LIVE From Hospital Ampang Puteri!!! Adun Tenang SAH......

Friday, December 17, 2010

Gomo sekarang berada di Hospital Ampang Puteri bagi memberikan maklumat yang tepat kepada semua berhubung isu Adun Tenang merangkap Ketua Bahagian Labis yang di khabarkan telah meninggal dunia!

Untuk makluman semua Adun Tenang BELUM meninggal Dunia dan masih lagi mendapat rawatan rapi dari pihak Hospital!!!

Gomo mewakili pihak keluarga Adun Tenang meminta blogger blogger yang mengeluarkan Artikel Adun Tenang telah meninggal dunia menarik balik artikel berkenaan!

SEBARKAN

5 comments:

Anonymous,  December 17, 2010 at 7:44 AM  

Takziah kepade keluarga si mati.

Tak lama lagi ade prk. Orang2 di dun tenang akan dapat durian runtuh. Duit masyukkk!!!. Akan ade menteri datang nak bagi kain pelikat, janji nk bagi wifi percuma, dapat duit poket rm 50 sorang dengan syarat tunjuk IC.

Mat Sembab akan janji nak buat jambatan, Mat Monggol pulak dengan slogan keramat nya " I HELP U, U HELP ME". Kak Jat datang bawak beras dan tepung bagi keluarga miskin.

Yang paling penting bile ade prk ni tak sah kalau tak de ahli PKR keluar parti !!! kah kah kah. Mesti ade yang keluar parti. Alasan biase hilang kepercayaan terhadap kepimpinan. Pastu mesti keluar muka depan Utusan Meloya. Tak lama lagi akan keluar berita dalam Utusan Anwar Ibrahim keluar PKR. Alasan keluar parti??? Tak percaya pada diri sendiri kah kah kah kah kah.

Tak Percaya??? ha ha ha kite tengok nanti.

Anonymous,  December 17, 2010 at 10:11 AM  

salam... mcm nie org pun ada? sebagai saudara seislam, adakan nie cara kita... baik fahaman politik mana sekalipun... bila masa sakit/kematian.. jgnlah kita terlalu taksub dgn parti2 politik. di luar sana ramai yg menepuk tangan dgn cara kita bergaduh sesama islam. insaflah wahai saudara2 ku.

Anonymous,  December 17, 2010 at 6:50 PM  

Mat MOnggol pasti teruja ni

Anonymous,  December 17, 2010 at 7:24 PM  

Bagus2 mati lagi ahahha

Shahiran December 18, 2010 at 12:46 AM  

Entahnye, dapat berita orang sakit, pergi hospital cuma tuk update blog. Bawak-bawakla quran, leh baca dan doa moga diberi kesihatan. Biarla beradab sesama manusia (contohi Nik Aziz n Tun M: Politik juga, tapi boleh je bersalam dok semeja jenaka sikit-sikit), kita pun hidup tak lama, esok lusa meninggal juga.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP