GEMPAR - Nik Ajis Di Masukkan Ke Hospital

Wednesday, December 8, 2010




Tuesday, 07 December 2010 23:58

.

Oleh Farah Deeba

Ini satu berita gempar yang Farah terima tengah malam ini...dimaklumkan seorang rakan dari Kelantan bahawa Nik Aziz sakit tenat malam ini dan terpaksa dibawa ke hospital.

Punca dikatakan kerana sesak nafas.

Nik Aziz dikatakan dibawa menggunakan ambulan malam tadi.

Setakat ini tidak banyak maklumat yang diperoleh namun keadaan beliau dikatakan tenat dan beliau ditempat di wad rawatan rapi Hospital

Sakit beliau ini dikatakan ada berhubung kait dengan sakit dialami ketika mengerjakan haji tahun ini. Beliau dikatakan gagal menyempurnakan ibadah berkenaan dan terpaksa membayar Dam (denda).

Nampaknya sakit mengikut beliau sehingga ke negara ini...

Walaupun mungkin berlainan haluan politik, mari bersamalah kita mendoakan kesejahteraan beliau.

15 comments:

Anonymous,  December 8, 2010 at 6:16 AM  

Nak doakan ke?....hmmm bila dah sihat dia maki hamun lagi....cakap yg bukan2....

Anonymous,  December 8, 2010 at 6:24 AM  

Tak baik kau Anon mari lah kita sama sama berdoa agar Tok Nik Aziz cepat sembuh.

Megat Alam Gempita December 8, 2010 at 8:48 AM  

Ye lah kita doakan agar beliau cepat sembuh dan memeriahkan lagi pentas politik kita. Nicky tanpamu politik negara menjadi hambar.

Mohd Ridzuan December 8, 2010 at 9:02 AM  

Mintak doakan org yang dicopkan sebagai kafir kerana tak pangkah PAS?

payah pulak

Mae December 8, 2010 at 9:11 AM  

Semoga Allah memberi petunjuk kepada Nik Aziz supaya tidak memecahbelahkan umat Islam.

Anonymous,  December 8, 2010 at 9:18 AM  

Nicky sedih selipar dia tertinggal..hehehe..



mat siam.

Anonymous,  December 8, 2010 at 9:46 AM  

papa gomo ...nak hantar bunga atau apel ke....daripada aku bagi kat nik aziz lebih baik aku bagi kat anak bini aku...kenyang2,,,he..he

Anonymous,  December 8, 2010 at 10:19 AM  

bodoh punye olang, ko tahu mane tok guru msuk hospital, aku g smayng dkat msjid pulau melaka dkat umah dia, tgk dia sihat je siap bleh bagi kuliah lagi, sah ko ni munafik/penipu,buat sape2 hina ulama,korg dh munafik dh,ulama pwaris nabi,munafik Allah sepak msuk dlm neraka plg bwh,btaubatlah,nk caci tok guru,ilmu agama korg stakat mne sgt,stakat smyng 5 wktu x ckup,baek xyah.

Anonymous,  December 8, 2010 at 10:25 AM  

Ulamak memang pewaris nabi tapi bukan ular dalam semak...

Suruh je lim kit malam, kapal tunda dan dynasti son tot yang doa...

Anonymous,  December 8, 2010 at 10:57 AM  

ulama yang mendoakan orang lain lingkup tu pewaris nabi ke dak?

Anonymous,  December 8, 2010 at 12:51 PM  

Tuan,
Elok lah Allah beri sedikit peringatan pada TGNA ni agar insaf. Title to guru bukan untuk bermegah, ia untuk penyatuan ummah.

Anonymous,  December 8, 2010 at 6:37 PM  

salam..saya ni orang UMNO tegar..tp kalau betul sungguh Dtk Nik Aziz sakit,saya insyaallah setiap selepas sembahyang akan mendoakan beliau supaya cepat sembuh...amin...( kita ni orang melayu Islam wajib mendoakan kebaikan sesama kita,bab politik lain hal)

Anonymous,  December 8, 2010 at 6:54 PM  

nik aziz x sgt. Kalau anwar, perrrhhh... aman dunia habaq hang!
tp ok jugak, aku x sanggup lagi tgk agama aku d permain kan lagi..

pakde mat,  December 8, 2010 at 7:27 PM  

menurut nik omar..tok guru sakit pinggang. betul ke nie..? aii tuo2 ni pun napok selera lagi ko kak wan kita.. kalu ya pun, buatlah cara org tua. kita ni bukan muda lagi. kalu sakit gitu gini gak. kita jugok yg susah. itu baru sakit pinggang, nasib baik tak kena SIGONG ke kak wan.kalu tidok gak..ccabut semutar tok guru kita..

kah kah kah...kehebatan BANI MELAYU dibawah FATWA RABAI PAShit...kah kah kah,  December 8, 2010 at 9:45 PM  

kah kah kah...BANI MELAYU memang kebal SEBAB dia ada RABAI antuHIPOKRIT aka PAShit yang boleh tolong lepaskan DOSA...kah kah kah

kalau NIK AZIZ baik punya sihat tengah ngadap kiblat minta DOA untuk orang MELAYU, lu baik punya maki...baik siapkan diri NYOROK belakang RABAI popeGOMO dengan PAShit...kah kah kah

kah kah kah...sekarang maki-maki...sudah ENAM kaki dalam...kah kah kah...mana MAU lari

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP