, 2010 at 6:53 PM  

patut la si nuar juburi kata dia tak bersalah..siap kat konspirasi pulak..emmmm

selps dosa nuar disucikan nicky ajis, anuar digelar sbg anugerah tuhan..martabat tertinggi sma mcm nabi2 yg diutuskan..

sblm ni si eli wong, si adun cina masuk surau suma da siap dibaptiskan oleh nick ajis..

kelakar tak? ayah pin pun kira ok lagi sbb dia wat hal dia sendiri but si nicky ajis ni per cerita?

kah kah kah

Anonymous,  December 23, 2010 at 4:11 AM  

ko jawab la gomo babi...mampus ko...


'Dakwaan saya berzina fitnah besar, khianat'
PASIR PUTEH 22 Dis. - Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pas Selising, Drs. Saipul Bahrin Mohamad menyifatkan dakwaan perlakuan zina membabitkan dirinya dengan isteri seorang guru dalam blog papa gomo, merupakan perbuatan khianat dan fitnah besar untuk menamatkan karier politiknya.

Beliau mendakwa, fitnah tersebut sengaja dilakukan oleh pihak tertentu untuk menjatuhkan maruah diri dan seluruh keluarganya di mata masyarakat.

"Fitnah ini bukan baru. Kalau tidak silap saya ia telah dicetuskan sejak 10 tahun lalu iaitu pada tahun 2000. Tapi, mungkin kali ini nampaknya agak lebih sensasi. Kalau dulu keluar cerita ADUN Selising berkhalwat. Tapi kini berzina dengan bini orang.

"Kalau betul saya lakukan perbuatan terkutuk itu, malah saksi utama sendiri kata menangkap saya dan perempuan itu, tapi apa tindakan dia (saksi), kenapa tidak dakwa? Dakwalah," katanya kepada Utusan Malaysia ketika ditemui di sini, malam tadi.

Saipul Bahrin diminta mengulas pendedahan klip video dalam blog berkenaan mengenai dakwaan beliau ditahan dengan seorang wanita yang juga isteri seorang guru dalam koc orang kenamaan (VIP), semasa menaiki kereta api dari Kuala Lumpur ke Tumpat.

Mengulas lanjut, pendedahan tersebut, Saipul Bahrin yang menafikan tuduhan itu dengan tegas berkata, tidak halal ke atas mereka terbabit dari dunia sampai akhirat kerana memburukkan namanya dengan menabur fitnah yang amat mengaibkan itu.

"Ini satu tuduhan berat ke atas saya dan saya tidak halal, tidak rela, tidak maafkan perbuatan ini dari dunia sampai akhirat kepada semua yang terlibat dalam perbuatan ini sama ada secara langsung atau tidak langsung.

"Saya tidak akan maaf selagi mereka tidak minta maaf secara terbuka dengan saya," tegasnya yang baru empat hari pulang dari Tanah Suci Mekah selepas menunaikan ibadat haji.

Ketika menjawab sebarang kemungkinan tindakan akan diambil ekoran tuduhan itu, wakil rakyat Pas itu berkata, beliau terlebih dahulu akan berbincang dengan pihak berkenaan sebelum membuat apa-apa keputusan.

Anonymous,  December 23, 2010 at 10:07 AM  

Kerja orang blog tak reti dosa pahala - Nik Aziz

KOTA BHARU 22 Dis. - "Kerja orang blog ini tak reti dosa pahala," demikian kata Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengenai pendedahan sebuah blog berhubung dakwaan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pas Selising, Drs. Saipul Bahrin Mohamad ditangkap kerana berzina dengan isteri seorang guru di atas kereta api.

Beliau berkata, blog juga yang telah membuat laporan tidak betul dan mengarut bahawa rumah menantunya, Abdul Ariffhami Ab. Rahman diserbu oleh anggota Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) pada waktu malam dan anak perempuannya pula bertindak memaki-hamun anggota suruhanjaya berkenaan.

Katanya, SPRM kemudiannya membuat keputusan menutup fail kes berkenaan setelah mendapati tiada kes untuk pertuduhan membabitkan Nik Abdul Aziz dan menantunya itu yang juga bekas Ketua Pegawai Eksekutif Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK).

"Malaysia ini suasana dia, suasana tak reti dosa pahala. Inilah yang menyebabkan hakim syarie ditangkap rasuah.

"Hakim syarie ini belajar syariah dan dia bertugas di mahkamah syariah, adakah masuk akal orang macam ini ditangkap rasuah.

"Inilah suasana Malaysia, macam tak ada agama, baik sikit daripada komunis, komunis tak ada tuhan langsung, tapi kita ada tuhan, buat apa," katanya kepada Utusan Malaysia ketika ditemui di sini hari ini.

Nik Abdul Aziz diminta mengulas pendedahan blog papa gomo menerusi klip video di mana seorang lelaki dikenali sebagai Ustaz Saidi Hussin mendakwa telah menangkap Saipul Bahrin di dalam koc orang kenamaan (VIP) kereta api bersama seorang wanita yang didakwa isteri seorang guru ketika dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Tumpat.

Anonymous,  December 23, 2010 at 10:50 AM  

Kalau berita ini tidak benar kenapa pulak puak puak parti anutan syaitan ni beria ria mengodam Face Book Azmy Awang dan ADUN selising tidak menyaman? Rasa nya parti anutan syaitan ni mungkin dah dekat sampai penghujung nya sebab terlalu banyak bersekongkul dengan peliwat tegar maka mereka bertuhankan peliwat tegar yang dah terang terang ejen dajjal. Ish ish ish bawak bawak lah bertaubat.

Anonymous,  December 23, 2010 at 5:08 PM  

macam biasa lah...

tungguuu je....tempoh bertenang tu...ala2 macam....tempoh untuk kemukakan sebarang 'hujah'....sebarang 'bukti' lah ye.....bukan tempoh untuk hapuskan bukti....lenyapkan saksi...

biaq pi lah depa nak habaq apa pun....janji tempoh bertenang diberi...macam Ummi Hafilda tu bagi kat depa tempoh bertenang sampai berbelas tahun....pun depa tak 'bertenang2' lagiiii....

gerakkkk gemmmpuuurrr....oopsss...biaq bertenang dulu ye...jangan bikin gempaq...yang dulu didahulukan....yang kemudian tu dikemudian kan.....

perjuangan haq tak akan sama dengan perjuangan bathil....

wallahu'alam....

Anonymous,  December 25, 2010 at 8:39 PM  

pas ni gilo gapo?
bini orghe pun sesoh semace.
best ko?
bini saing pulok tu.
mat sabu punya sumpoh lah ni.
NORMAHHH!!!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP