Minyak Naik Barang Naik Kerajaan Mungkir Janji???

Saturday, December 4, 2010


MINYAK NAIK LAGI

Kenapa???

Meh sini Baca nak bagi Faham kepada mereka yang masih lagi tak faham Faham.
KLIK DI SINI

Psssttt....Kerajaan janji 2 tahun minyak tak naik....ni dah tahun ke berapa sejak menang PRU12?

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

8 comments:

Anonymous,  December 5, 2010 at 12:13 AM  

tengok rakyat sendirila, bukannya tengok negara jiran. macam ni lah tukar slogan, rakyat dihulukan bik mama di utamakan

Anonymous,  December 5, 2010 at 7:13 AM  

APA???? TAK TIPU????

LUPA LAA KERAjaan KATA MINYAK RON95 AKAN KEKAL 1.85 SEN HINGGA TAHUN DEPAN???

LUPA? LUPA? LUPA? LUPA?

LUPA KA OR TERJILAT BONTOT NAJIB N BIG MAMA???

Pro TSM,  December 5, 2010 at 8:13 AM  

Anon bangang

Kerajaan BN tidak pernah menindas rakyat. kebajikan rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan. Kenaikan harga minyak yang sedikit tidak akan membebankan rakyat.

Walaupun harga minyak dunia stabil, Kerajaan BN terpaksa juga menaikkan harga minyak untuk menampung perbelanjaan pembangunan demi untuk rakyat. Langkah tergesa kerajaan ni, menunjukkan kelemahan kerajaan menguruskan kewangan negara..sapa menteri kewangan yg bertanggung jawap? DS Najib PM bermasalah.

Dah tiba masa DS Najib disingkirkan....TS Muhyidin lebih layak jadi PM, PM pertama isteri menutup aurat, PM paling bersih dalam sejarah satu satu nya pemimpin UMNO yang tidak terlibat dengan rasuah.

Sila tandatangan petisyen singkir NAJIB...PM menyusahkan rakyat.

Anonymous,  December 5, 2010 at 8:23 AM  

penjelasan yg menarik???

kepala bana apa penjelasan yg menarik, ni penjelasan nak menipu rakyat....

weh butoh2 sekalian...singapore, thai n indon bukan negara pengeluar minyak...

kenape x compare dgn brunei...bgtaw la rege minyak kat brunei brapa...bgtaw la, kenapa x bgtaw???

geng2 penipu rakyat mcm hangpa ni taw nak kikis rete rakyat n org melayu saja...jilat la bontot najib n rosmah tuh...

Anonymous,  December 5, 2010 at 11:55 AM  

muhyiddin nk jd PM????
serupa je...
tkr kerajaan la...
haha..

Anonymous,  December 5, 2010 at 4:31 PM  

Ya tukar kepada kerajaan BN yang adil dan saksama...
Yang membina banyak kemudahan dan masjid...
Setakat naik 5 sen apalah sangat...
Bukan nak guna dalam makanan dan minuman pun, walaupun nak beli kat kedai naik kenderaan bermotor...

Nazif Taicho December 5, 2010 at 7:06 PM  

apasala gaji rakyat malaysia tak mcm singapore..bila harga minyak nak banding dengan singapore, time gaji rakyat tak nak bandingkan pulak dengan singapore. Thailand buat teksi pakai toyota vios..malaysia nya teksi.. saga saja

Anonymous,  December 5, 2010 at 7:42 PM  

gomo bodoh

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP